Coneix els projectes seleccionats al Pitching de la UAB

pitching audiovisual 2024
Els projectes selccionats per al Pitching Audivisual 2024

Després de la celebració del Pitching Audiovisual de la Facultat, el passat 3 de juliol, els projectes escollits per representar-nos han passat per un altre procés de selecció, aquest cop en el Clúster Audiovisual de Catalunya, on s’han donat a conèixer els projectes guanyadors que representaran la Facultat de Ciències de la Comunicació de la UAB a la Setmana del Talent Audiovisual 2024.

09/10/2024

L'esdeveniment està dissenyat per facilitar la connexió entre l’acadèmia i la indústria, i permet als estudiants presentar els seus treballs finals davant d’un jurat format per professionals reconeguts en el sector audiovisual.

La Setmana del Talent, que se celebrarà del 25 al 29 de novembre al Disseny Hub Barcelona, és una oportunitat essencial per als futurs comunicadors. Gràcies a les diverses activitats que ofereix, entre les quals en destaquen tallers, conferències i sessions de networking, els universitaris poden connectar el seu talent emergent amb el món de l’audiovisual. L’activitat principal de la Setmana del Talent és el Pitching Audiovisual, que brinda als estudiants la possibilitat de mostrar els seus projectes en diferents categories i en un entorn que promou l’enginy i la innovació.

Els projectes de la UAB que han estat seleccionats per competir en la fase final del concurs són els següents:

Categoria de Ficció:

Categoria de No Ficció:

Categoria d’Entreteniment:

  • “Teràpia de Folk”, impulsat per Marina Domènech Bellés, Roc Tarruell Roma, Ester Carné Plandolit i Andie Franco Sanmartí.

 

Aquests projectes escollits per la seva qualitat i creativitat, no només promouen l’originalitat, sinó que també ofereixen una finestra cap a noves oportunitats professionals dins del dinàmic món de la comunicació audiovisual.