Curs online en Revenue Management
Curs en Revenue Management
Abans de l'arribada d'Internet i de les noves tecnologies, les empreses turístiques d'allotjament i restauració fitxaven tarifes anuals basades en diversos momentos d'ocupació (temporada baixa, temporada mitjana i temporada alta).
Actualment, les noves tecnologies han permès a aquestes empreses comercialitzar directament el seu producte a través d’internet, però també ha suposat un increment de la visibilitat de la competència a través de la xarxa, configurant un entorn altament competitiu.
La gestió dels negocis d'allotjament i restauració és complicada, ja que per una banda tenen uns elevats costos fixos que han de cobrir, i per altra banda, elaboren un producte que no es pot emmagatzemar fent que una mala comercialització impliqui una pèrdua d'ingressos.
El Revenue Management permet a les empreses turístiques a través de l'anàlisi de diversa informació fer previsions sobre la demanda, i així poder maximitzar, tant els ingressos obtinguts com la seva rendibilitat.
Contacta amb nosaltres per rebre tota la informació o fer una consulta a la coordinadora
- Persones que desitgin iniciar-se al món del Revenue Management.
- Professionals del sector turístic i hoteler.
Titulació que s'obté
- Curs d'especialització en Revenue Management.
Sortides professionals
Una vegada finalitzada la formació l'estudiant podrà treballar com a:
- Revenue Manager de qualsevol empresa turística.
- Responsables, Gerents o Directors del departament que apliquin aquestes tècniques.
- Encarregat funcional d'àrea en Revenue Management.
Continguts
- Definició conceptual i Fonaments.
- Aplicació del Revenue Management.
- Tècniques de màrqueting i vendes aplicades.
- Màrqueting digital.
- El desenvolupament de la professió.
Metodologia
El curs està dividit en mòduls, que proporcionen diferents eines didàctiques com:
- càpsules de professors,
- fòrums de debats, anàlisi i consultes a diari,
- conferències en directe amb el professsor i que podràs veure posteriorment gravades,
- material d'estudi i suport, per poder visualitzar-lo i treballar mitjançant apps al teu telèfon mòbil i des d'on et trobis.
Coordinació del Curs
- Carme Ruiz Aguado, Diplomada en Turisme i Llicenciada en Estudis d'Àsia Oriental. Màster en Educació i TIC. Professora col·laboradora de Turisme i Direcció Hotelera - Escola FUAB Formació.
Professorat
- Carme Ruiz Aguado, Diplomada en Turisme i Llicenciada en Estudis d'Àsia Oriental. Màster en Educació i TIC. Professora col·laboradora de Turisme i Direcció Hotelera - Escola FUAB Formació.
- Òscar Collazo Rodríguez. Llicenciat en Filosofia per la Universidad Complutense de Madrid. Expert en Revenue Management. Docent i Consultor Extern.
- Laura Lizbeth Martínez Almunia, Llicenciada en ADE. Màster en Direcció i Gestió d'Empreses Internacionals per la UAB; Màster en Innovació Industrial per la Universitat Ramon Llull, i Doctora en Turisme per la Universitat Autònoma de Barcelona. Consultora i especialista en màrqueting i mitjans de comunicació online i offline; Project Management i desenvolupadora de formació online: E-learning. Professora col·laboradora de Turisme i Direcció Hotelera - Escola FUAB Formació.
- Maria Noguera. Doctora en Creació estratègica y gestió d'empreses. Directora de Turisme i Direcció Hotelera - Escola FUAB Formació.
Preu del curs
- La matrícula del curs té un cost de 920 euros.
- Consulta els preus especials i descomptes per a titulats de l'Escola FUAB Formació.
Matrícula
Consulta com formalitzar la matrícula fins 15 dies abans de l'inici del curs.
La gestió acadèmica enviarà un e-mail a l'estudiant confirmant la matrícula al curs.