Detall acord

COMISSIÓ ECONÒMICA 09-10-2024

Ordre del dia

 

  1. Aprovació, si escau, de l'acta de la sessió de la Comissió Econòmica del dia 5 de juliol de 2024. [+]
  2. Aprovació, si escau, de l'acta de la sessió de la Comissió Econòmica extraordinària del dia 27 de setembre de 2024.   [+]
  3. Aprovació, si escau, de la proposta de tarifes del Programa UAB Summer School corresponents al curs 2024-2025.  [+]
  4. Aprovació,  si  escau,  de  la proposta de  tarifes  del  lloguer  d’espais  de  la  UAB corresponents al curs 2024-2025.  [+]
  5. Presentació i acord, si escau, de l’informe dels comptes anuals agregats de la UAB corresponents a l’exercici 2023.  [+]
  6. Informar al Ple del Consell Social per a l’aprovació, si escau, del balanç, el compte de resultats i la memòria econòmica corresponents a l’exercici 2023 de les entitats dependents de la UAB següents:

           6.1. Fundació Parc de Recerca UAB, MP. [+]

           6.2. UAB Firms, S.L.   [+]

           6.3.Fundació Hospital Clínic Veterinari, MP   [+]

           6.4. Fundació Universitat Autònoma de Barcelona, MP [+]

           6.5. Fundació Autònoma Solidària   [+]

           6.6. Fundació Salut i Envelliment UAB  [+]

  1. Informació i acord, si escau, sobre la comptabilitat analítica de la UAB de l’exercici 2023. [+]
  2. Informar al Ple del Consell Social per a l’aprovació, si escau, del protocol amb el CSIC per al projecte constructiu d’ampliació de les instal·lacions del IMB-CNM. [+]
  3. Informar al Ple del Consell Social per a l’aprovació, si escau, de la proposta de modificació d’estatuts del Consorci Institut Metròpoli. [+]
  4. Aprovació, si escau, sobre la proposta de modificació del document 2 aprovat en acord CE 67/2024, relatiu als preus dels estudis propis de la Universitat Autònoma de Barcelona i de l’adequació del decret de preus dels serveis acadèmics universitaris a determinats estudis de la Universitat Autònoma de Barcelona per al curs acadèmic 2024-2025.   [+]
  5. Aprovació, si escau, de la proposta de tarifes dels serveis no docents prestats per la Fundació Hospital Clínic Veterinari per al 2024. [+]
  6. Informe sobre l’àmbit econòmic.  
  7. Informació i acord, si escau, sobre el seguiment del pressupost de la UAB corresponent a l’exercici 2024.     [+]
  8. Aprovació, si escau, de la proposta de modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 20 de setembre de 2024. [+]
  9. Aprovació, si escau, de la proposta de modificacions de crèdit del pressupost del Consell Social de la UAB a 30 de setembre de 2024 [+]
  10. Informació sobre les condicions financeres de l’operació d’endeutament a curt termini contractada per la UAB amb CaixaBank. [+]
  11. Aprovació, si escau, de la proposta de despeses pluriennals corresponents a la contractació de la pròrroga del Sistema Dinàmic d’Adquisició del subministrament de material fungible de laboratori, equipament, manteniment d’equips científics i gasos.  [+]
  12. Informació i acord, si escau, de la relació  de les licitacions i pròrrogues amb despesa de pressupost genèric pluriennal amb un pressupost base de licitació de fins a 200.000€ (IVA exclòs) del primer semestre de 2024. [+]
  13. Aprovació, si escau, de la proposta complements retributius addicionals per mèrits de recerca del personal docent i investigador contractat. Avaluació AQU Catalunya 2024. [+]
  14. Torn obert de paraules.

Relació dels acords

1. Acta de la sessió del dia 5 de juliol de 2024.

S'acorda (Acord CE 82/2024):

Aprovar l’acta de la Comissió Econòmica del Consell Social reunida el dia 5 de juliol de 2024. 


2. Acta de la sessió del dia 27 de setembre de 2024.

S'acorda (Acord CE 83/2024):

Aprovar l’acta de la Comissió Econòmica del Consell Social reunida el dia 27 de setembre de 2024.


3.   Tarifes del Programa UAB Barcelona Summer School corresponents al curs 2024-2025.

Exposició de motius

Vista la proposta presentada per la vicegerència d’Ordenació Acadèmica de la UAB pel que fa a les tarifes del Programa UAB Barcelona Summer School per al curs 2024-2025 (document 2), l’informe justificatiu de la proposta (document 1) i al document  comparatiu de les tarifes del curs 2023-2024 i 2024-2025 (document 3).

Vist l’article 89 apartat i de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya.

Vist l’article 123 dels Estatuts de la UAB.

Atesos els articles 15.6 i 28.3 apartat c del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.

Atès l’acord CE 96/2022 pres per la Comissió Econòmica de 16 de setembre de 2022, en virtut del qual s’acorda el procediment per a l’aprovació de tarifes dels serveis de la Universitat Autònoma de Barcelona per la Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB i atès l’acord CE 91/2023 pres per la Comissió Econòmica de 6 d’octubre de 2023 pel qual es modifica l’esmentat procediment per homogeneïtzar les dates dels terminis en la gestió de les reunions del Consell Social.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S'acorda (Acord CE 84/2024):

Primer.  Aprovar les tarifes del Programa UAB Barcelona Summer School per al curs 2024-2025, d’acord amb el que consta en el document 2.

Segon.  Comunicar aquest acord a la vicegerent d’Ordenació Acadèmica, als efectes de les gestions que siguin oportunes.

 


4. Tarifes del lloguer d’espais de la UAB corresponents al curs 2024-2025.

Exposició de motius

Vist l’article 89 apartat i,  de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist l’article 28.3 apartat c del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist l’informe justificatiu per a la modificació de les tarifes al Consell Social presentat pel Cap de l’Àrea de Serveis Logísitics i l’Administració (document 1).

 

Atesa la proposta de la vicegerent d’Economia pel que fa a les tarifes del lloguer d’espais de la UAB corresponents al curs 2024-2025 (document 2) i les tarifes comparatives dels cursos 2023-2024 i 2024-2025 (document 3).

Per tot això, a la vista de les consideracions i documentació continguda en la part expositiva, 

S'acorda (Acord CE 85/2024):

Primer.  Aprovar les tarifes del lloguer d’espais de la UAB corresponents al curs 2024-2025, d’acord amb el que consta en el document 2.

Segon.  Comunicar aquest acord a la vicegerenta de l’àmbit econòmic de la UAB i a la Direcció d’Arquitectura i Logística, als efectes de les gestions que siguin oportunes.

 


5.  Informe de comptes anuals agregats de la UAB corresponents a l’exercici 2023.

Exposició de motius

Vist l’informe dels comptes anuals agregats de l’exercici 2023 elaborat per l’empresa d’auditoria externa Faura-Casas Auditors Consultors, S.L (document 1).

Vist l’article 28.4 apartat b, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, es presenta l’informe de comptes anuals agregats de la UAB corresponent a l’exercici 2023 per a la seva informació i anàlisi, i es presenta la següent

Proposta d’acord (Acord CE 86/2024):

Primer.  La Comissió Econòmica es dona per assabentada de l’informe de comptes anuals agregats de la UAB corresponent a l’exercici 2023, d’acord amb el que consta en el document 1.

Segon.  Presentar al Ple del Consell Social l’informe de comptes anuals agregats de la UAB corresponent a l’exercici 2023 per a la seva informació.


6.1. Balanç, compte de resultats i memòria econòmica corresponents a l’exercici 2023 de l’entitat de la UAB Fundació Parc de Recerca UAB, MP.

Exposició de motius

Vist l’article 14.2 de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d’Universitats, modificada per la Llei Orgànica 4/2007, de 12 d’abril.

Vist l’article 89 apartat e de la Llei 7/2023, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist l’article 123.2 dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.2, apartat e del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist que el balanç, el compte de resultats, l’estat de canvis en el patrimoni net i la memòria econòmica de l’exercici 2023 de la Fundació Privada Parc de Recerca UAB, MP han estat aprovats en la reunió del Patronat de la Fundació de 19 de juny de 2024 (document 1).

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S'acorda (Acord CE 87/2024):

Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:

Primer.   Aprovar el balanç, el compte de resultats, l’estat de canvis de patrimoni net i la memòria econòmica corresponents a l’exercici 2023 de l’entitat dependent de la UAB Fundació Parc de Recerca UAB, MP, d’acord amb el que consta al document 1.

Segon.  Comunicar aquest acord a la directora general i el gerent de la Fundació Parc de Recerca UAB, MP, al vicerector d’Economia, al gerent i a la vicegerenta de l’àmbit econòmic de la UAB.

 


6.2.  Balanç, compte de resultats i memòria econòmica corresponents a l’exercici 2023 de l’entitat dependent de la UAB UAB-Firms, SL.

Exposició de motius

Vist l’article 14.2 de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d’Universitats, modificada per la Llei Orgànica 4/2007, de 12 d’abril.

Vist l’article 89 apartat e de la Llei 7/2023, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist l’article 123.2 dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.2 apartat e del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist que el balanç, el compte de resultats, l’estat de canvis en el patrimoni net, i la memòria econòmica de l’exercici 2023 de la UAB-Firms, SL han estat formulades per la Junta General d’Accionistes de l’entitat en data 31 de març de 2024 (document 1 ).

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S'acorda (Acord CE 88/2024):

Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:

Primer.  Aprovar el balanç, el compte de resultats, l’estat d’ingressos i despeses reconegudes, l’estat de canvis en el patrimoni net i la memòria econòmica corresponents a l’exercici 2023 de l’entitat dependent de la UAB UAB-Firms, SL, d’acord amb el que consta al document

Segon.   Comunicar aquest acord a la directora general i el gerent de la Fundació Parc de Recerca UAB.


6.3.    Balanç, compte de resultats i memòria econòmica corresponents a l’exercici 2023 de l’entitat dependent de la UAB Fundació Hospital Clínic Veterinari, MP.

Exposició de motius

Vist l’article 14.2 de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d’Universitats, modificada per la Llei Orgànica 4/2007, de 12 d’abril.

Vist l’article 89 apartat e de la Llei 7/2023, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist l’article 123.2 dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.2 apartat e, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist que el balanç, el compte de resultats, l’estat de canvis en el patrimoni net, i la memòria econòmica de l’exercici 2023 de la Fundació Hospital Clínic Veterinari MP han estat aprovats en la reunió del Patronat de la Fundació de 23 de juny de 2024 (document 1).

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S'acorda (Acord CE 89/2024):

Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:

Primer.  Aprovar el balanç, el compte de resultats, l’estat de canvis de patrimoni net i la memòria econòmica corresponents a l’exercici 2023 de l’entitat dependent de la UAB Fundació Hospital Clínic Veterinari, MP, d’acord amb el que consta al document 1.

Segon.  Comunicar aquest acord al vicerector d’Economia, al gerent, a la vicegerenta de l’àmbit econòmic de la UAB, a la vicepresidenta executiva de la Fundació Universitat Autònoma de Barcelona i a la directora de l’Hospital Clínic Veterinari.

 


6.4.  Balanç, compte de resultats i memòria econòmica corresponents a l’exercici 2023 de l’entitat dependent de la UAB Fundació Universitat Autònoma de Barcelona, MP.

Exposició de motius

Vist l’article 14.2 de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d’Universitats, modificada per la Llei Orgànica 4/2007, de 12 d’abril.

Vist l’article 89 apartat e de la Llei 7/2023, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist l’article 123.2 apartat g dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.2 apartat e del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist que el balanç, el compte de resultats, l’estat de canvis en el patrimoni net, l’estat de fluxos d’efectius i la memòria econòmica de l’exercici 2023 de la Fundació Universitat Autònoma de Barcelona, MP han estat aprovats en la reunió del Patronat de la Fundació de 27 de juny de 2024 (document 1).

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S'acordarà (Acord CE 90/2024):

Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:

Primer.  Aprovar el balanç, el compte de resultats, l’estat d’ingressos i despeses reconegudes, l’estat de canvis en el patrimoni net, l’estat de fluxos d’efectiu i la memòria econòmica corresponents a l’exercici 2023 de l’entitat dependent de la UAB Fundació Universitat  Autònoma de Barcelona MP, d’acord amb el que consta al document 1.

Segon.  Comunicar aquest acord al vicerector d’Economia, al gerent, a la vicegerenta de l’àmbit econòmic de la UAB i a la vicepresidenta executiva de la Fundació Universitat Autònoma de Barcelona, MP.

 

 6.5.  Balanç, compte de resultats i memòria econòmica corresponents a l’exercici 2023 de l’entitat dependent de la UAB Fundació Autònoma Solidària.

Exposició de motius

Vist l’article 14.2 de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d’Universitats, modificada per la Llei Orgànica 4/2007, de 12 d’abril.

Vist l’article 89 apartat e de la Llei 7/2023, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist l’article 123.2 dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.2 apartat e del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist que el balanç, el compte de resultats, l’estat de canvis en el patrimoni net, i la memòria econòmica de l’exercici 2023 de la Fundació Autònoma Solidària han estat aprovats en la reunió del Patronat de la Fundació de 4 de juny de 2024 (document 1).

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S'acorda (Acord CE 91/2024):

Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:

Primer.  Aprovar el balanç, el compte de resultats, l’estat d’ingressos i despeses reconegudes, l’estat de canvis en el patrimoni net i la memòria econòmica corresponents a l’exercici 2023 de l’entitat dependent de la UAB Fundació Autònoma Solidària, d’acord amb el que consta al document 1.

Segon.   Comunicar aquest acord al vicerector d’Economia, al gerent, a la vicegerenta de l’àmbit econòmic de la UAB i a la vicepresidenta executiva de la Fundació Universitat Autònoma de Barcelona i al director de la Fundació Autònoma Solidària.


6.6.  Balanç, compte de resultats i memòria econòmica corresponents a l’exercici 2023 de l’entitat dependent de la UAB Fundació Salut i Envelliment.

Exposició de motius

Vist l’article 14.2 de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d’Universitats, modificada per la Llei Orgànica 4/2007, de 12 d’abril.

Vist l’article 89 apartat e de la Llei 7/2023, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist l’article 123.2 dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.2 apartat e del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist que el balanç, el compte de resultats, l’estat de canvis en el patrimoni net, l’estat de fluxos d’efectius i la memòria econòmica de l’exercici 2023 de la Fundació Salut i Envelliment han estat aprovats en la reunió del Patronat de la Fundació de 15 de maig de 2024 (document 1).

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S'acorda (Acord CE 92/2024):

Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:

Primer.   Aprovar el balanç, el compte de resultats, l’estat d’ingressos i despeses reconegudes, l’estat de canvis en el patrimoni net, l’estat de fluxos d’efectiu i la memòria econòmica corresponents a l’exercici 2023 de l’entitat dependent de la UAB Fundació Salut i Envelliment, d’acord amb el que consta al document 1.

Segon.  Comunicar aquest acord al vicerector d’Economia, al gerent, a la vicegerenta de l’àmbit econòmic de la UAB i a la vicepresidenta executiva de la Fundació Universitat Autònoma de Barcelona.


7. Comptabilitat analítica de la UAB de l’exercici 2023.

 Exposició de motius

Vist l’article 28.4, apartat d del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vista la informació presentada per la vicegerència d’economia sobre la comptabilitat analítica 2023 de la UAB (document 1).

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, s’informa sobre la Comptabilitat Analítica de la UAB de l’exercici 2023 

S'acorda (Acord CE 93/2024):

La Comissió Econòmica del Consell Social es dona per assabentada de la Comptabilitat Analítica de la UAB de l’exercici 2023, d’acord amb el que consta en el document 1.


8. Protocol amb el CSIC per al projecte constructiu d’ampliació del les instal·lacions del IMB-CNM.

Exposició de motius

Atès que el Consejo Superior de Investigaciones Científicas (CSIC) i la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) han vingut col·laborant al llarg dels anys a través de la realització de projectes conjunts, entre els quals hi ha el projecte relatiu a la seu de l’Institut de Microelectrònica de Barcelona (IMB-CNM) en el campus de la UAB en Bellaterra.

Atès que l’IMB-CNM-CSIC té intenció ampliar la seva seu al terreny adjacent al que actualment ocupen l’edifici i instal·lacions de l’esmentat institut, concretament a la parcel·la de forma regular i sense edificar colindant amb la parcel·la M situada al nord-est del Campus Universitari de Bellaterra i que en l’actualitat ocupa l’edifici del IMB-CNM (CSIC). La parcel·la té accés principal al carrer Til·lers, i es referencia segons les coordenades UTM-ETRS89 (m): 425.633,7; 4.594.872,50. Limita al nord amb l’edifici de l’IMB-CNM (CSIC); i amb la resta dels límits amb els espais d’accés als edificis del campus universitaris adjacents.

Atès que per dur a terme aquesta ampliació es requereix solucionar una sèrie de qüestions tècniques prèvies a l’inici de les licitacions dels contractes administratius que l’IMB-CNM (CSIC) haurà de licitar per poder realitzar l’obra.

Vista la necessitat de formalitzar un protocol general d’actuació l’objecte del qual sigui l’establiment de pautes generals que facilitin la col·laboració entre la UAB i l’IMB-CNM (CSIC) per a la realització d’un projecte constructiu que permeti l’ampliació de les instal·lacions actuals de l’IMB-CNM (CSIC) aprofitant les possibilitats del terreny adjacent (document 1).

Atès que en virtut de l’esmentat protocol les parts manifesten la seva voluntat (i) per a l’execució de l’esmentat Projecte constructiu a través de la formalització per part de la UAB a favor de l’IMB-CNM (CSIC) una cessió d’us de la parcel·la, sota el règim de concessió administrativa, de Superfície: Parcel·la M en el seu conjunt, 7.637 m², dels qials 2.247 m² suposen l’ampliació, localitzada al carrer Til·lers, i es referencia segons les geocoordenades UTM-ETRS89 (m): 25.633,7; 4.594.872,50, amb referència catastral Parcela M en 5049611DF2954G0001WK; i (ii) el CSIC realitzar totes les actuacions i gestions patrimonials i urbanístiques necessàries que permetin procedir a la construcció d’un nou edifici a la parcel·la esmentada per tal que el nou edifici ubiqui noves dependències de l’ IMB-CNM (CSIC).

Vist l’article 64.q) dels Estatuts de la UAB respecte la competència del Consell de Govern de proposar al Consell Social actes de disposició de bens immobles de la Universitat.

Vist l’article 89 apartat k de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya.

Vist l’article 207.2 dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.2. apartat g, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social.

Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.

Vist  l’acord 82/2024 pres pel Consell de Govern de 25 de setembre de 2024, en virtut del qual s’acorda: PRIMER. Proposar l’informe favorable al Protocol General d’actuació entre l’Agència Estatal Consejo Superior de Investigaciones Científicas, M.P. i la Universitat Autònoma de Barcelona pel projecte constructiu d’ampliació de l’IMB-CNM (CSIC) en el Campus de Bellaterra (Cerdanyola del Vallès – Barcelona).  SEGON. Facultar al rector, tant àmpliament com en dret sigui possible, per a la formalització del Protocol General d’actuació entre l’Agència Estatal Consejo Superior de Investigaciones Científicas, M.P. i la Universitat Autònoma de Barcelona pel projecte constructiu d’ampliació de l’IMB-CNM (CSIC) en el Campus de Bellaterra, d’acord amb la minuta que s’adjunta com a Annex núm. 1, la qual s’aprova; així com, fer petites modificacions de caràcter tècnic del text reflectit a la minuta.  TERCER. Elevar l’esmentat informe favorable al Consell Social perquè exerceixi les seves competències.  QUART.- Encarregar el vicerector de Campus i Sostenibilitat l’execució i seguiment d’aquests acords.  CINQUÈ. Comunicar els presents acords al director de la Direcció d’Arquitectura i Logística, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.

Per tot això, a la vista de les consideracions i documentació continguda en la part expositiva,

S'acorda (Acord CE 94/2024):

Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:

Primer.   Acordar la formalització del Protocol General d’actuació entre l’Agència Estatal Consejo Superior de Investigaciones Científicas, M.P. i la Universitat Autònoma de Barcelona pel projecte constructiu d’ampliació de l’IMB-CNM (CSIC) en el Campus de Bellaterra (Cerdanyola del Vallès – Barcelona). 

Segon.  Facultar al rector, tant àmpliament com en dret sigui possible, per a la formalització del Protocol General d’actuació entre l’Agència Estatal Consejo Superior de Investigaciones Científicas, M.P. i la Universitat Autònoma de Barcelona pel projecte constructiu d’ampliació de l’IMB-CNM (CSIC) en el Campus de Bellaterra, d’acord amb la minuta que s’adjunta com a document 1, la qual s’aprova; així com, fer petites modificacions de caràcter tècnic del text reflectit a la minuta.  

Tercer.  Encarregar el vicerector de Campus i Sostenibilitat l’execució i seguiment d’aquest acord.

Quart. Comunicar el present acord al director de la Direcció d’Arquitectura i Logística, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.


9. Ratificació de l’acord de modificació dels estatuts del Consorci Institut Metròpoli.

Exposició de motius

Atès que el Consorci Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona  IERMB), amb el nom ‘Estudis Metropolitans’ va ser constituït l’any 1984 per la Corporació Metropolitana de Barcelona, la Universitat Autònoma de Barcelona i la Cambra Oficial de Comerç, Indústria i Navegació de Barcelona i posteriorment, es van adherir l’Ajuntament de Barcelona, la Universitat de Barcelona, la Universitat Politècnica de Catalunya, el Consorci de la Zona Franca, la Federació de Municipis de Catalunya i, finalment, la Diputació de Barcelona, la Generalitat de Catalunya i de la Universitat Pompeu Fabra.

Atesa l’entrada en vigor de la Llei 26/2010, de 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya, que regulà de manera detallada el règim dels consorcis de dret públic; el Reial decret legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s’aprovà el text refós de la Llei de contractes del sector públic, i la Llei 31/2010, de 3 d’agost, de l’Àrea Metropolitana de Barcelona, es va fer necessària l’aprovació d’una modificació dels Estatuts per adaptar-los al nou marc normatiu.

Atès que els interessos i les necessitats de les administracions públiques consorciades van exigir que el Consorci focalitzés les seves activitats en els aspectes que podien contribuir millor al procés d’anàlisi i presa de decisions dels ens públics que l’integraven, pel que es va impulsar una nova modificació dels estatuts, aprovada pel Consell de Govern de l’IERMB el 13 de desembre de 2013 i publicada al BOPB de data 9 de juliol de 2014.

Atès que la Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de règim jurídic del sector públic, així com la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic, revisaren la naturalesa, l’activitat i les vies de relació dels consorcis amb les seves entitats membres i, especialment, amb la seva administració d’adscripció, i també establien la necessitat d’una ordenació competencial que facilités el desenvolupament òptim del seu objecte, la qual cosa va requerir una nova actualització dels estatuts del Consorci, la qual es va aprovar en data 24 de març de 2021 pel Consell de Govern de l’IERMB.

Atès que el Consorci ha iniciat un procés de revisió del seu nom i imatge corporativa, clau per tal de millorar la seva visibilitat i la de la seva activitat de servei, amb l’objectiu de posicionar l’institut i posar en valor la seva aportació de cara a les institucions que li donen suport, a les entitats amb qui es relaciona i a la societat en general, com a referent en cadascuna de les àrees i temàtiques que desenvolupa.

Atès que en data 16 de març de 2023, el Consell de Govern del Consorci IERMB va aprovar una modificació dels següents punts del text: i) el canvi de denominació del Consorci passant de ser Consorci Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona a Consorci Institut Metròpoli; ii) S’afegeix una lletra j) a l’article 6.3 (Consell de Govern: càrrecs, delegacions i atribucions), es modifica el redactat de l’article 7.1 (Comissió Executiva: càrrecs, delegacions i funcions); a l’article 8.2 es modifica el redactat de la lletra d) i s’introdueix una lletra f) (Article 8. Presidència i vicepresidències: càrrecs i funcions); s’afegeix un incís a l’article 12.4 i s’elimina un incís de l’article 12.5 (Règim de convocatòries); es modifica íntegrament el redactat de l’article 15 (Règim de personal).

Atès que, posteriorment, l’Àrea Metropolitana de Barcelona proposà una darrera modificació dels Estatuts, en concret, de l’art.11, relatiu a la Secretaria i Tresoreria, i de l’art.14, Règim pressupostari, comptable, de control intern i patrimonial, la qual va ser aprovada pel Consell de Govern del Consorci en data 11 de maig de 2023.

Vist que en data 18 d’abril de 2024, el Consell de Govern del Consorci Institut Metròpoli va aprovar una modificació dels Estatuts amb l’objectiu d’adaptar-los per incorporar al consorci un nou membre: la Diputació de Barcelona (document 1).

Vist l’article 88.e) de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist l’article 64. t) dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.2. apartat a, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social.

Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.

Vist l’acord 86/2024 pres en la reunió del Consell de Govern de 25 de setembre de 2024, en virtut del qual s’acorda: PRIMER. Ratificar la modificació dels Estatuts del Consorci Institut Metròpoli, aprovada pel Consell de Govern de l’Institut Metròpoli en data 18 d’abril de 2024, en els termes del document (DOC) SEGON. Encarregar el vicerector de Campus i Sostenibilitat l'execució i el seguiment d’aquests acords. TERCER. Elevar al Consell Social el present acord, per tal que exerceixi les seves competències. QUART. Comunicar els presents acords a la vicegerenta d’Economia, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius. CINQUÈ. Informar dels presents acords al Consorci Institut Metròpoli (IM).

Per tot això, a la vista de les consideracions i documentació continguda en la part expositiva,

S'acorda (acord CE 95/2024):

Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:

Primer.  Ratificar la modificació dels Estatuts del Consorci Institut Metròpoli, aprovada pel Consell de Govern de l’Institut Metròpoli en data 18 d’abril de 2024, en els termes del document 1.

Segon.   Encarregar el vicerector de Campus i Sostenibilitat l'execució i el seguiment d’aquest acord.

Tercer.   Comunicar el present acord a la vicegerenta d’Economia, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.

Quart.    Informar del present acord al Consorci Institut Metròpoli (IM).


10. Modificació del document 2 aprovat en acord CE 67/2024, relatiu als preus dels estudis propis de la Universitat Autònoma de Barcelona i de l’adequació del decret de preus dels serveis acadèmics universitaris a determinats estudis de la Universitat Autònoma de Barcelona per al curs acadèmic 2024-2025.

Exposició de motius

Vist que la Comissió Econòmica del Consell Social, reunida el passat 5 de juliol de 2024, va aprovar d’acord CE 67/2024 sobre els preus dels estudis propis de la Universitat Autònoma de Barcelona i de l’adequació del decret de preus dels serveis acadèmics universitaris a determinats estudis de la Universitat Autònoma de Barcelona per al curs acadèmic 2024-2025.

Vist que el passat 4 de juliol de 2024 es va signar el contracte administratiu de serveis número CONTR-20/2024 entre la UAB i ZURICH INSURANCE PLC SUCURSAL EN ESPAÑA (CIF W-0072130-H), l’objecte del qual correspon als Serveis d’assegurança d’accidents, d’assistència en viatge, de despeses mèdiques i de responsabilitat civil per a estudiants de la Universitat Autònoma de Barcelona (document 0).

Vist que el contracte administratiu de serveis CONTR-20/2024 inicia la seva vigència en el moment de la formalització del contracte.

Vist que el preu que l’alumnat ha de pagar en el moment de la matrícula per la subscripció a aquestes assegurances indicat al contracte administratiu de serveis CONTR-20/2024 és de 4,02 euros per alumnes matriculats a la UAB i de 8 euros per alumnes de mobilitat de la UAB i ambdós preus estan exemptes d’IVA.

Vist que en el document aprovat per la Comissió Econòmica del Consell Social CE 67/2024 es va incloure el preu dels serveis d’assegurances per al curs 2024-2025 aplicant-los el 21% d’IVA al preu que figura en el contracte CONTR-20/2024.

Vist l’informe justificatiu de la necessitat de modificar el document de preus dels estudis propis de la Universitat Autònoma de Barcelona i de l’adequació del decret de preus dels serveis acadèmics universitaris a determinats estudis de la UAB per al curs acadèmic 2024-2025 presentat per la Vicegerència d’Ordenació Acadèmica (document 1).

Vist l’article 89 apartat i, de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya.

Vist l’article 28.3 apartat c, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S'acorda (acord CE 96/2024):

 

Primer.  Modificar el document 2 aprovat en acord CE 67/2024 de la Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB de data 5 de juliol, segons el que consta en el document 2 del present acord i en el sentit que:

             a)  En el punt 11.3 “Assegurances” de la pàgina 6 del document 2 aprovat en acord CE 67/2024 de la Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB de data 5 de juliol es faci constar que els preus per al curs 2024-2025 són els següents:

Descripció Alumnes comunitaris Preu curs 2024-2025
11.3.1. Assegurança complementària 4,02 €
11.3.2. Assegurança complementària de mobilitat 8,00 €
11.3.4 Extensió de l'assegurança complementària del curs 2024/2025 fins 31.12.2025 4,02 €
11.3.6 Extensió de l'assegurança complementària de mobilitat del curs 2024/2025 fins 31.12.2025 8,00 €

 

Segon.   Comunicar aquest acord a la vicegerenta d’Ordenació Acadèmica i al cap de l’Àrea d’Afers Acadèmics, als efectes de les gestions que siguin oportunes.

 


 11. Tarifes dels serveis no docents prestats per la Fundació Hospital Clínic Veterinari com a mitjà propi de la UAB per a l’any 2024.

Exposició de motius

Atès que la Fundació Hospital Clínic Veterinari (FHCV) és un mitjà propi d’aquesta Universitat al qual se li encomanen els encàrrecs de gestió corresponents a la prestació de serveis necessaris per desenvolupar l’activitat docent i de suport a la recerca vinculada a la docència del Grau de Veterinària i dels diferents programes de postgrau en medicina veterinària d’animals de companyia i equins, així com altres encàrrecs de gestió no docents.

Vist el document en el qual es descriu la tarifa pels serveis veterinaris de patologia prestats per la Fundació Hospital Clínic Veterinari (FHCV) de la UAB quan actua com a mitjà propi de la UAB i que la vigència de les mateixes és de sis mesos comptador des de l’1 de juliol de 2024. (document 1).

Atès l’article 89 apartat i de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Atès l’article 123 dels Estatuts de la UAB.

Atesos els articles 15.6 i 28.3 apartat c del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist l’acord 67/2024 pres per la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern reunida amb data 19 de setembre de 2024, en virtut del qual s’acorda: Primer. Ratificar la tarifa única pels serveis no docents prestats per la Fundació Hospital Clínic Veterinari (FHCV) com a mitjà propi de la UAB per una durada de sis mesos i amb efectes des de l’1 de juliol de 2024. Segon. Elevar aquesta acord al Consell Social perquè exerceixi les seves competències. Tercer. Encarregar al vicerector d’Economia l'execució i el seguiment d'aquests acords.

Per tot això, a la vista de les consideracions i documentació continguda en la part expositiva,

S'acorda (acord CE 97/2024):

Primer.  Ratificar la tarifa única pels serveis no docents prestats per la Fundació Hospital Clínic Veterinari (FHCV) com a mitjà propi de la UAB per una durada de sis mesos i amb efectes des de l’1 de juliol de 2024, d’acord amb el que consta en el  document 1.

Segon.   Encarregar al vicerector d’Economia l’execució i el seguiment d’aquest acord.

Tercer.   Comunicar aquest acord a la vicegerenta d’Economia, als efectes de les gestions que siguin oportunes.


13. Seguiment de l’execució del Pressupost de la UAB de l’exercici 2024.

Exposició de motius

Vist l’acord PLE 71/2023 pres pel Ple del Consell Social reunit el 21 de desembre, en virtut del qual s’aprova el pressupost de la UAB per a l’exercici 2024.

Atesa la situació econòmica que afecta a tot el país i també a les universitats i que, en el marc de la normativa estatal i autonòmica d’aplicació, és del tot imprescindible l’assoliment de l’equilibri del pressupost.

Vist l’informe sobre el seguiment de l’execució del Pressupost de la UAB de l’exercici 2024 presentat per la Gerència (document 1).

Vist l’article 89 apartat d de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya, en relació a les funcions econòmiques, pressupostàries i patrimonials del Consell Social.

Vist l’article 123.1. dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.3 apartat g, del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S'acorda (Acord CE 98/2024):

Primera.  La Comissió Econòmica es dona per assabentada del seguiment de l’execució del pressupost de la UAB de l’exercici 2024, d’acord amb el que consta en el document 1.

Segon.    Presentar al Ple del Consell Social la informació sobre el seguiment del pressupost 2024 de la UAB, d’acord amb el que consta en el punt primer d’aquest acord.


14. Modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 20 de setembre de 2024.

Exposició de motius

Atesa la sol·licitud presentada per la Gerència de la UAB en relació a la proposta de modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 20 de setembre de 2024 (document 1).

Vist l’article 89 apartat g, de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Atès l’article 28.2 apartat b, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S'acorda (Acord CE 99/2024):

Primera.   Aprovar les modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 20 de setembre de 2024, d’acord amb el que consta en el document 1.

Segon.   Comunicar aquest acord al Gerent i a la vicegerenta d’Economia de la UAB, per tal que es duguin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.


15.  Modificacions de crèdit del pressupost del Consell Social de la UAB a 30 de setembre de 2024.

Exposició de motius

Vist l’article 14.4 de la Llei Orgànica 6/2021, de 21 de desembre d’Universitats, modificada per la Llei Orgànica 4/2007, de 12 d’abril.

Vist l’article 98 de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist l’article 124.1 dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.2. apartat j i l’article 33 del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist l’acord PLE 72/2023 pres pel Ple del Consell Social de la UAB reunit el dia 21 de desembre, en virtut del qual s’aprova el pressupost del Consell Social de la UAB corresponent a l’exercici 2024, i que preveu una dotació de 43.847,77 euros per a Altres projectes del Consell Social.

Vist l’acord CE 53/2024 pres per la Comissió Econòmica del Consell Social de data 7 de maig, en virtut s’acorda modificar la dotació d’Altres projectes del Consell Social en 11.225 euros per executar l’acord PLE 13/2024 pres pel Ple del Consell Social reunit el dia 18 d’abril, pel qual s’acorda destinar, l’any 2024, 4.334 euros al projecte “Stop Sedentarisme, Assessorament per la millora de la salut i el benestar de l’alumnat de la UAB”, 2.350 euros al projectes “Les dones ens movem” i 4.541 euros al projecte “Empoderament femení a les enginyeries”.

Vist l’acord PLE 40/2024 pres pel Ple del Consell Social de la UAB reunit el 25 de juliol, en virtut del qual s’aprova destinar l’any 2024, 15.000 euros al projecte “Valorització de dades de recerca usant intel·ligència artificial”.

Vist que, a la darrera reunió de l’ACUP, del mes de febrer de 2024, es va aprovar el pressupost per a l’any 2024 i l’aportació de les quotes, en forma de subvenció, dels membres de l’Associació, establint les aportacions dels Consells Socials en 7.500 euros. Tenint en compte que l’aportació s’incrementa en 1.500 euros respecte l’aportació de l’any 2023 i que el pressupost del Consell Social per a l’any 2024 va ser acordat amb anterioritat a aquesta comunicació.

Vist que en el pressupost del Consell Social de l’any 2024 s’ha assolit un estalvi en la partida Trasllats i indemnitzacions per raó de servei i queden recursos disponibles no assignats a la bossa d’Altres projectes del Consell Social que permeten traslladar recursos per dotar la partida del projecte “Valorització de dades de recerca usant intel·ligència artificial” d’import 15.000 euros i l’increment de l’aportació a l’ACUP d’import 1.500 euros.

Per tot això, a la vista de les consideracions i documentació continguda en la part expositiva, 

S'acorda (Acord CE 100/2024):

Aprovar les modificacions de crèdit del pressupost del Consell Social de la Universitat Autònoma de Barcelona a 30 de setembre de 2024, d’acord amb el que consta en el document 1.


16. Condicions financeres de les operacions d’endeutament a curt termini contractades per la UAB amb CaixaBank. 

Exposició de motius

Vist l’article 89 apartat f de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist l’article 123 dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.2. apartat f, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social.

Vist l’acord PLE 02/2024 pres pel Ple del Consell Social de data 29 de febrer, en virtut del qual s’aprova acordar perquè sigui autoritzat pel Govern de la Generalitat de Catalunya, que la UAB formalitzi operacions d’endeutament a curt termini, amb la contractació d’una o vàries pòlisses de crèdit, fins a un import màxim de 22,9 milions d’euros, d’acord amb el termini i les característiques de cost màxim d’operació, incloent comissions i altres despeses, que acordi el Govern de la Generalitat de Catalunya.

Vist l’informe tècnic de data 2 de juliol de 2024 elaborat per la Gerència de la UAB per la signatura de les pòlisses de crèdit amb CaixaBank per import de 4 milions d’euros (document 1), en el que es fa constar que la pòlissa de crèdit compleix la normativa vigent d’acord amb el següent:

  • L’endeutament està aprovat pel Consell Executiu del Govern de la Generalitat de Catalunya amb data 25 de juny de 2024.
  • Les condicions financeres respecten el Principi de Prudència Financera (BOE Resolució de 31/07/2015 i posteriors), tal i com ha informat la Direcció General de Política Financera de la Generalitat de Catalunya.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i documentació continguda en la part expositiva, 

S'acorda (acord CE 101/2024):

La Comissió Econòmica es dona per assabentada de les condicions financeres i de venciment de les operacions d’endeutament a curt termini contractades per la UAB en data 3 de juliol de 2024 amb CaixaBank d’import 4 milions d’euros.


17.    Despesa pluriennal corresponent a la contractació de la pròrroga del Sistema Dinàmic d’Adquisició del subministrament de material fungible de laboratori, equipament, manteniment d’equips científics i gasos.

Exposició de motius

Vist el certificat acreditatiu d’existència de crèdit, expedient de contractació CONSU-13/2023, corresponent a l’aprovació de la despesa per a la contractació de la primera pròrroga del sistema dinàmic d’adquisició del subministrament de material fungible de laboratori, equipament, manteniment d’equips científics i gasos de Universitat Autònoma de Barcelona (document 1).

Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2024, aprovat en sessió plenària del Consell Social, acord PLE 71/2023 de 21 de desembre de 2023.

Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73,2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.

Vist l’article 89 apartat d de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist el que disposa l’article 28.3 apartat g del reglament d’organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist el que disposa  l’article 116.3 de la Llei  9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic de la UAB.

Vist l’acord 70/2024 pres per la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern de data 19 de setembre de 2024, en virtut del qual s’acorda el següent: PRIMER. Aprovar la proposta de despesa pluriennal corresponent a l’expedient de contractació CONSU-13/2023 per a la contractació de la primera pròrroga del sistema dinàmic d’adquisició del subministrament de material fungible de laboratori, equipament, manteniment d’equips científics i gestos de la Universitat Autònoma de Barcelona, segons document que s’annexa. SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i documentació continguda en la part expositiva, 

S'acorda (acord CE 102/2024):

Primer.   Aprovar la despesa pluriennal corresponent a l’expedient de contractació CONSU-13/2023 per a la contractació de la primera pròrroga del sistema dinàmic d’adquisició del subministrament de material fungible de laboratori, equipament, manteniment d’equips científics i gasos de la Universitat Autònoma de Barcelona, d’acord amb el que consta en el document 1.

Segon.   Encarregar a les persones responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquest acord.

Tercer.   Comunicar aquest acord a la vicegerenta d’Economia i al cap de la Unitat de Contractació de la UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes.


18.  Relació de licitacions i pròrrogues amb despesa de pressupost genèric pluriennal amb un pressupost base de licitació fins a 200.000 euros (IVA exclòs) del primer semestre de 2024.

Exposició de motius

Vist els acords del Ple del Consell Social de 21 de febrer de 2017 (acord PLE 07/2017) i de 20 de desembre de 2017 (acord PLE 89/2017) mitjançant els quals es va aprovar la simplificació del procediment d’aprovació de despeses pluriennals pel que fa a l’adjudicació  de contractes administratius  fins a un import màxim de 200.000€.

Vista la relació de de les licitacions amb despesa pluriennal amb un pressupost base de licitació fins a 200.000€ (IVA exclòs) corresponents al primer semestre de 2022 (document 1).

Vist l’acord 64/2024 pres per la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern de data 20 de setembre de 2024, en virtut del qual s’acorda: PRIMER. Informar favorablement  la relació de licitacions amb despesa pluriennal amb un pressupost base de licitació  fins a un import màxim de  200.000€  corresponents al primer semestre de 2024. SEGON. Elevar aquest a acords al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar al vicerector d’Economia i de Campus l'execució i el seguiment d’aquests acords.

Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S'acorda (Acord CE 103/2024):

La Comissió Econòmica del Consell Social es dona per assabentada de la relació de licitacions i pròrrogues pluriennals corresponents al primer semestre de 2024 que comporten despesa pluriennal fins a 200.000 euros, d’acord amb el que consta en el document 1.


19. Complements retributius addicionals per mèrits de recerca del personal docent i investigador contractat. Avaluació AQU Catalunya 2024.

Exposició de motius

Vista la Resolució REU /4405/2023, de 22 de desembre, per la qual es dona publicitat al procediment i als terminis  de  presentació  de  les  sol·licituds d’avaluació  de  l’activitat  investigadora  del  personal  docent  i investigador funcionari i contractat, per a períodes que hagin finalitzat com a màxim el 31 de desembre de 2023 (document 2).

Vistes les certificacions emeses per l’AQU Catalunya referents als mèrits de recerca del professorat de la UAB.

Vist el Decret 405/2006, de 24 d’octubre, pel qual s’estableixen les retribucions addicionals del personal docent i investigador funcionari i contractat de les universitats públiques de Catalunya, en el seu article 7 estableix que un cop certificada l’avaluació per l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya, ho traslladarà al Consell de Govern per tal que pugui formular la proposta d’assignació al Consell Social.

Vist l’article 90 apartat b, de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist l’article 64 apartat m, dels estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.3 apartat d, del reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist l’acord 87/2024 pres en la reunió del Consell de Govern de 25 de setembre, en virtut del qual s’acorda: PRIMER. Donar-se per assabentats i donar per bona la proposta de l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya de complements retributius addicionals per mèrits de recerca del personal docent i investigador contractat de la UAB, que han obtingut avaluació positiva. SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per a la seva aprovació, si escau. TERCER. Comunicar el present acord a l’Àrea de Gestió de Persones, per tal que portin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu. QUART. Encarregar la vicerectora de Personal Acadèmic que faci l’execució i el seguiment d’aquests acords. 

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S'acorda (Acord  CE 104/2024):

Primer.   Aprovar els complements retributius addicionals per mèrits de recerca del personal docent i investigador contractat de la UAB, que han obtingut avaluació positiva d’AQU Catalunya, d’acord amb el que consta en el document 1.

Segon.   Encarregar a la vicerectora de Personal Acadèmic que faci l’execució i el seguiment d’aquest acord.

Tercer.   Comunicar el present acord a l’Àrea de Gestió de Persones, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.