Ajuts per participar en el programa English for Academic Purposes

La UAB, amb la col·laboració de l’Obra Social “la Caixa”, obre una convocatòria d’ajuts que persegueix incrementar l’activitat docent i investigadora que es desenvolupa en anglès a la UAB.
17/12/2015
Amb l’objectiu d'incrementar el nombre d’estudiants internacionals que es formen a la Universitat Autònoma de Barcelona, s'obre una convocatòria d’ajuts per fer cursos relacionats amb l'ús de la llengua anglesa a la docència i a la recerca.
La convocatòria s'adreça al personal acadèmic, al personal investigador en formació, i als estudiants de postgrau, de màster (oficials i propis) i de doctorat de la UAB.
Els ajuts consisteixen en la subvenció del 100% de l’import de matrícula dels cursos específics del programa English for Academic Purposes que imparteix el Servei de Llengües de la UAB. L’oferta formativa per a aquest curs 2015-2016 és la següent:
English for Teaching Purposes
20 ajuts per a cursos de 40 hores.
15 ajuts per a cursos de 20 hores.
Research Papers
15 ajuts per a cursos de 20 hores.
Presenting Research
15 ajuts per a cursos de 20 hores.
English Pronunciation for Teachers
15 ajuts per a cursos de 20 hores.
Les sol·licituds es poden presentar fins el dia abans de l’inici del curs per al qual s’opta a l’ajut i es resoldran per ordre d’arribada.
Es pot consultar informació detallada de calendaris i horaris dels cursos a la pàgina web del Servei de Llengües de la UAB i les condicions per optar als ajuts a la corresponent convocatòria al portal de Beques i Ajuts de la UAB.