Detalle acuerdos
COMISSIÓ ECONÒMICA 08-07-2022
Orden del día
- Aprovació, si escau, de l'acta de la sessió del dia 17 de juny de 2022. [+]
- Informe sobre l’àmbit econòmic.
- Aprovació, si escau, de la proposta de preus dels estudis propis de la Universitat Autònoma de Barcelona i de l’adequació del decret de preus dels serveis acadèmics universitaris a determinats estudis de la Universitat Autònoma de Barcelona per al curs acadèmic 2022-2023. [+]
- Aprovació, si escau, de la proposta de disminució excepcional del preu mínim del crèdit, pel curs acadèmic 2021-2022, del diploma de postgrau en Economia Social i Solidària: Desenvolupament Local, Transformació Social i Cooperativisme. [+]
- Aprovació, si escau, de la proposta de modificació de les tarifes següents:
5.1 Servei de Llengües, per al curs 2022-2023 [+]
5.2 Serveis Cientificotècnics, per a l’any 2022 [+]
- Informar al Ple del Consell Social per a l’aprovació, si escau, de la proposta de cessió d’ús d’espais al Consorci Institut de Física d’Altes Energies (IFAE). [+]
- Aprovació, si escau, de la proposta de tarifes per al curs acadèmic 2022-2023.
7.1 Servei d’Activitat Física [+]
7.2 Lloguer d’espais de la UAB [+]
- informació i acord, si escau, sobre el seguiment dels plans d’acció de les auditories internes de la UAB d’anys anteriors. [+]
- Informació i acord, si escau, de l’inventari d’entitats participades per la UAB. [+]
- Aprovació, si escau, de la proposta de procediment d’aprovació de la Relació de Llocs de Treball del personal d’administració i serveis de la UAB i de les seves modificacions i la despesa que comporten. [+]
- Informació i acord, si escau, sobre el seguiment del pressupost de la UAB corresponent a l’exercici 2022. [+]
- Informar al Ple del Consell Social per a l’aprovació, si escau, del balanç, el compte de resultats econòmic patrimonial, l’estat de canvis en el patrimoni net, l’estat de fluxos d’efectiu, l’estat de liquidació del pressupost i la memòria de la UAB corresponents a l’exercici anual a 31 de desembre de 2021. [+]
- Informar al Ple del Consell Social per a l’aprovació, si escau, de la proposta de liquidació del pressupost del Consell Social de la Universitat Autònoma de Barcelona per a l’exercici 2021. [+]
- Aprovació, si escau, de la proposta de modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 20 de juny de 2022. [+]
- Aprovació, si escau, de les propostes de despeses pluriennals per a les contractacions següents:
15.1 Subministrament d’ordinadors per les aules informàtiques. [+]
15.2 Pròrroga del servei de manteniment multitècnic de la UAB. [+]
15.3 Pròrroga del servei de manteniment multitècnic als edificis, manteniment d’instal·lacions de dutxes i rentaulls d’emergències a la UAB. [+]
15.4 Pròrroga dels serveis d’explotació i administració de sistemes i comunicacions i suport als usuaris de Serveis Informàtics. [+]
15.5 Pròrroga del servei de subministrament de material fungible i petit equipament de laboratori per a la UAB. [+]
15.6 Pròrroga de l’Acord marc de subministrament de senyalització interior i exterior d’edificis i de senyals de codi de circulació. [+]
- Informar al Ple del Consell Social per a l’aprovació, si escau, de la proposta de modificació del conveni de col·laboració entre el Consell Social i AQU Catalunya i de la despesa pluriennal derivada del conveni. [+]
- Informar al Ple del Consell Social per a l’aprovació, si escau, de la proposta de llicència de patents a l’empresa Disruptx, SL. [+]
- Torn obert de paraules.
AcordCS.TaulaAcords
1. Acta de la sessió del dia 17 de juny de 2022
S'acorda (Acord CE 69/2022):
Aprovar l’acta de la Comissió Econòmica del Consell Social reunida el dia 17 de juny de 2022.
3. Preus dels estudis propis de la Universitat Autònoma de Barcelona i de l’adequació del decret de preus dels serveis acadèmics universitaris a determinats estudis de la Universitat Autònoma de Barcelona per al curs acadèmic 2022-2023.
Exposició de motius
Vista la proposta presentada per la UAB en relació a l’aprovació, si escau, dels preus dels estudis propis de la UAB i de l’adequació del decret de preus dels serveis acadèmics universitaris a determinats estudis de la Universitat Autònoma de Barcelona per al curs acadèmic 2022-2023 (document 1 i document 2) .
Vist el Decret 128/2022, de 28 de juny, pel qual es fixen els preus dels serveis acadèmics a les universitats públiques de Catalunya i a la Universitat Oberta de Catalunya, per al curs 2022-2023 (document 3).
Vist l’acord CE 136/2021, de 10 de desembre, pres per la Comissió Econòmica del Consell Social en relació als preus dels estudis de màster per a estudiants estrangers no residents que no siguin nacionals d’estats membres de la Unió Europea corresponents al curs 2022-2023.
Atès l’article 89 apartat i, de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya.
Atès l’article 28.3 apartat c, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S’acorda (Acord CE 70/2022):
Primer. Aprovar els preus dels estudis propis de la Universitat Autònoma de Barcelona i de l’adequació del decret de preus dels serveis acadèmics universitaris a determinats estudis de la Universitat Autònoma de Barcelona per al curs acadèmic 2022-2023, d’acord amb el que consta en el document 2.
Segon. Comunicar aquest acord a la vicegerent d’Ordenació Acadèmica i al Cap de l’Àrea d’Afers Acadèmics, per tal que es duguin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.
Exposició de motius
Vist l’acord CE 71/2021 pres per la Comissió Econòmica del Consell Social reunida el 9de juliol, pel qual s’acorda aprovar els Preus del estudis propis de la UAB i l’Adequació de determinats preus regulats pel Decret que fixa els preus per a la prestació de serveis acadèmics a les universitats públiques catalanes i preus per altres serveis per al curs acadèmic 2021-2022.
Vista la sol·licitud de la vicerectora de Programació Acadèmica i de Qualitat en relació a la proposta de disminució excepcional del preu mínim del, pel curs acadèmic 2021-2022, del Diploma de Postgrau en Economia Social i Solidària: Desenvolupament Local, Transformació Social i Cooperativisme (document 1).
Vista la resolució de la convocatòria de subvencions del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de data 15 de desembre de 2021 en relació al projecte presentat per la UAB “Formació de postgrau i específica en Economia Social i Solidària a la UAB” (document 2).
Vist l’article 89 apartat i, de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya.
Vist l’article 28.3 apartat c, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S’acorda (Acord CE 71/2022)
Primer. Aprovar la disminució excepcional del preu mínim del crèdit, pel curs acadèmic 2021-2022, del diploma de postgrau en Economia Social i Solidària: Desenvolupament Local, Transformació Social i Cooperativisme, que es fixa en 11,2 euros/crèdit.
Segon. El pressupost per al curs acadèmic 2021-2022 del diploma de postgrau indicat en el punt primer d’aquest acord ha d’ajustar les partides de despeses de forma justa i coherent amb l’excepcionalitat autoritzada i garantir que l’estudi sigui autofinançable.
Tercer. Comunicar aquest acord a la vicerectora d’Estudis i d’Innovació Docent i a la vicegerent d’Ordenació Acadèmica de la UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes.
5.1. Modificació de les tarifes del Servei de Llengües de la UAB corresponents al curs 2022-2023.
Exposició de motius
Vist l’acord CE 58/2022 pres per la Comissió Econòmica del Consell Social reunida el 17 de juny de 2022, en virtut del qual s’aproven les tarifes del Servei de Llengües de la UAB per al curs 2022-2023.
Vista la proposta presentada per la vicegerència d’Ordenació Acadèmica de la UAB, de modificació de les tarifes del Servei de Llengües de la UAB per al curs 2022-2023 aprovades segons acord CE 58/2022, per esmenar la consideració del col·lectiu Alumni UAB dins del col·lectiu de comunitat universitària i que passi a formar part del col·lectiu Alumnat i personal UAB, quedant reflectit en els conceptes tarifaris on apareixen els diferents col·lectius de la comunitat universitària (document 1).
Atès l’article 89.i de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Atès l’article 123 dels Estatuts de la UAB.
Atesos els articles 15.6 i 28.3.c del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.
Per tot això, a la vista de les consideracions i documentació continguda en la part expositiva,
S’acorda (acord CE 72/2022):
Primer. Aprovar la modificació de les tarifes del Servei de Llengües de la UAB per al curs 2022-2023, d’acord amb que consta en el document 1.
Segon. Comunicar aquest acord a la vicegerent d’Ordenació Acadèmica, als efectes de les gestions que siguin oportunes.
5.2. Modificació de les tarifes dels Serveis Cientificotècnics, per l'any 2022
Aquest punt es tractarà en una propera reunió de la Comissió Econòmica del Consell Social.
6. Cessió d’ús d’espais al Consorci Institut de Física d’Altes Energies.
Exposició de motius
Atès que el 18 de desembre de 1992 la UAB i el Consorci Institut de Física en Altes Energies (IFAE) van formalitzar un conveni en virtut del qual la UAB va cedir l’ús d’una parcel·la de terreny i un edifici, actualment denominat C7 Bis parell, pel període inicial de 30 anys, el qual finalitza el 18 de desembre de 2022.
Atès que el 18 de desembre de 2006 la UAB i l’IFAE van formalitzar un conveni en virtut del qual la UAB va autoritzar l’ús de 200 m2 d’uns pavellons prefabricats que es troben a la part est de la Facultat de Ciències, al costat de l'espina C-7 parell (CM7), per un període indeterminat.
Atès que, en el marc de l’activitat científica denominada Port d’Informació Científica (PIC), promoguda inicialment per la Generalitat de Catalunya, el Centre d’Investigacions Energètiques, Medioambientals i Tecnològiques, la UAB i el propi l’IFAE, en data 5 de maig de 2008 la UAB va atorgar a l’IFAE la cessió d’ús de 150 m2, aproximadament, de l’edifici D sense establir un termini concret, tot i que la UAB fa anys va deixar de participar directament en l’activitat del Port d’Informació Científica.
Atès que l’1 d’abril de 2009 la UAB i l’IFAE van formalitzar un conveni en virtut del qual la UAB va autoritzar l’ús de 48 m2 al costat del Taller mecànic (Annex Taller Mecanització), per un període màxim de 36 mesos, el qual està superat amb escreix.
Atès que l’1 de gener de 2012 la UAB i l’IFAE vam formalitzar un altre conveni en virtut del qual la UAB va cedir l’ús de 880 m2 situats al Taller de Mecanització de la UAB, pel període inicial de 5 anys, prorrogables per períodes iguals i successius de 5 anys.
Atès que en data 31 de maig de 2021 la UAB va denunciar els anteriors convenis de cessions d’ús i es va obrir un període de negociació amb l’IFAE per establir, si escau, un nou règim jurídic en l’ocupació dels espais.
Atès que la UAB i l’IFAE han arribat a un principi d’acord per formalitzar uns nous convenis de cessions d’ús, per destinar-los a la seva activitat institucional, en els següents termes:
Espai | Superfície | Cànon | Despeses | Termini |
(m2) | ||||
C7 Bis parell | 1.800 | Gratuït | Espai + Campus | 3 anys |
CM7 | 240 | Gratuït | Espai + Campus | 4 anys |
Taller Mecanització | 1.105 | Gratuït | Espai + Campus | 4 anys |
PIC | 412 | 10€/m2/mes | Espai + Campus | 4 anys |
S’incorporen com documents 1, 2, 3 i 4, els plànols de situació dels espais objecte de cessió d’ús.
S’incorporen com documents 5, 6, 7 i 8, les minutes de convenis de cessió d’ús.
Vist allò que disposen els articles 92 i 137.4 de la Llei 33/2003, de 3 de novembre, de patrimoni de les Administracions Públiques.
Vist l’article 28 del decret legislatiu 1/2002, de 24 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la llei de patrimoni de la Generalitat de Catalunya.
Vist l’article 70 del decret 323/1983, de 14 de juliol, del reglament del patrimoni de Catalunya i l’article 207.2 dels Estatuts de la UAB.
Vist l’article 89.k) de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Vist l’article 207.2 dels Estatuts de la UAB.
Vist l’article 28.2. apartat g, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social.
Atesa la conformitat de la gerència i el Gabinet Jurídic.
Vist que en la reunió del Consell de Govern de data 7 de juliol de 2022 està previst tractar l’autorització de la cessió d’ús d’espais al Consorci Institut Física d’Altes Energies i es proposa l’acord següent: PRIMER. Autoritzar la cessió d’ús al Consorci Institut de Física d’Altes Energies dels espais que es passen a identificar, en els següents termes:
Espai | Superfície | Cànon | Despeses | Termini |
(m2) | ||||
C7 Bis parell | 1.800 | Gratuït | Espai + Campus | 3 anys |
CM7 | 240 | Gratuït | Espai + Campus | 4 anys |
Taller Mecanització | 1.105 | Gratuït | Espai + Campus | 4 anys |
PIC | 412 | 10€/m2/mes | Espai + Campus | 4 anys |
SEGON.- Autoritzar el rector, o persona en qui delegui, perquè en nom i representació de la Universitat Autònoma de Barcelona, formalitzi amb el representant del Consorci Institut de Física d’Altes Energies els convenis de cessió d’us d’espais, facultant-los perquè realitzin totes les actuacions necessàries per l’execució dels presents acords, incloses les esmenes o millores de caràcter tècnic que siguin necessàries per a la signatura del document, segon la proposat de minuta que s’aprova (Documents 5 a 8). TERCER.- Elevar aquest acord al Consell Social per a la seva aprovació, si escau. QUART.- Encarregar la vicerectora d’Innovació i de Projectes Estratègics l'execució i el seguiment de l'acord primer. CINQUÈ.- Comunicar els presents acords a la vicegerent d’economia, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.
Prenent en consideració que la reunió del Consell de Govern per tractar aquest assumpte està pendent de dur-se a terme, que es reuneix amb posterioritat a la tramesa de la convocatòria de la Comissió Econòmica de 8 de juliol de 2022 i que, per tant, l’acord CE 74/2022 que es proposa per a l’acord de la Comissió Econòmica de 8 de juliol de 2022 resta subjecte a l’acord que prengui el Consell de Govern el 7 de juliol de 2022.
Per tot això, a la vista de les consideracions i documentació continguda en la part expositiva,
S’acorda (acord CE 73/2022):
Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:
Primer. Autoritzar la cessió d’ús al Consorci Institut de Física d’Altes Energies dels espais que es passen a identificar, en els següents termes:
Espai | Superfície | Cànon | Despeses | Termini |
(m2) | ||||
C7 Bis parell | 1.800 | Gratuït | Espai + Campus | 3 anys |
CM7 | 240 | Gratuït | Espai + Campus | 4 anys |
Taller Mecanització | 1.105 | Gratuït | Espai + Campus | 4 anys |
PIC | 412 | 10€/m2/mes | Espai + Campus | 4 anys |
Segon. Autoritzar el rector, o persona en qui delegui, perquè en nom i representació de la Universitat Autònoma de Barcelona, formalitzi amb el representant del Consorci Institut de Física d’Altes Energies els convenis de cessió d’us d’espais, facultant-los perquè realitzin totes les actuacions necessàries per l’execució dels presents acords, incloses les esmenes o millores de caràcter tècnic que siguin necessàries per a la signatura del document, segon la proposat de minuta que s’aprova (Document 5, document 6, document 7 i document 8).
Tercer. Encarregar la vicerectora d’Innovació i de Projectes Estratègics l'execució i el seguiment de l’apartat primer d’aquest acord.
Quart. Comunicar el present acord a la vicegerent d’Economia, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.
7.1. Tarifes del servei d’Activitat Física de la UAB per al curs 2022-2023.
Exposició de motius
Vist l’informe de la proposta de preus del Servei d’Activitat Física de la UAB per al curs 2022-2023, que detalla i explica els canvis respecte l’any anterior (document 1).
Vista la proposta de la Vicegerent d’Economia en relació a les tarifes del Servei d’Activitat Física de la UAB per al curs 2022-2023 (document 2).
Vist l’informe de preus del Servei d’Activitat Física de la UAB que recull els canvis de les tarifes del curs 2022-2023 respecte el curs anterior (document 3).
Vist l’article 89, apartat i, de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya.
Vist l’article 28.3 apartat c, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Atès l’acord número CE 68/2019 que deixa sense efecte l’acord 16 bis/2008 pres per la Comissió Econòmica del Consell Social de 19 de juny.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S’acorda (Acord CE 74/2022):
Primer. Aprovar les tarifes del Servei d’Activitat Física de la UAB corresponents al curs 2022-2023, d’acord amb el que consta en el document 2.
Segon. Comunicar el present acord a la vicegerent d’Economia i al director del Servei d’Activitat Física, per tal que es duguin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.
7.2. Tarifes del lloguer d’espais de la UAB corresponents al curs 2022-2023.
Exposició de motius
Vist l’article 89.i de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya. Vist l’article 64 dels Estatuts de la UAB.
Vist l’article 28.3. apartat c del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.
Vist l’informe justificatiu per a la modificació de les tarifes al Consell Social presentat pel Cap de l’Àrea de Serveis Logísitics i l’Administració (document 1).
Atesa la proposta de la vicegerent d’Economia pel que fa a les tarifes del lloguer d’espais de la UAB corresponents al curs 2022-2023 (document 2) i les tarifes comparatives dels cursos 2021-2022 i 2022-2023 (document 3).
Per tot això, a la vista de les consideracions i documentació continguda en la part expositiva,
S’acorda (Acord CE 75/2022):
Primer. Aprovar les tarifes del lloguer d’espais de la UAB corresponents al curs 2022-2023, d’acord amb el que consta en el document 2.
Segon. Comunicar aquest acord a la vicegerent de l’àmbit econòmic de la UAB i la Direcció d’Arquitectura i Logística, als efectes de les gestions que siguin oportunes.
8. Seguiment dels plans d’acció de les auditories internes de la UAB d’anys anteriors.
Exposició de motius
Vista la recomanació de la Sindicatura de Comptes, en el seu informe 1/2006, sobre l’establiment d’un pla anual d’auditories que sigui aprovat pel Consell Social, i la proposta de la Gerència de la UAB d’actuar en aquest sentit.
Vist l’article 28.3.g del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Vist l’acord CE 115/2020 pres per la Comissió Econòmica d’11 de desembre, en virtut del qual s’acorden les auditories internes de l’any 2021, entre elles l’auditoria en Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Vist l’acord CE 135/2019 pres per la Comissió Econòmica de 13 de desembre, en virtut del qual s’acorden les auditories internes de l’any 2020, entre elles l’auditoria d’òrgans territorials col·legiats.
Vistos els plans d’acció de les auditories internes d’anys anteriors (document 1 i document 2).
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S’acorda (acord CE 76/2022):
La Comissió Econòmica es dona per assabentada del seguiment dels plans d’acció de les auditories internes següents: auditoria en Protecció de Dades de Caràcter Personal i auditoria d’òrgans territorials col·legiats en relació amb el seu contracte, d’acord amb el que consta, respectivament, en el document 1 i document 2.
9. Inventari d’entitats participades per la UAB.
Exposició de motius
Atès que en la Comissió Econòmica del Consell Social es sol·licita disposar de la relació actualitzada de les entitats en les que participa la Universitat Autònoma de Barcelona.
Vist l’article 28.4, apartat a, del reglament d’organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Atès que la vicegerent d’Economia presenta l’inventari de les entitats participades per la UAB (document 1).
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S’acorda (Acord CE 77/2022):
La Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB es dona per informada sobre la relació d’entitats en les que participa la Universitat Autònoma de Barcelona, d’acord amb el que consta en el document 1.
10. Procediment d’aprovació de la Relació de Llocs de Treball del Personal d’Administració i Serveis de la UAB.
Exposició de motius
Vist el que disposa l’article 158 dels Estatuts de la UAB el qual estableix que la Universitat farà pública com a mínim cada tres anys la relació de llocs de treball que integren la seva organització, la qual ha d’incloure, com a mínim, la seva denominació i característiques essencials, el nombre de llocs d’idèntica denominació, el tipus de dedicació, les retribucions complementàries corresponents, els requisits per a la seva ocupació i la unitat orgànica a la qual estan adscrits.
Vist el que disposa l’article 90, lletra c) de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya el qual estableix que correspon al Consell Social l’aprovació de la relació de llocs de treball del personal d’administració i serveis, les seves modificacions i la despesa que comporten.
Vist que l’article 64, lletra o) dels Estatuts de la UAB atribueix al Consell de Govern la competència d’aprovar i elevar al Consell Social la relació de llocs de treball del personal d’administració i serveis.
Vist que el Consell de Govern ha delegat l’esmentada competència en la Comissió d’Economia i d’Organització d’acord amb el que estableix l’article 17.2 lletra b) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB aprovada per acord de Consell de Govern de 2 de juny de 2021.
Vist el que disposa l’article 28.3, lletra i) del Reglament d’organització i funcionament del Consell Social de la UAB el qual disposa que correspon a la Comissió Econòmica aprovar la relació de llocs de treball del personal d’administració i serveis de la Universitat, i les modificacions i la despesa que comporten.
Atesa la necessitat de regular el procediment d’aprovació de les modificacions puntuals que es produeixen al decurs de cada exercici social per la variació del nombre de llocs de treball, del grup i/o dels complements inclosos en la relació inicial de llocs de treball del personal d’administració i serveis d’una manera àgil i simplificada de tal manera que els esmentat canvis puguin ser aprovats directament a la Comissió Econòmica del Consell Social, prèvia proposta del gerent de la Universitat.
Vista la nota jurídica sobre la regulació de l’aprovació de la Relació de Llocs de Treball del Personal d’Administració i Serveis de la UAB elaborada pels Serveis Jurídics de la UAV (document 1).
Vist el que disposa l’article 28,3 lletra i) del Reglament d’organització i funcionament del Consell Social de la UAB pel que a les seves competències en matèria d’aprovació de la relació de llocs de treball del personal d’administració i serveis de la Universitat, i les modificacions i la despesa que comporten.
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, a proposta del gerent,
S’acorda (Acord CE 78/2022):
Primer. Establir que la Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB aprovi les modificacions puntuals corresponents a la relació de llocs de treball del personal d’administració i serveis de la Universitat que es produeixin al decurs de cada exercici social per la variació del nombre de lloc de treball, del grup i/o dels complements inclosos en la relació inicial, prèvia proposta del gerent la Universitat, així com la despesa que comporten les esmentades modificacions.
Segon. Establir que la Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB aprovi anualment, a proposta del Consell de Govern de la UAB, la relació de llocs de treball del personal d’administració i serveis de la Universitat.
Tercer. Comunicar i encarregar al gerent de la UAB l'execució i el seguiment dels punts primer i segon d’aquest acord.
11. Seguiment de l’execució del Pressupost de la UAB de l’exercici 2022.
Exposició de motius
Vist l’acord PLE 14/2022 pres pel Ple del Consell Social reunit el 17 de maig, en virtut del qual s’aprova el pressupost de la UAB per a l’exercici 2022.
Atesa la situació econòmica que afecta a tot el país i també a les universitats i que, en el marc de la normativa estatal i autonòmica d’aplicació, és del tot imprescindible l’assoliment de l’equilibri del pressupost.
Vist l’informe sobre el seguiment de l’execució del Pressupost de la UAB de l’exercici 2022 presentat per la Gerència (document 1).
Vist l’article 89.d) de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya, en relació a les funcions econòmiques, pressupostàries i patrimonials del Consell Social.
Vist l’article 123.1) dels Estatuts de la UAB.
Vist l’article 28.3.g) del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S’acorda (Acord CE 79/2022):
Primer. La Comissió Econòmica es dona per assabentada del seguiment de l’execució del pressupost de la UAB de l’exercici 2022, d’acord amb el que consta en el document 1.
Segon. Presentar al Ple del Consell Social la informació sobre el seguiment del pressupost 2022 de la UAB, d’acord amb el que consta en el punt primer d’aquest acord.
12. Balanç, compte de resultats econòmic patrimonial, estat de canvis en el patrimoni net, estat de fluxos d’efectiu, estat de liquidació del pressupost i memòria de la UAB corresponents a l’exercici anual a 31 de desembre de 2021.
Exposició de motius
Atesa la proposta del gerent, en relació amb el balanç, el compte de resultats econòmic patrimonial, l’estat de canvis en el patrimoni net, l’estat de fluxos d’efectiu, l’estat de liquidació del pressupost i la memòria de la UAB corresponents a l'exercici anual a 31 de desembre de 2021 (document 1).
Vist el que disposa l’article 14, apartat 2 de la Llei Orgànica d’Universitats, segons redacció donada per la Llei orgànica 4/2007, de 12 d’abril, on s’estableix que correspon al Consell social, a proposta del Consell de Govern, l’aprovació del pressupost així com els comptes anuals.
Vistos els articles 89.e, 97 i 161 de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Vist l'article 216.2 dels Estatuts de la Universitat Autònoma de Barcelona.
Vist el que disposa l’article 28. 2 lletra e) i 13 del Reglament d’organització i funcionament del Consell Social.
Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.
Vist que en la reunió del Consell de Govern de data 7 de juliol de 2022 s'ha pres l'acord 60/2022 que estableixt: PRIMER. Informar favorablement la memòria econòmica, el balanç, el compte de resultats i la liquidació del pressupost de la UAB corresponents a l’exercici anual a 31 de desembre de 2021, que s’annexa; SEGON. Elevar aquest acord al Consell de Govern i al Consell Social per tal que exerceixin les seves competències; TERCER. Encarregar al vicerector d’Economia i al gerent l’execució i el seguiment d’aquesta acord.
Per tot això, a la vista de les consideracions i la documentació continguda en la part expositiva,
S’acorda (Acord CE 80/2022):
Informar favorablement al Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:
Primer. Aprovar el balanç, el compte de resultats econòmic patrimonial, l’estat de canvis en el patrimoni net, l’estat de fluxos d’efectiu, l’estat de liquidació del pressupost i la memòria de la Universitat Autònoma de Barcelona corresponents a l’exercici anual de 31 de desembre de 2021, i donar-se per assabentats de l’informe d’opinió d’auditoria, d’acord amb el que consta en el document 1.
Segon. Encarregar al vicerector d’Economia i al gerent l'execució i el seguiment d'aquest acord.
Tercer. Comunicar el present acord a la vicegerent d'Economia, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.
13. Liquidació del pressupost del Consell Social del Consell Social de la Universitat Autònoma de Barcelona per a l’exercici 2021.
Exposició de motius
Vist l’article 98 de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Vist l’article 124 dels Estatuts de la UAB.
Vist l’article 34 del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Vist l’article 28.2.e del Reglament de funcionament i organització del Consell Social de la UAB que estableix que li correspon a la Comissió Econòmica, informar al Ple del Consell Social, sobre la liquidació del pressupost del Consell Social.
Vist l’article 33, apartat 2, del Reglament de funcionament i organització del Consell Social de la UAB, que estableix que el pressupost del Consell Social, les possibles modificacions d’aquest pressupost i la posterior liquidació els aprova el Ple del Consell Social, a proposta del president i amb l’informe previ de la Comissió Econòmica.
Vista la proposta del president del Consell Social en relació a la liquidació del pressupost del Consell Social de la Universitat Autònoma de Barcelona per a l’exercici 2021 (document 1).
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S’acorda (Acord CE 81/2022):
Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta de liquidació del pressupost del Consell Social de la Universitat Autònoma de Barcelona per a l’exercici de 2021, d’acord amb el que consta en el document 1.
14. Modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 20 de juny de 2022.
Exposició de motius
Atesa la sol·licitud presentada per la Gerència de la UAB en relació a la proposta de modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 20 de juny de 2022 (document 1).
Atès l’article 89.g de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Atès l’article 28.2.b del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S’acorda (Acord CE 82/2022):
Primer. Aprovar les modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 20 de juny de 2022, d’acord amb el que consta en el document 1.
Segon. Comunicar aquest acord al Gerent i a la vicegerent de l’àmbit econòmic de la UAB, per tal que es duguin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.
15.1. Despeses pluriennals per a la contractació del subministrament d’ordinadors per les aules informàtiques.
Exposició de motius
Vist el document acreditatiu de l’aprovació de la despesa per a la contractació número 38/2022 de subministrament d’ordinadors per a les aules informatitzades de la Universitat Autònoma de Barcelona.
Vist el Certificat del vicerector d’Economia d’existència de crèdit suficient per atendre la despesa corresponent a la contractació número 38/2022 subministrament d’ordinadors per a les aules informatitzades de la Universitat Autònoma de Barcelona (document 1).
Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2021, aprovat en sessió plenària del Consell Social, acord PLE 25/2021 de 19 de maig de 2021.
Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73,2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.
Vist l’article 89.d de la llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Vist el que disposa l’article 28.3.g del reglament d’organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Vist el que disposa l’article 116.3 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.
Vist que en la reunió de la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern de data de 22 de juny de 2022 s’ha acordat: PRIMER. Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponent a la contractació nº 38/2022 de subministrament d’ordinadors per a les aules informatitzades de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA, que s’annexa. SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.
Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i documentació continguda en la part expositiva,
S’acorda (acord CE 83/2022):
Primer. Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponent a la contractació número 38/2022 de subministrament d’ordinadors per a les aules informatitzades de la Universitat Autònoma de Barcelona, d’acord amb el que consta en el document 1.
Segon. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l’execució i el seguiment d’aquest acord.
Tercer. Comunicar el present acord a la vicegerent de l’Àmbit Econòmic i al cap de la Unitat de Contractació Administrativa de la UAB.
15.2. Despeses pluriennals per a la contractació de la pròrroga del servei de manteniment multitècnic de la Universitat Autònoma de Barcelona.
Exposició de motius
Vist el document acreditatiu de l’aprovació de la despesa per a la tercera pròrroga de la contractació número 53/2016 de servei de manteniment multitècnic de la Universitat Autònoma de Barcelona.
Vist el Certificat del vicerector d’Economia d’existència de crèdit suficient per atendre la despesa corresponent a la tercera pròrroga de la contractació número 53/2016 subministrament d’ordinadors per a les aules informatitzades de la Universitat Autònoma de Barcelona (document 1).
Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2021, aprovat en sessió plenària del Consell Social, acord PLE 25/2021 de 19 de maig de 2021.
Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73,2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.
Vist l’article 89.d de la llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Vist el que disposa l’article 28.3.g del reglament d’organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Vist el que disposa l’article 116.3 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.
Vist que en la reunió de la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern de data de 22 de juny de 2022 s’ha acordat: PRIMER. Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponent a la pròrroga de la contractació nº 53/2016 del servei de manteniment multitècnic de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA, que s’annexa. SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.
Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i documentació continguda en la part expositiva,
S’acorda (acord CE 84/2022):
Primer. Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponent a la tercera pròrroga de la contractació número 53/2016 del servei de manteniment multitècnic de la Universitat Autònoma de Barcelona, d’acord amb el que consta en el document 1.
Segon. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l’execució i el seguiment d’aquest acord.
Tercer. Comunicar el present acord a la vicegerent de l’Àmbit Econòmic i al cap de la Unitat de Contractació Administrativa de la UAB.
15.2. Despeses pluriennals per a la contractació de la pròrroga del servei de manteniment multitècnic als edificis, manteniment d’instal·lacions de dutxes i rentaulls d’emergències de la UAB.
Exposició de motius
Vist el document acreditatiu de l’aprovació de la despesa per a la segona pròrroga de la contractació número 47/2018 de servei de manteniment multitècnic als edificis, manteniment d’instal·lacions de protecció contra incendis, instal·lacions de detecció de gas i instal·lacions de dutxes i rentaulls d’emergències de la Universitat Autònoma de Barcelona.
Vist el Certificat del vicerector d’Economia d’existència de crèdit suficient per atendre la despesa corresponent a la segona pròrroga de la contractació número 47/2018 subministrament d’ordinadors per a les aules informatitzades de la Universitat Autònoma de Barcelona (document 1).
Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2021, aprovat en sessió plenària del Consell Social, acord PLE 25/2021 de 19 de maig de 2021.
Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73,2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.
Vist l’article 89.d de la llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Vist el que disposa l’article 28.3.g del reglament d’organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Vist el que disposa l’article 116.3 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.
Vist que en la reunió de la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern de data de 22 de juny de 2022 s’ha acordat: PRIMER. Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponent a la segona pròrroga de la contractació nº 47/2018 del servei de manteniment multitècnic als edificis, manteniment d’instal·lacions de protecció contra incendis, instal·lacions de detecció de gas i instal·lacions de dutxes i rentaulls d’emergències de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA, que s’annexa. SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.
Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i documentació continguda en la part expositiva,
S’acorda (acord CE 85/2022):
Primer. Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponent a la segona pròrroga de la contractació número 53/2016 47/2018 del servei de manteniment multitècnic als edificis, manteniment d’instal·lacions de protecció contra incendis, instal·lacions de detecció de gas i instal·lacions de dutxes i rentaulls d’emergències de la Universitat Autònoma de Barcelona, d’acord amb el que consta en el document 1.
Segon. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l’execució i el seguiment d’aquest acord.
Tercer. Comunicar el present acord a la vicegerent de l’Àmbit Econòmic i al cap de la Unitat de Contractació Administrativa de la UAB.
15.4. Despeses pluriennals per a la contractació de la pròrroga dels serveis d’explotació i administració de sistemes i comunicacions i suport als usuaris de Serveis Informàtics.
Exposició de motius
Vist el document acreditatiu de l’aprovació de la despesa per a la segona pròrroga de la contractació número 46/2019 de servei de serveis d’explotació i administració de sistemes i comunicacions i suport als usuaris de la Universitat Autònoma de Barcelona.
Vist el Certificat del vicerector d’Economia d’existència de crèdit suficient per atendre la despesa corresponent a la segona pròrroga de la contractació número 46/2019 de servei de serveis d’explotació i administració de sistemes i comunicacions i suport als usuaris de la Universitat Autònoma de Barcelona (document 1).
Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2021, aprovat en sessió plenària del Consell Social, acord PLE 25/2021 de 19 de maig de 2021.
Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73,2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.
Vist l’article 89.d de la llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Vist el que disposa l’article 28.3.g del reglament d’organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Vist el que disposa l’article 116.3 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.
Vist que en la reunió de la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern de data de 22 de juny de 2022 s’ha acordat: PRIMER. Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponent a la pròrroga de la contractació nº 46/2019 dels serveis d’explotació i administració de sistemes i comunicacions i suport als usuaris de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA, que s’annexa. SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.
Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i documentació continguda en la part expositiva,
S’acorda (acord CE 86/2022):
Primer. Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponent a la segona pròrroga de la contractació número 46/2019 dels serveis d’explotació i administració de sistemes i comunicacions i suport als usuaris de Serveis Informàtics de la Universitat Autònoma de Barcelona, d’acord amb el que consta en el document 1.
Segon. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l’execució i el seguiment d’aquest acord.
Tercer. Comunicar el present acord a la vicegerent de l’Àmbit Econòmic i al cap de la Unitat de Contractació Administrativa de la UAB.
15.5. Despeses pluriennals per a la contractació de la pròrroga del servei de subministrament de material fungible i petit equipament de laboratori per a la UAB.
Exposició de motius
Vist el document acreditatiu de l’aprovació de la despesa per a la segona pròrroga de la contractació número CONSU-18/2019 de subministrament de material fungible i petit equipament de laboratori per a la Universitat Autònoma de Barcelona.
Vist el Certificat del vicerector d’Economia d’existència de crèdit suficient per atendre la despesa corresponent a la segona pròrroga de la contractació número CONSU-18/2019 de subministrament de material fungible i petit equipament de laboratori per a la Universitat Autònoma de Barcelona (document 1).
Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2021, aprovat en sessió plenària del Consell Social, acord PLE 25/2021 de 19 de maig de 2021.
Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73,2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.
Vist l’article 89.d de la llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Vist el que disposa l’article 28.3.g del reglament d’organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Vist el que disposa l’article 116.3 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.
Vist que en la reunió de la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern de data de 22 de juny de 2022 s’ha acordat: Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponent a la a la segona pròrroga de la contractació nº CONSU-18/2019 de subministrament de material fungible i petit equipament de laboratori per a la de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA, que s’annexa. SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.
Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i documentació continguda en la part expositiva,
S’acorda (acord CE 87/2022):
Primer. Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponent a la segona pròrroga de la contractació número CONSU-18/2019 de subministrament de material fungible i petit equipament de laboratori per a la Universitat Autònoma de Barcelona, d’acord amb el que consta en el document 1.
Segon. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l’execució i el seguiment d’aquest acord.
Tercer. Comunicar el present acord a la vicegerent de l’Àmbit Econòmic i al cap de la Unitat de Contractació Administrativa de la UAB.
15.6. Despeses pluriennals per a la contractació de la pròrroga de l’Acord marc de subministrament de senyalització interior i exterior d’edificis i de senyals de codi de circulació.
Exposició de motius
Vist el document acreditatiu de l’aprovació de la despesa per a la segona pròrroga de la contractació número CONSU- 26/2020 de subministrament de senyalització interior i exterior d’edificis i de senyals de codi de circulació de la Universitat Autònoma de Barcelona.
Vist el Certificat del vicerector d’Economia d’existència de crèdit suficient per atendre la despesa corresponent a la segona pròrroga de la contractació número CONSU- 26/2020 de subministrament de senyalització interior i exterior d’edificis i de senyals de codi de circulació de la Universitat Autònoma de Barcelona (document 1).
Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2021, aprovat en sessió plenària del Consell Social, acord PLE 25/2021 de 19 de maig de 2021.
Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73,2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.
Vist l’article 89.d de la llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Vist el que disposa l’article 28.3.g del reglament d’organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Vist el que disposa l’article 116.3 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.
Vist que en la reunió de la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern de data de 22 de juny de 2022 s’ha acordat: Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponent a la a la segona pròrroga de la contractació nº CONSU-26/2020 de subministrament de senyalització interior i exterior d’edificis i de senyals de codi de circulació de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA, que s’annexa. SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.
Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i documentació continguda en la part expositiva,
S’acorda (acord CE 88/2022):
Primer. Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponent a la segona pròrroga de la contractació número CONSU-26/2020 de subministrament de senyalització interior i exterior d’edificis i de senyals de codi de circulació de la Universitat Autònoma de Barcelona, d’acord amb el que consta en el document 1.
Segon. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l’execució i el seguiment d’aquest acord.
Tercer. Comunicar el present acord a la vicegerent de l’Àmbit Econòmic i al cap de la Unitat de Contractació Administrativa de la UAB.
16. Modificació del Conveni de col·laboració entre el Consell Social i AQU Catalunya i de la despesa pluriennal derivada del conveni.
Vist l’article 88.d) de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Vist l’acord PLE 07/22 pres en la reunió del Ple del Consell Social de la UAB en data 2 de març, en virtut del qual s’aprova el conveni de col·laboració entre l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU Catalunya) i la Universitat Autònoma de Barcelona i el seu Consell Social per a la realització i finançament de l’estudi de la inserció de les persones titulades en el món laboral 2023.
Vist que l’esmentat conveni estableix que els consells socials de les universitats públiques catalanes i AQU Catalunya contribueixen per parts iguals en el finançament de l’estudi, que correspon a cada part l’aportació de 32.500 euros i que, en el cas del Consell Social de la UAB, està previst satisfer el 50% del cost total de l’estudi (16.250 euros) en l’any 2022 el 50% restant en l’any 2023 i que, a aquestes efectes, AQU Catalunya requereix un certificat d’existència de crèdit de despeses pluriennals.
Vista la disponibilitat pressupostària del Consell Social de la UAB per a l’any 2022 i l’interès de pagar el 75% del cost total de l’estudi en l’any 2022 i el 25% restant en l’any 2023, cosa que comporta una modificació en el conveni aprovar en acord PLE 04/2022, motiu pel qual AQU Catalunya demana l’aprovació de l’addenda corresponent a aquest conveni (document 1) així com el certificat d’existència de despeses pluriennals actualitzat (document 2).
Atesa la confirmació de la vicegerència d’Economia de la UAB relativa a que la certificació d’existència de crèdit de les despeses pluriennals és emesa per la Secretària Executiva del Consell Social donat l’import total de la despesa.
Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic i que es presenta la proposta de conveni una vegada complimentat el procés de revisió i autorització corresponent de la UAB.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S’acorda (Acord CE 89/2022):
Informar favorablement al Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:
Primer. Aprovar la modificació del conveni de col·laboració entre l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya i la Universitat Autònoma de Barcelona i el seu Consell Social per a l’establiment d’un marc general de col·laboració per a la realització i finançament de l’estudi de la inserció de les persones titulades en el món laboral 2023 aprovat en acord PLE 07/2022, d’acord amb l’addenda l’addenda del conveni que consta com a document 1.
Segon. Aprovar les despeses pluriennals corresponents a la modificació del conveni de col·laboració al que es fa esment en el punt 1 d’aquest acord i l’existència de crèdit suficient per atendre-la, d’acord amb el que consta en el document 2.
17. Llicència exclusiva a l’empresa Disruptx, S.L.
Exposició de motius
Vista la proposta del vicerector de Recerca i de Transferència en relació amb la formalització d’un contracte de llicència de la família de patents titulades PEPTIDE COMPOUNDS FOR REDUCING SIDE EFFECTS OF CB1 RECEPTOR AGONISTS derivades de la de patent europea sol·licitada amb data de prioritat 03/10/2019 i número EP19382856, entre els copropietaris, UPF (40%), de la UAB (20%), de la UB (20%), de la FMUL (10%) i del IMM (10%), en qualitat de llicenciants, i l’empresa Disruptx, S.L., en qualitat de llicenciatària, en els termes establerts a l’informe d’idoneïtat lliurat pel cap de l’oficina de valorització i patents de data 19 de maig de 2022 (Document 1- document confidencial disponible a la Secretaria Tècnica del Consell Social-).
Atès que l’inventor de la UAB és el doctor Leonardo Pardo Carrasco.
Vist l’article 89.k) de la llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya.
Vistos els articles 204.1 i 206.2.c) dels Estatuts de la UAB, que qualifiquen els drets de propietat immaterial de la UAB com a béns patrimonials que configuren el patrimoni de la Universitat.
Vist l’article 64.q) del Estatuts de la UAB, que estableix com a competència del Consell de Govern proposar al Consell Social el procediment d’alienació de béns patrimonials.
Vist l’article 55.3.g) i h) de la Llei 2/2011, de 4 de març, d’economia sostenible, que estableix que la transmissió de drets sobre patents, ja sigui cessió de la titularitat de la mateixa, ja sigui concessió de llicències d’explotació sobre las mateixes, poden ésser adjudicades de forma directa quan la peculiaritat o la naturalesa i característiques del dret o de la transmissió, com els casos de les llicències de ple dret.
Atesa la conformitat de la gerència i el Gabinet Jurídic.
Vist que en la reunió del Consell de Govern de data 7 de juliol de 2022 s'ha pres l'acord 66/2022 que estableix: Primer. Informar favorablement l’autorització per formalitzar un contracte de llicència de la família de patents titulades PEPTIDE COMPOUNDS FOR REDUCING SIDE EFFECTS OF CB1 RECEPTOR AGONISTS derivades de la de patent europea sol·licitada amb data de prioritat 03/10/2019 i número EP19382856, entre els seus copropietaris, UPF (40%), de la UAB (20%), de la UB (20%), de la FMUL (10%) i del IMM (10%), en qualitat de llicenciants, i l’empresa Disruptx, S.L., en qualitat de llicenciatària, en els termes establerts a l’informe d’idoneïtat lliurat pel cap de l’oficina de valorització i patents de data 19 de maig de 2022 (Document 1 -Confidencial a disposició dels membres del Consell de Govern a la OCI-). Segon. Elevar al Consell Social el present acord, per tal que exerceixi les seves competències. Tercer. Encarregar al vicerector de Recerca i de Transferència que faci el seguiment de l’acompliment d’aquest acord. Quart. Comunicar els presents acords al vicegerent de Recerca, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.
Per tot això, a la vista de les consideracions i documentació continguda en la part expositiva,
S’acorda (acord CE 90/2022):
Informar favorablement al Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:
Primer. Aprovar l’autorització per formalitzar un contracte de llicència de la família de patents titulades PEPTIDE COMPOUNDS FOR REDUCING SIDE EFFECTS OF CB1 RECEPTOR AGONISTS derivades de la de patent europea sol·licitada amb data de prioritat 03/10/2019 i número EP19382856, entre els seus copropietaris, UPF (40%), de la UAB (20%), de la UB (20%), de la FMUL (10%) i del IMM (10%), en qualitat de llicenciants, i l’empresa Disruptx, S.L., en qualitat de llicenciatària, en els termes establerts a l’informe d’idoneïtat lliurat pel cap de l’oficina de valorització i patents de data 19 de maig de 2022 (Document 1- confidencial -).
Segon. Encarregar al Vicerector de Recerca i de Transferència que faci el seguiment de l’acompliment d’aquest acord.
Tercer. Comunicar el present acord al vicegerent de Recerca, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.