Celebrem els 30 anys de la titulació de Relacions Laborals

La Xarxa Alumni de Relacions Laborals de la UAB i el Deganat de Dret van celebrar els 30 anys de la titulació el passat dijous 19 d’octubre. L’acte, que va congregar una setantena d’alumni a la Facultat de Dret, va implicar una mirada nostàlgica al passat, amb molts retrobaments i abraçades especials, i una de crítica al futur, debatent i reflexionant sobre els nous reptes de la professió.
19/10/2023
La Xarxa Alumni de Relacions Laborals de la UAB i el Deganat de Dret van celebrar els 30 anys de la titulació el passat dijous 19 d’octubre. L’acte, que va congregar una setantena d’alumni a la Facultat de Dret, va implicar una mirada nostàlgica al passat, amb molts retrobaments i abraçades especials, i una de crítica al futur, debatent i reflexionant sobre els nous reptes de la professió.
Després d’una visita per la facultat, la Dra. Mª Jesús Espuny, actual Síndica de greuges de la UAB i excoordinadora de la xarxa i de la titulació, el Dr. Xavier Solà, Coordinador de la Xarxa Alumni de Relacions Laborals, i la Dra. Olga Paz, Vicedegana i Coordinadora Grau en Relacions Laborals, Pràctiques Externes i TFG RRLL, van donar la benvinguda als assistents amb uns discursos carregats d’emotivitat. “Les activitats de la Xarxa Alumni son molt importants i és imprescindible que continueu participant-hi. Sou l’orgull de l’Autònoma, la nostra força. Per molts anys”, va expressar la Dra. Mª Jesús Espuny, que va estar al capdavant de la titulaciódurant més de dues dècades.
Tot seguit, es va dur a terme la taula rodona “Reflexions sobre les Relacions Laborals abans i després de passar per la Facultat de Dret de la UAB” conduïda per Jaume Bombardó, RRLL’08, consultor de RRHH i professor. Cèlia Hans, RRLL’08, tècnica del Parc de Salut Hospital del Mar, Robert Gutiérrez Álvarez, RRLL’06, subinspector de Treball i Seguretat Social, Lú Domínguez Galvá, RRLL’23, sindicat CoBas, i Alba Martínez, RRLL’07, directora de RRHH de Sorli, van explicar la seva experiència laboral i van reflexionar sobre l’estat actual del sector. La implementació de la intel·ligència artificial i del teletreball van liderar les reflexions més profundes del debat.
Finalment, es va projectar un recull fotogràfic dels 30 anys de Relacions Laborals en format audiovisual i la Dra. Mª Jesús Espuny va concloure l’acte agraint la presència dels assistents. Això va donar pas al networking, on els alumni van dialogar al voltant d’un sopar a peu dret.
“És molt enriquidor per tothom, ja que trobes companys que fa molts anys que no veus i revius moltes anècdotes i experiències viscudes per aquesta facultat”, va declarar l’Álvaro Murillo, titulat en Relacions Laborals l’any 2018 a la UAB. També va afegir que valora molt la importància que es dona als alumni: “que ens tinguin tant en compte em fa pensar què vam escollir bé estudiar a l’Autònoma”.
Aquesta notícia s'emmarca dins dels següents ODS