Tràmits amb Gestió Acadèmica que es poden realitzar online
Les sol·licituds i tràmits amb la Gestió Acadèmica que es poden fer de forma telemàtica.
16/02/2023
Segueix les següents indicacions. Et cal:
1. DISPOSAR D'UNA IDENTIFICACIÓ DIGITAL
Si encara no en disposes, has d'obtenir una identificació digital per fer tràmits i sol·licituds online.
Amb l'idCAT mòbil i Cl@ve pots identificar-te per fer tràmits i sol·licituds online.
Amb els certificats digitals reconeguts a la UAB, pots identificar-te per fer tràmits i sol·licituds online i, a més a més, signar documents PDF.
L'idCAT mòbil et permet fer la majoria de sol·licituds durant la teva vida acadèmica. Només has d'introduir el codi que rebràs al mòbil. P.ex. sol·licitar un canvi de grup.
L'idCAT Certificat (o equivalent) és obligatori per fer un intercanvi i fer pràctiques externes. L'has d'utilitzar per signar els documents PDF.
Videos d'ajuda:
- Com obtenir l’idCATMòbil amb:
- Com sol·licitar l'idCAT certificat
- Com registrarse a Cl@ve
2. PRESENTAR UNA SOL·LICITUD O FER UN TRÀMIT ONLINE
Pots fer-ho de 2 maneres:
a) Omple el formulari paper corresponent, desa'l en PDF i adjunta'l a la sol·licitud genèrica Realitzar el tràmit amb identificació digital al registre electrònic
b) Fes directament una sol·licitud genèrica Realitzar el tràmit amb identificació digital al registre electrònic
Indiqueu Destinació = GA - Facultat de Filosofia i Lletres.
En ambdues opcions pots adjuntar documentació complementària.
Contacte amb Gestió Acadèmica.