Detalle acuerdos
COMISSIÓ ECONÒMICA EXTRAORDINÀRIA 13-06-2023
Orden del día
- Aprovació, si escau, de la proposta de despeses pluriennals corresponents a la contractació de:
1.1. Els serveis de redacció, direcció d’obra i serveis complementaris de l’ampliació de l’edifici M. [+]
1.2. L’adequació dels espais i les instal·lacions a la normativa contra incendis i d’accessibilitat de la Unitat Docent de l’Hospital universitari Vall d’Hebron. [+]
- Torn obert de paraules.
AcordCS.TaulaAcords
1.1. Despesa pluriennal corresponent a la contractació del servei redacció, direcció d’obra i serveis complementaris de l’ampliació de l’edifici M de la UAB.
Exposició de motius
Vist el document acreditatiu d’existència de crèdit corresponent a l’aprovació de la despesa per a contractació número CONTR 44/2023 relativa als serveis de redacció, direcció d’obra i serveis complementaris de l’ampliació de l’edifici M, Facultat de Medicina del campus de Bellaterra de la Universitat Autònoma de Barcelona (document 1).
Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2023, aprovat en sessió plenària del Consell Social, acord PLE 57/2022 de 21 de desembre de 2022.
Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73,2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.
Vist l’article 89 apartat d de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Vist el que disposa l’article 28.3 apartat g del reglament d’organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Vist el que disposa l’article 116.3 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.
Vist que en la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern en sessió extraordinària de data 13 de juny, està previst que s’acordi: PRIMER. Aprovar la proposta de despesa pluriennal corresponent a la contractació Núm CONTR 44/2023 relativa als serveis de redacció, direcció d’obra i serveis complementaris de l’ampliació de l’edifici M, Facultat de Medicina del Campus de Bellaterra de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA, que s’annexa. SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics de l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.
Prenent en consideració que la reunió de la Comissió d’Economia i d’Organització extraordinària per tractar aquest assumpte té lloc amb posterioritat a la tramesa de la convocatòria de la Comissió Econòmica extraordinària de 13 de juny i que, per tant, l’acord CE 45/2023 que es proposa resta subjecte a l’acord que prengui la Comissió d’Economia i d’Organització extraordinària de 13 de juny de 2023.
Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i documentació continguda en la part expositiva,
S’acorda (acord CE 45/2023):
Primer. Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponent a la contractació número CONTR 44/2023 relativa als serveis de redacció, direcció d’obra i serveis complementaris de l’ampliació de l’edifici M, Facultat de Medicina del Campus de Bellaterra de la Universitat Autònoma de Barcelona, d’acord amb el que consta en el document 1.
Segon. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquest acord.
Tercer. Comunicar aquest acord a la vicegerent d’Economia i al cap de la Unitat de Contractació de la UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes.
1.2. Despesa pluriennal corresponent a la contractació de l’adequació dels espais i les instal·lacions a la normativa contra incendis i d’accessibilitat de la Unitat docent de l’Hospital universitari Vall d’Hebron de la UAB.
Exposició de motius
Vist el document acreditatiu d’existència de crèdit corresponent a l’aprovació de la despesa per a contractació número CONTR 49/2023 relativa a l’adequació dels espais i les instal·lacions a la normativa contra incendis i d’accessibilitat de la Unitat docent de l’Hospital universitari Vall d’Hebron de la de la Universitat Autònoma de Barcelona (document 1).
Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2023, aprovat en sessió plenària del Consell Social, acord PLE 57/2022 de 21 de desembre de 2022.
Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73,2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.
Vist l’article 89 apartat d de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Vist el que disposa l’article 28.3 apartat g del reglament d’organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Vist el que disposa l’article 116.3 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.
Vist que en la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern en sessió extraordinària de data 13 de juny, està previst que s’acordi: PRIMER. Aprovar la proposta de despesa pluriennal corresponent a la contractació Núm. CONTR-49/2023 relativa a l’adequació dels espais i les instal·lacions a la normativa contra incendis i d’accessibilitat de la Unitat docent de l’Hospital universitari Vall d’Hebron de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA, que s’annexa. SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics de l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords. Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.
Prenent en consideració que la reunió de la Comissió d’Economia i d’Organització extraordinària per tractar aquest assumpte té lloc amb posterioritat a la tramesa de la convocatòria de la Comissió Econòmica extraordinària de 13 de juny i que, per tant, l’acord CE 46/2023 que es proposa resta subjecte a l’acord que prengui la Comissió d’Economia i d’Organització extraordinària de 13 de juny de 2023.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i documentació continguda en la part expositiva,
S’acorda (acord CE 46/2023):
Primer. Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponent a la contractació número CONTR 49/2023 relativa a l’adequació dels espais i les instal·lacions a la normativa contra incendis i d’accessibilitat de la Unitat docent de l’Hospital universitari Vall d’Hebron de la Universitat Autònoma de Barcelona, d’acord amb el que consta en el document 1.
Segon. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquest acord.
Tercer. Comunicar aquest acord a la vicegerent d’Economia i al cap de la Unitat de Contractació de la UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes.