Nous seminaris Living Labs del projecte europeu INCASI2
Les noves propostes són un seminari sobre oportunitats educatives a Espanya durant el segle XX, el dimecres 10 de juliol, i un seminari sobre desigualtats socials, el dijous 11 de juliol.
08/07/2024
La primera sessió, “Evolución de la escolarización y de la desigualdad de oportunidades educativas en España durante el siglo XX”, anirà a càrrec de María Fernández Mellizo-Soto, del Departamento de Sociología Aplicada de la Universidad Complutense de Madrid (UCM), amb els comentaris de Martín Unzúe, de l’Instituto de Investigaciones Gino Germani, de la Facultad de Ciencias Sociales de la Universidad de Buenos Aires (UBA), on tindrà lloc el seminari.
Es tracta d’una sessió organitzada pel Grupo de Estudios sobre Desigualdad y Movilidad Social de la UBA que es podrà seguir en línia el dimecres 10 de juliol a les 16 h (hora Espanya peninsular).
La segona proposta és el seminari “Desigualdades sociales: teoría, metodología y resultados de investigaciones europeas”, que comptarà amb diferents ponències a càrrec d’Esther Marquez Lepe, de la Universidad de Sevilla, Alejandro López Menchón, de la Universidad Pablo de Olavide i d’Ettore Recchi, de Science Po, Paris.
La sessió tindrà lloc el dijous 11 de juliol a la Facultad de Filosofía, Historia y Sociología de la Universidad de La Habana, i es podrà seguir en línia a les 15.30 h (hora Espanya peninsular).
Les dues propostes formen part de les sessions Living Labs del projecte europeu INCASI 2, amb l’objectiu de crear laboratoris vius sobre desigualtats socioeconòmiques entre Europa, Amèrica Llatina i el Carib per forjar una cooperació científica internacional per tal de resoldre reptes presents i futurs.