Els creadors de Waynabox expliquen l’èxit del seu projecte a la UAB

Waynabox UAB
El proper 20 de gener, a les 13 hores, els tres joves creadors d’aquesta plataforma que ofereix viatges a Europa  al preu fix de 150€  fan una xerrada a la sala Teatre de la Plaça Cívica, organitzada pel Programa UAB-Emprèn, per explicar la seva experiència com a emprenedors.

13/01/2016

Waynabox és una empresa molt jove creada per 3 emprenedors que en tres anys han aconseguit engegar un projecte que preveu ingressar 1,2 milions en el primer exercici. Es tracta d’una plataforma de viatges que, per 150 euros, ofereix vols de cap de setmana i nits d'hotel a 12 destinacions europees que el client no pot triar.

La idea va sorgir l’any 2012 de la mà dels tres joves, un d’ells exalumne de la UAB. Actualment, l’empresa està formada per un equip de 14 persones i compta amb més de 5.000 clients.

Durant la xerrada els fundadors de Waynabox explicaran la seva experiència des de l’inici, com van aconseguir tirar endavant el seu projecte i fins on han arribat actualment.

L’activitat és gratuïta i oberta a tothom, per assistir-hi cal enviar un correu a: uab.empren@uab.cat confirmant l’assistència.