Detalle acuerdos
COMISSIÓ ECONÒMICA 13-02-2024
Orden del día
- Aprovació, si escau, de l'acta de la sessió de la Comissió Econòmica del dia 15 de desembre de 2023. [+]
- Informe sobre l’àmbit econòmic.
- Aprovació, si escau, sobre la proposta de modificacions de la relació de llocs de treball del PTGAS de la UAB. [+]
- Informació sobre les conclusions de l’auditoria interna de compliment del pla docent de la UAB del curs 2022-2023. [+]
- Aprovació, si escau, de la ratificació de les tarifes de l’any 2024 dels serveis prestats pels mitjans propis de la UAB següents:
5.1. Fundació Universitat Autònoma de Barcelona. [+]
5.2. Fundació Hospital Clínic Veterinari. [+]
5.3. SIGMA, Gestió Universitària, AIE. [+]
5.4. Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya. [+]
- Informar al Ple del Consell Social per l’aprovació, si escau, de la proposta d’operacions d’endeutament a curt termini per part de la UAB per a l’autorització del Govern de la Generalitat de Catalunya. [+]
- Informació i acord, si escau, sobre les condicions financeres de l’operació d’endeutament a curt termini contractada per la UAB amb la Caixa d’Enginyers. [+]
- Aprovació, si escau, de la proposta de modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 30 de desembre de 2023. [+]
- Aprovació, si escau, de la proposta de despeses pluriennals corresponents a les contractacions següents:
9.1. Servei de manteniment i suport, gestió integral i allotjament al núvol del programari Universitas XXI. [+]
9.2. Subministrament, instal·lació i configuració d’equipament informàtic per a l’actualització i ampliació de la xarxa sense fils de la Universitat Autònoma de Barcelona, així com els serveis de suport i manteniment posteriors a la implantació. [+]
- Torn obert de paraules.
AcordCS.TaulaAcords
1. Acta de la sessió del dia 15 de desembre de 2023.
S'acorda (Acord CE 01/2024):
Aprovar l’acta de la sessió de la Comissió Econòmica del Consell Social reunida el dia 15 de desembre de 2023.
3. Modificació de la relació de llocs treball del PTGAS de la UAB.
Exposició de motius
Vist l’article 90 apartat c, de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Vist l'article 158 dels Estatuts de la UAB.
Vist l’article 28.3, apartat h del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.
Vist l’acord CE 47/2022 pres per la Comissió Econòmica del Consell Social de data 6 de maig de 2022 en virtut del qual s’acorda: Primer. Aprovar la Relació de Llocs de Treball del Personal d’Administració i Serveis de la UAB a 31 de desembre de 2021, d’acord amb el que consta en el document 1. Segon. Encarregar al vicerector d’Organització l'execució i el seguiment d'aquest acord. Tercer. Comunicar aquest acord al gerent de la UAB, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.
Vist l’acord CE 79/2022 pres per la Comissió Econòmica del Consell Social de data 8 de juliol de 2022 en virtut del qual s’acorda: Primer. Establir que la Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB aprovi les modificacions puntuals corresponents a la relació de llocs de treball del personal d’administració i serveis de la Universitat que es produeixin al decurs de cada exercici social per la variació del nombre de lloc de treball, del grup i/o dels complements inclosos en la relació inicial, prèvia proposta del gerent de la Universitat, així com la despesa que comporten. Segon. Establir que Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB aprovi anualment, a proposta del Consell de Govern de la UAB, la relació de llocs de treball del personal d’administració i serveis de la universitat.
Vista la proposta presentada per la gerència de la UAB sobre la modificació relativa a la Relació de Llocs de Treball del personal d’administració i serveis de la UAB (document 1).
Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S'acorda (Acord CE 02/2024):
Primer. Aprovar la modificació de la Relació de Llocs de Treball del Personal Tècnic i de Gestió d’Administració i Serveis de la UAB, d’acord amb el que consta en el document 1.
Segon. Comunicar aquest acord a la vicerectora d’Organització, al gerent, a la vicegerent de Persones i a la Cap de l’Àrea de Desenvolupament de Persones de la UAB, per tal que es portin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.
4. Conclusions del pla d’auditoria interna de compliment del pla docent de la UAB del curs 2022-2023.
Exposició de motius
Vista la recomanació de la Sindicatura de Comptes, en el seu informe 1/2006, sobre l’establiment d’un pla anual d’auditories que sigui aprovat pel Consell Social, i la proposta de la Gerència de la UAB d’actuar en aquest sentit.
Vist l’article 28.3 apartat g del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Vist l’acord CE 02/2023 pres per la Comissió Econòmica de 17 de febrer, en virtut del qual s’acorden les auditories internes de l’any 2023, entre elles l’auditoria de compliment del pla docent del curs 2022-2023.
Vistos el pla d’acció de l’auditoria de compliment del pla docent del curs 2022-2023 (document 1).
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S'acorda (acord CE 03/2024):
La Comissió Econòmica es dona per assabentada sobre les conclusions del pla d’auditoria interna de compliment del pla docent de la UAB del curs 2022-2023.
5.1. Ratificació de les tarifes corresponents a l’any 2024 dels serveis prestats per la Fundació Universitat Autònoma de Barcelona, mitjà propi de la Universitat Autònoma de Barcelona.
Exposició de motius
Atès que la Fundació UAB (FUAB) és un mitjà propi d’aquesta Universitat a la qual se li encomanen els encàrrecs de gestió corresponents a activitats docents, de recerca i d’acció social i en la prestació de serveis comercials i de gestió patrimonial vinculats a l’activitat universitària, dirigits tant a la comunitat UAB com al públic en general, empreses i institucions, a través de la coordinació de diverses entitats i serveis.
Vista la proposta presentada pel Vicerectorat d’Economia de la UAB pel que fa a les tarifes dels serveis prestats per la FUAB quan actua com a mitjà propi de la UAB i que la vigència de les mateixes és per a l’exercici 2024 (document 1).
Atès l’article 89 apartat i de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Atès l’article 123 dels Estatuts de la UAB.
Atesos els articles 15.6 i 28.3 apartat c del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.
Vist l’acord 02/2024 pres per la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern de data de 10 de gener de 2024 en virtut del qual s’acorda PRIMER. Ratificar les tarifes pels serveis prestats per la Fundació UAB (FUAB) com a mitjà propi de la UAB per a l’exercici 2024, que s’annexa. SEGON. Elevar aquesta acord al Consell Social perquè exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar al vicerector d’Economia l'execució i el seguiment d'aquests acords.
Per tot això, a la vista de les consideracions i documentació continguda en la part expositiva,
S’acorda (acord CE 04/2024):
Primer. Ratificar les tarifes dels serveis prestats per la Fundació Universitat Autònoma de Barcelona com a mitjà propi de la UAB, per a l’exercici 2024, d’acord amb el que consta en el document 1.
Segon. Encarregar al vicerector d’Economia de la UAB l’execució i el seguiment d’aquest acord.
Tercer. Comunicar aquest acord a la vicegerència d’Economia de la UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes.
5.2. Tarifes dels serveis prestats per la Fundació Hospital Clínic Veterinari com a mitjà propi de la UAB per a l’exercici 2024.
Exposició de motius
Atès que la Fundació Hospital Clínic Veterinari (FHCV) és un mitjà propi d’aquesta Universitat, al qual se li encomanen els encàrrecs de gestió corresponents a la prestació de serveis necessaris per desenvolupar l’activitat docent i de suport a la recerca vinculada a la docència del Grau de Veterinària i dels diferents programes de postgrau en medicina veterinària d’animals de companyia i equins.
Vista la proposta presentada pel Vicerectorat d’Economia de la UAB pel que fa a les tarifa única pels serveis prestats per la Fundació Hospital Clínic Veterinari (FHCV) de la UAB quan actua de mitjà propi de la UAB i que la vigència de les mateixes és d’un any comptador des de l’1 de gener de 2024 (document 1).
Atès l’article 89 apartat i de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Atès l’article 123 dels Estatuts de la UAB.
Atesos els articles 15.6 i 28.3 apartat c del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.
Vist l’acord 04/2024 pres per la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern reunida amb data 10 de gener de 2024, en virtut del qual s’acorda: PRIMER. Ratificar la tarifa única pels serveis prestats per la Fundació Hospital Clínic Veterinari (FHCV) com a mitjà propi de la UAB per a l’exercici 2024 amb efectes des de l’1 de gener de 2024, segons document que s’annexa. SEGON. Elevar aquesta acord al Consell Social perquè exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar al vicerector d’Economia l'execució i el seguiment d'aquests acords.
Per tot això, a la vista de les consideracions i documentació continguda en la part expositiva,
S’acorda (acord CE 05/2024):
Primer. Ratificar la tarifa única pels serveis prestats per la Fundació Hospital Clínic Veterinari (FHCV) com a mitjà propi de la UAB per a l’exercici 2024 amb efectes des de l’1 de gener de 2024, d’acord amb el que consta en el document 1.
Segon. Encarregar al vicerector d’Economia l’execució i el seguiment d’aquest acord.
Tercer. Comunicar aquest acord a la vicegerència d’Economia, als efectes de les gestions que siguin oportunes.
5.3. Tarifes de l’any 2024 dels serveis prestats per SIGMA, Gestió Universitària AIE, mitjà propi de la UAB per a l’exercici 2024.
Exposició de motius
Atès que SIGMA Gestió Universitària A.I.E és un mitjà propi d’aquesta Universitat a la qual se li encomanen els encàrrecs de gestió corresponents a activitats de gestió acadèmica dirigides tant a la comunitat UAB com al públic en general.
Vist el document que recull les tarifes dels encàrrecs de gestió prestat per SIGMA Gestió Universitària A.I.E com a mitjà propi de la UAB, les quals tindran vigència amb efectes des de l’1 de gener de 2024 fins el 31 de desembre de 2024 (document 1).
Atès l’article 89 apartat i de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Atès l’article 123 dels Estatuts de la UAB.
Atesos els articles 15.6 i 28.3 apartat c del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.
Vist l’acord 05/2024 pres per la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern reunida amb data 10 de gener de 2024, en virtut del qual s’acorda: PRIMER. Ratificar les tarifes pels serveis prestats per SIGMA Gestió Universitària A.I.E com a mitjà propi de la UAB per a l’exercici 2024 amb efectes des de l’1 de gener de 2024, que s’annexa. SEGON. Elevar aquesta acord al Consell Social perquè exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar al vicerector d’Economia l'execució i el seguiment d'aquests acords.
Per tot això, a la vista de les consideracions i documentació continguda en la part expositiva,
S’acorda (acord CE 06/2024):
Primer. Ratificar la tarifa única pels serveis prestats per SIGMA Gestió Universitària A.I.E com a mitjà propi de la UAB per a l’exercici 2024 amb efectes des de l’1 de gener de 2024, d’acord amb el que consta en el document 1.
Segon. Encarregar al vicerector d’Economia l’execució i el seguiment d’aquest acord.
Tercer. Comunicar aquest acord a la vicegerència d’Economia, als efectes de les gestions que siguin oportunes.
5.4. Ratificació de les tarifes dels serveis prestats pel CSUC per a l’any 2024.
Exposició de motius
Atès l'acord de la Comissió Executiva del CSUC de 20 de novembre de 2023, pel qual s’acorda aprovar les tarifes pels serveis prestats i la seva política de facturació per a l’exercici 2024.
Vist l’Acord GOV/173/2013, de 10 de desembre, pel qual es va ratificar la dissolució del CBUC per absorció per part del Centre de Serveis Científics i Acadèmics de Catalunya (CESCA) i que passà a denominar-se Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya (CSUC), el qual va assumir els objectius del CBUC.
Atès que l’article 26.2 dels Estatuts del CSUC estableix que l’aprovació de les tarifes correspon al Consell de Govern, qui podrà delegar-ho, si escau, en la Comissió Executiva; així mateix regula que les tarifes del CSUC en la seva actuació com a mitjà propi instrumental i servei tècnic de les institucions consorciades requerirà la ratificació d’aquestes.
Atès que la UAB és una de les entitats consorciades en el CSUC i que, per tant, les tarifes abans esmentades corresponents a l’any 2024 (document 1) requereixen la ratificació d'aquesta Universitat.
Vist l’acord 03/2024 pres per la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern de data 10 de gener de 2024, que estableix el següent: PRIMER. Ratificar les tarifes pels serveis prestats pel Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya (CSUC) per a l’exercici 2024, que s’annexa. SEGON. Elevar aquesta acord al Consell Social perquè exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar al vicerector d’Economia l'execució i el seguiment d'aquests acords. QUART. Comunicar els presents acords al comissionat del rector per a les Tecnologies de la Informació i de la Comunicació i a la vicegerent d'Economia per tal que portin a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.
Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.
Per tot això, a la vista de les consideracions
S’acorda (acord CE 07/2024):
Primer. Ratificar les tarifes pels serveis prestats pel Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya (CSUC) per a l’exercici 2024, d’acord amb el que consta en el document 1.
Segon. Encarregar al vicerector d’Economia l'execució i el seguiment d'aquest acord.
Tercer. Comunicar el present acord al comissionat del rector per a les Tecnologies de la Informació i de la Comunicació i a la vicegerent d'Economia, per tal que portin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.
6. Operacions d’endeutament a curt termini per part de la UAB per a l’autorització del Govern de la Generalitat de Catalunya.
Exposició de motius
Vist l’article 89.f de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Vist l’article 123 dels Estatuts de la UAB.
Vist l’informe de necessitats de tresoreria presentat per la gerència i la Vicegerència d’Economia de la UAB i el pla de tresoreria per a l’any 2024 (document 1).
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S’acorda (Acord CE 08/2024):
Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:
Primer. Acordar, perquè sigui autoritzat pel Govern de la Generalitat de Catalunya, que la UAB formalitzi l’any 2024 operacions d’endeutament a curt termini, amb la contractació d’una o vàries pòlisses de crèdit, fins a un import màxim de 22,9 milions d’euros, d’acord amb el termini i les característiques de cost màxim d’operació, incloent comissions i altres despeses, que acordi el Govern de la Generalitat de Catalunya.
Segon. Les condicions financeres i de venciment de les operacions d’endeutament a curt termini contractades s’informaran als òrgans corresponents del Consell Social.
Tercer. Comunicar aquest acord al Gerent i a la vicegerent d’Economia, per tal que es duguin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.
7. Condicions financeres de l’operació d’endeutament a curt termini contractada per la UAB amb Caixa d’Enginyers.
Exposició de motius
Vist l’article 89 apartat f de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Vist l’article 123 dels Estatuts de la UAB.
Vist l’article 28.2. apartat f, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social.
Vist l’acord PLE 04/2023 pres pel Ple del Consell Social de data 25 de febrer, en virtut del qual s’aprova acordar perquè sigui autoritzat pel Govern de la Generalitat de Catalunya, que la UAB formalitzi operacions d’endeutament a curt termini, amb la contractació d’una o vàries pòlisses de crèdit, fins a un import màxim de 22,9 milions d’euros, d’acord amb el termini i les característiques de cost màxim d’operació, incloent comissions i altres despeses, que acordi el Govern de la Generalitat de Catalunya.
Vist l’informe tècnic de data 15 de desembre de 2023 elaborat per la Gerència de la UAB per la signatura de les pòlisses de crèdit amb Caixa d’Enginyers per import d’1 milió d’euros (document 1), en el que es fa constar que la pòlissa de crèdit compleix la normativa vigent d’acord amb el següent:
- L’endeutament està aprovat pel Consell Executiu del Govern de la Generalitat de Catalunya amb data 5 de desembre de 2023.
- Les condicions financeres respecten el Principi de Prudència Financera (BOE Resolució de 31/07/2015 i posteriors), tal i com ha informat la Direcció General de Política Financera de la Generalitat de Catalunya.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i documentació continguda en la part expositiva,
S’acorda (acord CE 09/2024):
La Comissió Econòmica es dona per assabentada de les condicions financeres i de venciment de l’operació d’endeutament a curt termini contractada per la UAB en data 15 de desembre de 2023 amb Caixa d’Enginyers d’import 1 milió d’euros.
8. Modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 30 de desembre de 2023.
Exposició de motius
Atesa la sol·licitud presentada per la Gerència de la UAB en relació a la proposta de modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 30 de desembre de 2023 (document 1).
Vist l’article 89 apartat g, de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Atès l’article 28.2 apartat b, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S’acorda (Acord CE 10/2024):
Primer. Aprovar les modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 30 de desembre de 2023, d’acord amb el que consta en el document 1.
Segon. Comunicar aquest acord al Gerent i a la vicegerent d’Economia de la UAB, per tal que es duguin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.
9.1. Despesa pluriennal corresponent a la contractació del servei de manteniment i suport, gestió integral i allotjament al núvol del programari Universitas XXI.
Exposició de motius
Vist el document acreditatiu d’existència de crèdit de la contractació número 34/2023 dels Serveis de manteniment i suport, gestió integral i allotjament al núvol del Programari Universitas XXI amb la Universitat Autònoma de Barcelona (document 1).
Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2023, aprovat en sessió plenària del Consell Social, acord PLE 57/2022 de 21 de desembre de 2022.
Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73,2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.
Vist l’article 89 apartat d de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Vist el que disposa l’article 28.3 apartat g del reglament d’organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Vist el que disposa l’article 116.3 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.
Vist l’acord 08/2024 pres per la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern de data 10 de gener de 2024, en virtut del qual s’acorda: PRIMER. Aprovar la proposta de despesa pluriennal corresponent a la contractació núm. 34/2023 Serveis de manteniment i suport, gestió integral i allotjament al núvol del Programari Universitas XXI amb la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA, segons document que s’annexa. SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i documentació continguda en la part expositiva,
S’acorda (acord CE 11/2024):
Primer. Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponent a la contractació número 34/2023 dels serveis de manteniment i suport, gestió integral i allotjament al núvol del Programari Universitas XXI amb la Universitat Autònoma de Barcelona, d’acord amb el que consta en el document 1.
Segon. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquest acord.
Tercer. Comunicar aquest acord a la vicegerent d’Economia i al cap de la Unitat de Contractació de la UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes.
9.2. Despesa pluriennal corresponent a la contractació del subministrament instal·lació i configuració d'equipament informàtic per a l’actualització i ampliació de la xarxa sense fils de la Universitat Autònoma de Barcelona, així com els serveis de suport i manteniment posteriors a la implantació.
Exposició de motius
Vist el document acreditatiu d’existència de crèdit de la contractació núm. CONT-108/2023 del subministrament instal·lació i configuració d'equipament informàtic per a l’actualització i ampliació de la xarxa sense fils de la Universitat Autònoma de Barcelona, així com els serveis de suport i manteniment posteriors a la implantació. (document 1).
Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2023, aprovat en sessió plenària del Consell Social, acord PLE 57/2022 de 21 de desembre de 2022.
Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73,2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.
Vist l’article 89 apartat d de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Vist el que disposa l’article 28.3 apartat g del reglament d’organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Vist el que disposa l’article 116.3 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.
Vist l’acord 09/2024 pres per la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern de data 10 de gener de 2024, en virtut del qual s’acorda: PRIMER. PRIMER. Aprovar la proposta de despesa pluriennal corresponent a la contractació número CONT-108/2023 del subministrament instal·lació i configuració d'equipament informàtic per a l’actualització i ampliació de la xarxa sense fils de la Universitat Autònoma de Barcelona, així com els serveis de suport i manteniment posteriors a la implantació, segons document que s’annexa. SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i documentació continguda en la part expositiva,
S’acorda (acord CE 12/2024):
Primer. Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponent a la contractació número CONT-108/2023 del subministrament instal·lació i configuració d'equipament informàtic per a l’actualització i ampliació de la xarxa sense fils de la Universitat Autònoma de Barcelona, així com els serveis de suport i manteniment posteriors a la implantació, d’acord amb el que consta en el document 1.
Segon. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquest acord.
Tercer. Comunicar aquest acord a la vicegerent d’Economia i al cap de la Unitat de Contractació de la UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes.