Detall acord

COMISSIÓ ECONÒMICA 15-12-2023

Ordre del dia

 

  1. Aprovació, si escau, de l'acta de la sessió de la Comissió Econòmica del dia 3 de novembre de 2023. [+]
  2. Informe sobre l’àmbit econòmic.
  3. Aprovació, si escau, de la proposta de preus dels estudis de màster universitari del curs acadèmic 2024-2025, per a estudiants estrangers no residents que no siguin nacionals d’estats membres de la Unió Europea. [+]
  4. Aprovació, si escau, de la proposta de tarifes corresponents al curs 2023-2024 del Programa UAB Barcelona Summer School. [+]
  5. Aprovació, si escau, sobre la proposta de modificacions de la relació de llocs de treball del PAS de la UAB. [+]
  6. Informació i acord, si escau,  sobre el seguiment del plans d’acció de les auditories internes de la UAB d’anys anteriors. [+]
  7. Aprovació, si escau, de la proposta de planificació d’auditories internes de la UAB per a l’any 2024. [+]
  8. Aprovació, si escau, de la proposta de tarifes corresponents a l’any 2024 següents:

           8.1. Serveis Científicotècnics  [+]

           8.2. Laboratoris de Prestació de Serveis    [+]

            8.3. Altres estructures [+]

            8.4. Institut de Neurociències [+]

  1. Aprovació, si escau, de la proposta de ratificació de les tarifes corresponent a l’any 2024 dels serveis prestats pel Parc de Recerca UAB, mitjà propi de la Universitat Autònoma de Barcelona. [+]
  2. Aprovació, si escau, de la proposta de modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 24 de novembre de 2023. [+]
  3. Informar al Ple del Consell Social per a l’aprovació, si escau, de la proposta de pressupost de la Universitat Autònoma de Barcelona per a l’exercici 2024. [+]
  4. Informar al Ple del Consell Social per a l’aprovació, si escau, de la proposta de pressupost del Consell Social de la Universitat Autònoma de Barcelona per a l’exercici 2024.   [+]
  5. Aprovació, si escau, de la proposta de despeses pluriennals corresponents a les contractacions següents:  

           13.1. Serveis d’instal·lació i manteniment de la xarxa de telefonia i dades de la Universitat Autònoma de Barcelona. [+]

           13.2. Pròrroga del sistema dinàmic d’adquisició dels serveis de realització d’activitats formatives al personal de la Universitat Autònoma de Barcelona. [+]

  1. Aprovació, si escau, de la proposta de procediment anual per a la justificació de les accions i projectes finançats pel Consell Social de la UAB. [+]
  2. Aprovació, si escau, de la proposta de participació en l’Associació BiciHub. [+]
  3. Aprovació, si escau, de la proposta de complements retributius addicionals següents:

           16.1. Mèrits de docència del personal docent i investigador funcionari i contractat. Primera Avaluació AQU Catalunya 2023. [+]

           16.2. Mèrits de gestió del personal docent i investigador funcionari i contractat. [+]

           16.3. Mèrits de recerca per al personal docent i investigador funcionari. [+]

           16.4. Mèrits de recerca del personal docent i investigador contractat. Avaluació AQU convocatòria 2022, per estimació de recurs. [+]

  1. Informació sobre els contractes formalitzats per la UAB corresponents al segon i tercer trimestre de l’exercici 2023.  [+]
  2. Informació sobre les condicions financeres de les operacions d’endeutament a curt termini contractades per la UAB amb CaixaBank i la Caixa d’Enginyers. [+]
  3. Torn obert de paraules. [+]

Relació dels acords

1. Acta de la sessió del dia 3 de novembre de 2023.

S'acorda (Acord CE 115/2023):

Aprovar l’acta de la sessió de la Comissió Econòmica del Consell Social reunida el dia 3 de novembre de 2023.

 


3. Preus dels estudis de màster universitari del curs acadèmic  2024-2025, per a estudiants estrangers no residents que no siguin nacionals d’estats membres de la Unió Europea.

Exposició de motius

Atesa la proposta presentada per la vicegerent d’Ordenació Acadèmica de la UAB pel que fa als preus dels estudis de màster per a estudiants estrangers no residents que no siguin nacionals d’estats membres de la Unió Europea, corresponents al curs 2024-2025 (document 1).

Atès que els consells socials de les universitats públiques poden diferenciar el preu dels crèdits en qualsevol nivell d’estudis per als estudiants estrangers no residents, que no siguin nacionals d’estats membres de la Unió Europea, sense que el preu corresponent pugui excedir quatre vegades els preus fixats per aquest Decret per a l’ensenyament de què es tracti i fins el 100% del seu cost, sens perjudici del que prevegin els acords i els convenis o tractats internacionals en aquesta matèria i la resta de la normativa vigent.

Atès que el Consell Social de la UAB, a l’empara del Decret de preus públics, ha establert, durant els darrers anys acadèmics, la diferenciació del preu dels crèdits per als estudiants estrangers no residents que no siguin membres de la Unió Europea.

Vist l’article 89 apartat i, de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist l’article 28.3 apartat c, del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S'acorda (Acord CE 116/2023):

Primer.  Aprovar, per al curs 2024-2025, els preus dels estudis de màster per a estudiants estrangers no residents que no siguin nacionals d’estats membres de la Unió Europea, d’acord amb el que consta en el document 1, els quals estan condicionats al que disposi el Decret que regularà els preus dels serveis acadèmics de les universitats públiques de Catalunya per al curs 2024-2025.

Segon.  Comunicar aquest acord a la vicegerent d’Ordenació Acadèmica i al Cap de l’Àrea d’Afers Acadèmics, per tal que es duguin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.

 


4.   Tarifes del Programa UAB Barcelona Summer School corresponents al curs 2023-2024.

Exposició de motius

Vista la proposta presentada per la vicegerència d’Ordenació Acadèmica de la UAB pel que fa a les tarifes del Programa UAB Barcelona Summer School per al curs 2023-2024 (document 1) i l’informe justificatiu amb el comparatiu de les tarifes del curs 2022-2023 i 2023-2024 (document 2).

Atès l’article 89 apartat i de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya.

Atès l’article 123 dels Estatuts de la UAB.

Atesos els articles 15.6 i 28.3 apartat c del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.

Atès l’acord CE 96/2022 pres per la Comissió Econòmica de 16 de setembre de 2022, en virtut del qual s’acorda el procediment per a l’aprovació de tarifes dels serveis de la Universitat Autònoma de Barcelona per la Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB i atès l’acord CE 91/2023 pres per la Comissió Econòmica de 6 d’octubre de 2023 pel qual es modifica l’esmentat procediment per homogeneïtzar les dates dels terminis en la gestió de les reunions del Consell Social.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,

S’acorda (Acord CE 117/2023):

Primer.  Aprovar les tarifes del Programa UAB Barcelona Summer School per al curs 2023-2024, d’acord amb el que consta en el document 1.

Segon.  Comunicar aquest acord a la vicegerent d’Ordenació Acadèmica, als efectes de les gestions que siguin oportunes.

 


5. Modificació de la relació de llocs treball del PAS de la UAB.

Exposició de motius

Vist l’article 90 apartat c, de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist l'article 158 dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.3, apartat h del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist l’acord CE 47/2022 pres per la Comissió Econòmica del Consell Social de data 6 de maig de 2022 en virtut del qual s’acorda: Primer. Aprovar la Relació de Llocs de Treball del Personal d’Administració i Serveis de la UAB a 31 de desembre de 2021, d’acord amb el que consta en el document 1. Segon. Encarregar al vicerector d’Organització  l'execució i el seguiment d'aquest acord. Tercer. Comunicar aquest acord al gerent de la UAB, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.

Vist l’acord CE 79/2022 pres per la Comissió Econòmica del Consell Social de data 8 de juliol de 2022 en virtut del qual s’acorda: Primer. Establir que la Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB aprovi les modificacions puntuals corresponents a la relació de llocs de treball del personal d’administració i serveis de la Universitat que es produeixin al decurs de cada exercici social per la variació del nombre de lloc de treball, del grup i/o dels complements inclosos en la relació inicial, prèvia proposta del gerent de la Universitat, així com la despesa que comporten. Segon. Establir que Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB aprovi anualment, a proposta del Consell de Govern de la UAB, la relació de llocs de treball del personal d’administració i serveis de la universitat.

Vista la proposta presentada per la gerència de la UAB sobre la modificació relativa a la Relació de Llocs de Treball del personal d’administració i serveis de la UAB (document 1).

Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,  

S’acorda (Acord CE 118/2023):

Primer.  Aprovar la modificació de la Relació de Llocs de Treball del Personal d’Administració i Serveis de la UAB, d’acord amb el que consta en el document 1.

Segon.  Comunicar aquest acord a la vicerectora d’Organització, al gerent, al vicegerent de Persones i a la Cap de l’Àrea de Desenvolupament de Persones de la UAB, per tal que es portis a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.

 


6. Seguiment dels plans d’acció de les auditories internes de la UAB d’anys anteriors.

Exposició de motius

Vista la recomanació de la Sindicatura de Comptes, en el seu informe 1/2006, sobre l’establiment d’un pla anual d’auditories que sigui aprovat pel Consell Social, i la proposta de la Gerència de la UAB d’actuar en aquest sentit.

Vist l’article 28.3 apartat g del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist l’acord CE 115/2020 pres per la Comissió Econòmica d’11 de desembre, en virtut del qual s’acorden les auditories internes de l’any 2021, entre elles l’auditoria en Protecció de Dades de Caràcter Personal.

Vist l’acord CE 135/2019 pres per la Comissió Econòmica de 13 de desembre, en virtut del qual s’acorden les auditories internes de l’any 2020, entre elles l’auditoria d’òrgans territorials col·legiats.

Vistos els plans d’acció de les auditories internes d’anys anteriors (document 1 i document 2).

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, es presenta la següent

S'acorda (acord CE 119/2023):

La Comissió Econòmica es dona per assabentada del seguiment dels plans d’acció de les auditories internes següents: auditoria en Protecció de Dades de Caràcter Personal i auditoria d’òrgans territorials col·legiats en relació amb el seu contracte, d’acord amb el que consta, respectivament, en el document 1 i el document 2.

 


7. Planificació d’auditories internes de la UAB per a l’any 2024.

Exposició de motius

Vista la recomanació de la Sindicatura de Comptes, en el seu informe 1/2006, sobre l’establiment d’un pla anual d’auditories que sigui aprovat pel Consell Social, i la proposta de la Gerència de la UAB d’actuar en aquest sentit.

Vista la proposta de planificació d’auditories internes per l’any 2024 que presenta la Gerència (document 1).

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S’acorda (acord CE 120/2023):

Primer.  Aprovar que la UAB dugui a terme les auditories internes següents en l’any 2024:

  1. Auditoria ISO 9001 del Servei de Biblioteques
  2. Auditoria d’adquisicions
  3. Auditoria de compliment del pla docent (curs 2024-2025)

Segon.  Comunicar aquest acord al gerent, al director de l’Àmbit d’Organització i a la cap de Unitat d’Auditoria de la UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes.


8.1. Tarifes dels Serveis Cientificotècnics per a l’any 2024.

Exposició de motius

Vista la proposta presentada per la Vicegerència de Recerca, en relació a l’aprovació, si escau, de les tarifes dels Serveis Cientificotècnics següents: Servei d’Anàlisi Química; Servei de Cultius Cel·lulars, Producció d’Anticossos i Citometria; Servei d’Estadística Aplicada; Servei d’Estabulari; Servei de Ressonància Magnètica Nuclear; Servei de Granges i Camps Experimentals; Servei de Genòmica i Espectroscòpia de Biomolècules;  Servei de Microscòpia i Difracció de Raigs X; Servei Planta de Tecnologia dels Aliments; Servei de Radiacions Ionitzants.

Vistos els informes justificatius de les tarifes 2024 dels Serveis Cientificotècnics presentats per la Vicegerència de Recerca (document 1).

Vistes les tarifes comparatives dels anys 2023-2024 dels Serveis Cientificotècnics presentats per la Vicegerència de Recerca (document 2).

Atès l’article 28.3 apartat c, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Atès l’acord número CE 68/2020, que deixa sense efectes l’acord 16 bis/2008 pres per la Comissió Econòmica del Consell Social de 19 de juny.

Atès l’acord CE 96/2022 pres per la Comissió Econòmica de 16 de setembre de 2022, en virtut del qual s’acorda el procediment per a l’aprovació de tarifes dels serveis de la Universitat  Autònoma de Barcelona per la Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB i atès l’acord CE 91/2023 pres per la Comissió Econòmica de 6 d’octubre de 2023 pel qual es modifica l’esmentat procediment per homogeneïtzar les dates dels terminis en la gestió de les reunions del Consell Social.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,

S’acorda (Acord  CE 121/2023):

Primer.  Aprovar les tarifes per a l’any 2024 dels serveis cientificotècnics següents:

  1. Servei d’Anàlisi Química (SAQ), d’acord amb el que consta en el document 3.
  2. Servei de Cultius Cel·lulars, Producció d’Anticossos i Citometria (SCAC), d’acord amb el que consta en el document 4.
  3. Servei d’Estabulari (SE), d’acord amb el que consta en el document 5
  4. Servei d’Estadística Aplicada (SEA), d’acord amb el que consta en el document 6.
  5. Servei de Ressonància Magnètica Nuclear (SeRMN), d’acord amb el que consta en el document 7.
  6. Servei de Granges i Camps Experimentals (SGCE), d’acord amb el que consta en el document 8.
  7. Servei de Genòmica i Espectroscòpia de Biomolècules (SGiEB), d’acord amb el que consta en el document 9
  8. Servei de Microscòpia i Difracció de Raigs X (SMiDRX), d’acord amb el que consta en el document 10.
  9. Servei Planta de Tecnologia dels Aliments (SPTA), d’acord amb el que consta en el document 11.
  10. Servei de Radiacions Ionitzants (SRI), d’acord amb el que consta en el document 12.

Segon.Comunicar el present acord al vicegerent de Recerca, per tal que es duguin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.

 


8.2. Tarifes dels Laboratoris de Prestació de Serveis per a l’any 2024.

Exposició de motius

Vista la proposta presentada per la Vicegerència de Recerca, en relació a l’aprovació, si escau, de les tarifes dels Laboratoris de Prestació de Serveis següents: Centre de Serveis AFIN - Servei d'acompanyament en reproducció assistida; Laboratori d’Arqueologia i Paleoecologia Biomolecular (BiomAP); Equip de Desenvolupament Organitzacional (EDO-SERVEIS); Servei Forènsic Ambiental (Enviroforensic); Plataforma de Biotecnologia Industrial (IBISBA); Laboratori de Tecnologies per a la Traducció Audiovisual (LABTTAV);  Laboratori d’Anàlisi d’Isòtops Estables (LAIE); Laboratori d’Anàlisi d’Indicadors Hormonals; d’Estrès, Benestar i Reproducció Animals (LAIHA); Laboratori d’Anàlisi Palinològiques (LAP);  Laboratori de Bioseguretat Alimentària (LBSA); Laboratori de caracterització elèctrica i avaluació de fiabilitat de materials, dispositius i circuits electrònics (LCE); Laboratori de Dosimetria Biològica (LDB); Laboratori de Mesures Magnètiques i Tèrmiques (LMT); Laboratori de Referència d’Enzimologia Clínica (LREC); Laboratori de Diagnosi de Malalties Infeccioses- LVDMI; Multi-omics Bionformatics Core facility (MBC); Planta Pilot de Fermentació (PPF); Plataforma de Producció de Proteïnes (PPP); Rodent Behavioral Core (RBC); Servei d’Anàlisis Arqueològiques (SAA); Servei d’Anàlisis i Aplicacions Microbiològiques (SAiAM); Servei d’Avaluació Mutagènica (SAM); Servei de Bioquímica Clínica Veterinària (SBCV); Servei de Consultoria Matemàtiques (SCM); Servei de Diagnòstic Patològic de Peixos (SDPP); Servei de Datació per Triti i Carboni 14 (SDTC14); Servei d’Estudis i Dictàmens Jurídics (SEDIJ); Servei d’Ecopatologia de Fauna Salvatge (SEFaS); Servei d’Endocrinologia i Radioimmunoanàlisi (SER); Servei d’Hematologia Clínica Veterinària (SHCV); Serveis Integrats d’Animals de Laboratori (SIAL); Servei d’Investigacions Neurobiològiques BrainStain; Servei de Nutrició i Benestar Animal (SNIBA); Servei de Psicologia i Logopèdia (SPL); Servei de Reproducció Equina (SRE); Servei Veterinari de Bacteriologia i Micologia (SVBM); Servei Veterinari de Genètica Molecular (SVGM); Unitat de Patologia Murina i Comparada (UPMIC) i la Unidad de Producción de Vectores (UPV).

Vistos els informes justificatius de les propostes de tarifa 2023-2024 dels Laboratoris de Prestació de Serveis presentat per la Vicegerència de Recerca (document 1).

Vista la comparativa de les tarifes dels anys 2023-2024 dels Laboratoris de Prestació de Serveis presentada per la Vicegerència de Recerca (document 2).

Atès l’article 28.3 apartat c, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Atès l’acord número CE 68/2020 que deixa sense efecte l’acord 16 bis/2008 pres per la Comissió Econòmica del Consell Social de 19 de juny.

Atès l’acord CE 96/2022 pres per la Comissió Econòmica de 16 de setembre de 2022, en virtut del qual s’acorda el procediment per a l’aprovació de tarifes dels serveis de la Universitat Autònoma de Barcelona per la Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB i atès l’acord CE 91/2023 pres per la Comissió Econòmica de 6 d’octubre de 2023 pel qual es modifica l’esmentat procediment per homogeneïtzar les dates dels terminis en la gestió de les reunions del Consell Social.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S’acorda (Acord  CE 122/2023):

Primer.   Aprovar les tarifes per a l’any 2024 dels laboratoris de prestació de serveis següents:

  1. Centre de Serveis AFIN - Servei d'acompanyament en reproducció assistida,  d’acord amb el que consta en el document 3.
  2. Laboratori d’Arqueologia i Paleoecologia Biomolecular (BiomAP), d’acord amb el que consta en el document 4.
  3. Equip de Desenvolupament Organitzacional (EDO), d’acord amb el que consta en el document 5.
  4. Servei Forènsic Ambiental (Enviroforensic), d’acord amb el que consta en el document 6.
  5. Plataforma de Biotecnologia Industrial (IBISBA), d’acord amb el que consta en el document 7.
  6. Laboratori de Tecnologies per a la Traducció Audiovisual (LABTTAV), d’acord amb el que consta en el document 8.
  7. Laboratori d’Anàlisi d’Isòtops Estables (LAIE), d’acord amb el que consta en el document 9.
  8. Laboratori d’Anàlisi d’Indicadors Hormonals, d’Estrès, Benestar i Reproducció Animals (LAIHA), d’acord amb el que consta en el document 10.
  9. Laboratori d’Anàlisi Palinològiques (LAP), d’acord amb el que consta en el document 11.
  10. Laboratori de Bioseguretat Alimentària (LBSA), d’acord amb el que consta en el document 12.
  11. Laboratori de caracterització elèctrica i avaluació de fiabilitat de materials, dispositius i circuits electrònics (LCE), d’acord amb el que consta en el document 13.
  12. Laboratori de Dosimetria Biològica (LDB), d’acord amb el que consta en el document 14.
  13. Laboratori de Mesures Magnètiques i Tèrmiques (LMT), d’acord amb el que consta en el document 15.
  14. Laboratori de Referència d’Enzimologia Clínica (LREC), d’acord amb el que consta en el document 16.
  15. Laboratori de Diagnosi de Malalties Infeccioses- LVDMI, d’acord amb el que consta en el document 17.
  16. Multi-omics Bionformatics Core facility (MBC), d’acord amb el que consta en el document 18.
  17. Planta Pilot de Fermentació (PPF), d’acord amb el que consta en el document 19.
  18. Plataforma de Producció de Proteïnes, d’acord amb el que consta en el document 20.
  19. Rodent Behavioral Core (RBC), d’acord amb el que consta en el document 21.
  20. Servei d’Anàlisis Arqueològiques (SAA), d’acord amb el que consta en el document 22.
  21. Servei d’Anàlisis i Aplicacions Microbiològiques (SAiAM), d’acord amb el que consta en el document 23.
  22. Servei d’Avaluació Mutagènica (SAM), d’acord amb el que consta en el document 24.
  23. Servei de Bioquímica Clínica Veterinària (SBCV), d’acord amb el que consta en el document 25.
  24. Servei de Consultoria Matemàtiques (SCM), d’acord amb el que consta en el document 26.
  25. Servei de Diagnòstic Patològic de Peixos (SDPP), d’acord amb el que consta en el document 27.
  26. Servei de Datació per Triti i Carboni 14 (SDTC14), d’acord amb el que consta en el document 28.
  27. Servei d’Estudis i Dictàmens Jurídics (SEDIJ), d’acord amb el que consta en el document 29.
  28. Servei d’Ecopatologia de Fauna Salvatge (SEFaS), d’acord amb el que consta en el document 30.
  29. Servei d’Endocrinologia i Radioimmunoanàlisi (SER), d’acord amb el que consta en el document 31.
  30. Servei d’Hematologia Clínica Veterinària (SHCV), d’acord amb el que consta en el document 32.
  31. Serveis Integrats d’Animals de Laboratori (SIAL), d’acord amb el que consta en el document 33.
  32. Serveis d’Investigacions Neurobiològiques BrainStain, d’acord amb el que consta en el document 34.
  33. Servei de Nutrició i Benestar Animal (SNIBA), d’acord amb el que consta en el document 35.
  34. Servei de Psicologia i Logopèdia (SPL), d’acord amb el que consta en el document 36.
  35. Servei de Reproducció Equina (SRE), d’acord amb el que consta en el document 37.
  36. Servei Veterinari de Bacteriologia i Micologia (SVBM), d’acord amb el que consta en el document 38.
  37. Servei Veterinari de Genètica Molecular (SVGM), d’acord amb el que consta en el document 39.
  38. Unitat de Patologia Murina i Comparada (UPMiC), d’acord amb el que consta en el document 40.
  39. Unidad de Producción de Vectores (UPV), d’acord amb el que consta en el document 41.

Segon.  Comunicar el present acord al vicegerent de Recerca, per tal que es duguin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.


 8.3. Tarifes d’altres estructures per a l’any 2024.

Exposició de motius

Vista la proposta presentada per la Vicegerència de Recerca, en relació a l’aprovació, si escau, de les tarifes de Nitrogen de les Facultats de Ciències i de Biociències de la UAB, la Comissió d’Ètica en la Recerca (CER), l’Òrgan habilitat de la Comissió d’Ètica en Experimentació Animal (OH-CEEA-UAB), el Servei d’Estabulari de ratolins SER-CBATEG, el Servei de Recursos Docents de la Facultat de Medicina, Serveis d’Audiovisuals de la Facultat de Ciències de l’Educació i la Unitat de Garantia de Qualitat per a l’any 2024 (document 3, document 4, document 5, document 6, document 7, document 8 i document 9).

Vistos els informes justificatius de les tarifes 2024 d’altres estructures presentats per la Vicegerència de Recerca (document 1).

Vistos els informes comparatius de les tarifes 2023 i 2024 d’altres estructures presentats pels diferents serveis (document 2).

Atès l’article 89, apartat i, de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya.

Atès l’article 28.3 apartat c, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Atès l’acord número CE 68/2019 que deixa sense efecte l’acord 16 bis/2008 pres per la Comissió Econòmica del Consell Social de 19 de juny.

Atès l’acord CE 96/2022 pres per la Comissió Econòmica de 16 de setembre de 2022, en virtut del qual s’acorda el procediment per a l’aprovació de tarifes dels serveis de la Universitat Autònoma de Barcelona per la Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB i atès l’acord CE 91/2023 pres per la Comissió Econòmica de 6 d’octubre de 2023 pel qual es modifica l’esmentat procediment per homogeneïtzar les dates dels terminis en la gestió de les reunions del Consell Social.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S’acorda (Acord  CE 123/2023):

Primer.  Aprovar les tarifes d’altres estructures per a l’any 2024 següents:

  1. Facultat de Ciències i de Biociències de la UAB, pel que fa a les tarifes del nitrogen, d’acord amb el que consta en el document 3.
  2. Comissió d’Ètica en la Recerca (CER), d’acord amb el que consta en el document 4.
  3. Òrgan habilitat de la Comissió d’Ètica en Experimentació Animal- UAB, d’acord amb el que consta en el document 5.
  4. Servei d’Estabulari de ratolins SER-CBATEG, d’acord amb el que consta en el document 6.
  5. Servei Centre de Recursos Docents de la Facultat de Medicina, d’acord amb el que consta en el document 7.
  6. Servei d’Audiovisuals de la Facultat de Ciències de l’Educació, d’acord amb el que consta en el document 8.
  7. Unitat de Garantia de Qualitat, d’acord amb el que consta en el document 9.

Segon.  Comunicar el present acord al vicegerent de Recerca, per tal que es duguin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.


8.4. Tarifes de l’Institut de Neurociències corresponents a l’any 2024.

Exposició de motius

Vista la proposta presentada pel Director de l’Institut de Neurociències, en relació a l’aprovació, si escau, de les tarifes de l’Institut de Neurociències de la UAB per a l’any 2024 (document 3).

Vist l’informe justificatiu de les tarifes 2024 de l’Institut de Neurociències de la UAB presentat pel Director de l’Institut (document 1) i les tarifes comparatives dels anys 2023 i 2024 (document 2).

Atès l’article 89, apartat i, de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya.

Atès l’article 28.3 apartat c, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Atès l’acord número CE 68/2019 que deixa sense efecte l’acord 16 bis/2008 pres per la Comissió Econòmica del Consell Social de 19 de juny.

Atès l’acord CE 96/2023 pres per la Comissió Econòmica de 16 de setembre de 2023, en virtut del qual s’acorda el procediment per a l’aprovació de tarifes dels serveis de la Universitat Autònoma de Barcelona per la Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB i atès l’acord CE 91/2023 pres per la Comissió Econòmica de 6 d’octubre de 2023 pel qual es modifica l’esmentat procediment per homogeneïtzar les dates dels terminis en la gestió de les reunions del Consell Social.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S’acorda (Acord CE 124/2023):

Primer.  Aprovar les tarifes per a l’any 2024 de l’Institut de Neurociències de la UAB, d’acord amb el que consta en el document 3.

Segon.  Comunicar aquest acord al director de l’Institut de Neurociències de la UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes.

 


 9.    Ratificació de les tarifes corresponents a l’any 2024 dels serveis prestats pel Parc de Recerca UAB, mitjà propi de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Exposició de motius

Atès que el Parc de Recerca de la UAB (PRUAB) és un mitjà propi d’aquesta Universitat, al qual se li encomanen els encàrrecs de gestió corresponents a activitats vinculades a la transferència del coneixement i l’impacte social.

Vista la proposta presentada pel Vicerectorat d’Economia de la UAB pel que fa a les tarifes dels serveis prestats pel Parc de Recerca de la UAB (PRUAB) de l’exercici 2024 (document 1).

Atès l’article 89 apartat i de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Atès l’article 123 dels Estatuts de la UAB.

Atesos els articles 15.6 i 28.3 apartat c del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist l’acord 81/2023 pres per la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern de data de 29 de novembre de 2023 en virtut del qual s’acorda: PRIMER. Ratificar les tarifes pels serveis prestats per la Fundació Parc de Recerca UAB (PRUAB) com a mitjà propi de la UAB per a l’exercici 2024, que s’annexa. SEGON. Elevar aquesta acord al Consell Social perquè exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar al vicerector d’Economia l'execució i el seguiment d'aquests acords.

Per tot això, a la vista de les consideracions i documentació continguda en la part expositiva, 

S’acorda (acord CE  125/2023):

Primer.   Ratificar les tarifes dels serveis prestats pel Parc de Recerca UAB per a l’exercici 2024, d’acord amb el que consta en el  document 1.

Segon.   Encarregar al vicerector d’Economia de la UAB l’execució i el seguiment d’aquest acord.

Tercer.   Comunicar aquest acord a la vicegerència d’Economia de la UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes.


10. Modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 24 de novembre de 2023.

Exposició de motius

Atesa la sol·licitud presentada per la Gerència de la UAB en relació a la proposta de modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 24 de novembre de 2023 (document 1).

Vist l’article 89 apartat g, de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Atès l’article 28.2 apartat b, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S’acorda (Acord CE 126/2023):

Primer.  Aprovar les modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 24 de novembre de 2023, d’acord amb el que consta en el document 1.

Segon.  Comunicar aquest acord al Gerent i a la vicegerent d’Economia de la UAB, per tal que es duguin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.


11. Pressupost de la Universitat Autònoma de Barcelona per a l’exercici 2024.

 Exposició de motius

Vist l’article 14.2 de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre d’Universitats, modificada per la Llei Orgànica 4/2007, de 12 d’abril.

 Vist l’article 89 de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya.

Vistos els articles 64 apartat l i 212 dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.2 apartat b del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist l’acord PLE 64/2023 pres pel Ple del Consell Social reunit el dia 16 de novembre de 2023, en virtut del qual s’acorda: Primer. Aprovar el document “Criteris bàsics per a l’elaboració del Pressupost de la UAB 2024”, d’acord amb el que consta en el document 1. Segon. Encarregar la Gerència que elabori la proposta d’avantprojecte de pressupost de la UAB per 2024, d’acord amb els criteris que consten en el document 1, un cop aprovats pel Consell Social. Tercer. Encarregar el vicerector d’Economia el seguiment d’aquest acord. Quart. Comunicar el present acord al gerent i a la vicegerent d’Economia per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.

Vist que en la sessió del Consell de Govern de 18 de desembre de 2023s'ha pres un acord sobre el Pressupost de la UAB per a l’exercici de 2024 i elevar la proposta al Consell Social perquè exerceixi les seves competències en matèria pressupostària.

Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.                                                                                               

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S’acorda (Acord CE 127/2023):

Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:

Primer. Aprovar el pressupost de la Universitat Autònoma de Barcelona per a l’exercici 2024, d’acord amb el que consta en el document 1.

Segon. Comunicar aquest acord al vicerector d’Economia, el gerent i la vicegerent d’Economia de la UAB, per tal que es portin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.

 


12. Pressupost del Consell Social de la Universitat Autònoma de Barcelona per a l’exercici 2024.

Exposició de motius

Vist l’article 14.4 de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre d’Universitats, modificada per la Llei Orgànica 4/2007, de 12 d’abril.

 Vist l’article 98 de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya.

Vist l’article 124.1 dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.2 apartat j i l’article 33 del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist l’acord CUSE 06/2023 pres en la reunió de la Comissió Societat-Universitat de 8 de novembre de 2023, el qual estableix el següent: Informar favorablement al Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent: Primer. Aprovar destinar, l'any 2024, 2.000 euros al projecte "VI Premi d’Excel·lència Docent" a compte de la dotació de l'esmentat premi per al curs 2023-2024, d'acord amb el que consta en el document 2. Segon. Aprovar destinar, l'any 2024, 4.425 euros al projecte "Programa d'acompanyament i formació per a ser directius-2a Edició " en concepte de les despeses del Test DISC, de formació, d’entrevistes i de reunions amb la persona formadora, d'acord amb el que consta en el document 3. Tercer. Aprovar destinar, l'any 2024, 20.200 euros al projecte "Mentoria UAB" en concepte de les despeses de les sessions de formació i de networking, d'acord amb el que consta en el document 4. Quart. Aprovar destinar, l'any 2024 14.000 euros al projecte "UAB Campus Living Lab 2.0.", que continua el projecte “UAB Smart Campus Living Lab” executat en l’any 2023, en concepte de les despeses d’ampliació de xarxes de sensors i de l’app gestió Smart Campus,  d'acord amb el que consta en el document 6. Cinquè. Aprovar destinar, l'any 2024, 16.000 euros al projecte "UABot R+D: Fent accessible el coneixement de la UAB a la societat", en concepte de les despeses d’assessorament i suport tècnic extern i de la targeta gràfica i la GPU, d'acord amb el que consta en el document 7. Sisè. Aprovar destinar, l’any 2024, 7.000 euros al projecte “Paquet de Benvinguda en Sostenibilitat”, a compte de les despeses de contractació externa per l’execució dels mòduls, d’acord amb el que consta en el document 14. Setè.    Comunicar el punt primer d’aquest acord a la vicerectora d’Estudis i d’Innovació Docent de la UAB i a la directora de l’ICE, als efectes de les gestions que siguin oportunes. Vuitè. Comunicar els punts segon i tercer d’aquest acord a la vicerectora d’Alumnat i d’Ocupabilitat i a la directora d’Alumni UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes. Novè. Comunicar els punts quart i cinquè d’aquest acord a la vicerectora d’Innovació, Transferència i Emprenedoria i el vicegerent de Recerca de la UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes. Desè. Comunicar el punt sisè d’aquest acord a la vicerectora de Campus, Sostenibilitat i territori i a la cap de l’Oficina de Sostenibilitat de la UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes.

Vist l’acord PLE 69/2023 pres en la reunió del Ple del Consell Social de 16 de novembre de 2023, en virtut del qual s’acorda: Primer. Aprovar destinar, l'any 2024, 2.000 euros al projecte "VI Premi d’Excel·lència Docent" a compte de la dotació de l'esmentat premi per al curs 2023-2024, d'acord amb el que consta en el document 2. Segon. Aprovar destinar, l'any 2024, 4.425 euros al projecte "Programa d'acompanyament i formació per a ser directius-2a Edició " en concepte de les despeses del Test DISC, de formació, d’entrevistes i de reunions amb la persona formadora, d'acord amb el que consta en el document 3. Tercer. Aprovar destinar, l'any 2024, 20.200 euros al projecte "Mentoria UAB" en concepte de les despeses de les sessions de formació i de networking, d'acord amb el que consta en el document 4. Quart. Aprovar destinar, l'any 2024 14.000 euros al projecte "UAB Campus Living Lab 2.0.", que continua el projecte “UAB Smart Campus Living Lab” executat en l’any 2023, en concepte de les despeses d’ampliació de xarxes de sensors i de l’app gestió Smart Campus,  d'acord amb el que consta en el document 6. Cinquè. Aprovar destinar, l'any 2024, 16.000 euros al projecte "UABot R+D: Fent accessible el coneixement de la UAB a la societat", en concepte de les despeses d’assessorament i suport tècnic extern i de la targeta gràfica i la GPU, d'acord amb el que consta en el document 7. Sisè. Aprovar destinar, l’any 2024, 7.000 euros al projecte “Paquet de Benvinguda en Sostenibilitat”, a compte de les despeses de contractació externa per l’execució dels mòduls, d’acord amb el que consta en el document 14. Setè.    Comunicar el punt primer d’aquest acord a la vicerectora d’Estudis i d’Innovació Docent de la UAB i a la directora de l’ICE, als efectes de les gestions que siguin oportunes. Vuitè. Comunicar els punts segon i tercer d’aquest acord a la vicerectora d’Alumnat i d’Ocupabilitat i a la directora d’Alumni UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes. Novè. Comunicar els punts quart i cinquè d’aquest acord a la vicerectora d’Innovació, Transferència i Emprenedoria i el vicegerent de Recerca de la UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes. Desè. Comunicar el punt sisè d’aquest acord a la vicerectora de Campus, Sostenibilitat i territori i a la cap de l’Oficina de Sostenibilitat de la UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i a proposta del president del Consell Social 

S'acorda (Acord CE 128/2023):

Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta de pressupost del Consell Social de la Universitat Autònoma de Barcelona per a l’exercici 2024, d’acord amb el que consta en el document 1.


13.1. Despesa pluriennal corresponent a la contractació dels serveis d’instal·lació i manteniment de la xarxa de telefonia i dades de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Exposició de motius

Vist el document acreditatiu d’existència de crèdit de la contractació número 32/2023 dels serveis d’instal·lació i manteniment de la xarxa de telefonia i dades de la Universitat Autònoma de Barcelona (document 1).

Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2023, aprovat en sessió plenària del Consell Social, acord PLE 57/2022 de 21 de desembre de 2022.

Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73,2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.

Vist l’article 89 apartat d de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist el que disposa l’article 28.3 apartat g del reglament d’organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist el que disposa  l’article 116.3 de la Llei  9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.

Vist l’acord 83/2023 pres per la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern de data 29 de novembre, en virtut del qual s’acorda: PRIMER. Aprovar la proposta de despesa pluriennal corresponent a la contractació nº 32/2023 dels serveis d’instal·lació i manteniment de la xarxa de telefonia i dades de la Universitat Autònoma de Barcelona, segons document que s’annexa. SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i documentació continguda en la part expositiva, 

S’acorda (acord CE 129/2023):

Primer.  Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponent a la contractació número 32/2023 dels serveis d’instal·lació i manteniment de la xarxa de telefonia i de dades de la Universitat Autònoma de Barcelona, d’acord amb el que consta en el document 1.

Segon.  Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquest acord.

Tercer.  Comunicar aquest acord a la vicegerent d’Economia i al cap de la Unitat de Contractació de la UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes.


13.2. Despesa pluriennal corresponent a la pròrroga del sistema dinàmic d’adquisició dels serveis de realització d’activitat formatives al personal de la UAB.

Exposició de motius

Vist el document acreditatiu d’existència de crèdit de la contractació número CONSU-2/2023 per a la primera pròrroga del sistema dinàmic d’adquisició dels serveis de realització d’activitat formatives al personal de la Universitat Autònoma de Barcelona (document 1).

Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2023, aprovat en sessió plenària del Consell Social, acord PLE 57/2022 de 21 de desembre de 2022.

Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73,2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.

Vist l’article 89 apartat d de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist el que disposa l’article 28.3 apartat g del reglament d’organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist el que disposa  l’article 116.3 de la Llei  9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.

Vist l’acord 84/2023 pres per la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern de data 29 de novembre, en virtut del qual s’acorda: PRIMER. Aprovar la proposta de despesa pluriennal corresponent a la contractació núm. CONSU-2/2023 per a la primera pròrroga del sistema dinàmic d’adquisició dels serveis de realització d’activitats formatives per al personal de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA, segons document que s’annexa. SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i documentació continguda en la part expositiva, 

S’acorda (acord CE 130/2023):

Primer. Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponent a la contractació número CONSU-2/2023 per a la primera pròrroga del sistema dinàmic d’adquisició dels serveis de realització d’activitats formatives per al personal de la Universitat Autònoma de Barcelona, d’acord amb el que consta en el document 1.

Segon.  Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquest acord.

Tercer. Comunicar aquest acord a la vicegerent d’Economia i al cap de la Unitat de Contractació de la UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes.


14. Procediment anual per la justificació de les accions i projectes finançats pel Consell Social de la UAB.

Exposició de motius

D’acord amb la necessitat del Consell Social d’establir un procediment per a la justificació dels projectes anuals en els que col·labora el Consell Social mitjançant aportació econòmica que acorda el Ple del Consell Social.

Vist que es proposa un procediment (document 1) que és aplicable tant a les accions que s’acordin anualment en l’àmbit Universitat, Societat i Empresa, com a projectes d’altres àmbits i que, per tant, cada any pertocarà que la Secretaria Tècnica del Consell Social de la UAB estableixi els terminis aplicables en base als calendaris d’aquell any (calendari anual de reunions del Consell Social i calendari general de cada any).

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S’acorda (Acord CE 131/2023):

Aprovar el procediment per a la justificació de les accions i projectes anuals finançats pel Consell Social de la UAB, d’acord amb el que consta  en el document 1.


15. Participació de la UAB en l’Associació BiciHub.

Exposició de motius

Vista la proposta que presenta la vicerectora de Campus, Sostenibilitat i Territori per a la participació de la UAB en l’Associació BiciHub, la qual té com a objectiu, entre d’altres, la promoció de la mobilitat sostenible amb bicicleta mitjançant un enfocament cooperatiu i integrador amb el teixit social.

Vist l’informe de l’investigador principal del grup de recerca City Lab Barcelona (ICTA-UAB) (document 1).

 Atès que la participació de la UAB a l’Associació comporta una aportació econòmica estimada de 100 € anuals, que seran assumits pel grup de recerca City Lab. 

Vist l’article 88 apartat f, de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist l’article 64, apartat t, dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.2 apartat a, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist l’acord 47/2017 modificat per l’acord CE 98/2021, de 9 de juliol, de la Comissió Econòmica del Consell Social pel que fa als requeriments exigits per acordar la participació de la UAB en entitats amb personalitat jurídica pròpia.

Vist que en la sessió del Consell de Govern de 18 de desembre de 2023 s'ha pres un acord sobre la participació de la Universitat Autònoma de Barcelona en l’Associació BiciHub i elevar la proposta al Consell Social perquè exerceixi les seves competències.

Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic. 

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,

S’acorda(acord CE 132/2023):

Primer. Aprovar la participació de la Universitat Autònoma de Barcelona en l’Associació BiciHub.

Segon. Aprovar l’aportació estimada de 100 euros anuals, com a quota de soci de l’esmentada Associació la qual serà assumida per part del grup de recerca City Lab.

Tercer. Autoritzar el rector, o persona en qui delegui, perquè en nom i representació de la Universitat Autònoma de Barcelona, formalitzi amb el representant de l’Associació BiciHub el conveni d’entitats BiciHub, facultant-lo perquè realitzi totes les actuacions necessàries per l’execució dels presents acords, inclòs les esmenes o millores de caràcter tècnic que siguin necessàries per a la signatura del document.

Quart. Encarregar a vicerectora de Campus, Sostenibilitat i Territori l'execució i el seguiment d’aquests acords.


16.1. Complements retributius autonòmics per mèrits de docència del personal docent i investigador funcionari i contractat. Primera Avaluació AQU Catalunya 2023.

Exposició de motius

Vist els articles 72 i 90 de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist l’article 64. m dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.3.d del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.

D’acord amb la Resolució REU/4129/2022, de 27 de desembre, per la qual es dona publicitat al procediment i la certificació de la valoració dels mèrits individuals docents i de gestió del personal docent i investigador funcionari i contractat de les universitats públiques catalanes, meritats fins el 31 de desembre de 2022, per a l’assignació de les retribucions addicionals (document 1).

Vist el Decret 405/2006, de 24 d'octubre, pel qual s'estableixen les retribucions addicionals del personal docent i investigador funcionari i contractat de les universitats públiques de Catalunya, que en el seu article 7 estableix que un cop certificada l'avaluació per l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya, ho traslladarà al Consell de Govern per tal que pugui formular la proposta d'assignació al Consell Social.

Atès que l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU Catalunya) és competent per a l'avaluació dels mèrits de recerca del professorat universitari, a través de les seves comissions avaluadores de la Comissió d'Avaluació de la Recerca, i que també s’encarrega de notificar el resultat de l’avaluació a les persones interessades d’acord amb el procediment establert i comunica a cada universitat les avaluacions favorables obtingudes pel professorat respectiu, per tal que el Consell de Govern pugui formular la proposta d’assignació al Consell Social.

Ateses les certificacions emeses per AQU Catalunya referents als complements retributius autonòmics per mèrits de docència del professorat de la UAB (document 2).

Vist que en la sessió del Consell de Govern de 18 de desembre de 2023 s'ha pres un acord sobre complements retributius per mèrits de docència del personal docent i investigador funcionari i contractat de la UAB i elevar la proposta al Consell Social perquè exerceixi les seves competències en matèria pressupostària.

Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S’acorda  (Acord CE 133/2023):

Primer.  Aprovar els complements retributius autonòmics per mèrits de docència del personal docent i investigador funcionari i contractat de la UAB que ha obtingut estimació positiva, d’acord amb el que consta al document 2.

Segon.  Encarregar a la vicerectora de Personal Acadèmic que faci l’execució i el seguiment d'aquest acord.

Tercer.  Comunicar el present acord a l'Àrea de Gestió de Persones, per tal que porti a termes les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.


16.2. Complements retributius autonòmics per mèrits de gestió del personal docent i investigador funcionari i contractat.

Exposició de motius

Vist els articles 72 i 90 de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist l’article 64. m dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.3.d del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.

D’acord amb la Resolució REU/4129/2022, de 27 de desembre, per la qual es dona publicitat al procediment i la certificació de la valoració dels mèrits individuals docents i de gestió del personal docent i investigador funcionari i contractat de les universitats públiques catalanes, meritats fins el 31 de desembre de 2022, per a l’assignació de les retribucions addicionals (document 1).

Vist el Decret 405/2006, de 24 d'octubre, pel qual s'estableixen les retribucions addicionals del personal docent i investigador funcionari i contractat de les universitats públiques de Catalunya, que en el seu article 7 estableix que un cop certificada l'avaluació per l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya, ho traslladarà al Consell de Govern per tal que pugui formular la proposta d'assignació al Consell Social.

Atès que l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU Catalunya) és competent per a l'avaluació dels mèrits de recerca del professorat universitari, a través de les seves comissions avaluadores de la Comissió d'Avaluació de la Recerca, i que també s’encarrega de notificar el resultat de l’avaluació a les persones interessades d’acord amb el procediment establert i comunica a cada universitat les avaluacions favorables obtingudes pel professorat respectiu, per tal que el Consell de Govern pugui formular la proposta d’assignació al Consell Social.

Ateses les certificacions emeses per AQU Catalunya referents als complements retributius autonòmics per mèrits de docència del professorat de la UAB (document 2).

Vist que en la sessió del Consell de Govern de 18 de desembre de 2023 s'ha pres un acord sobre complements retributius autonòmics per mèrits de gestió del personal docent i investigador funcionari i contractat de la UAB i elevar la proposta al Consell Social perquè exerceixi les seves competències en matèria pressupostària.

Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,

S’acorda  (Acord CE 134/2023):

Primer.  Aprovar els complements retributius autonòmics per mèrits de gestió del personal docent i investigador funcionari i contractat de la UAB que ha obtingut estimació positiva, d’acord amb el que consta al document 2.

Segon.  Encarregar a la vicerectora de Personal Acadèmic que faci l’execució i el seguiment d'aquest acord.

Tercer.  Comunicar el present acord a l'Àrea de Gestió de Persones, per tal que porti a termes les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.


16.3. Complements retributius autonòmics per mèrits de recerca del personal docent i investigador funcionari.

Exposició de motius

Vist els articles 72 i 90 de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist l’article 64. m dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.3.d del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.

D’acord amb la Resolució REU/4135/2022, de 27 de desembre, per la qual es dona publicitat al procediment i als terminis de presentació de les sol·licituds d’avaluació de l’activitat investigadora del personal docent i investigador funcionari i contractat, per a períodes que hagin finalitzat com a màxim el 31 de desembre de 2022 (document 1).

Vist el Decret 405/2006, de 24 d'octubre, pel qual s'estableixen les retribucions addicionals del personal docent i investigador funcionari i contractat de les universitats públiques de Catalunya, que en el seu article 7 estableix que un cop certificada l'avaluació per l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya, ho traslladarà al Consell de Govern per tal que pugui formular la proposta d'assignació al Consell Social.

Atès que l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU Catalunya) és competent per a l'avaluació dels mèrits de recerca del professorat universitari, a través de les seves comissions avaluadores de la Comissió d'Avaluació de la Recerca, i que també s’encarrega de notificar el resultat de l’avaluació a les persones interessades d’acord amb el procediment establert i comunica a cada universitat les avaluacions favorables obtingudes pel professorat respectiu, per tal que el Consell de Govern pugui formular la proposta d’assignació al Consell Social.

Ateses les certificacions emeses per AQU Catalunya referents als complements retributius autonòmics per mèrits de docència del professorat de la UAB (document 2).

Vist que en la sessió del Consell de Govern de 18 de desembre de 2023 s'ha pres un acord sobre complements retributius autonòmics per mèrits de recerca del personal docent i investigador funcionari de la UAB i elevar la proposta al Consell Social perquè exerceixi les seves competències en matèria pressupostària.

Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,

S’acorda  (Acord CE 135/2023):

Primer.  Aprovar els complements retributius autonòmics per mèrits de recerca del personal docent i investigador funcionari de la UAB que ha obtingut estimació positiva, d’acord amb el que consta al document 2.

Segon.  Encarregar a la vicerectora de Personal Acadèmic que faci l’execució i el seguiment d'aquest acord.

Tercer.  Comunicar el present acord a l'Àrea de Gestió de Persones, per tal que porti a termes les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.


16.4. Complements retributius autonòmics per mèrits de recerca del personal docent i investigador contractat. Avaluació AQU convocatòria 2022, per estimació de recurs.

Exposició de motius

Vist els articles 72 i 90 de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist l’article 64. m dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.3.d del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.

D’acord amb la Resolució REU/4135/2022, de 27 de desembre, per la qual es dona publicitat al procediment i als terminis de presentació de les sol·licituds d’avaluació de l’activitat investigadora del personal docent i investigador funcionari i contractat, per a períodes que hagin finalitzat com a màxim el 31 de desembre de 2022 (document 1).

Vist el Decret 405/2006, de 24 d'octubre, pel qual s'estableixen les retribucions addicionals del personal docent i investigador funcionari i contractat de les universitats públiques de Catalunya, que en el seu article 7 estableix que un cop certificada l'avaluació per l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya, ho traslladarà al Consell de Govern per tal que pugui formular la proposta d'assignació al Consell Social.

Atès que l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU Catalunya) és competent per a l'avaluació dels mèrits de recerca del professorat universitari, a través de les seves comissions avaluadores de la Comissió d'Avaluació de la Recerca, i que també s’encarrega de notificar el resultat de l’avaluació a les persones interessades d’acord amb el procediment establert i comunica a cada universitat les avaluacions favorables obtingudes pel professorat respectiu, per tal que el Consell de Govern pugui formular la proposta d’assignació al Consell Social.

Ateses les certificacions emeses per AQU Catalunya referents als complements retributius autonòmics per mèrits de docència del professorat de la UAB (document 2).

Vist que en la sessió del Consell de Govern de 18 de desembre de 2023 s'ha pres un acord sobre complements retributius autonòmics per mèrits de recerca del personal docent i investigador contractat de la UAB i elevar la proposta al Consell Social perquè exerceixi les seves competències en matèria pressupostària.

Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, es presenta la següent

S’acorda  (Acord CE 136/2023):

Primer.   Aprovar els complements retributius autonòmics per mèrits de recerca del personal docent i investigador contractat de la UAB, que ha obtingut estimació positiva per estimació recurs, d’acord amb el que consta al document 2.

Segon.   Encarregar a la vicerectora de Personal Acadèmic que faci l’execució i el seguiment d'aquest acord.

Tercer.   Comunicar el present acord a l'Àrea de Gestió de Persones, per tal que porti a termes les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.


17. Contractes formalitzats per la UAB en el segon i tercer trimestre de l’exercici 2023.

Exposició de motius

Vist l’article 89. apartat l de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist l’article 184 dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.3 apartat j del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Atesa la relació de contractes formalitzats en el segon i tercer trimestre de l’exercici 2023, la qual ha estat facilitada per la Unitat de Contractació Administrativa de la UAB (document 1 i document 2).

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S’acorda (Acord CE 137/2023):

La Comissió Econòmica del Consell Social es dona per assabentada de la relació de contractes formalitzats per la UAB en el segon i tercer trimestre de l’exercici 2023, d’acord amb el que consta en el document 1 i el document 2.


18. Condicions financeres de les operacions d’endeutament a curt termini contractades per la UAB amb CaixaBank. 

Exposició de motius

Vist l’article 89 apartat f de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist l’article 123 dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.2. apartat f, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social.

Vist l’acord PLE 04/2023 pres pel Ple del Consell Social de data 25 de febrer, en virtut del qual s’aprova acordar perquè sigui autoritzat pel Govern de la Generalitat de Catalunya, que la UAB formalitzi operacions d’endeutament a curt termini, amb la contractació d’una o vàries pòlisses de crèdit, fins a un import màxim de 22,9 milions d’euros, d’acord amb el termini i les característiques de cost màxim d’operació, incloent comissions i altres despeses, que acordi el Govern de la Generalitat de Catalunya.

Vist l’informe tècnic de data 4 de juliol de 2023 elaborat per la Gerència de la UAB per la signatura de les pòlisses de crèdit amb CaixaBank per import de 4 milions d’euros (document 1), en el que es fa constar que la pòlissa de crèdit compleix la normativa vigent d’acord amb el següent:

  • L’endeutament està aprovat pel Consell Executiu del Govern de la Generalitat de Catalunya amb data 27 de juny de 2023.
  • Les condicions financeres respecten el Principi de Prudència Financera (BOE Resolució de 31/07/2015 i posteriors), tal i com ha informat la Direcció General de Política Financera de la Generalitat de Catalunya.

 Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i documentació continguda en la part expositiva, 

 

S’acorda (acord CE 138/2023):

La Comissió Econòmica es dona per assabentada de les condicions financeres i de venciment de les operacions d’endeutament a curt termini contractades per la UAB en data 5 de juliol de 2023 amb CaixaBank d’import 4 milions d’euros.