Jornades de Portes Obertes 2025 a la Facultat de Ciències!

fortografia del campus de la UAB

Els dies 5, 6 i 7 de febrer de 2025, la Facultat de Ciències obre les seves portes per donar a conèixer l’oferta de graus i ajudar els futurs estudiants a resoldre els seus dubtes. Les xerrades es faran en format presencial i online i estaran repartides en diferents horaris i aules segons el grau.

05/02/2025

A continuació us detallem tota la informació de les xerrades 

Dimecres 5 de febrer (presencial)

10:00 h 

  • Ciències Ambientals, Ciències Ambientals + Geologia → C3/015 
  • Estadística Aplicada, Estadística Aplicada + Sociologia → C3/020 
  • Ciències → C1/015 
  • Matemàtiques, Física + Matemàtiques → C1/017 
  • Nanociència i Nanotecnologia → C3/018 
  • Química → C3/022 

12:00 h 

  • Física, Física + Matemàtiques, Física + Química → C1/015 i C1/017 
  • Geologia, Ciències Ambientals + Geologia → C3/015 
  • Química → C3/019

Dijous 6 de febrer (presencial)

10:00 h 

  • Ciències → C3/012 
  • Ciències Ambientals, Ciències Ambientals + Geologia → C3/020 
  • Estadística Aplicada, Estadística Aplicada + Sociologia → C3/019 
  • Física, Física + Matemàtiques, Física + Química → C1/017 

12:00 h 

  • Física, Física + Matemàtiques, Física + Química → C3/015 i C3/017 
  • Geologia, Ciències Ambientals + Geologia → C3/020 
  • Química → C3/016 

Divendres 7 de febrer (sessions en línia). Les sessions virtuals permetran als futurs estudiants connectar-se per conèixer en profunditat els graus de la Facultat de Ciències.

10:00 - 11:00 h 

  • Estadística Aplicada 
  • Nanociència i Nanotecnologia 

11:30 - 12:30 h 

  • Matemàtiques 
  • Geologia 
  • Sessió general de tots els graus de la Facultat 

13:00 - 14:00 h 

  • Física 
  • Ciències Ambientals 

15:30 - 16:30 h 

  • Matemàtica Computacional i Analítica de Dades (MatCAD) 
  • Química 

A més, durant aquests dies, el Consell d’Estudiants organitzarà la Fira de Graus, un espai on els futurs estudiants podran conèixer de primera mà l’experiència universitària a través del testimoni de l’alumnat.