Detalle acuerdos
PLENARI 16-12-2015
Orden del día
1. Aprovació, si escau, de l’acta de la sessió plenària del dia 25 de novembre de 2015. [+]
2. Aprovació, si escau, de la proposta de pressupost de la Universitat Autònoma de Barcelona per a l’exercici 2016. [+]
3. Informe del president del Consell Social
4. Informe del rector
5. Àmbit Societat-Universitat
5.1. Informació sobre l’àmbit societat-universitat.
5.2. Aprovació, si escau, de la proposta d’accions de l’àmbit societat-universitat a realitzar en l’any 2016. [+]
6. Àmbit Universitat-Empresa
6.1. Informació sobre l’àmbit universitat-empresa.
6.2. Aprovació, si escau, de la proposta d’accions de l’àmbit universitat-empresa a realitzar en l’any 2016. [+]
7. Àmbit econòmic
7.1. Informe sobre l’àmbit econòmic.
7.2. Aprovació, si escau, de la proposta de pressupost del Consell Social de la Universitat Autònoma de Barcelona per a l’exercici 2016. [+]
7.3. Aprovació, si escau, de la proposta d’operacions d’endeutament a curt termini per part de la UAB per a l’autorització del Govern de la Generalitat de Catalunya. [+]
7.4. Anàlisi de l’informe de comptes anuals agregats de la UAB corresponents a l’exercici 2014. [+]
7.5. Aprovació, si escau, del balanç, el compte de resultats i la memòria econòmica corresponents a l’exercici 2014 de les entitats dependents de la UAB següents:
7.5.1. Fundació Parc de Recerca UAB [+]
7.5.2. UAB-Firms, S.L. [+]
7.5.3. Fundació Empresa i Ciència [+]
7.5.4. Fundació Universitat Autònoma de Barcelona [+]
7.5.5. Fundació Hospital Clínic Veterinari [+]
7.5.6. Fundació Autònoma Solidària [+]
7.5.7. Fundació Wassu [+]
8. Àmbit acadèmic
8.1. Informació sobre l’àmbit acadèmic.
8.2. Aprovació, si escau, de la proposta de creació de títols de màsters universitaris. [+]
8.3. Aprovació, si escau, de la proposta de creació i modificació de títols de diplomes de postgrau. [+]
9. Torn obert de paraules.
AcordCS.TaulaAcords
1. Acta de la sessió plenària del dia 25 de novembre de 2015.
S'acorda (Acord PLE 71/2015):
Aprovar l’acta de la sessió plenària del Consell Social reunida el dia 25de novembre de 2015.
Exposició de motius
Vist l’article 14.2 de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre d’Universitats, modificada per la Llei Orgànica 4/2007, de 12 d’abril.
Vist l’article 89 de la Llei Orgànica 1/2003, de 19 de febrer d’Universitats de Catalunya.
Vistos els articles 64.l) i 212 dels Estatuts de la UAB.
Vist l’article 28.2.b) del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Vist l’acord 64/2015 pres pel Ple del Consell Social reunit el dia 25 de novembre de 2015, en virtut del qual s’acorda: 1) Aprovar el document “Criteris bàsics per a l’elaboració del Pressupost 2016” i les mesures pressupostàries que l’integren, d’acord amb el que consta en el document PLE 88/11-2015; Encarregar la Gerència que elabori la proposta d’avantprojecte de pressupost de la UAB per 2016, d’acord amb els criteris un cop aprovats pel Consell Social; Comunicar a la vicerectora d’Economia i Organització i al gerent de la UAB el present acord.
Vist l’acord 99/2015 pres pel Consell de Govern de la UAB de 10 de desembre, que estableix: 1) Aprovar el projecte de Pressupost de la UAB pel 2016 que s’annexa; 2) Elevar aquesta proposta al Consell Social per tal que aquest exerceixi les seves competències; 3) Comunicar els anteriors acords al Gerent per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.
Vist l’acord CE 95/2015 pres per la Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB de 16 de desembre, que estableix: Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent: 1)Aprovar el pressupost de la Universitat Autònoma de Barcelona per a l’exercici 2016, d’acord amb el que consta en el document CE 141/12-2015; 2) Comunicar aquest acord al Gerent de la UAB per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer efectiu el present acord.
Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S’acorda (Acord PLE 72/2015):
1) Aprovar el pressupost de la Universitat Autònoma de Barcelona per a l’exercici 2016, d’acord amb el que consta en el document PLE 99/12-2015.
2) Comunicar aquest acord al Gerent de la UAB per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.
Exposició de motius
Vist l’article 14.2 de la Llei Orgànica 4/2007, de 12 d’abril, per la que es modifica la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d’Universitats, que estableix que el Consell Social aprovarà un pla anual d’actuacions destinat a promoure les relacions entre la universitat i el seu entorn cultural, professional, econòmic i social al servei de la qualitat de l’activitat universitària.
Vist l’article 30.1.a) del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.
Vist l’acord CSU 8/2015 pres per la Comissió Societat-Universitat del Consell Social reunida el 16 de novembre de 2015, que estableix:
1) Elevar al Ple del la proposta d’acord següent:
a) Aprovar donar continuïtat en l’any 2016 a les actuacions següents:
a.1) Destinar 9.000 euros als Premis Argó (13a edició) a treballs de recerca d’estudiants de batxillerat i de cicles formatius de grau superior.
a.2) Destinar 20.000 euros a les Beques Impuls per a estudiants de la UAB amb necessitats especials.
b) Comunicar a la vicerectora d’Estudiants i Cooperació el punt primer d’aquest acord.
c) Comunicat a la directora de l’Institut de Ciències de l’Educació de la UAB l’apartat a.1) del punt primer d’aquest acord.
d) Comunicar al director de la Fundació Autònoma Solidària de la UAB l’apartat a.2) del punt primer d’aquest acord.
3) Treballar en identificar les necessitats concretes del programa Tic Laude de la Facultat de Ciències de la Comunicació en el marc d’estudiants amb discapacitat que hi participen, de cara a valorar a incloure la col·laboració en aquest programa com a acció de la Comissió Societat-Universitat per a l’any 2016, condicionat a l’existència de pressupost addicional en l’any 2016 per a la Comissió Societat-Universitat.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S’acorda (Acord PLE 73/2015):
1) Aprovar donar continuïtat en l’any 2016 a les actuacions següents:
a.1) Destinar 9.000 euros als Premis Argó (13a edició) a treballs de recerca d’estudiants de batxillerat i de cicles formatius de grau superior.
a.2) Destinar 20.000 euros a les Beques Impuls per a estudiants de la UAB amb necessitats especials.
3) Comunicat a la directora de l’Institut de Ciències de l’Educació de la UAB l’apartat a.1) del punt primer d’aquest acord.
4) Comunicar al director de la Fundació Autònoma Solidària de la UAB l’apartat a.2) del punt primer d’aquest acord.
Exposició de motius
Vist l’article 14.2 de la Llei Orgànica 4/2007, de 12 d’abril, per la que es modifica la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d’Universitats, que estableix que el Consell Social aprovarà un pla anual d’actuacions destinat a promoure les relacions entre la universitat i el seu entorn cultural, professional, econòmic i social al servei de la qualitat de l’activitat universitària.
Vist l’article 31.1 a) del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.
Vist l’acord CUE 2/2015 pres per la Comissió Universitat-Empresa del Consell Social reunida el 3 desembre de 2015, que estableix:
1) Elevar al Ple del Consell Social la proposta d’acord següent:
a) Aprovar col·laborar en el programa Imagine Express de l’any 2016, amb una aportació de 3.500 euros.
b) Aprovar col·laborar en l’any 2016 en el projecte Smart Campus, amb una aportació de fins a un màxim de 5.000 euros a la Oficina de Treball Campus de la UAB perquè sigui aplicat en concepte d’ajut econòmic per a les despeses als 10 projectes seleccionats (500€ per cada projecte) en la convocatòria per al desenvolupament de les aplicacions intel·ligents que suposin un avenç en la vida universitària. El Consell Social aportarà els recursos una vegada seleccionats els 10 projectes i, a la finalització del desenvolupament de les aplicacions, la Oficina de Treball Campus de la UAB haurà de justificar les despeses realitzades i, en cas de recursos sobrants respecte l’import aportat, procedirà al seu retorn al Consell Social un cop publicades les persones seleccionades per a les beques que s’atorguen en el marc del projecte Smart Campus.
c) Aprovar que el president de la Comissió Universitat-Empresa, o persona en qui delegui, formi part dels jurats de selecció que pugui preveure el projecte Smart Campus.
d) Comunicar aquet acord a la vicerectora d’Ocupabilitat, Qualitat i Docència i al director de la Oficina de Treball Campus de la UAB.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S’acorda (Acord PLE 74/2015):
1) Aprovar col·laborar en el programa Imagine Express de l’any 2016, amb una aportació de 3.500 euros.
2) Aprovar col·laborar en l’any 2016 en el projecte Smart Campus, amb una aportació de fins a un màxim de 5.000 euros a la Oficina de Treball Campus de la UAB perquè sigui aplicat en concepte d’ajut econòmic per a les despeses als 10 projectes seleccionats (500€ per cada projecte) en la convocatòria per al desenvolupament de les aplicacions intel·ligents que suposin un avenç en la vida universitària. El Consell Social aportarà els recursos una vegada seleccionats els 10 projectes i, a la finalització del desenvolupament de les aplicacions, la Oficina de Treball Campus de la UAB haurà de justificar les despeses realitzades i, en cas de recursos sobrants respecte l’import aportat, procedirà al seu retorn al Consell Social un cop publicades les persones seleccionades per a les beques que s’atorguen en el marc del projecte Smart Campus.
3) Aprovar que el president de la Comissió Universitat-Empresa, o persona en qui delegui, formi part dels jurats de selecció que pugui preveure el projecte Smart Campus.
4) Comunicar aquet acord a la vicerectora d’Ocupabilitat, Qualitat i Docència i al director de la Oficina de Treball Campus de la UAB.
Exposició de motius
Vist l’article 14.4 de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre d’Universitats, modificada per la Llei Orgànica 4/2007, de 12 d’abril.
Vist l’article 98 de la Llei Orgànica 1/2003, de 19 de febrer d’Universitats de Catalunya.
Vist l’article 124.1 dels Estatuts de la UAB.
Vist l’article 28.2.j i l’article 33 del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Vist l’acord CSU 8/2015 pres per la Comissió Societat-Universitat de 16 de novembre, en virtut del qual s’aprova: 1) Elevar al Ple del Consell Social la proposta d’acord següent: a) Aprovar donar continuïtat en l’any 2016 a les actuacions següents: a.1) Destinar 9.000 euros als Premis Argó (13a edició) a treballs de recerca d’estudiants de batxillerat i de cicles formatius de grau superior; a.2) Destinar 20.000 euros a les Beques Impuls per a estudiants de la UAB amb necessitats especials; b) Comunicar a la vicerectora d’Estudiants i Cooperació el punt primer d’aquest acord; c) Comunicat a la directora de l’Institut de Ciències de l’Educació de la UAB l’apartat a.1) del punt primer d’aquest acord.; d) Comunicar al director de la Fundació Autònoma Solidària de la UAB l’apartat a.2) del punt primer d’aquest acord. 2) Informar a la Comissió Econòmica del Consell Social sobre el present acord als efectes que corresponguin en relació al projecte de pressupost del Consell Social per a l’any 2016. 3) Treballar en identificar les necessitats concretes del programa Tic Laude de la Facultat de Ciències de la Comunicació en el marc d’estudiants amb discapacitat que hi participen, de cara a valorar a incloure la col·laboració en aquest programa com a acció de la Comissió Societat-Universitat per a l’any 2016, condicionat a l’existència de pressupost addicional en l’any 2016 per a la Comissió Societat-Universitat.
Vist l’acord CUE 2/2015 pres per la Comissió Universitat-Empresa de 3 de desembre, en virtut del qual s’aprova: 1) Elevar al Ple del Consell Social la proposta d’acord següent: a) Aprovar col·laborar en el programa Imagine Express de l’any 2016, amb una aportació de 3.500 euros; b) Aprovar col·laborar en l’any 2016 en el projecte Smart Campus, amb una aportació de fins a un màxim de 5.000 euros a la Oficina de Treball Campus de la UAB perquè sigui aplicat en concepte d’ajut econòmic per a les despeses als 10 projectes seleccionats (500€ per cada projecte) en la convocatòria per al desenvolupament de les aplicacions intel·ligents que suposin un avenç en la vida universitària. El Consell Social aportarà els recursos una vegada seleccionats els 10 projectes i, a la finalització del desenvolupament de les aplicacions, la Oficina de Treball Campus de la UAB haurà de justificar les despeses realitzades i, en cas de recursos sobrants respecte l’import aportat, procedirà al seu retorn al Consell Social un cop publicades les persones seleccionades per a les beques que s’atorguen en el marc del projecte Smart Campus. c) Aprovar que el president de la Comissió Universitat-Empresa, o persona en qui delegui, formi part dels jurats de selecció que pugui preveure el projecte Smart Campus. d) Comunicar aquet acord a la vicerectora d’Ocupabilitat, Qualitat i Docència i al director de la Oficina de Treball Campus de la UAB.; 2) Informar a la Comissió Econòmica del Consell Social sobre el present acord als efectes que corresponguin en relació al projecte de pressupost del Consell Social per a l’any 2016.
Vist l’acord CE 96/2015 pres per la Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB de 16 de desembre, que estableix: Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta de pressupost del Consell Social de la Universitat Autònoma de Barcelona per a l’exercici 2016, d’acord amb el que consta en el document CE 142/12-2015.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i a proposta del president del Consell Social,
S’acorda (Acord PLE 75/2015):
Aprovar el pressupost del Consell Social de la Universitat Autònoma de Barcelona per a l’exercici 2016, d’acord amb el que consta en el document PLE 100/12-2015.
Exposició de motius
Vist l’article 89.f de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya.
Vist l’article 123 dels Estatuts de la UAB.
Vist l’informe de necessitats de tresoreria presentat per la gerència i la Vicegerència d’Economia de la UAB i el pla de tresoreria per a l’any 2016 (document PLE 101/12-2015).
Vist l’acord CE 97/2015 pres per la Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB de 16 de desembre, que estableix: Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent: 1) Acordar, perquè sigui autoritzat pel Govern de la Generalitat de Catalunya, que la UAB formalitzi operacions d’endeutament a curt termini, amb la contractació d’una o vàries pòlisses de crèdit, fins a un import màxim de 40 milions d’euros, d’acord amb el termini i les característiques de cost màxim d’operació, incloent comissions i altres despeses, que acordi el Govern de la Generalitat de Catalunya; 2) Les condicions financeres i de venciment de les operacions d’endeutament a curt termini contractades s’informaran als òrgans corresponents del Consell Social; 3) Comunicar aquest acord al Gerent i a la vicegerent de l’àmbit d’Economia, per tal que es duguin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S’acorda (Acord PLE 76/2015):
1) Acordar, perquè sigui autoritzat pel Govern de la Generalitat de Catalunya, que la UAB formalitzi operacions d’endeutament a curt termini, amb la contractació d’una o vàries pòlisses de crèdit, fins a un import màxim de 40 milions d’euros, d’acord amb el termini i les característiques de cost màxim d’operació, incloent comissions i altres despeses, que acordi el Govern de la Generalitat de Catalunya.
2) Les condicions financeres i de venciment de les operacions d’endeutament a curt termini contractades s’informaran als òrgans corresponents del Consell Social.
3) Comunicar aquest acord al Gerent i a la vicegerent de l’àmbit d’Economia, per tal que es duguin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.
Exposició de motius
Vist l’informe dels comptes anuals agregats de l’exercici 2014 elaborat per l’empresa d’auditoria externa PricewaterhouseCoopers, S.L.
Atès l’article 28.4.b del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Vist l’acord CE 84/2015 pres per la Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB de 16 de desembre, que estableix: 1) La Comissió Econòmica es dóna per assabentada de l’informe de comptes anuals agregats de la UAB corresponent a l’exercici 2014, d’acord amb el que consta en el document CE 89/12-2015; 2) Presentar al Ple del Consell Social l’informe de comptes anuals agregats de la UAB corresponent a l’exercici 2014 per a la seva informació.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, es presenta l’informe de comptes anuals agregats de la UAB corresponent a l’exercici 2014 per a la seva informació i anàlisi, i
S’acorda (Acord PLE 77/2015):
1) Donar-se per assabentat de l’informe de comptes anuals agregats de la UAB corresponent a l’exercici 2014, d’acord amb el que consta en el document PLE 102/12-2015.
2) Posar a disposició del gerent i de la vicegerent de l’àmbit econòmic de la UAB l’informe de comptes anuals agregats de la UAB corresponent a l’exercici 2014, als efectes de les gestions que siguin oportunes.
Exposició de motius
Vist l’article 14.2 de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d’Universitats, modificada per la Llei Orgànica 4/2007, de 12 d’abril.
Vist l’article 89.e de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Vist l’article 123 dels Estatuts de la UAB.
Vist l’article 28.2.e del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Vist que el balanç, el compte de resultats, l’estat de canvis en el patrimoni net i la memòria econòmica de l’exercici 2014 de la Fundació Privada Parc de Recerca UAB han estat aprovats en la reunió del Patronat de la Fundació de 22 de maig de 2015.
Vist l’acord CE 85/2015 pres per la Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB de 16 de desembre, que estableix: Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent: 1) Aprovar el balanç, el compte de resultats, l’estat de canvis de patrimoni net i la memòria econòmica corresponents a l’exercici 2014 de l’entitat Fundació Parc de Recerca UAB, d’acord amb el que consta al document CE 90/12-2015; 2) Comunicar aquest acord al director general de la Fundació Parc de Recerca UAB, a la vicerectora d’Economia i Organització, al gerent i a la vicegerent de l’àmbit econòmic de la UAB.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S’acorda (Acord PLE 78/2015):
1) Aprovar el balanç, el compte de resultats, l’estat de canvis de patrimoni net i la memòria econòmica corresponents a l’exercici 2014 de l’entitat Fundació Parc de Recerca UAB, d’acord amb el que consta al document PLE 103/12-2015.
2) Comunicar aquest acord al director general de la Fundació Parc de Recerca UAB, a la vicerectora d’Economia i Organització, al gerent i a la vicegerent de l’àmbit econòmic de la UAB.
Exposició de motius
Vist l’article 14.2 de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d’Universitats, modificada per la Llei Orgànica 4/2007, de 12 d’abril.
Vist l’article 89.e de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Vist l’article 123 dels Estatuts de la UAB.
Vist l’article 28.2.e del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Vist que el balanç, el compte de resultats, l’estat de canvis en el patrimoni net, i la memòria econòmica de l’exercici 2014 de la UAB-Firms, SL han estat aprovats per la Junta General d’Accionistes de 29 de juny de 2015.
Vist l’acord CE 86/2015 pres per la Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB de 16 de desembre, que estableix: Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent: 1) Aprovar el balanç, el compte de resultats, l’estat d’ingressos i despeses reconegudes, l’estat de canvis en el patrimoni net i la memòria econòmica corresponents a l’exercici 2014 de l’entitat UAB-Firms, SL, d’acord amb el que consta al document CE 91/12-2015; 2) Comunicar aquest acord a la vicerectora d’Economia i Organització, al gerent, a la vicegerent de l’àmbit econòmic de la UAB i a l’Adjunta a la Gerència per a la FUAB i la Formació Continuada.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S’acorda (Acord PLE 79/2015):
1) Aprovar el balanç, el compte de resultats, l’estat d’ingressos i despeses reconegudes, l’estat de canvis en el patrimoni net i la memòria econòmica corresponents a l’exercici 2014 de l’entitat UAB-Firms, SL, d’acord amb el que consta al document PLE 104/12-2015.
2) Comunicar aquest acord a la vicerectora d’Economia i Organització, al gerent, a la vicegerent de l’àmbit econòmic de la UAB i a l’Adjunta a la Gerència per a la FUAB i la Formació Continuada.
Exposició de motius
Vist l’article 14.2 de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d’Universitats, modificada per la Llei Orgànica 4/2007, de 12 d’abril.
Vist l’article 89.e de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Vist l’article 123 dels Estatuts de la UAB.
Vist l’article 28.2.e del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Vist que el balanç, el compte de resultats, l’estat de canvis en el patrimoni net, l’estat de fluxos d’efectius i la memòria econòmica de l’exercici 2014 han estat acordats en la reunió del Patronat de la Fundació de 22 de juliol de 2015.
Vist l’acord CE 87/2015 pres per la Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB de 16 de desembre, que estableix: Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent: 1) Aprovar el balanç, el compte de resultats, l’estat d’ingressos i despeses reconegudes, l’estat de canvis en el patrimoni net i la memòria econòmica corresponents a l’exercici 2014 de l’entitat Fundació Empresa i Ciència, d’acord amb el que consta al document CE 92/12-2015; 2) Comunicar aquest acord a la vicerectora d’Economia i Organització, al gerent, a la vicegerent de l’àmbit econòmic de la UAB i al director de la Fundació Empresa i Ciència.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S’acorda (Acord PLE 80/2015):
1) Aprovar el balanç, el compte de resultats, l’estat d’ingressos i despeses reconegudes, l’estat de canvis en el patrimoni net i la memòria econòmica corresponents a l’exercici 2014 de l’entitat Fundació Empresa i Ciència, d’acord amb el que consta al document PLE 105/12-2015, i sol·licitar informació explicativa sobre el resultat de l'entitat corresponent a l'exercici 2014.
2) Comunicar aquest acord a la vicerectora d’Economia i Organització, al gerent, a la vicegerent de l’àmbit econòmic de la UAB i al director de la Fundació Empresa i Ciència.
Exposició de motius
Vist l’article 14.2 de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d’Universitats, modificada per la Llei Orgànica 4/2007, de 12 d’abril.
Vist l’article 89.e de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Vist l’article 123 dels Estatuts de la UAB.
Vist l’article 28.2.e del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Vist que el balanç, el compte de resultats, l’estat de canvis en el patrimoni net, l’estat de fluxos d’efectius i la memòria econòmica de l’exercici 2014 de la Fundació Universitat Autònoma de Barcelona han estat aprovats en la reunió del Patronat de la Fundació de 16 de juny de 2015.
Vist l’acord CE 88/2015 pres per la Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB de 16 de desembre, que estableix: Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent: 1) Aprovar el balanç, el compte de resultats, l’estat d’ingressos i despeses reconegudes, l’estat de canvis en el patrimoni net, l’estat de fluxos d’efectiu i la memòria econòmica corresponents a l’exercici 2014 de l’entitat Fundació Universitat Autònoma de Barcelona, d’acord amb el que consta al document CE 93/12-2015; 2) Comunicar aquest acord a la vicerectora d’Economia i Organització, al gerent, a la vicegerent de l’àmbit econòmic de la UAB i a l’Adjunta a la Gerència per a la FUAB i la Formació Continuada.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S’acorda (Acord PLE 81/2015):
1) Aprovar el balanç, el compte de resultats, l’estat d’ingressos i despeses reconegudes, l’estat de canvis en el patrimoni net, l’estat de fluxos d’efectiu i la memòria econòmica corresponents a l’exercici 2014 de l’entitat Fundació Universitat Autònoma de Barcelona, d’acord amb el que consta al document PLE 106/12-2015.
2) Comunicar aquest acord a la vicerectora d’Economia i Organització, al gerent, a la vicegerent de l’àmbit econòmic de la UAB i a l’Adjunta a la Gerència per a la FUAB i la Formació Continuada.
Exposició de motius
Vist l’article 14.2 de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d’Universitats, modificada per la Llei Orgànica 4/2007, de 12 d’abril.
Vist l’article 89. e de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Vist l’article 123 dels Estatuts de la UAB.
Vist l’article 28.2.e del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Vist que el balanç, el compte de resultats, l’estat de canvis en el patrimoni net, i la memòria econòmica de l’exercici 2014 de la Fundació Hospital Clínic Veterinari han estat aprovats en la reunió del Patronat de la Fundació de 24 d’abril de 2015.
Vista l’acord CE 89/2015 pres per la Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB de 16 de desembre, que estableix: Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent: 1) Aprovar el balanç, el compte de resultats, l’estat de canvis de patrimoni net i la memòria econòmica corresponents a l’exercici 2014 de l’entitat Fundació Hospital Clínic Veterinari, d’acord amb el que consta al document CE 94/12-2015; 2) Comunicar aquest acord a la vicerectora d’Economia i Organització, al gerent, a la vicegerent de l’àmbit econòmic de la UAB i a l’Adjunta a la Gerència per a la FUAB i la Formació Continuada.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S’acorda (Acord PLE 82/2015):
1) Aprovar el balanç, el compte de resultats, l’estat de canvis de patrimoni net i la memòria econòmica corresponents a l’exercici 2014 de l’entitat Fundació Hospital Clínic Veterinari, d’acord amb el que consta al document PLE 107/12-2015.
2) Comunicar aquest acord a la vicerectora d’Economia i Organització, al gerent, a la vicegerent de l’àmbit econòmic de la UAB i a l’Adjunta a la Gerència per a la FUAB i la Formació Continuada.
Exposició de motius
Vist l’article 14.2 de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d’Universitats, modificada per la Llei Orgànica 4/2007, de 12 d’abril.
Vist l’article 89.e de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Vist l’article 123 dels Estatuts de la UAB.
Vist l’article 28.2.e del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Vist que el balanç, el compte de resultats, l’estat de canvis en el patrimoni net, i la memòria econòmica de l’exercici 2014 de la Fundació Autònoma Solidària han estat aprovats en la reunió del Patronat de la Fundació de 22 de juny de 2015.
Vist l’acord CE 90/2015 pres per la Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB de 16 de desembre, que estableix: Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent: 1) Aprovar el balanç, el compte de resultats, l’estat d’ingressos i despeses reconegudes, l’estat de canvis en el patrimoni net i la memòria econòmica corresponents a l’exercici 2014 de l’entitat Fundació Autònoma Solidària, d’acord amb el que consta al document CE 95/12-2015; 2) Comunicar aquest acord a la vicerectora d’Economia i Organització, al gerent, a la vicegerent de l’àmbit econòmic de la UAB i a l’Adjunta a la Gerència per a la FUAB i la Formació Continuada.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S’acorda (Acord PLE 83/2015):
1) Aprovar el balanç, el compte de resultats, l’estat d’ingressos i despeses reconegudes, l’estat de canvis en el patrimoni net i la memòria econòmica corresponents a l’exercici 2014 de l’entitat Fundació Autònoma Solidària, d’acord amb el que consta al document PLE 108/12-2015.
2) Comunicar aquest acord a la vicerectora d’Economia i Organització, al gerent, a la vicegerent de l’àmbit econòmic de la UAB i a l’Adjunta a la Gerència per a la FUAB i la Formació Continuada.
Exposició de motius
Vist l’article 14.2 de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d’Universitats, modificada per la Llei Orgànica 4/2007, de 12 d’abril.
Vist l’article 89.e de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Vist l’article 123 dels Estatuts de la UAB.
Vist l’article 28.2.e del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Vist que el balanç, el compte de resultats, l’estat de canvis en el patrimoni net, i la memòria econòmica de l’exercici 2014 de la Fundació Wassu han estat aprovats en la reunió del Patronat de la Fundació de 30 de juny de 2015.
Vist l’acord CE 91/2015 pres per la Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB de 16 de desembre, que estableix: Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent: 1) Aprovar el balanç, el compte de resultats, l’estat d’ingressos i despeses reconegudes, l’estat de canvis en el patrimoni net i la memòria econòmica corresponents a l’exercici 2014 de l’entitat Fundació Wassu, d’acord amb el que consta al document CE 96/12-2015; 2) Comunicar aquest acord a la vicerectora d’Economia i Organització, al gerent, a la vicegerent de l’àmbit econòmic de la UAB i a l’Adjunta a la Gerència per a la FUAB i la Formació Continuada.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S’acorda (Acord PLE 84/2015):
1) Aprovar el balanç, el compte de resultats, l’estat d’ingressos i despeses reconegudes, l’estat de canvis en el patrimoni net i la memòria econòmica corresponents a l’exercici 2014 de l’entitat Fundació Wassu, d’acord amb el que consta al document PLE 109/12-2015.
2) Comunicar aquest acord a la vicerectora d’Economia i Organització, al gerent, a la vicegerent de l’àmbit econòmic de la UAB i a l’Adjunta a la Gerència per a la FUAB i la Formació Continuada.
Exposició de motius
Atesa la petició de creació de títols de màsters universitaris i que la documentació justificativa corresponent acredita que la proposta reuneix els requisits exigits per la UAB per a la creació d’aquest tipus de títols.
Vist l’article 34.1 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d’universitats, i les seves posteriors modificacions, així com la resta de normes d’aplicació general.
Vist el que disposa l’article 64.e dels Estatuts de la UAB sobre la creació de títols universitaris oficials.
Vist l’article 226 de la Normativa acadèmica de la UAB aplicable als estudis universitaris regulats de conformitat amb el Reial Decret 1393/2007, aprovada pel Consell de Govern en data 2 de març de 2011 i les seves posteriors modificacions, sobre la creació de títols de màster universitari.
Vist l’article 29.1.b del Reglament de funcionament i organització del Consell Social de la UAB.
Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.
Vist l’acord 100/2015 pres pel Consell de Govern de la UAB de 10 de desembre, que estableix:
PRIMER.- Aprovar la creació dels títols de màster universitari següents:
- Tradumàtica: Tecnologies de la Traducció
- Traducció Audiovisual
- Geoinformació
TERCER.- Encarregar al vicerector de Professorat i Programació Acadèmica l'execució i el seguiment de l'acord primer.
QUART.- Comunicar els presents acords a la vicegerent d'Ordenació Acadèmica, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.
Vist l’acord CA 35/2015 pres per la Comissió Acadèmica del Consell Social de la UAB d’11 de desembre, que estableix:
Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:
1) Aprovar la creació dels títols de màster universitari següents:
a) Tradumàtica: Tecnologies de la Traducció, d’acord amb el que consta en el document CA 56/12-2015.
b) Traducció Audiovisual, d’acord amb el que consta en el document CA 57/12-2015.
c) Geoinformació, d’acord amb el que consta en el document CA 58/12-2015.
3) Encarregar al vicerector de Professorat i Programació Acadèmica l'execució i el seguiment del punt primer del present acord.
4) Comunicar aquest acord a la vicegerent d’Ordenació Acadèmica, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S’acorda (Acord PLE 85/2015):
1) Aprovar la creació dels títols de màster universitari següents:
a) Tradumàtica: Tecnologies de la Traducció, d’acord amb el que consta en el document PLE 110/12-2015.
b) Traducció Audiovisual, d’acord amb el que consta en el document PLE 111/12-2015.
c) Geoinformació, d’acord amb el que consta en el document PLE 112/12-2015.
3) Encarregar al vicerector de Professorat i Programació Acadèmica l'execució i el seguiment del punt primer del present acord.
4) Comunicar aquest acord a la vicegerent d’Ordenació Acadèmica, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.
Exposició de motius
Ateses les peticions de creació i modificació de títols de màsters propis, diplomes de postgrau i veterinari resident que han estat presentades a l’Escola de Postgrau, i atesa la documentació justificativa corresponent que acredita que les propostes reuneixen els requisits exigits per la UAB per a la creació i modificació d'aquest tipus de títols.
Vist l'article 34.1 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, modificada per la Llei orgànica 4/2007, de 12 d'abril, així com la resta de normes d'aplicació general.
Vistos els articles 64.f i 171.1 dels Estatuts de la UAB sobre la creació de titulacions pròpies de la UAB.
Vist l’article 29.1.a del reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.
Vist l’acord 101/2015 pres pel Consell de Govern de 10 de novembre, que estableix:
PRIMER.- Aprovar la creació del nous títols de diplomatures de postgrau següents: Diplomatura de Postgrau en Contractació Administrativa i Gestió dels Serveis Públics dels Ens Locals.
SEGON.- Aprovar la modificació de la denominació de les diplomatures de postgrau següents: Diplomatura de Postgrau en Guiatge, Assessorament i Informació a Grups de Turisme Nacionals i Internacionals, que passa a denominar-se Diplomatura de Postgrau en Guiatge, Assessorament i Informació a Grups de Turistes a Catalunya.
TERCER.- Elevar l'aprovació de la creació i modificació de títols de diplomes de postgrau al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències.
QUART.- Encarregar a la vicerectora de Qualitat, Docència i Ocupabilitat l'execució i el seguiment dels acords primer, segon i tercer.
CINQUÈ.- Comunicar els presents acords a la vicegerent d'Ordenació Acadèmica, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.
Vist l’acord CA 36/2015 pres per la Comissió Acadèmica del Consell Social de la UAB d’11 de desembre, que estableix:
Informar favorablement al Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:
1) Aprovar la creació del nous títols de diplomatures de postgrau següents:
a) Diplomatura de Postgrau en Contractació Administrativa i Gestió dels Serveis Públics dels Ens Locals, d’acord amb el que consta en el document CA 59/12-2015.
2) Aprovar la modificació de la denominació de les diplomatures de postgrau següents:a) Diplomatura de Postgrau en Guiatge, Assessorament i Informació a Grups de Turisme Nacionals i Internacionals, que passa a denominar-se Diplomatura de Postgrau en Guiatge, Assessorament i Informació a Grups de Turistes a Catalunya, d’acord amb el que consta en el document CA 60/12-2015.
3) Encarregar a la vicerectora de Qualitat, Docència i Ocupabilitat l'execució i el seguiment dels punts primer i segon d’aquest acord.4) Comunicar el present acord a la vicegerent d'Ordenació Acadèmica, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S’acorda (Acord PLE 86/2015):
1) Aprovar la creació del nous títols de diplomatures de postgrau següents:
a) Diplomatura de Postgrau en Contractació Administrativa i Gestió dels Serveis Públics dels Ens Locals,d’acord amb el que consta en el document PLE 113/12-2015.
2) Aprovar la modificació de la denominació de les diplomatures de postgrau següents:a) Diplomatura de Postgrau en Guiatge, Assessorament i Informació a Grups de Turisme Nacionals i Internacionals, que passa a denominar-se Diplomatura de Postgrau en Guiatge, Assessorament i Informació a Grups de Turistes a Catalunya, d’acord amb el que consta en el document PLE 114/12-2015.
3) Encarregar a la vicerectora de Qualitat, Docència i Ocupabilitat l'execució i el seguiment dels punts primer i segon d’aquest acord.4) Comunicar el present acord a la vicegerent d'Ordenació Acadèmica, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.