Detalle acuerdos

COMISSIÓ ECONÒMICA 05-07-2024

Orden del día

 

  1. Aprovació, si escau, de l'acta de la sessió de la Comissió Econòmica del dia 18 de juny de 2024. [+]
  2. Informe sobre l’àmbit econòmic.
  3. Aprovació, si escau, de la proposta de preus dels estudis propis de la Universitat Autònoma de Barcelona i de l’adequació del decret de preus dels serveis acadèmics universitaris a determinats estudis de la Universitat Autònoma de Barcelona per al curs acadèmic 2024-2025.   [+]
  4. Aprovació, si escau, de la proposta de les tarifes del Servei d’Ocupabilitat de la UAB corresponents al curs 2024-2025. [+]
  5. Aprovació, si escau, de la proposta de modificacions de la relació de llocs de treball del PTGAS de la UAB. [+]
  6. Informació i acord, si escau, de l’inventari d’entitats participades per la UAB a 31 de desembre de 2023. [+]
  7. Aprovació, si escau, de la proposta de ratificació de les tarifes de l’any 2024 dels serveis prestats per la Fundació Autònoma de Barcelona per l’encàrrec de la gestió de l’activitat Alumni, com a mitjà propi de la UAB. [+]
  8. Informar al Ple del Consell Social per a l’aprovació, si escau, del balanç, el compte de resultats econòmic patrimonial, l’estat de canvis en el patrimoni net, l’estat de fluxos d’efectiu, l’estat de liquidació del pressupost i la memòria de la UAB corresponents a l’exercici anual a 31 de desembre de 2023.  [+]
  9. Informació i acord, si escau, sobre el seguiment de l’execució del Pla d’Estabilització Pressupostària  de la UAB 2020-2052 a 31 de desembre de 2023. [+]
  10. Informar al Ple del Consell Social per a l’aprovació, si escau, de la proposta de liquidació del pressupost del Consell Social de la Universitat Autònoma de Barcelona per a l’exercici 2023. [+]
  11. Informació i acord, si escau, sobre el seguiment del pressupost de la UAB de l’exercici 2024. [+]
  12. Aprovació, si escau, de la proposta de modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 18 de juny de 2024. [+]
  13. Aprovació, si escau, de la proposta de despeses pluriennals corresponents a la contractació de: 

          13.1. Subministrament, instal·lació i manteniment de l’equipament de tallafocs per al nou nucli de xarxa. [+]

          13.2. Subministrament d’un programa per a la gestió de la recerca (CRIS), el seu allotjament i el manteniment de la versió catalana del programari. [+]

          13.3. Pròrroga de l’Acord de marc de servei de consultoria i de formació en l’àmbit de la preparació de propostes de projectes de recerca internacionals. [+]

          13.4. Pròrroga de l’Acord de marc de subministrament de material d’Oficina. [+]

  1. Torn obert de paraules.

AcordCS.TaulaAcords

1. Acta de la sessió del dia 18 de juny de 2024.

S'acorda (Acord CE 66/2024):

Aprovar l’acta de la Comissió Econòmica del Consell Social reunida el dia 18 de juny de 2024.


 


 3. Preus dels estudis propis de la Universitat Autònoma de Barcelona i de l’adequació del decret de preus dels serveis acadèmics universitaris a determinats estudis de la Universitat Autònoma de Barcelona per al curs acadèmic 2024-2025.

Exposició de motius

Vista la proposta presentada per la UAB en relació a l’aprovació, si escau, dels preus dels estudis propis de la UAB i de l’adequació del decret de preus dels serveis acadèmics universitaris a determinats estudis de la Universitat Autònoma de Barcelona per al curs acadèmic 2024-2025 (document 1 i document 2) .

Vist el Decret 113/2024, de 18 de juny, pel qual es fixen els preus dels serveis acadèmics a les universitats públiques de Catalunya i a la Universitat Oberta de Catalunya, per al curs 2024-2025 (document 3).

Vist l’acord CE 136/2022, de 15 de desembre, pres per la Comissió Econòmica del Consell Social en relació als preus dels estudis de màster per a estudiants estrangers no residents que no siguin nacionals d’estats membres de la Unió Europea corresponents al curs 2024-2025.

Vist l’article 89 apartat i, de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist l’article 28.3 apartat c, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S'acorda(Acord CE 67/2024):

Primer. Aprovar els preus dels estudis propis de la Universitat Autònoma de Barcelona i de l’adequació del decret de preus dels serveis acadèmics universitaris a determinats estudis de la Universitat Autònoma de Barcelona per al curs acadèmic 2024-2025, d’acord amb el que consta en el document 2.

Segon. Comunicar aquest acord a la vicegerent d’Ordenació Acadèmica i al Cap de l’Àrea d’Afers Acadèmics, per tal que es duguin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.

 


4. Tarifes del Servei d’Ocupabilitat de la UAB corresponents al curs 2024-2025.

Exposició de motius

Vist l’informe justificatiu per a l’aprovació de les tarifes i les tarifes comparatives del curs 2023-2024 i 2024-2025 presentat al Consell Social per la Vicegerència d’Ordenació Acadèmica (document 1).

Vista la proposta presentada per la vicegerència d’Ordenació Acadèmica de la UAB pel que fa a les tarifes del Servei d’Ocupabilitat de la UAB per al curs 2024-2025 (document 2).

Atès l’article 89 apartat i de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Atès l’article 123 dels Estatuts de la UAB.

Atesos els articles 15.6 i 28.3 apartat c del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S'acorda (Acord CE 68/2024):

Primer.  Aprovar les tarifes del Servei d’Ocupabilitat de la UAB per al curs 2024-2025, d’acord amb el que consta en el document 2.

Segon.  Comunicar aquest acord a la vicegerent d’Ordenació Acadèmica i a la directora del Servei d’Ocupabilitat de la UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes.

 


5. Modificació de la relació de llocs treball del PTGAS de la UAB.

Exposició de motius

Vist l’article 90 apartat c, de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist l'article 158 dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.3, apartat h del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist l’acord CE 79/2022 pres per la Comissió Econòmica del Consell Social de data 8 de juliol de 2022 en virtut del qual s’acorda: Primer. Establir que la Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB aprovi les modificacions puntuals corresponents a la relació de llocs de treball del personal d’administració i serveis de la Universitat que es produeixin al decurs de cada exercici social per la variació del nombre de lloc de treball, del grup i/o dels complements inclosos en la relació inicial, prèvia proposta del gerent de la Universitat, així com la despesa que comporten. Segon. Establir que Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB aprovi anualment, a proposta del Consell de Govern de la UAB, la relació de llocs de treball del personal d’administració i serveis de la universitat.

Vista la proposta presentada per la gerència de la UAB sobre la modificació relativa a la Relació de Llocs de Treball del personal tècnic, de gestió i d’administració i serveis de la UAB (document 1).

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

 S'acorda(Acord CE 69/2024):

Primer.  Aprovar la modificació de la relació de llocs de treball del Personal Tècnic i de Gestió d’Administració i Serveis de la UAB, d’acord amb el que consta en el document 1.

Segon.  Comunicar aquest acord a la vicerectora d’Organització, al gerent, a la vicegerent de Persones i a la Cap de l’Àrea de Desenvolupament de Persones de la UAB, per tal que es portin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.

 


6.    Inventari d’entitats participades per la UAB a 31 de desembre de 2023.

Exposició de motius

Atès que en la Comissió Econòmica del Consell Social es sol·licita disposar de la relació actualitzada de les entitats en les que participa la Universitat Autònoma de Barcelona.

Vist l’article 28.4 apartat a, del reglament d’organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Atès que la vicegerent d’Economia presenta l’inventari de les entitats participades per la UAB (document 1).

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,

S'acorda (Acord CE 70/2024):

La Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB es dona per informada sobre la relació d’entitats en les que participa la Universitat Autònoma de Barcelona, d’acord amb el que consta en el document 1.


7.    Ratificació de les tarifes de l’any 2024 dels serveis prestats per la Fundació Autònoma de Barcelona per l’encàrrec de la gestió de l’activitat Alumni, com a mitjà propi de la UAB.

Exposició de motius

Atès que la Fundació Universitat Autònoma de Barcelona (FUAB) és un mitjà propi de la UAB, al qual se li encomanen els encàrrecs de gestió corresponents a activitats relacionades amb els Alumni d’aquesta institució.

Vist el document en el qual es descriuen les tarifes per a la prestació dels esmentats serveis per part de la Fundació UAB quan actua com a mitjà propi de la UAB, i que s’estableix que la vigència de les mateixes és per a l’exercici 2024 amb efectes des del dia 1 de gener de 2024 (document 1).

Atès l’article 89 apartat i de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Atès l’article 28.3 apartat c del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist l’acord pres per la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern reunida amb data 26 de juny de 2024, en virtut del qual s’acorda: PRIMER. Ratificar les tarifes pels serveis prestats per la Fundació UAB (FUAB) per l’encàrrec de gestió de l’activitat Alumni com a mitjà propi de la UAB per a l’exercici 2024 amb efectes des del dia 1 de gener de 2024, que s’annexa. (DOC). SEGON. Elevar aquesta acord al Consell Social perquè exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar al vicerector d’Economia l'execució i el seguiment d'aquests acords.

Per tot això, a la vista de les consideracions i documentació continguda en la part expositiva, 

S'acorda (acord CE 71/2024):

Primer.  Ratificar les tarifes pels serveis prestats per la Fundació UAB (FUAB) per l’encàrrec de gestió de l’activitat Alumni com a mitjà propi de la UAB per a l’exercici 2024 amb efectes des del dia 1 de gener de 2024, d’acord amb el que consta en el  document 1.

Segon.   Encarregar al vicerector d’Economia l’execució i el seguiment d’aquest acord.

Tercer.   Comunicar aquest acord a la vicegerència d’Economia, als efectes de les gestions que siguin oportunes.

 


8.  Balanç, compte de resultats econòmic patrimonial, estat de canvis en el patrimoni net, estat de fluxos d’efectiu, estat de liquidació del  pressupost i  memòria de la UAB corresponents a l’exercici anual a 31 de desembre de 2023.

Exposició de motius

Atesa la proposta del gerent, en relació amb el balanç, el compte de resultats econòmic patrimonial, l’estat de canvis en el patrimoni net, l’estat de fluxos d’efectiu, l’estat de liquidació del pressupost i la memòria de la UAB corresponents a l'exercici anual a 31 de desembre de 2023 (document 1).

Vist el que disposa l’article 14, apartat 2 de la Llei Orgànica d’Universitats, segons redacció donada per la Llei orgànica 4/2007, de 12 d’abril, on s’estableix que correspon al Consell social, a proposta del Consell de Govern, l’aprovació del pressupost així com els comptes anuals.

Vistos els articles 89 apartat e, 97 i 161 de la Llei 7/2023, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist l'article 216.2 dels Estatuts de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Vist el que disposa l’article 28. 2 lletra e) i 13 del Reglament d’organització i funcionament del Consell Social.

Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.

Vist l’acord pres per la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern reunida amb data 26 de juny de 2024, en virtut del qual s’acorda: PRIMER. Informar favorablement de la memòria econòmica, el balanç, el compte de resultats i la liquidació del pressupost de la UAB corresponents a l’exercici anual acabat a de 31 de desembre de 2023, que s’annexa. SEGON. Elevar aquest acord al Consell de Govern i al Consell Social per tal que exerceixin les seves competències. TERCER. Encarregar al vicerector d’Economia i al gerent l'execució i el seguiment d'aquests acords.

Vist l’acord pres en la reunió del Consell de Govern d’11 de juliol de 2024, en virtut del qual s’aprova el balanç, el compte de resultats econòmic patrimonial, l’estat de canvis en el patrimoni net, l’estat de fluxos d’efectiu, l’estat de liquidació del pressupost i la memòria de la UAB corresponents a l’exercici anual a 31 de desembre de 2023, i elevar la proposta d’acord al Consell Social de la UAB.

Per tot això, a la vista de les consideracions i la documentació continguda en la part expositiva, 

S'acorda (Acord CE 72/2024):

Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:

Primer.   Aprovar el balanç, el compte de resultats econòmic patrimonial, l’estat de canvis en el patrimoni net, l’estat de fluxos d’efectiu, l’estat de liquidació del pressupost i la memòria de la Universitat Autònoma de Barcelona corresponents a l’exercici anual de 31 de desembre de 2023, i donar-se per assabentats de l’informe d’opinió d’auditoria, d’acord amb el que consta en el document 1.  

Segon.  Encarregar al vicerector d’Economia i al gerent l'execució i el seguiment d'aquest acord.

Tercer.  Comunicar el present acord a la vicegerent d'Economia, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.

Quart.  Condicionar l’efectivitat d’aquest acord a l’acord que es prengui en la reunió del Consell de Govern de la UAB d’11 de juliol de 2024.


9. Seguiment de l’execució del Pla d’Estabilització Pressupostària 2020-2052 de la UAB a 31 de desembre de 2023.

Exposició de motius

Vist l’article 14.2 de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre d’Universitats, modificada per la Llei Orgànica 4/2007, de 12 d’abril.

Vist l’article 89 de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist l’article 64 apartat b i l i  212 dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.2 apartat d del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist l’acord PLE 37/2019 pres pel Ple del Consell Social reunit el 18 de juliol de 2019 en virtut del qual s’acorda: 1) Aprovar les línies generals i el calendari del Pla d’Estabilització Pressupostària (PEP) 2020-2052 de la UAB, d’acord amb el que consta en el document 1. 2) Presentar al Departament de la Generalitat de Catalunya competent en matèria d’Universitats el document de les línies generals i el calendari del Pla d’Estabilització Pressupostària (PEP) 2020-2052 de la UAB aprovat en l’apartat primer d’aquest acord. 3) Encarregar al vicerector d’Economia i de Campus i al gerent de la UAB el seguiment i l’execució d’aquest acord. 4) Comunicar aquest acord al vicerector d’Economia i de Campus, al gerent i a la vicegerent d’Economia de la UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes.

Atès que l’esmentat PEP preveu que, en el cas que la UAB liquidi el seu pressupost anual amb superàvit, l’import d’aquest es destinaria a incrementar l’import anual contemplat en la taula d’anualitats i que aquest increment es detrauria de l’última anualitat del pla, reduint-se, en conseqüència, el seu termini de finalització si l’import del superàvit és més gran que la quantitat de l’esmentada darrera anualitat.

Atès que, d’acord amb el que preveu el PEP, els imports dels superàvits pressupostaris aniran reduint les anualitats detraient l’import de l’última anualitat o darreres anualitats del pla si supera la darrera anualitat, amb l’objectiu de reduir el seu termini de finalització.

Vist l’acord CE 68/2023 pres per la Comissió Econòmica de 7 de juliol de 2023, en virtut del qual s’acorda: Primer. La Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB es dona per assabentada de l’execució del Pla d’Estabilització Pressupostària (PEP) 2020-2052 de la UAB a 31 de desembre de 2022, d’acord amb el que consta en el document 1. Segon. Comunicar aquest acord al vicerector d’Economia, al gerent i a la vicegerent d’Economia de la UAB.

Vist el resultat pressupostari amb superàvit de l’exercici 2023.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S'acorda(acord CE 73/2024):

Primer.   La Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB es dona per assabentada de l’execució del Pla d’Estabilització Pressupostària (PEP) 2020-2052 de la UAB a 31 de desembre de 2023, d’acord amb el que consta en el document 1.

Segon.    Comunicar aquest acord al vicerector d’Economia, al gerent i a la vicegerent d’Economia de la UAB, als efectes que siguin oportuns.

 


10. Liquidació del pressupost del Consell Social del Consell Social de la Universitat Autònoma de Barcelona per a l’exercici 2023.

Exposició de motius

Vist l’article 98 de la Llei 7/2023, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist l’article 124 dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 34 del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist l’article 28.2 apartat e, del Reglament de funcionament i organització del Consell Social de la UAB que estableix que li correspon a la Comissió Econòmica, informar al Ple del Consell Social, sobre la liquidació del pressupost del Consell Social.

Vist l’article 33, apartat 2, del Reglament de funcionament i organització del Consell Social de la UAB, que estableix que el pressupost del Consell Social, les possibles modificacions d’aquest pressupost i la posterior liquidació els aprova el Ple del Consell Social, a proposta del president i amb l’informe previ de la Comissió Econòmica.

Vista la proposta del president del Consell Social en relació a la liquidació del pressupost del Consell Social de la Universitat Autònoma de Barcelona per a l’exercici 2023 (document 1).

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S'acorda (Acord CE 74/2024):

Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta de liquidació del pressupost del Consell Social de la Universitat Autònoma de Barcelona per a l’exercici de 2023, d’acord amb el que consta en el  document 1.

 

 11. Seguiment de l’execució del Pressupost de la UAB de l’exercici 2024.

Exposició de motius

Vist l’acord PLE 71/2023 pres pel Ple del Consell Social reunit el 21 de desembre, en virtut del qual s’aprova el pressupost de la UAB per a l’exercici 2024.

Atesa la situació econòmica que afecta a tot el país i també a les universitats i que, en el marc de la normativa estatal i autonòmica d’aplicació, és del tot imprescindible l’assoliment de l’equilibri del pressupost.

Vist l’informe sobre el seguiment de l’execució del Pressupost de la UAB de l’exercici 2024 presentat per la Gerència (document 1).

Vist l’article 89 apartat d de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya, en relació a les funcions econòmiques, pressupostàries i patrimonials del Consell Social.

Vist l’article 123.1. dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.3 apartat g, del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S'acorda (Acord CE 75/2024):

Primer.  La Comissió Econòmica es dona per assabentada del seguiment de l’execució del pressupost de la UAB de l’exercici 2024, d’acord amb el que consta en el document 1.

Segon.  Presentar al Ple del Consell Social la informació sobre el seguiment del pressupost 2024 de la UAB, d’acord amb el que consta en el punt primer d’aquest acord.


12. Modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 18 de juny de 2024.

Exposició de motius

Atesa la sol·licitud presentada per la Gerència de la UAB en relació a la proposta de modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 18 de juny de 2024 (document 1).

Vist l’article 89 apartat g, de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Atès l’article 28.2 apartat b, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S'acorda (Acord CE 76/2024):

Primer.  Aprovar les modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 18 de juny de 2024, d’acord amb el que consta en el document 1.

Segon.  Comunicar aquest acord al Gerent i a la vicegerent d’Economia de la UAB, per tal que es duguin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.


13.1. Despesa pluriennal corresponent a la contractació del subministrament, instal·lació i manteniment de l’equipament de tallafocs per al nou nucli de xarxa.

Exposició de motius

Vis tel certificat acreditatiu d’existència de crèdit, expedient de contractació CONTR-66/2024, corresponent a l’aprovació de la despesa per a la contractació del subministrament, instal·lació i manteniment de l’equipament de tallafocs per al nucli de xarxa de la Universitat Autònoma de Barcelona (document 1).

Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2024, aprovat en sessió plenària del Consell Social, acord PLE 71/2023 de 21 de desembre de 2023.

Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73,2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.

Vist l’article 89 apartat d de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist el que disposa l’article 28.3 apartat g del reglament d’organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist el que disposa  l’article 116.3 de la Llei  9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic de la UAB.

Vist l’acord pres per la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern de data 26 de juny de 2024, en virtut del qual s’acorda el següent: PRIMER. Aprovar la proposta de despesa pluriennal corresponent a l’expedient de contractació CONTR-66/2024 per a la contractació del subministrament, instal·lació i manteniment de l’equipament de tallafocs per al nou nucli de xarxa, segons document que s’annexa. SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i documentació continguda en la part expositiva, 

S'acorda (acord CE 77/2024):

Primer.   Aprovar la despesa pluriennal corresponent a l’expedient de contractació CONTR-66/2024 per a la contractació del subministrament, instal·lació i manteniment de l’equipament de tallafocs per al nou nucli de xarxa de la Universitat Autònoma de Barcelona, d’acord amb el que consta en el document 1.

Segon.   Encarregar a les persones responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquest acord.

Tercer.   Comunicar aquest acord a la vicegerent d’Economia i al cap de la Unitat de Contractació de la UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes.


13.2. Despesa pluriennal corresponent a la contractació del subministrament d’un programa per a la gestió de la recerca (CRIS), el seu allotjament i el manteniment de la versió catalana del programari.

Exposició de motius

Vis tel certificat acreditatiu d’existència de crèdit, expedient de contractació CONTR-64/2024, corresponent a l’aprovació de la despesa per a la contractació del subministrament d’un programa per a la gestió de la recerca (CRIS), el seu allotjament i el manteniment de la versió catalana del programari de la Universitat Autònoma de Barcelona (document 1).

Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2024, aprovat en sessió plenària del Consell Social, acord PLE 71/2023 de 21 de desembre de 2023.

Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73,2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.

Vist l’article 89 apartat d de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist el que disposa l’article 28.3 apartat g del reglament d’organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist el que disposa  l’article 116.3 de la Llei  9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic de la UAB.

Vist l’acord pres per la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern de data 26 de juny de 2024, en virtut del qual s’acorda el següent: PRIMER. Aprovar la proposta de despesa pluriennal corresponent a l’expedient CONTR-64/2024 per a la contractació del subministrament d’un programa per a la gestió de la recerca (CRIS), el seu allotjament i el Manteniment de la versió catalana del programari de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA, segons document que s’annexa. SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i documentació continguda en la part expositiva,

Proposta d’acord (acord CE 78/2024):

Primer.   Aprovar la despesa pluriennal corresponent a l’expedient CONTR-64/2024 per a la contractació del subministrament d’un programa per a la gestió de la recerca (CRIS), el seu allotjament i el manteniment de la versió catalana del programari de la Universitat Autònoma de Barcelona, d’acord amb el que consta en el document 1.

Segon.   Encarregar a les persones responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquest acord.

Tercer.   Comunicar aquest acord a la vicegerent d’Economia i al cap de la Unitat de Contractació de la UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes.


13.3. Despesa pluriennal corresponent a la pròrroga de l’Acord de marc de servei de consultoria i de formació en l’àmbit de la preparació de propostes de projectes de recerca internacionals.

Exposició de motius

Vis tel certificat acreditatiu d’existència de crèdit, expedient de contractació CONSU-24/2022, corresponent a l’aprovació de la despesa per la primera pròrroga de l’Acord de marc de servei de consultoria i de formació en l’àmbit de la preparació de propostes de projectes de recerca internacionals de la Universitat Autònoma de Barcelona (document 1).

Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2024, aprovat en sessió plenària del Consell Social, acord PLE 71/2023 de 21 de desembre de 2023.

Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73,2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.

Vist l’article 89 apartat d de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist el que disposa l’article 28.3 apartat g del reglament d’organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist el que disposa  l’article 116.3 de la Llei  9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic de la UAB.

Vist l’acord pres per la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern de data 26 de juny de 2024, en virtut del qual s’acorda el següent: PRIMER.  Aprovar la proposta de despesa pluriennal corresponent a l’expedient CONSU-24/2022 per a la contractació la primera pròrroga de l’Acord de marc de servei de consultoria i de formació en l’àmbit de la preparació de propostes de projectes de recerca internacionals de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA, segons document que s’annexa. SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i documentació continguda en la part expositiva, 

S'acorda (acord CE 79/2024):

Primer.   Aprovar la despesa pluriennal corresponent a l’expedient CONSU-24/2022 per a la contractació de la primera pròrroga de l’Acord de marc de servei de consultoria i de formació en l’àmbit de la preparació de propostes de projectes de recerca internacionals de la Universitat Autònoma de Barcelona, d’acord amb el que consta en el document 1.

Segon.   Encarregar a les persones responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquest acord.

Tercer.  Comunicar aquest acord a la vicegerent d’Economia i al cap de la Unitat de Contractació de la UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes.


13.4. Despesa pluriennal corresponent a la pròrroga de l’Acord de marc de subministrament de material d’oficina.

Exposició de motius

Vis tel certificat acreditatiu d’existència de crèdit, expedient de contractació CONSU-17/2022, corresponent a l’aprovació de la despesa per a una pròrroga d’un any, des del 22 de novembre de 2024 fins el 21 de novembre de 2025, de l’Acord marc de subministrament de material d’oficina de la Universitat Autònoma de Barcelona (document 1).

Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2024, aprovat en sessió plenària del Consell Social, acord PLE 71/2023 de 21 de desembre de 2023.

Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73,2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.

Vist l’article 89 apartat d de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist el que disposa l’article 28.3 apartat g del reglament d’organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist el que disposa  l’article 116.3 de la Llei  9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic de la UAB.

Vist l’acord pres per la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern de data 26 de juny de 2024, en virtut del qual s’acorda el següent: PRIMER.  Aprovar la proposta de despesa pluriennal corresponent a l’expedient CONSU-17/2022 per a la contractació d’una pròrroga d’un any , des del 22 de novembre de 2024 fins al 21 de novembre de 2025, de l’Acord de marc de subministrament de material d’Oficina de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA, segons document que s’annexa. SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i documentació continguda en la part expositiva, 

S'acorda (acord CE 80/2024):

Primer.   Aprovar la despesa pluriennal corresponent a l’expedient CONSU-17/2022 per a la contractació d’una pròrroga d’un any, des del 22 de novembre de 2024 fins al 21 de novembre de 2025, de l’Acord de marc de subministrament de material d’Oficina de la Universitat Autònoma de Barcelona, d’acord amb el que consta en el document 1.

Segon.   Encarregar a les persones responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquest acord.

Tercer.   Comunicar aquest acord a la vicegerent d’Economia i al cap de la Unitat de Contractació de la UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes.