• Curs d'especialització UAB
  • Codi de l'estudi: 4977/1
  • 1a edició
  • Modalitat: Online
  • Crèdits: 5 ECTS
  • Inici: 15/11/2024
  • Final: 23/12/2024
  • Places: 35
  • Orientació: Professional
  • Preu: 520 €
  • Preu especial 494 €
    Col·lectiu d'aplicació: Alumni FUAB Graduats o màster
    Preu especial 504 €
    Col·lectiu d'aplicació: Alumni FUAB de Cursos o mòduls
  • Idioma de docència: Castellà
  • Lloc: Online
En els darrers anys múltiples variables han incrementat notablement al sector turístic. La pressió competitiva internacional, imposant a l'empresa i al sector, l'exigència d'innovar i renovar els processos digitals de funcionament intern i de cultura empresarial.
Aquesta especialització neix amb l'objectiu de respondre als nous reptes dels negocis digitals que es desenvolupen a la darrera evolució del sector turístic. Podràs detectar àrees d'oportunitat per aplicar la Intel·ligència Artificial, entre d'altres eines digitals.
El curs es basa en 3 eixos centrals: la “Intel·ligència Artificial”, el “Big Data” i el “Machine Learning”, aprendràs com la seva implementació forma part de l'estratègia central per créixer en un mercat caracteritzat cada cop més per l'obertura del E-tourism i l'ús intensiu de les tecnologies de la informació, la comunicació i la digitalització empresarial.
Tot i així, les empreses necessiten indispensablement personal preparat i habituat a pensar de forma global. Aquest personal ha de ser capaç de dominar aquestes eines i generar oportunitats de negoci, a més d'identificar les necessitats dels clients, saber definir i dur a terme estratègies competitives de creixement als mercats turístics internacionals que es troben en constant evolució digital.
El curs desenvolupa una metodologia 4-Learning, en què l'estudiant pot organitzar la seva formació segons les necessitats i la disponibilitat d'horari.

El curs desenvolupa una metodologia 4-Learning, on l'estudiant pot organitzar la seva formació segons les necessitats i disponibilitat d'horari.

Informació complementària

- Curs 100% online i en castellà.
- Places limitades.

Continguts

Desenvolupar els coneixements innovadors per analitzar, planificar, elaborar i implementar estratègies de màrqueting digital desenvolupades mitjançant intel·ligència artificial.
Proporcionar als alumnes la capacitat d'anàlisi a l'àrea digital empresarial al sector turístic i aplicar les noves eines a l'era digital i evolució 5.0
Dotar els estudiants de les principals habilitats i capacitats per exercir amb efectivitat una funció d'IA al departament turístic de qualsevol empresa.
El programa té per objectiu satisfer les necessitats formatives d'aquelles persones que desenvolupin la seva activitat professional al camp de l'empresa i el turisme, del desenvolupament d'habilitats digitals, ja sigui des d'una posició interna o externa a l'empresa.

Itineraris

-

Sortides professionals

Especialista a IA
- Desenvolupador de solucions tecnològiques: Estratègia i habilitats digitals
- Analista de dades
- Consultor digital
Cap / Responsable d'àrea a:
- Innovació
- Digitalització
- Màrqueting digital, CX i UX
Investigador en tecnologia aplicada

Beques i ajuts

En el portal de beques de la UAB trobareu informació sobre convocatòries d'ajuts, beques, premis o subvencions destinats a la comunitat universitària..

Consulta la informació a la pàgina de beques, ajuts i convocatòries UAB.

Centres responsables

FUAB Formació. Turisme i Direcció Hotelera

Contacte

Gestió Acadèmica

Telèfon: 935929710

Informació addicional

https://www.uab.cat/web/estudiar/cursos-de-especializacion/oferta-de-cursos/todos-los-cursos-de-especializacion-1345844150111.html

Més informació

Vols rebre més informació?