Detalle acuerdos

COMISSIÓ ECONÒMICA 26-03-2015

Orden del día

  1. Aprovació, si escau, de l'acta de la sessió del dia 5 de febrer de 2015. [+]
  2. Informe sobre l’àmbit econòmic. [+]
  3. Informe sobre les conclusions del pla d’auditories internes de la UAB corresponent a l’any 2014. [+]
  4. Aprovació, si escau, de la proposta de planificació d’auditories internes per a l’any 2015. [+]
  5. Informar al Ple del Consell Social per a l’aprovació, si escau, de la proposta d’autorització per la cessió d’ús a la Fundació Markets, Organizations and Votes in Economics. [+]
  6. Informar al Ple del Consell Social  per a l’aprovació, si escau, de la proposta d’autorització d’un contracte de llicència de patent. [+]
  7. Informar al Ple del Consell Social  per a l’aprovació, si escau, de la proposta de ratificació i autorització de convenis per a la cessió d’instal·lacions científiques. [+]
  8. Informació i acord, si escau, sobre la previsió de tancament del pressupost de la UAB corresponent a l’exercici 2014. [+]
  9. Informació sobre la comptabilitat analítica de la UAB 2012 i 2013. [+]
  10. Aprovació, si escau, de la proposta de modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 31 de desembre de 2014. [+]
  11. Aprovació, si escau, de la proposta de modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 28 de febrer de 2015. [+]
  12. Aprovació, si escau, de la proposta de complements retributius addicionals de recerca corresponents a la primera convocatòria 2014 del personal docent i investigador funcionari. [+]
  13. Aprovació, si escau, de la proposta de tarifes del Programa d’Study Abroad per al curs acadèmic 2015-2016. [+]
  14. Informar al Ple del Consell Social per a l’aprovació, si escau, de la proposta d’autorització per donar de baixa béns mobles. [+]
  15. Aprovació, si escau, de la proposta de tarifes de lloguer d’espais de la UAB per a l’any 2015.
  16. Ratificació, si escau, de l’acord per a l’aplicació transitòria del canvi de meritació de les pagues extres del PAS laboral del 5è al 6è Conveni. [+]
  17. Aprovació, si escau, de la proposta de ratificació de les tarifes del Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya pels serveis de l’Àrea de Biblioteques, Informació i Documentació per a l’any 2015. [+]
  18. Torn obert de paraules.

AcordCS.TaulaAcords

S'acorda (Acord CE 08/2015)
 
Aprovar l’acta de la Comissió Econòmica del Consell Social reunida el dia 5 de febrer de 2015.
 


3. Conclusions del pla d’auditories internes de la UAB de l’exercici 2014.
 
Exposició de motius
 
Vista la recomanació de la Sindicatura de Comptes, en el seu informe 1/2006, sobre l’establiment d’un pla anual d’auditories que sigui aprovat pel Consell Social, i la proposta de la Gerència de la UAB d’actuar en aquest sentit.
 
Vist l’article 28.3.g del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
 
Vist l’acord 21/2014 pres per la Comissió Econòmica de 24 de març en el qual s’acorda 1)Aprovar que la UAB dugui a terme les auditories internes següents en l’any 2014: Auditoria ISO 9001 del Servei de Biblioteques; Seguiment de l’auditoria d’atencions socials; Seguiment de l’auditoria de posicions pressupostàries genèriques; Auditoria sobre el finançament de la formació; Auditoria de les despeses en telefonia; 2)Comunicar aquest acord al gerent i a la cap de l’Àrea d’Organització i Planificació de la UAB als efectes de les gestions que siguin oportunes.
 
Vist l’informe de conclusions del pla d’auditories internes de la UAB de l’exercici 2014 que presenta la Gerència.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
 
S'acorda (Acord CE 09/2015):
 
La Comissió Econòmica es dóna per assabentada de l’informe sobre les conclusions del pla d’auditories internes de la UAB corresponent a l’exercici 2014, d’acord amb el que consta en el document CE 05/03-2015.

4. Planificació d’auditories internes per a l’any 2015.
 
Exposició de motius
 
Vista la recomanació de la Sindicatura de Comptes, en el seu informe 1/2006, sobre l’establiment d’un pla anual d’auditories que sigui aprovat pel Consell Social, i la proposta de la Gerència de la UAB d’actuar en aquest sentit.
 
Vista la proposta de planificació d’auditories internes per l’any 2015 que presenta la Gerència.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
 
S'acorda (Acord CE 10/2015):

  1. Aprovar que la UAB dugui a terme les auditories internes següents en l’any 2015, d’acord amb el que consta en el document CE 05 bis/03-2015:
    1. Auditoria de la Formació a la UAB.
    2. Auditoria de compliment de la Llei de contractes de l’Administració Pública.
    3. Auditoria ISO 9001 del Servei de Biblioteques.
    4. Auditoria de compliment en l’aplicació de la instrucció per la incorporació de romanents al pressupost 2015.
    5. Auditoria del Sistemes d’Informació de la UAB.
    6. Recomanar al Parc de Recerca UAB la realització durant l’any 2015 d’una auditoria d’activitats i processos relacionats amb la UAB.
    7. Comunicar el punt primer d’aquest acord al gerent i a la cap de l’Àrea d’Organització i Planificació de la UAB als efectes de les gestions que siguin oportunes.

 

       2. Recomanar al Parc de Recerca UAB la realització durant l’any 2015 d’una auditoria d’activitats i processos relacionats amb la UAB.
       3. Comunicar el punt primer d’aquest acord al gerent i a la cap de l’Àrea d’Organització i Planificació de la UAB als efectes de les gestions que siguin oportunes.

 


5. Cessió d’ús a la Fundació Markets, Organitzacions and Votes in Economics.
 

Exposició de motius
 
Atès que per acord 11/2008  pres pel Ple del Consell Social de la UAB en data 28 de febrer de 2008, es va aprovar la participació de la UAB en el Consorci ‘Markets, Organitzacions and Votes in Economis’ (MOVE) la constitució del qual va ser aprovada per Acord del Govern de la Generalitat de Catalunya núm. GOV/210/2008, de 16 de desembre, i integrat per la Generalitat de Catalunya, a través del Departament competent en matèria de recerca i per la Universitat Autònoma de Barcelona.
 
Atès que en data 18 de juliol de 2013 la Generalitat de Catalunya va comunicar la seva voluntat de desvincular-se del consorci i que en data 17 de setembre de 2013 el Govern de la Generalitat va acordar promoure les actuacions necessàries per fer efectiva la desvinculació de l’Administració de la Generalitat del Consorci MOVE.
 
Atès que en data 4 de febrer de 2014 es va constituir la Fundació Markets, Organizations and Votes in Economics promoguda únicament per la Fundación Urrutia Elejalde com a entitat promotora, amb la finalitat d’impulsar la investigació en economia; ajudar a consolidar un model de recerca basat en la competitivitat internacional i l’excel·lència científica i de gestió; i col·laborar amb altres institucions de recerca de l’àrea de Barcelona per aconseguir que Barcelona sigui la capital sud-europea de la investigació en economia, i pol mundial d’atracció d’estudiants i d’investigadors avançats.
 
Atès que la Fundació Markets, Organizations and Votes in Economics té un patronat integrat per nou (9) patrons, dos (2) dels quals són designats per la Fundació Parc de Recerca de la UAB.
 
Atès que per acord 95/2014, pres pel Ple del Consell Social de la UAB, de data 18 de desembre de 2014 es va aprovar la dissolució del Consorci ‘Markets, Organitzacions and Votes in Economics’ (MOVE) mitjançant la cessió global d’actius i passius a la Fundació Markets, Organizations and Votes in Economics en els termes del projecte de dissolució per cessió global d’actius i passius i de la memòria sobre la viabilitat de l’operació.
 
Atès que va quedar pendent la formalització amb la Fundació Markets, Organizations and Votes in Economics la cessió d’ús d’espais corresponents i que persisteix la voluntat tant de l’esmentada Fundació com de la Universitat de cedir l’ús d’espais perquè l’esmentada Fundació pugui desenvolupar les seves finalitats fundacionals, en les següents condicions:
 
-    Objecte: Espais de superfície 20 m2, ubicats a l’espina B3 de la Facultat d’Economia i Empresa, a la planta 1, despatx B3-114; i, a més a més, 20 m2 del despatx B3-112G.
 
-   Cànon: 7.800 € anuals, a raó de 195 € / m2/ any el qual inclou despeses de manteniment i despeses de fluïds.
 
-    Termini de duració: 5 anys, amb la possibilitat de prorrogar de forma expressa el conveni per un únic període de 5 anys més.
 
-    Destinació: Activitats pròpies de la finalitat fundacional de la Fundació Markets, Organizations and Votes in Economics. 
 
Vistos els articles 93 i 137.4.1 de la llei 33/2003, de 3 de novembre, de patrimoni de les Administracions Públiques.
 
Vist l’article 80 de la Llei Orgànica 6/2011, de 21 de desembre, d’Universitats.
 
Vist l’article 89 apartat k de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya.
 
Vist l’article 28 del decret legislatiu 1/2002, de 24 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la llei de patrimoni de la Generalitat de Catalunya.
 
Vistos els articles 70 del decret 323/1983, de 14 de juliol, del reglament de Patrimoni de Catalunya.
  
Vist l'article 207.2 dels Estatuts de la UAB.
 
Vist l’article 28.2. apartat h, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social.
 
Vist l’acord  pres pel Consell de Govern de la UAB reunit el 19 de marçde 2015, en virtut del qual s’aprova el següent:1) Autoritzar la cessió d’ús a la Fundació Markets, Organizations and Votes in Economics d’uns espais que es passen a identificar, en els següents termes: 
 -       Objecte: Espais de superfície 20 m2, ubicats a l’espina B3 de la Facultat d’Economia i Empresa, a la planta 1, despatx B3-114; i, a més a més, 20 m2 del despatx B3-112G.
 -     Cànon: 7.800 € anuals, a raó de 195 € / m2/ any el qual inclou despeses de manteniment i despeses de fluïds.
 -     Termini de duració: 5 anys, amb la possibilitat de prorrogar de forma expressa el conveni per un únic període de 5 anys més.
 -     Destinació: Activitats pròpies de la finalitat fundacional de la Fundació Markets, Organizations and Votes in Economics. 
 2)Autoritzar el rector, o persona en qui delegui, perquè amb les més àmplies facultats pugui signar els documents públics i privats que siguin necessaris, amb les clàusules que consideri més adients, per donar compliment a aquest acord; 3) Elevar aquest acord al Consell Social per a la seva aprovació, si escau.
  
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
 
S'acorda (Acord CE 11/2015):
 
Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:
 
1)    Autoritzar la cessió d’ús a la Fundació Markets, Organizations and Votes in Economics d’uns espais que es passen a identificar, en els següents termes: 
 
-       Objecte: Espais de superfície 20 m2, ubicats a l’espina B3 de la Facultat d’Economia i Empresa, a la planta 1, despatx B3-114; i, a més a més, 20 m2 del despatx B3-112G.
 
-     Cànon: 7.800 € anuals, a raó de 195 € / m2/ any el qual inclou despeses de manteniment i despeses de fluids.
 
-     Termini de duració: 5 anys, amb la possibilitat de prorrogar de forma expressa el conveni per un únic període de 5 anys més.
 
-     Destinació: Activitats pròpies de la finalitat fundacional de la Fundació Markets, Organizations and Votes in Economics. 
 
2)    Autoritzar el rector, o persona en qui delegui, perquè amb les més àmplies facultats pugui signar els documents públics i privats que siguin necessaris, amb les clàusules que consideri més adients, per donar compliment a aquest acord.
 
3)    Encarregar la vicerectora d’Economia i Organització l'execució i el seguiment del punt primer d’aquest acord.
 
4)    Comunicar el present acord a la vicegerent d’economia, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.

6. Autorització d’un contracte de llicència de patent.
 
Exposició de motius
 
Atès que la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA (UAB) és titular de d’una Sol·licitud de Patent Prioritària EP11382257 –presentada el 27 de juliol de 2011 (abandonada)- i d’una Sol·licitud de Patent Internacional PCT/EP2012/064797, presentada el 27de juliol de 2012 i extensió Nacional/Regional al Canada (CA2843182),  als EEUU (13/235,287) i a Europa  (EP2750519) desenvolupada pel grup de recerca de la doctora Montserrat Llagostera (Tecnologia).
 
Atès que en data 8 de març de 2014 la UAB va formalitzar amb ENSIS SCIENCES, S.L. i amb GUM PRODUCTS INTERNATIONAL, INC un contracte d’opció per negociar de forma exclusiva un contracte de llicència amb la UAB sobre l’esmentada tecnologia (Document CE 06/03-2015 -Confidencial a disposició dels membres de la Comissió Econòmica del Consell Social a la Secretària Tècnica del Consell Social-).
 
Atès que la UAB i GUM PRODUCTS INTERNATIONAL, INC estan interessades en formalitzar un contracte de llicència sobre la Tecnologia anteriorment indicada, en virtut de la qual la UAB llicencia, amb exclusivitat, la Sol·licitud de Patent Prioritària EP11382257 –presentada el 27 de juliol de 2011 (abandonada)- i d’una Sol·licitud de Patent Internacional PCT/EP2012/064797, presentada el 27de juliol de 2012 i extensió Nacional/Regional al Canada (CA2843182),  als EEUU (13/235,287) i a Europa  (EP2750519) i un know how, en tot el món i pel termini de durada dels drets de propietat industrial, a canvi d’un cànon i condicions en els termes establerts al Document CE 07/03/2015- Confidencial a disposició dels membres de la Comissió Econòmica del Consell Social a la Secretària Tècnica del Consell Social-.
 
Vist l’informe d’idoneïtat econòmica lliurat pel cap de l’oficina de valorització i patents de data 13/3/2015 (Document CE 08/03-2015).
 
Vist l’article 89.k) de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
 
Vistos els articles 204.1 i 206.2 c) dels Estatuts de la UAB, que qualifiquen els drets de la propietat immaterial de la UAB com a béns patrimonials que configuren el patrimoni de la Universitat.
 
Vist l’article 64.q) dels Estatuts de la UAB.
 
Vist l’article 28.2. apartat h, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social.
 
Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.
 
Vist l’acord pres pel Consell de Govern de la UAB reunit el 26 de març de 2015, en virtut del qual s’aprova el següent:1) Autoritzar la formalització d’un contracte de llicència amb GUM PRODUCTS INTERNATIONAL, INC sobre la Sol·licitud de Patent Internacional PCT/EP2012/064797 i extensió Nacional/Regional al Canada (CA2843182),  als EEUU (13/235,287) i a Europa  (EP2750519) i un know-how, en tot el món i pel termini de durada dels drets de propietat industrial, a canvi d’un cànon i condicions establerts al Document 2 -Confidencial a disposició dels membres del Consell de Govern a la OCI-); 2) Elevar aquest acord al Consell Social per a la seva aprovació, si escau; 3) Encarregar al vicerector de Projectes Estratègics i de Planificació l'execució i el seguiment de l'acord primer; 4) Comunicar els presents acords al vicegerent de recerca, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
 
S'acorda (Acord CE 12/2015):
 
Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:
 

  1. Autoritzar la formalització d’un contracte de llicència amb GUM PRODUCTS INTERNATIONAL, INC sobre la Sol·licitud de Patent Internacional PCT/EP2012/064797 i extensió Nacional/Regional al Canada (CA2843182),  als EEUU (13/235,287) i a Europa  (EP2750519) i un know-how, en tot el món i pel termini de durada dels drets de propietat industrial, a canvi d’un cànon i , d’acord amb el que consta en el document CE 08/03-2015 - Confidencial a disposició dels membres de la Comissió Econòmica del Consell Social a la Secretària Tècnica del Consell Social-.
  2. Encarregar al vicerector de Projectes Estratègics i de Planificació l'execució i el seguiment d’aquest acord.
  3. Comunicar el present acord al vicegerent de recerca, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.

7. Ratificació i autorització de convenis per a la cessió d’instal·lacions científiques.
 
Exposició de motius
 
Atès que el grup de recerca BEG de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) està liderant el projecte “Development and implementation of decentralised solar-energy-related innovative technologies for public buildings, in the Mediterranean Basin countries” (Projecte DIDSOLIT-PB), número de referència: 94/4316, amb altres sis institucions, ‘Institute for Innovation & Sustainable development (AEIPLOUS)’ de Grècia, ’Egyptian Association for Energy and Environment (EAEE)’ d’Egipte, ‘Al-Balqa' Applied University (BAU)’ de Jordània, ‘Alexandria University (AU)’ d’Egipte, ‘Ciheam-Mediterranean Agronomic Institute of Chania (MAICH) de Grècia i ‘Eco-System Europa, SL (EsE)’ d’Espanya.
 
Atès que aquest el Projecte DIDSOLIT-PB està finançat per fons europeus (programa ENPI-CBCMED) el principal objectiu del qual es la promoció i implementació d’innovacions tecnològiques i de transferència del coneixement en el camp de l’energia solar, inclosos l’arrelament en el sector privat i especialment de les petites i mitjanes empreses, la qual cosa es pot implementar concretament pels processos de contractació del sector públic i, per tant, és un Projecte que es centra en energies renovables.
 
Atès que, en virtut de l’esmentat projecte finançat, la UAB ha de portar a terme quatre (4) instal·lacions d’energies solars innovadores en edificis de propietat pública la titularitat de les quals haurà de ser cedida al propietari de naturalesa pública titular de l’edifici (document CE 09/03-2015 i document CE 10/03-2015).
 
Atès que en data 10 de febrer de 2014, la UAB en qualitat d’entitat coordinadora, va publicar al DOGC la licitació núm. 3/2014 del contracte de subministrament i instal·lació d’un sistema pilot de tecnologia DISH STIRLING i PARABOLIC TROUGH, el qual es va dividir en dos lots:
 
-    Lot 1: Fabricació, instal·lació i posada en funcionament del sistema pilot DISH STIRLING i del sistema solar PARABOLIC TROUGH, adjudicat a SOLTERM INSTAL·LACIONS, SCP en data 11 d’abril de 2014 perquè s’executés en el termini de 14 setmanes des de la seva formalització.
 
-    Lot 2: Servei de consultoria, supervisió d’instal·lació, anàlisi de funcionament dels sistemes pilots referits i formació en relació a les anteriors instal·lacions pilots, adjudicat a la Universitat Politècnica de Catalunya.
 
Atès que un cop adquirit per la UAB el sistema pilot DISH STIRLING i sistema solar PARABOLIG TRHOUGH, la UAB en data 2 de desembre de 2014 va formalitzar un conveni de col·laboració amb la Universitat Politècnica de Catalunya (document CE 11/03-2015).
 
Atès que els esmentats equipaments tenen la condició de prototipus i per a tal finalitat van ser adquirits per la UAB i, per tant, un cop finalitzat el projecte científic que va finançar l’adquisició dels aparells, aquests es consideren amortitzats.
 
Atès que a l’acord formalitzat entre la UAB i la Universitat Politècnica de Catalunya es va pactar que en una primera fase la UAB, titular dels prototipus tenia el dret d’ús d’espais de les respectives institucions per ubicar-los i fer-los servir i que, posteriorment, en una segona fase, un cop amortitzat el valor del prototipus per haver finalitzat el projecte científic, les esmentades institucions esdevindrien titulars dels esmentats prototipus.
 
Atès que aquests pactes de transmissió de titularitat del bé moble van quedar sotmesos a l’aprovació per part dels òrgans de govern de la UAB.
 
Atès que la UAB va treure les següents licitacions:
 
-    2/2015: Servei d’execució de tres instal·lacions fotovoltaiques integrades (BIPV) en edificis públics, el qual va ser adjudicat pels tràmits del procediment negociat sense publicitat a l’empresa TFM ENERGIA SOLAR FOTOVOLTAICA, S.A. (document CE 12/03-2014).
 
-    4/2015: Subministrament de mòduls fotovoltaics per tres aplicacions BIPV en edificis públics, el qual va ser adjudicar pels tràmits del procediment negociat sense publicitat a l’empresa VIDURGLASS, S.L. (document CE 13/03-2014).
 
-    5/2015: Subministrament dels inversors i els sistemes de control i monitorització (BOS) de tres instal·lacions fotovoltaiques en edificis públics, el qual va ser adjudicar pels tràmits del procediment negociat sense publicitat a l’empresa ABC SANT CUGAT, S.L. (document CE 14/03-2014).
 
Atès que la UAB vol formalitzar tres acords amb l’Agència d’Habitatge de Catalunya, la Fundació Sanitària Mollet i l’Ajuntament de Sant Cugat del Vallès, en virtut dels quals la UAB es comprometrà a instal·lar en edificis de la seva titularitat les instal·lacions energètiques adquirides mitjançant les contractacions 2/2015, 4/2015 i 5/2015, respectivament, i un cop finalitzat el període del Projecte de recerca DIDSOLIT-PB, la UAB cedirà la titularitat dels referides instal·lacions a les institucions públiques recipiendàries, d’acord amb els termes de l’esmentat Projecte de recerca.
 
Vist allò que disposen els articles 92 i 137.4 de la Llei 33/2003, de 3 de novembre, de patrimoni de les Administracions Públiques; l’article 28 del decret legislatiu 1/2002, de 24 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la llei de patrimoni de la Generalitat de Catalunya: l’article 70 del decret 323/1983, de 14 de juliol, del reglament del patrimoni de Catalunya;  l’article 207.2 dels Estatuts de la UAB; i l’article 28.2. apartat g, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social.
 
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
 
Atesa la proposta de la vicerectora d’investigació de la UAB.
 
 
Vist l’acord pres pel Consell de Govern de la UAB reunit el 19 de març de 2015, en virtut del qual s’aprova el següent:1)Ratificar el conveni de col·laboració signat entre la Universitat Autònoma de Barcelona i la Universitat Politècnica de Catalunya en data 2 de desembre de 2014 (document 3) per ubicar sistema pilot de tecnologia DISH STIRLING i PARABOLIC TROUGH a edificis de titularitat de la Universitat Politècnica de Catalunya i per la seva posterior cessió; 2) Autoritzar la formalització de tres convenis de col·laboració amb l’Agència d’Habitatge de Catalunya, la Fundació Sanitària Mollet i l’Ajuntament de Sant Cugat del Vallès, en virtut dels quals la UAB es comprometrà a instal·lar en edificis de la seva titularitat les instal·lacions energètiques adquirides mitjançant les contractacions 2/2015, 4/2015 i 5/2015, respectivament, i un cop finalitzat el període del Projecte de recerca DIDSOLIT-PB, la Universitat Autònoma de Barcelona cedirà la titularitat dels referides instal·lacions a les institucions públiques recipiendàries, d’acord amb els termes de l’esmentat Projecte de recerca; 3)  Elevar aquest acord al Consell Social per a la seva aprovació, si escau; 4) Encarregar la vicerectora d’economia i organització l'execució i el seguiment de l'acord primer; 5) Comunicar els presents acords a la vicegerenta d’economia, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
 
S’acord (Acord CE 13/2015):
 
Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:
 

  1. Ratificar el conveni de col·laboració signat entre la Universitat Autònoma de Barcelona i la Universitat Politècnica de Catalunya en data 2 de desembre de 2014 (document CE 11/03-2015) per ubicar sistema pilot de tecnologia DISH STIRLING i PARABOLIC TROUGH a edificis de titularitat de la Universitat Politècnica de Catalunya i per la seva posterior cessió.
  2. Autoritzar la formalització de tres convenis de col·laboració amb l’Agència d’Habitatge de Catalunya, la Fundació Sanitària Mollet i l’Ajuntament de Sant Cugat del Vallès, en virtut dels quals la UAB es comprometrà a instal·lar en edificis de la seva titularitat les instal·lacions energètiques adquirides mitjançant les contractacions 2/2015, 4/2015 i 5/2015, respectivament, i un cop finalitzat el període del Projecte de recerca DIDSOLIT-PB, la Universitat Autònoma de Barcelona cedirà la titularitat dels referides instal·lacions a les institucions públiques recipiendàries, d’acord amb els termes de l’esmentat Projecte de recerca.
  3. Encarregar la vicerectora d’Economia i Organització l'execució i el seguiment d’aquest acord.
  4. Comunicar el present acord a la vicegerent d’Economia, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.

8.   Previsió de tancament del pressupost de la UAB corresponent a l’exercici 2014 i el seguiment del pressupost per a l’any 2015.
 
Exposició de motius
 
Vist l’acord 06/2014 pres pel Ple del Consell Social reunit el 14 de febrer, en virtut del qual s’aprova el pressupost de la UAB de l’exercici 2014, el qual és públic, únic, equilibrat i sostenible financerament en el marc de la Llei d’estabilitat pressupostària i sostenibilitat financera.
 
Atesa la gravetat de la situació econòmica que afecta a tot el país i també a les universitats i que, en el marc de la normativa estatal i autonòmica d’aplicació, és del tot imprescindible l’assoliment de l’equilibri del pressupost aprovat per a l’exercici 2014.
 
Vist l’article 89.d) de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya, en relació a les funcions econòmiques, pressupostàries i patrimonials del Consell Social.
 
Vist l’article 123.1) dels Estatuts de la UAB.
 
Vist l’article 28.3.g) del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
 
S'’acorda (Acord CE 14/2015):
 
  1. La Comissió Econòmica es dóna per assabentada de la previsió de tancament del pressupost de la UAB corresponent a l’exercici 2014 i del seguiment del pressupost de la UAB per a l’any 2015, d’acord amb el que consta en el document CE 14 bis/03-2015.
  2. Presentar al Ple del Consell Social la informació sobre el seguiment del pressupost 2015 de la UAB, d’acord amb el que consta en el punt primer d’aquest acord.

9. Comptabilitat analítica de la UAB 2012 i 2013.
 
Exposició de motius
 
Vist l’article 28.4.d del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
 
Atès que amb caràcter anual, s’informa a la Comissió Econòmica del Consell Social sobre la Comptabilitat Analítica de la UAB, una vegada aquesta informació ha estat tractada a la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern.
 
Vist que a la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern reunida en data 11 de març de 2015 es va informar sobre la Comptabilitat Analítica de la UAB 2012 i 2013.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, s’informa sobre la Comptabilitat Analítica de la UAB 2012 i 2013,
 
S'acorda (Acord CE 15/2015):
 
La Comissió Econòmica del Consell Social es dóna per assabentada de la Comptabilitat Analítica de la UAB 2012 i 2013, d’acord amb el que consta en el document CE 15/03-2015.
10. Modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 31 de desembre de 2014.
 
Exposició de motius
 
Atesa la sol·licitud presentada per la Gerència de la UAB en relació a la proposta de modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 31 de desembre de 2014.
 
Vist l’article 89.g de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya.
 
Vist l’article 28.2.b del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
 
S'acorda (Acord CE 16/2015):
 
  1. Aprovar les modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 31 de desembre de 2014, d’acord amb el que consta en el document CE 16/03-2015.
  2. Comunicar aquest acord al Gerent i a la vicegerent de l’àmbit econòmic, per tal que es duguin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.

11. Modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 28 de febrer de 2015.
 
Exposició de motius
 
Atesa la sol·licitud presentada per la Gerència de la UAB en relació a la proposta de modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 28 de febrer de 2015.
 
Vist l’article 89.g de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya.
 
Vist l’article 28.2.b del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
 
S'acorda (Acord CE 17/2015):
 
  1. Aprovar les modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 28 de febrer de 2015, d’acord amb el que consta en el document CE 17/03-2015.
  2. Comunicar aquest acord al Gerent i a la vicegerent de l’àmbit econòmic, per tal que es duguin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.

12. Complements retributius autonòmics per mèrits de recerca corresponents la primera convocatòria del personal docent i investigador funcionari.
 
Exposició de motius
 
Vistos els articles 72 i 90 de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
 
Vist l’article 64. m dels Estatuts de la UAB.
 
Vist l’article 28.3.d del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.
 
Vist el Decret 405/2006, de 24 d'octubre, pel qual s'estableixen les retribucions addicionals del personal docent i investigador funcionari i contractat de les universitats públiques de Catalunya, que en el seu article 7 estableix que un cop certificada l'avaluació per l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya, ho traslladarà al Consell de Govern per tal que pugui formular la proposta d'assignació al Consell Social.
 
Atès que l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU Catalunya) és competent per a l'avaluació dels mèrits de recerca del professorat universitari, a través de les seves comissions avaluadores de la Comissió d'Avaluació de la Recerca, i que també s’encarrega de notificar el resultat de l’avaluació a les persones interessades d’acord amb el procediment establert i comunica a cada universitat les avaluacions favorables obtingudes pel professorat respectiu, per tal que el Consell de Govern pugui formular la proposta d’assignació al Consell Social.
 
Vist l’acord pres pel Consell de Govern de 19 de març, en virtut del qual s’acorda el següent: 1) Donar-se per assabentats i donar per bona la proposta de l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya de complements retributius autonòmics per mèrits de recerca per al professorat de la UAB que han obtingut avaluació positiva; 2)Elevar aquest acord al Consell Social per a la seva aprovació, si escau; 3) Comunicar el present acord a l'Àrea de Personal Acadèmic, Investigador en Formació i de Suport a la Recerca, per tal que portin a termes les mesures necessàries per a fer-lo efectiu; 4) Encarregar el vicerector de Professorat i de Programació Acadèmica i la vicegerenta d’Organització que facin l'execució i el seguiment d'aquests acords.
 
Ateses les comunicacions emeses per AQU Catalunya en relació als complements retributius autonòmics per mèrits de recerca del personal docent i investigador funcionari de la UAB que han estat acceptats i que es relacionen en el document CE 18/03-2015.
 
Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
 
S'acorda (Acord CE 18/2015):
 
  1. Aprovar els complements retributius autonòmics de recerca corresponents a la primera convocatòria 2014 del personal docent i investigador funcionari, d’acord amb el que consta al document CE 18/03-2015.
  2. Comunicar el punt primer del present acord a l'Àrea de Personal Acadèmic, Investigador en Formació i de Suport a la Recerca, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.
  3. Encarregar el vicerector de Professorat i de Programació Acadèmica i a la vicegerent d’Organització que facin l’execució i el seguiment d’aquest acord.

13. Tarifes del Programa d’Study Abroad Campus per al curs 2015-2016.
 
Exposició de motius
 
Vist l’article 89.i de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
 
Vist l’article 64 dels Estatuts de la UAB.
 
Vist l’article 28.3.c del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.
 
Atesa la proposta de la gerència pel que fa a les tarifes del Programa d’Study Abroad Campus per al curs acadèmic 2015-2016.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
 
S'acorda (Acord CE 19/2015):
 
  1. Aprovar les tarifes del Programa d’Study Abroad per al curs acadèmic 2015-2016, d’acord amb el que consta en el document CE 19/03-2015.
  2. Comunicar aquest acord al gerent i a la vicegerent d’Ordenació Acadèmica, als efectes de les gestions que siguin oportunes.


14. Autorització per donar de baixa béns mobles.
 
Exposició de motius
 
Atesa la proposta de la vicerectora d’Economia i d’Organització en relació amb l’autorització per donar de baixa béns mobles.
 
Atès que en virtut de l’acord del Consell de Govern número 53/2011, de 13 de juliol, es va encarregar a la secretària general l’elaboració d’una proposta de procediment que desenvolupi i simplifiqui la tramitació dels expedients de disposició de béns patrimonials de la UAB. Aquesta proposta es troba actualment en procés d’elaboració, però esdevé oportú avançar en alguns aspectes.
 
Atès que l’article 64.q) del Estatuts de la UAB en relació al procediment d’afectació i desafectació al domini públic dels béns universitaris, així com l’adquisició i el procediment d’alienació de béns patrimonials’.
 
Vist l’article 89 apartat k de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya.
 
Vist l’article 28.2. apartat g, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social.
 
Atès que recurrentment la UAB té necessitat de desfer-se de determinats béns i donar-los de baixa de l’inventari general de béns i drets de la UAB per circumstàncies tals com vendes, robatoris, deteriorament/deixalleria, donacions per valors inferiors als 1.500 euros cadascun (document CE 20/03-2015).  
 
Atès que es considera necessari la concreció d’un límit econòmic per part del Consell Social a partir del qual la UAB pugui procedir a donar de baixa béns que consten a l’inventari general de drets i béns de la UAB sense haver de demanar l’autorització específica del Consell Social.
 
Vist l’acord  pres pel Consell de Govern de la UAB reunit el 19 de març de 2015, en virtut del qual s’aprova el següent: 1)Proposar al Consell Social que autoritzi al rector a donar de baixa de l’inventari general de drets i béns de la UAB béns mobles per valor inferior als 1.500 euros en casos de robatoris, deteriorament/deixalleria, vendes o donacions a terceres persones, a proposta de la Vicegerència d’Economia i amb l’obligació d’informar anualment al Consell Social de totes les operacions portades a terme en el transcurs de l’exercici econòmic, de conformitat amb el document annex; 2) Elevar aquest acord al Consell Social per a la seva aprovació; 3) Encarregar la vicerectora d’Economia i d’Organització l'execució i el seguiment de l'acord primer; 4) Comunicar els presents acords a la vicegerenta d’economia, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
 
S'acorda (Acord CE 20/2015):
 
Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:
 
  1. Autoritzar al rector a donar de baixa de l’inventari general de drets i béns de la UAB, béns mobles per valor inferior als 1.500 euros en casos de robatoris, deteriorament/deixalleria, vendes o donacions a terceres persones, a proposta d ela Vicegerència d’Economia i amb l’obligació d’informar anualment al Consell Social de totes les operacions portades a terme en el transcurs de l’exercici econòmic, de conformitat amb el document CE 20/03-2015.
  2. Encarregar la vicerectora d’Economia i Organització l’execució i el seguiment d’aquest acord.
  3. Comunicar el present acord a la vicegerent d’Economia, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.
 
 
16.  Acord per a l’aplicació transitòria del canvi de meritació de les pagues extres del PAS laboral del 5è al 6è Conveni.
 
Exposició de motius
 
Atesa la sol·licitud del gerent de la UAB de deixar constància de l’acord de la Comissió Negociadora del Personal d’Administració i Serveis Laboral de les universitats públiques catalanes de data 10 d’octubre de 2014 que aprova l’aplicació transitòria del canvi de meritació de les pagues extres del PAS Laboral del 5è al 6è conveni, i de que l’esmentat acord sigui presentat al Consell Social de la UAB per a les competències que li corresponguin.
 
Vistos els articles 90.e) i 89.d) de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
 
Vist l’article 64 dels Estatuts de la UAB.
 
Vist l’article 28.3, apartats g) i i), del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
 
Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
 
S'acorda (Acord CE 21/2015):
 
  1. Emetre un informe favorable sobre l’acord per a l’aplicació transitòria del canvi de meritació de les pagues extres del PAS Laboral del 5è al 6è conveni, d’acord amb el que consta en el document CE 21/03-2015.
  2. Comunicar aquest acord al Gerent de la UAB i a la vicegerebt d’Organització, als efectes que siguin oportuns.

17. Ratificació de les tarifes corresponents a l’exercici 2015 dels serveis que presta el Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya (CSUC).
 
Exposició de motius
 
Atès l'acord de la Comissió Executiva del CSUC de 10 d’octubre de 2014 per la qual s’acorda aprovar les tarifes pels serveis prestats
 
Vist l’Acord GOV/173/2013, de 10 de desembre, pel qual es va ratificar la dissolució del CBUC per absorció per part del Centre de Serveis Científics i Acadèmics de Catalunya (CESCA)  i que passà a denominar-se Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya (CSUC) el qual va assumir els objectius del CBUC.
 
Atès que l’article 26.2 dels Estatuts del CSUC estableix que l’aprovació de les tarifes  i les seves modificacions corresponen al Consell de Govern, qui podrà delegar-ho, si escau, en la Comissió Executiva; així mateix regula que les tarifes del CSUC en la seva actuació com a mitjà propi instrumental i servei tècnic de les institucions consorciades requerirà la ratificació d’aquestes.
 
Atès que la UAB és una de les entitats consorciades en el CSUC i que, per tant, les tarifes abans esmentades requereixen la ratificació d'aquesta Universitat.
 
Vist l’acord pres per la Comissió d’Economia i d’Organització del Consell de Govern reunida el 19 de febrer de 2015, pel qual s’aprova: 1)Ratificar les tarifes pels serveis prestats a aplicar pel Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya (CSUC) per a l’exercici 2015 , que s’annexa; 2)Elevar aquesta ratificació al Consell Social per a que exerceixi les seves competències; 3) Encarregar a la vicerectora d’Economia i Organització l'execució i el seguiment d'aquests acords; 4) Comunicar els presents acords al comissionat del rector per a la Societat de la Informació i a la vicegerenta d'Economia, per tal que portin a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, es presenta la següent
 
Proposta d’acord (Acord 22/2015):
 
1)  Ratificar les tarifes corresponents a l’exercici 2015 dels serveis que presta el Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya (CSUC), d’acord amb el que consta en el document CE 22/03-2015.
 
2)  Encarregar a la vicerectora d’Economia i Organització l'execució i el seguiment d'aquest acord.
 
3)  Comunicar el present acord al comissionat del rector per a la Societat de la Informació i a la vicegerent d'Economia, per tal que portin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.