Detalle acuerdos

COMISSIÓ UNIVERSITAT, SOCIETAT I EMPRESA 15-05-2024

Orden del día

 

  1. Aprovació, si escau, de l’acta de la reunió de la Comissió Universitat, Societat i Empresa de 6 de març de 2024. [+]
  2. Informació sobre l’àmbit Universitat, Societat i Empresa.
  3. Informació sobre el formulari de sol·licitud i de seguiment de projectes de l’àmbit Universitat, Societat i Empresa. [+]
  4. Informació sobre l’execució dels projectes de l’àmbit Universitat, Societat i Empresa del Consell Social següents:

           4.1. Programa d'acompanyament i formació per a ser directius (primera i segona Edició) [+]

          4.2. Mentoria UAB [+]

          4.3. UAB Smart Campus  Living  Lab 2.0 [+]

          4.4. UABot R+D: Fent accessible  el  coneixement  de  la  UAB  a  la  societat [+]

  1. Torn obert de paraules.



 

AcordCS.TaulaAcords

1. Acta de la sessió del dia 6 de març de 2024.

S'acorda (Acord CUSE 03/2023):

Aprovar l’acta de la reunió de la Comissió Universitat, Societat i Empresa del dia 6 de març de 2024.


3.  Informació sobre el formulari de sol·licitud i de seguiment de projectes de l’àmbit Universitat, Societat i Empresa

Exposició de motius

Vist l’article 30.1.a) del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB que estableix que, “Correspon a la Comissió Universitat, Societat i Empresa elevar al Ple del Consell Social els assumptes següents, perquè els discuteixi i els aprovi, si escau: a) Proposar les actuacions anuals del Consell Social en l’àmbit social i de les relacions de la Universitat amb les empreses, amb l’objectiu de promocionar, impulsar i dinamitzar accions i activitats orientades a obtenir retorns per a la Universitat, a generar valor per a l’entorn i a potenciar els lligams entre la Universitat i les empreses, institucions i entitats”.

Vist que en el marc de la fusió de la Comissió Societat-Universitat i la Comissió Universitat-Empresa del Consell Social de la UAB en la Comissió Universitat, Societat i Empresa, es va plantejar un nou procediment per a la presentació de propostes de projectes, en termes de línies estratègiques del Consell, criteris, convocatòria i formulari de proposta, amb l’objectiu d’obrir l’esmentada convocatòria a tot l’equip de govern per abordar un espectre més ampli d’actuacions estratègiques i potenciar la transversalitat.

Vist que la iniciativa apuntada en el paràgraf anterior es duu a terme en el marc del estableix la LOSU pel que fa a que el Consell Social aprova un pla anual d’actuacions destinat a promoure les relacions entre la universitat i el seu entorn cultural, professional, econòmic i social al servei de la qualitat de l’activitat universitària.

Vist que els projectes de l’any 2024 s’han gestionat i es gestionen en el marc del nou procediment i que es considera convenient exposar en la Comissió Universitat, Societat i Empresa les conclusions assolides en el decurs de l’any 2023 i les propostes de millora conseqüents, de cara a les aportacions que corresponguin i el consens que pertoqui.

Vist que en la reunió de la Comissió Universitat, Societat i Empresa de 6 de març de 2024 es va iniciar el debat sobre els formularis de sol·licitud de projectes, de seguiment de projectes i de la convocatòria d’ajuts, i que es van proposar canvis en el model de formulari de sol·licitud i de seguiment dels projectes.

Per tot l’exposat, en la reunió de la Comissió Universitat, Societat i Empresa de 15 de maig de 2024 s’informarà sobre els formulari de sol·licitud (document 1) i de seguiment de projectes (document 2) en l’àmbit Universitat, Societat i Empresa.

 


 4.3.  Informació sobre l’execució del projecte de “Programa d'acompanyament i formació per a ser directius” (primera i segona Edició).

Exposició de motius

Vist l’acord PLE 60/2023 pres pel Ple del Consell Social reunit el 19 d’octubre, en virtut del qual s’acorden les actuacions de l’àmbit Universitat, Societat i Empresa del Consell Social a dur a terme en l’any 2023.

Vist que una de les actuacions de l’any 2023 és el Programa d'acompanyament i formació per a ser directius (primera Edició), al qual se li assignen 4.425 euros en concepte de les despeses del Test DISC, de formació, d’entrevistes i de reunions amb la persona formadora.

Vist l’acord PLE 69/2023 pres pel Ple del Consell Social reunit el 16 de novembre, en virtut del qual s’acorden les actuacions de l’àmbit Universitat, Societat i Empresa del Consell Social a dur a terme en l’any 2024.

Vist que una de les actuacions de l’any 2024 és el Programa d'acompanyament i formació per a ser directius (segona Edició), al qual se li assignen 4.425 euros en concepte de les despeses del Test DISC, de formació, d’entrevistes i de reunions amb la persona formadora.

Vist el formulari de seguiment del “Programa d'acompanyament i formació per a ser directius” corresponent a la primera edició (document 1) i la segona edició (document 2).

Per tot l’exposat, en la reunió de la Comissió Universitat, Societat i Empresa de 15 de maig de 2024 s’informarà sobre l’estat d’execució del projecte “Programa d'acompanyament i formació per a ser directius” (primera i segona Edició).


4.2. Informació sobre l’execució del projecte “Mentoria UAB”.

Exposició de motius

Vist l’acord PLE 69/2023 pres pel Ple del Consell Social reunit el 16 de novembre, en virtut del qual s’acorden les actuacions de l’àmbit Universitat, Societat i Empresa del Consell Social a dur a terme en l’any 2024.

Vist que una de les actuacions de l’any 2024 és el projecte “Mentoria UAB”, al qual se li assignen 20.200 euros en concepte de les despeses de les sessions de formació i de networking.

Vist el document 1, en el qual s’informa sobre el seguiment del projecte “Mentoria  UAB”.

Per tot l’exposat, en la reunió de la Comissió Universitat, Societat i Empresa de 15 de maig de 2024 s’informarà sobre l’estat d’execució del projecte “Mentoria UAB”.


4.3. Informació sobre l’execució del projecte “Smart Campus  Living  Lab 2.0”.

Exposició de motius

Vist l’acord PLE 69/2023 pres pel Ple del Consell Social reunit el 16 de novembre, en virtut del qual s’acorden les actuacions de l’àmbit Universitat, Societat i Empresa del Consell Social a dur a terme en l’any 2024.

Vist que una de les actuacions de l’any 2024 és el projecte “UAB Smart Campus Living Lab 2.0”, al qual se li assignen 21.000 euros a compte de les despeses d’ampliació de xarxes de sensors i de l’app gestió Smart Campus, com a a continuació del projecte iniciat l’any 2023 amb el suport del Consell Social.

Vist el document 1, en el qual s’informa sobre el seguiment del projecte “UAB Smart Campus Living Lab 2.0”.

Per tot l’exposat, en la reunió de la Comissió Universitat, Societat i Empresa de 15 de maig de 2024 s’informarà sobre l’estat d’execució del projecte “UAB Smart Campus Living Lab 2.0”.

 


4.4.  Informació sobre l’execució del projecte “UABot R+D: Fent accessible  el  coneixement  de  la  UAB  a  la  societat”.

Exposició de motius

Vist l’acord PLE 69/2023 pres pel Ple del Consell Social reunit el 16 de novembre, en virtut del qual s’acorden les actuacions de l’àmbit Universitat, Societat i Empresa del Consell Social a dur a terme en l’any 2024.

Vist que una de les actuacions de l’any 2024 és el projecte “UABot R+D: Fent accessible  el  coneixement  de  la  UAB  a  la  societat”, al qual se li assignen 21.000 euros en concepte de les despeses d’assessorament i suport tècnic extern i de la targeta gràfica i la GP.

Vist el document 1, en el qual s’informa sobre el seguiment del projecte “UABot R+D: Fent accessible  el  coneixement  de  la  UAB  a  la  societat”.

Per tot l’exposat, en la reunió de la Comissió Universitat, Societat i Empresa de 15 de maig de  s’informarà sobre l’estat d’execució del projecte “UABot R+D: Fent accessible  el  coneixement  de  la  UAB  a  la  societat”.