Detalle acuerdos

PLENARI 20-07-2016

Orden del día

1. Aprovació, si escau, de l’acta de la sessió plenària del dia 2 de juny de 2016. [+]
2. Informe del president del Consell Social.
3. Informe de la rectora.
4. Aprovació, si escau, de la proposta de col·laboració del Consell Social en projectes de la Fundació Autònoma Solidària [+]
5. Àmbit econòmic
5.1. Informe sobre l’àmbit econòmic.
5.2. Aprovació, si escau, de la memòria econòmica, el balanç de situació, el compte de resultats i la liquidació del pressupost de la UAB corresponents a l’exercici anual a 31 de desembre de 2015. [+]
5.3. Aprovació, si escau, de la proposta de liquidació del pressupost del Consell Social de la Universitat Autònoma de Barcelona per a l’exercici 2015. [+]
5.4. Informació i acord, si escau, sobre el seguiment de l’execució del pressupost de la UAB per a l’any 2016.
5.5. Aprovació, si escau, de la proposta de modificació de crèdit del pressupost del Consell Social de la Universitat Autònoma de Barcelona corresponent a l’exercici 2016. [+]
5.6. Aprovació, si escau, de la proposta de dissolució i liquidació de l’Asociación PEC4. [+]
5.7. Aprovació, si escau, de la proposta de ratificació de l’acord de dissolució i liquidació del Consorcio para el Diseño, la Construcción, el Equipamiento y Explotación del Centro de Biotecnología Animal y Terapia Génica – Plataforma Fenotipal Metabólica (CBATEG-MOUSE CLINIC). [+]
5.8. Aprovació, si escau, de la proposta de dissolució de la societat Serveis de Turisme i d’Hosteleria Campus, SA. [+]
5.9. Aprovació, si escau, de la proposta de dissolució de la societat Wabbit Solutions SL. [+]
5.10. Aprovació, si escau, de la proposta de segona addenda al conveni de cessió d’ús d’espais al Consorci Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona (IERMB). [+]
6. Àmbit acadèmic:
6.1. Informe sobre l’àmbit acadèmic.
6.2. Aprovació, si escau, sobre la proposta de creació i modificació de títols de màsters propis i de diplomes de postgrau. [+]
7. Aprovació, si escau, dels candidats a rebre el Premi Societat-Universitat i el Premi Universitat-Empresa de l’any 2016 que concedeix el Consell Social. [+]
8. Àmbit de funcionament del Consell Social
8.1. Aprovació, si escau, de la proposta de nomenament de càrrecs del Consell Social. [+]
9. Torn obert de paraules.

AcordCS.TaulaAcords

1. Acta de la sessió del 2 de juny de 2016.

S'acorda (acord 38/2016):

Aprovar l’acta de la reunió del Ple del Consell Social reunida el dia 2 de juny de 2016.


4.   Col·laboració del Consell Social en projectes de la Fundació Autònoma Solidària.
 
Exposició de motius
 
Vist l’article 14.2 de la Llei Orgànica 4/2007, de 12 d’abril, per la que es modifica la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d’Universitats.
 
Vist l’article 30.1.a) del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.
 
Vist l’article 14 de la Llei 30/1992, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
 
Vist l’acord PLE 37/2016 de data 2 de juny pel qual s’acorda l’avocació al Ple del Consell Social fins el nomenament de la nova presidència de la Comissió Societat-Universitat del Consell Social pel coneixement, deliberació i acord de col·laboració i participació en accions/projectes de l’àmbit de la Comissió Societat-Universitat.
 
Vistes les propostes de projectes de la Fundació Autònoma Solidària (FAS) presentades pel Director de la FAS per ser valorats per a una col·laboració amb el Consell Social, (documents PLE 58/2016, PLE 59/2016 i PLE 60/2016).
 
Vist l’acord 75/2015 pres pel Ple del Consell Social de la UAB reunit el dia 16 de desembre, pel qual s’aprova el pressupost del Consell Social de la UAB corresponent a l’any 2016, d’acord amb el que consta en el document PLE 100/12-2015; i vist que Comissió d’Economia i Organització del Consell de Govern de 4 de maig de 2016 resol favorablement la sol·licitud d’incorporació de part del romanent 2015 del Consell Social en el seu pressupost de l’any 2016, per import de 40.000 euros, per al finançament d’actuacions estratègiques incloses en el capítol IV de Transferències Corrents.
 
Vista la disponibilitat del pressupost 2016 del Consell Social.
 
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
 
S'acorda (Acord PLE 39/2016):
 
1)    Aprovar la destinació de recursos disponibles del pressupost del Consell Social de l’any 2016, d’import 70.000 euros, a la Fundació Autònoma Solidària per als projectes següents:
 
a)   Projecte “Centre de recursos tecnològics PIUNE, Servei d’Atenció a la Discapacitat”, que es durà a terme en l’any 2016, amb una aportació total de 14.000 euros en concepte: (i) de la contractació del servei d’assessorament extern a la FAS per a l’avaluació dels serveis i recursos que s’ofereixen actualment a la comunitat universitària des del Centre de Recursos tecnològics, per un import de 3.000 euros; i (ii) d’adquisicions d’equipaments i programari per a estudiants amb discapacitat, d’import 11.000 euros, per a la renovació que correspongui dels que actualment s’estan fent servir en el Centre de recursos tecnològic i en les dues cabines adaptades a diferents tipus de discapacitat en cadascuna de les biblioteques que actualment ja disposen d’aquests espais de treball, d’acord amb el que consta en el document PLE 58/07-2016.
 
En el cas que el cost del servei d’assessorament extern a la FAS per a l’avaluació dels serveis i recursos que s’ofereixen actualment a la comunitat universitària des del Centre de Recursos tecnològics fos inferior als 3.000 euros, s’autoritza que la diferència fins els 3.000 euros es destini a l’adquisició d’equipaments i programari.
 
b)   “Programa per a la inserció laboral d’estudiants i titulats amb discapacitat, i col·lectius en situació o risc d’exclusió social de la UAB”, en el que es col·labora en l’any 2016 amb una aportació de 8.000 euros en concepte de part del cost, en el període gener-juny de l’any 2016, de la coordinadora del projecte i la tècnica d’inserció laboral vinculades al desenvolupament del programa en l’any 2016, d’acord amb el que consta en el document PLE 59/07-2016. Aquests recursos, sumats als aportats pel Programa Incorpora de l’Obra Social de “La Caixa” fan possible la dedicació de l’equip humà vinculat al projecte.
 
c)   Projecte “Suport a l’èxit escolar dels joves en risc d’exclusió social al Vallès Occidental”, amb una aportació total de 48.000 euros, en concepte de les despeses vinculades a la coordinació dels projectes “UniX” i “Let’s go!” durant el període comprès des de l’any 2016 a l’any 2020, d’acord amb el que consta en el document PLE 60/07-2016.
 
2)    Acordar, en funció de la disponibilitat pressupostària i els resultats obtinguts cada curs acadèmic, la destinació anual, en el període 2017-2020, d’una quantitat de 8.000 euros a compte del pressupost anual del Consell Social de la UAB, en concepte del projecte “Suport a l’èxit escolar dels joves en risc d’exclusió social al Vallès Occidental”.
 
3)    Autoritzar el president del Consell Social, o persona en qui delegui, perquè amb les més àmplies facultats pugui signar el/s conveni/s corresponent/s amb la Fundació Autònoma Solidària, amb les clàusules que consideri més adients, per donar compliment i seguiment als punts primer i segon d’aquest acord.
 
4)  Encarregar a l’òrgan competent del Consell Social l’execució i el seguiment d’aquest acord.
 
5)  Comunicar aquest acord al Vicerector de Relacions Institucionals i de Cultura de la UAB i al director de la Fundació Autònoma Solidària.


5.2.  Aprovació de la memòria econòmica, el balanç de situació, el compte de resultats i la liquidació del pressupost de la Universitat Autònoma de Barcelona corresponents a l’exercici 2015.
 
Exposició de motius
 
Atesa la proposta del vicerector d’Economia i de Campus en relació amb la memòria econòmica, el balanç de situació, el compte de resultats i la liquidació del pressupost de la UAB corresponents a l'exercici anual a 31 de desembre de 2015 (document PLE 61/07-2016).
 
Vist l’article 216.2 dels Estatuts de la UAB, que estableix que l’elaboració de la memòria econòmica, el balanç i el compte de resultats correspon a la Gerència, d’acord amb l’Equip de Govern, i que la seva aprovació correspon al Consell Social, a proposta del Consell de Govern.
 
Vist el que disposa l’article 14, apartat 2 de la Llei Orgànica d’Universitats, segons redacció donada per la Llei orgànica 4/2007, de 12 d’abril, on s’estableix que correspon al Consell social, a proposta del Consell de Govern, l’aprovació del pressupost així com els comptes anuals.
 
Vistos els articles 89.e i 97 de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
 
Vist el que disposa l’article 28. 2 lletra e) i 13 del Reglament d’organització i funcionament del Consell Social pel que fa a les competències per aprovar la memòria econòmica, el balanç, el compte de resultats i la liquidació del pressupost de la UAB.

Vist l’acord 50/2016 pres pel Consell de Govern de la UAB de 14 de juliol de 2016 en virtut del qual s’acorda el següent:1) Donar la conformitat a la memòria econòmica, el balanç de situació,  el compte de resultats i la liquidació del pressupost de la UAB corresponents a l’exercici anual  de 31 de desembre de 2015, que s’annexa; 2) Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències; 3) Encarregar al vicerector d’Economia i de Campus i al gerent l'execució i el seguiment d'aquests acords; 4) Comunicar els presents acords a la vicegerent d'Economia, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.

Vist l’acord CE 65/2016 pres per la Comissió Econòmica del Consell Social, reunida el 20 de juliol, pel qual s’acorda informar favorablement al Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:  1) Aprovar la memòria econòmica, el balanç de situació, el compte de resultats i la liquidació del pressupost de la Universitat Autònoma de Barcelona corresponents a l’exercici anual de 31 de desembre de 2015, i donar-se per assabentats de l’informe d’opinió d’auditoria i l’informe de gestió de la UAB, d’acord amb el que consta en el document CE 108/07-2016.; 2) Encarregar al vicerector d’Economia i de Campus i al gerent l'execució i el seguiment d'aquest acord.; 3) Comunicar el present acord a la vicegerent d'Economia, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.
 
Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,

S'acorda (Acord PLE 40/2016):
 
1)    Aprovar la memòria econòmica, el balanç de situació, el compte de resultats i la liquidació del pressupost de la Universitat Autònoma de Barcelona corresponents a l’exercici anual de 31 de desembre de 2015, i donar-se per assabentats de l’informe d’opinió d’auditoria i l’informe de gestió de la UAB, d’acord amb el que consta en el document PLE 61/07-2016.
 
2)    Encarregar al vicerector d’Economia i de Campus i al gerent l'execució i el seguiment d'aquest acord.
 
3)    Comunicar el present acord a la vicegerent d'Economia, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.


5.3.    Liquidació del pressupost del Consell Social del Consell Social de la Universitat Autònoma de Barcelona per a l’exercici 2015.
 
Exposició de motius
 
Vist l’article 98 de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
 
Vist l’article 124 dels Estatuts de la UAB.
 
Vist l’article 34 del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
 
Vist l’article 28.2.e del Reglament de funcionament i organització del Consell Social de la UAB que estableix que li correspon a la Comissió Econòmica, informar al Ple del Consell Social, sobre la liquidació del pressupost del Consell Social.
 
Vist l’article 33, apartat 2, del Reglament de funcionament i organització del Consell Social de la UAB, que estableix que el pressupost del Consell Social, les possibles modificacions d’aquest pressupost i la posterior liquidació els aprova el Ple del Consell Social, a proposta del president i amb l’informe previ de la Comissió Econòmica.
 
Vista la proposta del president del Consell Social en relació a la liquidació del pressupost del Consell Social de la Universitat Autònoma de Barcelona per a l’exercici 2015 (Document PLE 62/07-2016).
 
Vist l’acord CE 66/2016 pres per la Comissió Econòmica del Consell Social, reunida el 20 de juliol, pel qual s’acorda: Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta de liquidació del pressupost del Consell Social de la Universitat Autònoma de Barcelona per a l’exercici de 2015, d’acord amb el que consta en el document CE 109/07-2016.
 
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
 
S'acorda (Acord PLE 41/2016):
 
Aprovar la liquidació del pressupost del Consell Social de la Universitat Autònoma de Barcelona per a l’exercici de 2015,d’acord amb el que consta en el document PLE 62/07-2016.


5.5. Modificació de crèdit del pressupost del Consell Social de la Universitat Autònoma de Barcelona corresponent a l’exercici 2016.
 
Exposició de motius
 
Vist l’article 14.4 de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre d’Universitats, modificada per la Llei Orgànica 4/2007, de 12 d’abril.
 
Vist l’article 98 de la Llei Orgànica 1/2003, de 19 de febrer d’Universitats de Catalunya.
 
Vist l’article 124.1 dels Estatuts de la UAB.
 
Vist l’article 28.2.j i l’article 34 del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
 
Vist l’acord 75/2015 pres pel Ple del Consell Social de la UAB reunit el dia 16 de desembre, pel qual s’aprova el pressupost del Consell Social de la UAB corresponent a l’any 2016, d’acord amb el que consta en el document PLE 100/12-2015.
 
Vist l’acord PLE 15/2016, de 30 de març pres pel Ple del Consell Social en el qual s’acorda aprovar la modificació de crèdit del pressupost del Consell Social de la Universitat Autònoma de Barcelona corresponent a l’exercici 2016, per incorporar part del romanent 2015 del Consell Social d’import 39.500 euros per al projecte Alumni, segons acord favorable de la Comissió d’Economia i Organització del Consell de Govern de 17 de febrer de 2016 a la sol·licitud presentada pel Consell Social.
 
Vist que la Comissió d’Economia i Organització del Consell de Govern de 4 de maig de 2016 resol favorablement la sol·licitud d’incorporació de part del romanent 2015 del Consell Social en el seu pressupost de l’any 2016, per import de 40.000 euros, per al finançament d’actuacions estratègiques incloses en el capítol IV de Transferències Corrents.
Vist l’acord CE 69/2016 pres per la Comissió Econòmica del Consell Social, reunida el 20 de juliol, pel qual s’acorda:Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta modificació de crèdit del pressupost del Consell Social de la Universitat Autònoma de Barcelona corresponent a l’exercici 2016, d’acord amb el que consta en el document CE 113/07-2016.
 
Vista l’acord PLE 39/2016, aprovat en el punt 4 de l’ordre del dia del Ple de 20 de juliol de 2015, en relació a la col·laboració del Consell Social en projectes de la Fundació Autònoma Solidària per un import de 70.000 euros i que aquesta proposta suposa una modificació de crèdit de les partides de despesa.
 
Vista la disponibilitat del pressupost del Consell Social de l’any 2016.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i a proposta del  president del Consell Social,
 
S'acorda (Acord PLE 43/2016):
 
Aprovar la modificació de crèdit del pressupost del Consell Social de la Universitat Autònomade Barcelona corresponent a l’exercici 2016, d’acord amb el que consta en el document PLE 64/07-2016.
 


5.6. Dissolució i liquidació de l’Asociación PEC4.
 

Exposició de motius

Atès que en data 23 de desembre de 2011 la Universitat Autònoma de Barcelona, l’Agència Estatal Consejo Superior de Investigaciones Científicas, la Fundació Parc de Recerca UAB i la Fundació Privada CETEMMSA (actualment Fundació EURECAT) van constituir, mitjançant conveni, l’Asociación PEC4 amb l’objectiu de promoure i contribuir a la competitivitat del sector de la electrònica impresa que inclou l’electrònica i microelectrònica orgànica, flexible i de gran superfície o FOLAE per poder afrontar favorablement la I+D+i lligada a aquestes tecnologies emergents tant a nivell d’I+D com industrial, en un marc de globalització creixent, mitjançant l’impuls a la innovació dels seus associats i la millora de les condicions de l’entorn per al sector.

Atès que la Junta Directiva de l’Associació, en sessió de 4 de maig de 2016, va acordar convocar assemblea extraordinària per aprovar la dissolució i liquidació de l’Associació en els termes del PLE 65/07-2016.

Vist el balanç de situació a 30 de juny de 2016 de l’entitat Asociación PEC4 (document PLE 66/07-2016).

Vist l’article 88.e de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
 
Vist que l'article 64.t dels Estatuts de la UAB.
 
Vist l’article 28.2.a del Reglament de funcionament i organització del Consell Social de la UAB.

Vist que en la reunió del Consell de Govern de la UAB de 14 de juliol de 2016 està previst tractar la proposta de dissolució i liquidació de l’Asociación PEC4 i que, a aquests efectes, es presenta la proposta d’acord següent:1) Aprovar la dissolució i liquidació de l’Asociación PEC4 en els termes del document 1 i document 2; 2)Elevar aquest acord al Consell Social per a la seva aprovació, si escau; 3) Encarregar al vicerector de vicerector de Relacions Institucionals i de Cultura l'execució i el seguiment de l'acord primer; 4)Comunicar els presents acords a la vicegerenta d’economia, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius i a l’Asociación PEC4.

Vista la proposta d’acord CE 61/2016 de la Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB de 16 de desembre, que estableix:Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:1)Aprovar la dissolució i liquidació de l’Asociación PEC4 en els termes del document CE 103/07-2016; 2) Encarregar al vicerector de Relacions Institucionals i de Cultura l'execució i el seguiment del punt primer d’aquest acord.; 3) Comunicar el present acord a la vicegerent d’economia, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu, i a l’Asociación PEC4.

Prenent en consideració que la reunió del Consell de Govern està pendent de dur-se a terme, i que, per tant, l’acord 61/2016 que es proposa per a la Comissió Econòmica de 20 de juliol de 2016 resta subjecte a l’acord que prengui el Consell de Govern.

Prenent en consideració que la reunió de la Comissió Econòmica està pendent de dur-se a terme, i que, per tant, l’acord PLE 44/2016 que es proposa per al Ple de 20 de juliol resta subjecte a l’acord favorable de la
Comissió Econòmica.

Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
 
S'acorda (Acord PLE 44/2016):
 
 
1)    Aprovar la dissolució i liquidació de l’Asociación PEC4 en els termes del document PLE 65/07-2016.
 
2)    Encarregar al vicerector de Relacions Institucionals i de Cultura l'execució i el seguiment del punt primer d’aquest acord.
 
3)    Comunicar el present acord a la vicegerent d’economia, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu, i a l’Asociación PEC4.


5.7. Dissolució i liquidació del Consorci CBATEG-Mouse Clínic.
 

Exposició de motius
 
Vist l’acord 33/2007, de 29 de novembre, pres pel Ple del Consell Social en el qual s’aprova la participació de la UAB en el Consorci Centre de Biologia Animal i Teràpia Gènica - Plataforma Fenotipal Metabòlica (CBATEG-Mouse Clínic) integrat pel Ministeri d'Educació i Ciència i la Generalitat de Catalunya,  i la cessió d’ús de béns i espais al Consorci.

Atès que en data 29 de desembre de 2010 la Universitat Autònoma de Barcelona i l’Agència Estatal Consejo Superior de Investigaciones Científicas van constituir, mitjançant conveni, el  Consorcio para el Diseño, la Construcción, el Equipamiento y Explotación del Centro de Biotecnología Animal y Terapia Génica – Plataforma Fenotipal Metabólica (CBATEG-MOUSE CLINIC) l’objecte del qual era gestionar i promoure la col·laboració científica, tècnica, econòmica i administrativa de les institucions integrants per gestionar el Centre de Biotecnologia Animal i Teràpia Gènica (CBATEG) i el disseny i construcció, l’equipament i l’explotació de qualsevol nova construcció relacionada amb el Centre de Biotecnologia Animal i Teràpia Gènica – Plataforma Fenotipal Metabòlica (CBATEG-Mouse Clínic).

Atès que el Consell Rector del Consorci, en sessió de 4 de maig de 2016, va acordar aprovar la dissolució i liquidació del Consorci en els termes del Document PLE 67/07-2016.

Vist l’article 88.e de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
 
Vist que l'article 64.t dels Estatuts de la UAB.
 
Vist l’article 28.2.a del Reglament de funcionament i organització del Consell Social de la UAB.

Vist que en la reunió del Consell de Govern de la UAB de 14 de juliol de 2016 està previst tractar la proposta de dissolució i liquidació del CBATEG-Mouse Clínici que, a aquests efectes, es presenta la proposta d’acord següent:1) Ratificar l’acord de dissolució i liquidació del Consorcio para el Diseño, la Construcción, el Equipamiento y Explotación del Centro de Biotecnología Animal y Terapia Génica – Plataforma Fenotipal Metabólica (CBATEG-MOUSE CLINIC) en els termes del document 1, adoptat pel Consell Rector de l’esmentat Consorci en data 4 de maig de 2016; 2) Elevar aquest acord al Consell Social per a la seva aprovació, si escau; 3)Encarregar al vicerector de vicerector de Recerca i de Transferència l'execució i el seguiment de l'acord primer; 4) Comunicar els presents acords a la vicegerenta d’economia, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius i al Consorcio para el Diseño, la Construcción, el Equipamiento y Explotación del Centro de Biotecnología Animal y Terapia Génica – Plataforma Fenotipal Metabólica (CBATEG-MOUSE CLINIC).
Vista la proposta d’acord CE 60/2016 de la Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB de 16 de desembre, que estableix:Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:1)Ratificar l’acord de dissolució i liquidació del Consorcio para el Diseño, la Construcción, el Equipamiento y Explotación del Centro de Biotecnología Animal y Terapia Génica – Plataforma Fenotipal Metabólica (CBATEG-MOUSE CLINIC) en els termes document CE 102/07-2016, adoptat pel Consell Rector de l’esmentat Consorci en data 4 de maig de 2016; 2) Encarregar al vicerector de Recerca i de Transferència l'execució i el seguiment del punt primer d’aquest acord.; 3) Comunicar el present acord a la vicegerent d’economia, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu i al Consorcio para el Diseño, la Construcción, el Equipamiento y Explotación del Centro de Biotecnología Animal y Terapia Génica – Plataforma Fenotipal Metabólica (CBATEG-MOUSE CLINIC).
 
Prenent en consideració que la reunió del Consell de Govern està pendent de
dur-se a terme, i que, per tant, l’acord 60/2016 que es proposa per a la Comissió Econòmica de 20 de juliol de 2016 resta subjecte a l’acord que prengui el Consell de Govern.

Prenent en consideració que la reunió de la Comissió Econòmica està pendent de dur-se a terme, i que, per tant, l’acord PLE 45/2016 que es proposa per al Ple de 20 de juliol de resta subjecte a l’acord favorable de la Comissió Econòmica.

Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
 
S'acorda (Acord PLE 45/2016):
 
1)    Ratificar l’acord de dissolució i liquidació del Consorcio para el Diseño, la Construcción, el Equipamiento y Explotación del Centro de Biotecnología Animal y Terapia Génica – Plataforma Fenotipal Metabólica (CBATEG-MOUSE CLINIC) en els termes del document PLE 67/07-2016, adoptat pel Consell Rector de l’esmentat Consorci en data 4 de maig de 2016.
 
2)    Encarregar al vicerector de Recerca i de Transferència l'execució i el seguiment del punt primer d’aquest acord.
 
Comunicar el present acord a la vicegerent d’Economia, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu i al Consorcio para el Diseño, la Construcción, el Equipamiento y Explotación del Centro de Biotecnología Animal y Terapia Génica – Plataforma Fenotipal Metabólica (CBATEG-MOUSE CLINIC).


5.8. Dissolució de la societat Serveis de Turisme i Hosteleria Campus, S.A.
 
Exposició de motius

Atès que la Fundació Universitat Autònoma de Barcelona té com a objecte, amb caràcter general, la col·laboració amb la Universitat Autònoma de Barcelona, en el foment i realització d’activitats docents, de recerca i de prestació de tots serveis vinculats a l'activitat universitària.

Atès que l’entitat Serveis de Turisme i d’Hosteleria Campus SA és l’entitat titular de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera adscrita a la Universitat Autònoma de Barcelona i, des dels seus inicis l’any 1997, ha tingut com objectiu principal impartir formació universitària de qualitat a nivell de grau i postgrau en turisme, direcció hotelera, oci i esdeveniments.

Atès que, en data 20 de juny de 2014, el Patronat de la Fundació UAB va acordar la creació de l’Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació, que té per finalitat organitzar, gestionar i impartir la formació no subvencionada que ofereix la UAB, en tots els seus àmbits de coneixement, inclosa la formació universitària que s’imparteix des de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Atès que el Consell de Govern de la UAB, mitjançant Acord núm. 19/205, de data 19 de març de 2015, i el Consell Social mitjançant Acord núm. PLE 12/2015, de data 30 d’abril de 2015, van aprovar la sol·licitud d’adscripció a la UAB de l’Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (fUABf) per a l’organització, la gestió i impartició de la formació no subvencionada que ofereix la UAB, en tots els seus àmbits de coneixement.
Atès que, en data 29 de febrer de 2016, la Fundació UAB, accionista únic de Serveis de Turisme i Hosteleria  Campus SA, i, en data 29 de febrer de 2016 la Junta General de Serveis de Turisme i Hosteleria  Campus SA va acordar la dissolució i liquidació de la companyia, cessant en els seus càrrecs els membres del Consell d'Administració, així com en el seus càrrecs el secretari i la vicesecretària no consellers (Document PLE 68/07-2016).

Vist l’article 88.e de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist que l'article 64.t dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.2.a del Reglament de funcionament i organització del Consell Social de la UAB.

Vist que en la reunió del Consell de Govern de la UAB de 14 de juliol de 2016 està previst tractar la proposta de dissolució de la societat Serveis de Turisme i Hosteleria Campus, S.A i que, a aquests efectes, es presenta la proposta d’acord següent:1) Aprovar la dissolució de la societat Serveis de Turisme i d’Hosteleria Campus SA, ratificant els acords del patronat de la Fundació Autònoma de Barcelona de 29 de febrer de 2016, i de la Junta General de Serveis de Turisme i Hosteleria  Campus SA de 29 de febrer de 2016; 2) Elevar aquest acord al Consell Social per a la seva aprovació, si escau; 3) Encarregar al vicerector d’Economia i de Campus l'execució i el seguiment de l'acord primer.; 4) Comunicar els presents acords a la vicegerent d’Economia, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius i a la societat Serveis de Turisme i d’Hosteleria Campus SA.

Vista la proposta d’acord CE 62/2016 de la Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB de 20 de juliol, que estableix:Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:

1)Aprovar la dissolució de la societat Serveis de Turisme i d’Hosteleria Campus SA, ratificant els acords del patronat de la Fundació Autònoma de Barcelona de 29 de febrer de 2016, i de la Junta General de Serveis de Turisme i Hosteleria  Campus SA de 29 de febrer de 2016; 2) Encarregar al vicerector d’Economia i de Campus l'execució i el seguiment del punt primer d’aquest acord.; 3) Comunicar el present acord a la vicegerent d’Economia, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu, i a la societat Serveis de Turisme i d’Hosteleria Campus SA.

Prenent en consideració que la reunió del Consell de Govern està pendent de dur-se a terme, i que, per tant, l’acord 62/2016 que es proposa per a la Comissió Econòmica de 20 de juliol de 2016 resta subjecte a l’acord que prengui el Consell de Govern.

Prenent en consideració que la reunió de la Comissió Econòmica està pendent de dur-se a terme, i que, per tant, l’acord PLE 46/2016 que es proposa per al Ple de 20 de juliol de resta subjecte a l’acord favorable de la Comissió Econòmica.

Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
 
S'acorda (Acord PLE 46/2016):
 
 
1)    Aprovar la dissolució de la societat Serveis de Turisme i d’Hosteleria Campus SA, ratificant els acords del patronat de la Fundació Autònoma de Barcelona de 29 de febrer de 2016, i de la Junta General de Serveis de Turisme i Hosteleria Campus SA de 29 de febrer de 2016.
 
2)    Encarregar al vicerector d’Economia i de Campus l'execució i el seguiment del punt primer d’aquest acord.
 
3)    Comunicar el present acord a la vicegerent d’Economia, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu, i a la societat Serveis de Turisme i d’Hosteleria Campus SA.

5.9. Dissolució de la societat Wabbit Solutions, S.L.
 
Exposició de motius
 
Atès que en data 28 de juliol de 2011 es va constituir Wabbit Solutions SL amb l’objectiu de produir, transformar, organitzar, promocionar i comercialitzar productes, serveis i activitats relacionades amb les tecnologies de la informació i la comunicació, com també els mitjans tècnics, materials o immaterials, que facin possible a persones físiques i jurídiques, l’accés i l’explotació de sistemes, productes i xarxes basats en les esmentades tecnologies.
 
Atès que la susdita companyia ha estat inactiva des de la seva constitució l’any 2011.
 
Atès que, en data 29 de febrer de 2016, la Fundació UAB, accionista únic de Wabbit Solutions SL, i, en data 29 de febrer de 2016 la Junta General de Wabbit Solutions SL va acordar la dissolució i liquidació de la companyia, cessant en els seus càrrecs els membres del Consell d'Administració, així com en el seu càrrec la secretària no consellera (document PLE 69/07-2016).
 
Vist l’article 88.e de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
 
Vist que l'article 64.t dels Estatuts de la UAB.
 
Vist l’article 28.2.a del Reglament de funcionament i organització del Consell Social de la UAB.
 
Vist l’acord 59/2016 pres pel Consell de Govern de la UAB de 14 de juliol de 2016 en virtut del qual s’acorda el següent:1) Aprovar la dissolució de la societat Wabbit Solutions SL, ratificant els acords del patronat de la Fundació Autònoma de Barcelona de 29 de febrer de 2016, i de la Junta General de Wabbit Solutions SL de 29 de febrer de 2016; 2) Elevar aquest acord al Consell Social per a la seva aprovació, si escau; 3) Encarregar al vicerector d’Economia i de Campus l'execució i el seguiment de l'acord primer; 4) Comunicar els presents acords a la vicegerent d’Economia, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius i a la societat Wabbit Solutions SL.
 
Vist l’acord CE 63/2016 pres per la Comissió Econòmica del Consell Social, reunida el 20 de juliol, pel qual s’acorda informar favorablement al Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:1) Aprovar la dissolució de la societat Wabbit Solutions SL, ratificant els acords del patronat de la Fundació Autònoma de Barcelona de 29 de febrer de 2016, i de la Junta General de Wabbit Solutions SL de 29 de febrer de 2016; 2) Encarregar al vicerector d’Economia i de Campus l'execució i el seguiment del punt primer d’aquest acord.; 3) Comunicar el present acord a la vicegerent d’Economia, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu, i a la societat Wabbit Solutions SL.
 
Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
 
S'acorda (Acord PLE 47/2016):
 
 
1)    Aprovar la dissolució de la societat Wabbit Solutions SL, ratificant els acords del patronat de la Fundació Autònoma de Barcelona de 29 de febrer de 2016, i de la Junta General de Wabbit Solutions SL de 29 de febrer de 2016.
 
2)    Encarregar al vicerector d’Economia i de Campus l'execució i el seguiment del punt primer d’aquest acord.
 
3)    Comunicar el present acord a la vicegerent d’Economia, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu, i a la societat Wabbit Solutions SL.
5.10   Segona addenda al conveni de cessió d’ús d’espais al Consorci Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona (IERMB).
 

Exposició de motius

Vista la proposta del Vicerectorat de Projectes Estratègics i de Planificació en relació amb l’addenda al conveni de cessió d’ús d’espais al Consorci Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona (Consorci IERMB).

Atès que el Consorci IERMB és un Consorci local de Dret públic, amb personalitat jurídica pròpia, sense ànim de lucre i amb finalitats d’interès general, que té per objecte la promoció d’estudis, activitats de recerca i de formació en els temes urbans i metropolitans que configuren les diverses realitats de les ciutats de Catalunya, particularment els referits a la conurbació barcelonina.

Atès que la Universitat Autònoma de Barcelona és membre fundador del Consorci IERMB, que la seu social de l’entitat s’ubica al Campus universitari de la UAB a Bellaterra i que a conseqüència d’això, des de 1986 el Consorci IERMB va gaudir del dret d’ús d’una masia, de 450 m2, situada al campus universitari.

Atès que el Ple del Consell Social va aprovar per acord número 14/2012, de data 30 de març de 2012, la formalització d’un conveni de cessió d’ús de 841m2, en el qual per error es va consignar 840 m2, situat al Mòdul de Recerca A del Parc Científic situat al costa de l’Edifici B, pel cànon de 23.400 € anuals (a raó de 60 €/m2/any), corresponents a l’ús dels 390 m2addicionals, pel termini de 10 anys, prorrogable per períodes successius fins el límit de 30 anys, perquè es destinés al desenvolupament de les activitats pròpies de l’Institut i com a seu social del Consorci, el qual es va formalitzar en data 1 de gener de 2012  (document PLE 70/07-2016).

Atès que durant l’any 2012 l’IERMB va sofrir un procés de reestructuració organitzativa que va suposar la disminució de les seves necessitats d’espai i en conseqüència va sol·licitar a la UAB la reducció d’espais, proposant disposar únicament  de 650,6 m2, (418,75 m2d’espai de treball específic + 231,85 m2d’espais comuns) dels 841 m2l’ús dels quals van ser cedits i, com a conseqüència d’això, disminuir la compensació econòmica pactada en el sentit d’abonar únicament l’ús de 200,598 m2(12.035,89 € anuals) en lloc dels 390 m2pactats (23.400 € anuals). Això va ser aprovat per acord del Ple del Consell Social, número 90/2012, de dates 19 de desembre de 2012, executant-se mitjançant la formalització d’una primera addenda de data 25 de setembre de 2013 (document PLE 71/07-2016).

Atès l’increment registrat de l’activitat investigadora de l’IERMB fa necessari la incorporació de nou personal a aquest institut, i, per tant, l’ampliació dels espais l’ús del qual es van cedir per la UAB a l’IERMB en el Mòdul de Recerca A, concretament pel que fa a 70 m2 situats al Mòdul de Recerca A, identificat al document PLE 72/07-2016, espai que es contigu als ocupats per l’IERMB per conveni d’1 de gener de 2012, sota el següent règim econòmic:
-          L’IERMB abonarà a la UAB l’import de les despeses generals i indirectes derivades de l’ocupació de l’espai de 70 m2, d’acord amb les tarifes establertes per la UAB als centres de l’Esfera participats, de 15 euros/m2 mensuals.
 
-          L’IERMB abonarà a la UAB l’import de les despeses generals i indirectes derivades de l’ocupació de l’espai de 70 m2, d’acord amb les tarifes establertesper la UAB als centres de l’Esfera participats, de 15 euros/m2 mensuals. Aquesta tarifa serà revisada anualment, d’acord amb el que resulti l’Institut Nacional d’Estadística o organisme que el substitueixi.
 
-          Aplicar les següentsbonificacions a la quota d’acord amb el quadre següent:
 
 Any  Bonificació 70 m2 Import a satisfer (70 m2)
2016 (juny-des) 4.900 €                2.450 €  
2017 7.000 €                5.600 €  
2018 5.600 €                7.000 €  
2019 4.200 €                8.400 €  
2020 2.800 €                9.800 €  
2021 1.400 €              11.200 €  
 
-          Aquests imports s’afegiran a les compensacions pactades en el conveni de data 1 de gener de 2012.
Vist l’article 89.j) de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Vistos els articles 207.2 dels Estatuts de la UAB.
 
Vist l’article 28.2. apartat g, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social.
 
Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.
 
Vist l’acord 37/2016 pres pel Consell de Govern de la UAB reunit el 10 de maig de 2016, en virtut del qual s’aprova autoritzar la segona addenda al conveni de cessió del dret d’ús d’espais formalitzat amb el Consorci Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona (Consorci IERMB) en dates 1 de gener de 2012 i 25 de setembre de 2013.
 
Vist l’acord CE 43/2016 pres per la Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB reunida el 18 de maig de 2016, en virtut del qual s’aprova: 1)Restar a l’espera, per a l’acord corresponent, de disposar d’informació més àmplia sobre els costos reals d’ús de l’espai de 70 m2 situats al Mòdul de Recerca A, l’ús dels quals es proposa cedir a Consorci Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona (Consorci IERMB), així com conèixer els beneficis que li comporta a la UAB formar part d’aquest Consorci; 2) Comunicar el present acord a la gerència de la UAB i encarregar-li que faci el seguiment del seu acompliment.
 
Vista la documentació presentada per la Gerència en la Comissió Econòmica del Consell Social de 7 de juliol de 2016 en relació als costos reals d’ús de l’espai objecte de la cessió (document PLE 73/07-2016).
 
Vist l’acord CE 56/2016 pres per la Comissió Econòmica del Consell Social reunida el 7 de juliol, pel qual s’aprova informar favorablement el Ple del Consell Social sobre l’acord 37/2016 pres pel Consell de Govern reunit el 10 de maig.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions i documentació continguda en la part expositiva,
 
S'acorda (AcordPLE 48/2016):
 
1)  Autoritzar la segona addenda al conveni de cessió del dret d’ús d’espais formalitzat amb el Consorci Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona (Consorci IERMB) en dates 1 de gener de 2012 i 25 de setembre de 2013, en virtut de la qual: 
 
-        Es cedeix l’ús de l’espai de 70 m2, situats al Mòdul de Recerca A, identificat al document PLE 72/07-2016. 
 
-        L’IERMB abonarà a la UAB l’import de les despeses generals i indirectes derivades de l’ocupació de l’espai de 70 m2, d’acord amb les tarifes establertes per la UAB als centres de l’Esfera participats, de 15 euros/m2 mensuals. Aquesta tarifa serà revisada anualment, d’acord amb el que resulti l’Institut Nacional d’Estadística o organisme que el substitueixi.
 
-        Aplicar les següents bonificacions a la quota d’acord amb el quadre següent:
 
Any  Bonificació 70 m2 Import a satisfer (70 m2)
2016 (juny-des) 4.900 €                2.450 €  
2017 7.000 €                5.600 €  
2018 5.600 €                7.000 €  
2019 4.200 €                8.400 €  
2020 2.800 €                9.800 €  
2021 1.400 €              11.200 €  
 
-        Aquests imports s’afegiran a les compensacions pactades en el conveni de data 1 de gener de 2012.
 
2)  Autoritzar la rectora, o persona en qui delegui, perquè amb les més àmplies facultats pugui signar els documents públics i privats que siguin necessaris, amb les clàusules que consideri més adients, per donar compliment a aquest acord.
 
3)  Encarregar al Vicerectorat d’Innovació i de Projectes Estratègics que faci el seguiment de l’acompliment d’aquest acord.
 
Comunicar el present acord al Vicerectorat d’Innovació i de Projectes Estratègics.

6.2.  Creació i modificació de títols de màsters propis i de diplomes de postgrau.
            
Exposició de motius
 
Ateses les peticions de creació i modificació de títols de màster i de diploma de postgrau que han estat presentades a l’Escola de Postgrau, i atesa la documentació justificativa corresponent que acredita que les propostes de creació reuneixen els requisits exigits per la UAB per a la creació d'aquest tipus de títols (documents, PLE 74/07-2016, PLE 75/07-2016, PLE 76/07-2016, PLE 77/07-2016, PLE 78/07-2016,  PLE 79/07-2016, PLE 80/07-2016 i PLE 81/07-2016,PLE 82/07-2016, PLE 83/07-2016,)
 
Vist l'article 34.1 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, modificada per la Llei orgànica 4/2007, de 12 d'abril, així com la resta de normes d'aplicació general.
 
Vistos els articles 64.f i 171.1 dels Estatuts de la UAB sobre la creació de titulacions pròpies de la UAB.
 
Vist l’article 29.1.a del reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.
 
Vist que en la reunió del Consell de Govern de 14 de juliol  està previst tractar la proposta de creació i modificació de títols de diplomes de postgrau i que, a aquests efectes, es presenta la proposta d’acord següent:
 
PRIMER.- Aprovar la creació dels títols de màster i de diploma de postgrau següents:
 
-          Màster en Landscape Intervention and Heritage Management.  
-          Diploma de postgrau en Metodologia per a l’Anàlisi de les Desigualtats Socials.
 
SEGON.- Aprovar la creació dels títols de màster i de diplomes de postgrau següents, amb efectes des del curs 2014-2015:
 
-          Màster en Ensenyament de Català com a Primera i Segona Llengua (Títol Interuniversitari UAB-UB-UVIC).
-          Diploma de postgrau en Cirurgia Oral, Implantologia i Periodòncia.
-          Diploma de postgrau en Content and Language Integrated Learning (CLIL).
-          Diploma de postgrau en Correcció i Assessorament Lingüístic.
-          Diploma de postgrau en Ensenyament de Català com a Primera i Segona Llengua.
-          Diploma de postgrau en Gràfica Narrativa al segle XXI.
-          Diploma de postgrau en Recerca i Innovació en Ciències de la Salut.
-          Diploma de postgrau en Turisme i Humanitats   
 
TERCER.- Aprovar la modificació de la denominació dels títols de màster i de diplomes de postgrau següents:
 
-       Diploma de postgrau en Atenció Integral d’Infermeria la Malalt Fràgil, que passa a denominar-se diploma de postgrau en Atenció Integral d’Infermeria al Malalt Fràgil amb Patologies Cròniques Complexes.
-       Diploma de postgrau en Protecció i Autoprotecció Integral del Professional de la Seguretat Pública, que passa a denominar-se diploma de postgrau en Protecció i Autoprotecció Integral del Professional de la Seguretat Pública i Privada
 
QUART.- Aprovar la modificació de la denominació del títol de màster següent, amb efectes des del curs 2014-2015: 
 
-       Màster en Retail and Distribution Management and Administration, que passa a denominar-se Màster en Administration and Management of Commercial Businesses and Distribution
 
CINQUÈ.- Elevar l'aprovació de la creació i modificació de títols de màsters i diplomes de postgrau al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències.
 
SISÈ.- Encarregar al vicerector de Programació Acadèmica i de Qualitat l'execució i el seguiment dels acords primer a cinquè.
 
SETÈ.- Comunicar els presents acords a la vicegerent d'Ordenació Acadèmica, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.
 
Vist que en la reunió de la Comissió Acadèmica del Consell Social del dia 19 de juliol està previst tractar  la proposta d’acord CA 15/2016, que estableix:
 
Informar favorablement al Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:
 
1)      Aprovar la creació dels títols de màster i de diploma de postgrau següents:
 
a)      Màster en Landscape Intervention and Heritage Management.
b)      Diploma de postgrau en Metodologia per a l’Anàlisi de les Desigualtats Socials.
 
2)       Aprovar la creació dels títols de màster i de diplomes de postgrau següents, amb efectes des del curs 2014-2015:
 
a)     Màster en Ensenyament de Català com a Primera i Segona Llengua (Títol Interuniversitari UAB-UB-UVIC).
b)     Diploma de postgrau en Cirurgia Oral, Implantologia i Periodòncia. 
c)     Diploma de postgrau en Content and Language Integrated Learning (CLIL)
d)     Diploma de postgrau en Correcció i Assessorament Lingüístic.   
e)     Diploma de postgrau en Ensenyament de Català com a Primera i Segona Llengua.
f)       Diploma de postgrau en Gràfica Narrativa al segle XXI.  
g)     Diploma de postgrau en Recerca i Innovació en Ciències de la Salut.  
h)     Diploma de postgrau en Turisme i Humanitats.   
 
3)      Aprovar la modificació de la denominació dels títols de màster i de diplomes de postgrau següents:
 
a)     Diploma de postgrau en Atenció Integral d’Infermeria la Malalt Fràgil, que passa a denominar-se diploma de postgrau en Atenció Integral d’Infermeria al Malalt Fràgil amb Patologies Cròniques Complexes.
b)     Diploma de postgrau en Protecció i Autoprotecció Integral del Professional de la Seguretat Pública, que passa a denominar-se diploma de postgrau en Protecció i Autoprotecció Integral del Professional de la Seguretat Pública i Privada.
 
4)      Aprovar la modificació de la denominació del títol de màster següent, amb efectes des del curs 2014-2015: 
 
a)     Màster en Retail and Distribution Management and Administration, que passa a denominar-se Màster en Administration and Management of Commercial Businesses and Distribution.
 
5)      Encarregar al vicerector de Programació Acadèmica i de Qualitat de la UAB l'execució i el seguiment dels punts primera a quart d’aquest acord.
 
6)      Comunicar el present acord a la vicegerent d'Ordenació Acadèmica de la UAB, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.
 
Atesa la proposta del vicerector de Programació Acadèmica i de Qualitat.
 
Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.
 
Prenent en consideració que la reunió del Consell de Govern està  pendent de dur-se a terme, i que, per tant, l’acord CA 15/2016 que es proposa per a la Comissió Acadèmica del 19 de juliol de 2016 resta subjecte a l’acord del Consell de Govern.
 
Prenent en consideració que la reunió de la Comissió Acadèmica està pendent de dur-se a terme, i que, per tant, l’acord PLE 48/2016 que es proposa per al Ple de 20 de juliol de 2016 resta subjecte a l’acord favorable de la Comissió Acadèmica.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
 
S'acorda (Acord PLE 49/2016):
 
 
1)    Aprovar la creació dels títols de màster i de diploma de postgrau següents:
 
a)   Màster en Landscape Intervention and Heritage Management.
b)   Diploma de postgrau en Metodologia per a l’Anàlisi de les Desigualtats Socials.
 
2)    Aprovar la creació dels títols de màster i de diplomes de postgrau següents, amb efectes des del curs 2014-2015:
 
a)   Màster en Ensenyament de Català com a Primera i Segona Llengua (Títol Interuniversitari UAB-UB-UVIC).
b)   Diploma de postgrau en Cirurgia Oral, Implantologia i Periodòncia. 
c)   Diploma de postgrau en Content and Language Integrated Learning (CLIL).
d)   Diploma de postgrau en Correcció i Assessorament Lingüístic.   
e)   Diploma de postgrau en Ensenyament de Català com a Primera i Segona Llengua.
f)     Diploma de postgrau en Gràfica Narrativa al segle XXI.  
g)   Diploma de postgrau en Recerca i Innovació en Ciències de la Salut.  
h)   Diploma de postgrau en Turisme i Humanitats.   
 
3)    Aprovar la modificació de la denominació dels títols de màster i de diplomes de postgrau següents:
 
a)   Diploma de postgrau en Atenció Integral d’Infermeria la Malalt Fràgil, que passa a denominar-se diploma de postgrau en Atenció Integral d’Infermeria al Malalt Fràgil amb Patologies Cròniques Complexes.
b)   Diploma de postgrau en Protecció i Autoprotecció Integral del Professional de la Seguretat Pública, que passa a denominar-se diploma de postgrau en Protecció i Autoprotecció Integral del Professional de la Seguretat Pública i Privada.
 
4)    Aprovar la modificació de la denominació del títol de màster següent, amb efectes des del curs 2014-2015: 
 
a)   Màster en Retail and Distribution Management and Administration, que passa a denominar-se Màster en Administration and Management of Commercial Businesses and Distribution.
 
5)    Encarregar al vicerector de Programació Acadèmica i de Qualitat de la UAB l'execució i el seguiment dels punts primera a quart d’aquest acord.
 
6)    Comunicar el present acord a la vicegerent d'Ordenació Acadèmica de la UAB, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.



7.Candidats a rebre elPremi Universitat-Societat i el Premi Universitat-Empresa de l’any 2016 que concedeix el Consell Social.
 
Exposició de motius
 
Vist l’article 30.1.d) del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.
 
Vist l’article 31.1.d) del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.
 
Vist l’acord PLE 37/2016 de data 2 de juny pel qual s’acorda avocar al Ple del Consell Social fins el nomenament de la nova presidència de la Comissió Societat-Universitat del Consell Social, el coneixement, deliberació i acord de la proposta de candidat al Premi Universitat-Societat per a l’any 2016.
 
Vist l’article 22.1 del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB i vist que la proposta de candidat al Premi Universitat-Empresa es tracta directament en el Ple del Consell Social atès que per raons justificades no s’ha pogut reunir la Comissió Universitat-Empresa abans de la reunió del Ple del 20 de juliol, i donada la urgència de prendre un acord sobre el candidat al Premi Universitat-Empresa.
 
Vist que els premis s’atorguena una persona de reconegut prestigi amb l’objectiu de fomentar la seva aproximació amb la UAB i generar possibles sinergies d’interès amb la Universitat, en l'àmbit del tercer sector,  l’empresa, la transferència, la comunicació, etc.
 
Vist que el Consell Social de la UAB atorga el Premi Universitat-Societat des de l’any 2003  i el Premi Universitat-Empresa des de l’any 2015.
 
Vist que les persones guardonades pel Premi Universitat-Societat en el període 2003-2014 han estat les següents: Juan Marsé (2003); Jordi Solé Tura (2004); Anna Veiga (2005): Carlos Jiménez Villarejo (2006); Paco Candel (2007); Anna Lizaran (2008); Andreu Mas-Colell (2009); Josep Maria Bricall (2010); Iñaki Gabilondo (2011); Maria Reig (2012); Maria Jesús Izquierdo Benito (2013); Josep Oliu (2014); Johan Cruyff (2015) .
 
Vist que el Premi Universitat-Empresa 2015 es va concedir al senyor Josep Lluís Bonet.
 
Vist que hi ha un únic guardonat de cadascun dels premis, però que en previsió de qualsevol imprevist de disponibilitat del candidat, la proposta d’acord inclou, per a cada premi, tres noms de persones candidates, especificant l’ordre de primera a tercera preferència.
 
Vista la relació de candidats per al Premi Universitat-Societat de l’any 2016 que proposa el president del Consell Social, d’acord amb la Junta de l’Associació d’Amics de la UAB, que és la següent: Josep Cuní, Periodista; Josep Baselga, Oncòleg català exalumne de la UAB, director de la Vall d’Hebron Institut d’Oncologia i director de la Divisió d’Oncologia de l’Hospital General de Massachussets; i Bonaventura Clotet, doctor en Medicina exalumne de la UAB, cap de la Unitat VIH de l’Hospital Universitari Germans Trias i Pujol i director de l’Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa.
 
Vista la relació de candidats per al Premi Universitat-Empresa de l’any 2016 que proposa el president del Consell Social, d’acord la presidenta de la Comissió Universitat-Empresa i amb la Junta de l’Associació d’Amics de la UAB, que és la següent: Juan Soto, fundador i primer president de Hewlett-Packard a Espanya; Ariadna Casademont, Presidenta i Consellera Delegada d’Indústries Càrniques Casademont, SA i exalumne de la UAB; Josep Esteve, expresident de Laboratorios Esteve, SA.
 
Vist el document PLE 84/07-2016 en el que es relaciona la proposta de candidats per a cadascun dels premis amb la justificació corresponent de cada candidatura.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
 
S'acorda (Acord PLE 50/2016):
 
1)    Aprovar el candidat a ser guardonat amb el Premi Universitat-Societat de l’any 2016 que concedeix el Consell Social, d’acord amb el següent ordre de preferència:
 
Primer.-      Sr. Josep Cuní, periodista.
 
Segon.-     Sr. Josep Baselga, Oncòleg català exalumne de la UAB, director de la Vall d’Hebron Institut d’Oncologia i director de la Divisió d’Oncologia de l’Hospital General de Massachussets.
 
Tercer.-     Sr. Bonaventura Clotet, doctor en Medicina exalumne de la UAB, cap de la Unitat VIH de l’Hospital Universitari Germans Trias i Pujol i director de l’Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa.
 
 
 
 
 
2)    Aprovar el candidat a ser guardonat amb el Premi Universitat-Empresa de l’any 2016 que concedeix el Consell Social, d’acord amb el següent ordre de preferència:
 
Primer.-       Sr. Juan Soto, fundador i primer president de Hewlett-Packard a Espanya.
 
Segon.-    Sra. Ariadna Casademont, Presidenta i Consellera Delegada d’Indústries Càrniques Casademont, SA i exalumne de la UAB.
 
Tercer.-         Sr. Josep Esteve, expresident de Laboratorios Esteve, SA.
 
 
Comunicar al president de l’Associació d’Amics de la UAB el present acord, als efectes de les gestions que corresponguin conjuntament amb el Consell Social.


8.1. Nomenament de càrrecs del Consell Social.
 
Exposició de motius
 
Vistos els articles 24.1 i 28.1 del reglament d’organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
 
Vist que el Consell Social funciona en el Ple i les comissions específiques establertes en el reglament de funcionament i organització del Consell, que són les següents: Comissió Econòmica, Comissió Acadèmica, Comissió Societat-Universitat, Comissió Universitat-Empresa I Comissió Permanent.
 
Vist que, d’acord amb el que estableix l’article 24.3 del reglament d’organització i funcionament del Consell Social, aquestes comissions són de caràcter mixt, és a dir, integrades per membres del Consell Social i per membres d’altres òrgans de govern.
 
Vist que la composició de la Comissió Econòmica ve determinada pel reglament d’organització i funcionament del Consell Social, d’acord amb el que estableix la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya, sent un dels seus membres el vicerector o la vicerectora responsable en matèria econòmica, que actua com a representant de l’equip de govern.
 
Vist que la composició de la Comissió Permanent està vinculada, segons acord plenari, als càrrecs següents: el president del Consell Social, la rectora i la vicepresidenta del Consell Social.
 
Atès que, la composició de la Comissió Acadèmica, la Comissió Societat-Universitat i la Comissió Universitat-Empresa no està establerta en el reglament del Consell Social i ve determinada per acord plenari.
 
Vist que els representants de l’equip de govern en aquestes comissions són acordats en el Ple, en base als àmbits de responsabilitat assignats a cada vicerectorat i atenent als perfils requerits en funció de les competències establertes per a cada comissió.
 
Atès el canvi d’equip de govern fruit de les eleccions rectorals del mes de maig de 2016.
 
Vista la proposta de l’Equip de Govern, en resposta a la sol·licitud del Consell Social, rebuda en data 13 de juliol de 2016, de que la representació de l’Equip de Govern en la Comissió Acadèmica, la Comissió Societat-Universitat i la Comissió Universitat-Empresa sigui la següent:
 
-          Comissió Acadèmica: vicerector de Programació Acadèmica i de Qualitat i la delegada de la rectora per a la Programació Acadèmica i la Qualitat.
-          Comissió Societat-Universitat: vicerector de Relacions Institucionals i de Cultura.
-          Comissió Universitat-Empresa: vicerector d’Innovació i de Projectes Estratègics, i  vicerector de Relacions Institucionals i de Cultura.
 
Atès que el president del Consell Social de la UAB, d’acord amb la senyora Mariona Serra Pagès, presidenta de la Comissió Universitat-Empresa del Consell Social i el senyor Daniel Furlan Silvestri, proposa el senyor Daniel Furlan Silvestri com a membre vocal de la Comissió Universitat-Empresa del Consell Social.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
 
S'acorda (Acord PLE 51/2016):
 
1)    Aprovar que la representació de l’Equip de Govern en la Comissió Acadèmica del Consell Social la ostentin el vicerector de Programació Acadèmica i de Qualitat, i la delegada de la rectora per a la Programació Acadèmica i la Qualitat, com a membres vocals de la Comissió.
2)    Aprovar que la representació de l’Equip de Govern en la Comissió Societat-Universitat la ostenti el vicerector de Relacions Institucionals i de Cultura, com a membre vocal de la Comissió.
3)    Aprovar que la representació de l’Equip de Govern en la Comissió Universitat-Empresa la ostentin el vicerector d’Innovació i de Projectes Estratègics, i el vicerector de Relacions Institucionals i de Cultura, com a membres vocals de la Comissió.
4)    Aprovar nomenar el senyor Daniel Furlan Silvestri com a membre vocal de la Comissió Universitat-Empresa del Consell Social de la UAB.