Detall acord

COMISSIÓ ECONÒMICA 17-02-2023

Ordre del dia

 

  1. Aprovació, si escau, de l'acta de la sessió de la Comissió Econòmica del dia 15 de desembre de 2022. [+]
  2. Informe sobre l’àmbit econòmic.
  3. Aprovació, si escau, de la proposta de planificació d’auditories internes de la UAB per a l’any 2023. [+]
  4. Aprovació, si escau, de la proposta de tarifes del servei de préstec interbibliotecari del Servei de Biblioteques de la UAB per a l’any 2023. [+]
  5. Informació i acord, si escau, del Programa General d’Activitats del CSUC per a l’any 2023. [+]
  6. Aprovació, si escau, de la proposta de ratificació de les tarifes dels serveis prestats per CSUC per a l’any 2023. [+]
  7. Aprovació, si escau, de la proposta de ratificació de les tarifes dels serveis prestats per la FUAB per a l’any 2023. [+]
  8. Informar al Ple del Consell Social per l’aprovació, si escau, de la proposta d’operacions d’endeutament a curt termini per part de la UAB per a l’autorització del Govern de la Generalitat de Catalunya. [+]
  9. Informar al Ple del Consell Social per a l’aprovació, si escau, de la proposta de modificació del Pressupost UAB 2023, per esmena d'errors. [+]
  10. Informació i acord, si escau, de la relació de les licitacions i pròrrogues amb despesa pluriennal amb un pressupost base de licitació fins a 200.000 euros (IVA exclòs) corresponents al segon semestre de 2022. [+]
  11. Aprovació, si escau, de la proposta de modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 22 de desembre de 2022. [+]
  12. Aprovació, si escau, de la proposta de complements retributius addicionals per mèrits:

           12.1. De recerca i de transferència del personal docent i investigador funcionari de la UAB. [+]

           12. 2. De recerca del personal docent i investigador permanent de la UAB. [+]

            12.3. De recerca del personal docent i investigador contractat de la UAB, per estimació de recurs. [+]

  1. Aprovació, si escau, de la proposta de procediment per a la justificació de les accions i projectes finançats pel Consell Social de la UAB de l’any 2023. [+]
  2. Informació i acord, si escau, sobre l’estat de l’anàlisi de l’Hospital Clínic Veterinari. [+]
  3. Informació i acord, si escau, del canvi del model del projecte Alumni UAB i el seu impacte en la Universitat Autònoma de Barcelona en l’any 2023. [+]
  4. Torn obert de paraules.

Relació dels acords

1. Acta de la sessió del dia 15 de desembre de 2022

S'acorda (Acord CE 01/2023):

 Aprovar l’acta de la Comissió Econòmica del Consell Social reunida el dia 15 de desembre de 2022.
 


 3. Planificació d’auditories internes de la UAB per a l’any 2023.

Exposició de motius

Vista la recomanació de la Sindicatura de Comptes, en el seu informe 1/2006, sobre l’establiment d’un pla anual d’auditories que sigui aprovat pel Consell Social, i la proposta de la Gerència de la UAB d’actuar en aquest sentit.

Vista la proposta de planificació d’auditories internes per l’any 2023 que presenta la Gerència (document 1).

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S’acorda (acord CE 02/2023):

Primer.  Aprovar que la UAB dugui a terme les auditories internes següents en l’any 2023:

  1.  Auditoria ISO 9001 del Servei de Biblioteques
  2. Auditoria de compliment del pla docent (curs 2022/2023)
  3. Auditoria dels pagaments d’encàrrecs de col·laboració segons l’article 83 de la LOU

Segon.  Comunicar aquest acord al gerent i a la cap de l’Àrea de Transformació Digital i Organització de la UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes.

 


4. Tarifes del servei de préstec interbibliotecari del Servei de Biblioteques de la UAB per a l’any  2023.

Exposició de motius

Vist l’article 89.i de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist l’article 64 dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.3.c del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist l’informe justificatiu per a la tarifes del servei de préstec interbibliotecari del Servei de Biblioteques de la UAB per a l’any 2023 presentat per la Vicegerència de Recerca de la UAB (document 1).

Vist l’informe comparatiu del servei de préstec interbibliotecari del Servei de Biblioteques de la UAB per a l’any 2022 i 2023 (document 2) i l’informe explicatiu de les noves tarifes del préstec interbibliotecari del Servei de Biblioteques (document 3).

Atesa la proposta de la Vicegerència de Recerca pel que fa a les tarifes del servei de préstec interbibliotecari del Servei de Biblioteques de la UAB per a l’any 2023 (document 4).

Atès l’acord CE 96/2022 pres per la Comissió Econòmica de 16 de setembre de 2022, en virtut del qual s’acorda el procediment per a l’aprovació de tarifes dels serveis de la Universitat Autònoma de Barcelona per la Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,

S’acorda (Acord CE 03/2023):

Primer.   Aprovar les tarifes del servei de préstec interbibliotecari del Servei de Biblioteques de la UAB per a l’any 2023, d’acord amb el que consta en el document 4.

Segon.   Comunicar aquest acord al gerent i a la vicegerent de Recerca de la UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes.

 


5. Pla General d’Activitats CSUC per a l’any 2023.

Exposició de motius

Vist l’acord PLE 89/2017 del Ple del Consell Social de data 20 de desembre de 2017, mitjançant el qual es va aprovar el procediment d’aprovació de les despeses pluriennals en el sentit següent: “a)  Acordar que el Consell Social, abans de l’inici del procediment de tramitació dels expedients de contractació administrativa, aprovi les despeses pluriennals del pressupost genèric pel procediment d’adjudicació procedent amb un valor superior de 200.000€ (pressupost base de licitació, IVA exclòs). b) Autoritzar al gerent de la UAB a l’aprovació de la  despesa pluriennal pel procediment d’adjudicació del pressupost genèric que sigui procedent fins a un import màxim de 200.000€ (pressupost base de licitació, IVA exclòs), amb l’obligació d’informar al Consell Social de totes les operacions dutes a terme en el transcurs del semestre de l’exercici social en curs. c) Aplicar el procediment previst als punts primer i segon d’aquest acord a les pròrrogues de contractes administratius que impliquin un compromís de despesa pluriennal del pressupost genèric. d) Autoritzar al gerent l’autorització de les despeses de qualsevol import, de caràcter anual o pluriennal, provinents de contractacions centralitzades en el Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya (CSUC), sempre que la despesa estigui prevista en el Pla General d’Activitats (PGA) anual que aprova el Consell de Govern del CSUC. Amb aquesta finalitat, la  Comissió d’Economia i d’Organització, delegada de Consell de Govern, i  la Comissió Econòmica del Consell Social seran informades anualment del PGA del CSUC. Si la Comissió Executiva del CSUC aprovés una licitació no contemplada en el PGA anual, li serà aplicable el procediment previst als acords primer,  segon i tercer d’aquest acord.”

Atès el Pla General d’Activitats del CSUC per a l’exercici 2023 acordat per la Comissió Executiva del CSUC de 28 de novembre de 2022 (document 1).

Atès que l’article 12.1 dels Estatuts del CSUC aprovats per Acord del Consell de Govern número 180/2019, de 3 de desembre, estableix que són funcions del Consell de Govern l’aprovació del programa general d’activitats.

Vist l’acord 003/2023 pres en la reunió de la Comissió d’Economia i d’Organització, comissió delegada del Consell de Govern, de 25 de gener, en virtut del qual s’estableix el següent: Primer. Informar el Programa General d’Activitats del CSUC per al 2023. Segon. Elevar aquets acord al Consell Social perquè exerceixi les seves competències. Tercer. Encarregar al gerent i a la vicegerent d’Economia l'execució i el seguiment d’aquests acords.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S’acorda (acord CE 04/2023):

Primer.    La Comissió Econòmica del Consell Social es dona per assabentada del Pla General d’Activitats del CSUC per a l’exercici 2023, d’acord amb el que consta en el document 1.

Segon.    Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquest acord.

 


6. Ratificació de les tarifes dels serveis prestats pel CSUC per a l’any 2023.

Exposició de motius

Atès l'acord del Consell de Govern del CSU de 14 de desembre de 2022 i de la Comissió Executiva del CSUC de 28 de novembre de 2022, pels quals s’acorda aprovar les tarifes pels serveis prestats i la seva política de facturació per a l’exercici 2023.

Vist l’Acord GOV/173/2013, de 10 de desembre, pel qual es va ratificar la dissolució del CBUC per absorció per part del Centre de Serveis Científics i Acadèmics de Catalunya (CESCA) i que passà a denominar-se Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya (CSUC), el qual va assumir els objectius del CBUC.

 Atès que l’article 26.2 dels Estatuts del CSUC estableix que l’aprovació de les tarifes correspon al Consell de Govern, qui podrà delegar-ho, si escau, en la Comissió Executiva; així mateix regula que les tarifes del CSUC en la seva actuació com a mitjà propi instrumental i servei tècnic de les institucions consorciades requerirà la ratificació d’aquestes.

Atès que la UAB és una de les entitats consorciades en el CSUC i que, per tant, les tarifes abans esmentades corresponents a l’any 2023 (document 1) requereixen la ratificació d'aquesta Universitat.

Vist l’acord 004/2023 pres per la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern de data 25 de gener, que estableix el següent: PRIMER. Ratificar les tarifes pels serveis prestats pel Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya (CSUC) per a l’exercici 2023, que s’annexa. SEGON. Elevar aquesta acord al Consell Social perquè exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar al vicerector d’Economia l'execució i el seguiment d'aquests acords. QUART. Comunicar els presents acords al comissionat del rector per a les Tecnologies de la Informació i de la Comunicació i a la vicegerent d'Economia per tal que portin a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.

Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.

Per tot això, a la vista de les consideracions 

S’acorda (acord CE 05/2023):

Primer.    Ratificar les tarifes pels serveis prestats pel Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya (CSUC) per a l’exercici 2023, d’acord amb el que consta en el document 1

Segon.    Encarregar al vicerector d’Economia l'execució i el seguiment d'aquest acord.

Tercer.    Comunicar el present acord al comissionat del rector per a les Tecnologies de la Informació i de la Comunicació i a la vicegerent d'Economia, per tal que portin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.


7.   Tarifes dels serveis prestats per la FUAB per a l’any 2023.

Exposició de motius

Atès que la Fundació UAB (FUAB) és un mitjà propi d’aquesta Universitat i que se li encomanen els encàrrecs de gestió corresponents a activitats docents, de recerca i d’acció social i en la prestació de serveis comercials i de gestió patrimonial vinculats a l’activitat universitària, dirigits tant a la comunitat UAB com al públic en general, empreses i institucions, a través de la coordinació de diverses entitats i serveis.

Vist el document que recull les tarifes dels encàrrecs de gestió de la Fundació UAB com a mitjà propi de la UAB, les quals tindran vigència amb efectes des de l’1 de gener de 2023 (document 1).

Vist l’article 89.i de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist l’article 123 dels Estatuts de la UAB.

Vistos els articles 15.6 i 28.3.c del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist l’acord 005/2023 pres per la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern de data de 25 de gener, en virtut del qual s’acorda: PRIMER. Ratificar les tarifes pels serveis prestats per la Fundació UAB (FUAB) com a mitjà propi de la UAB per a l’exercici 2023 amb efectes des de l’1 de gener de 2023, que s’annexa. SEGON. Elevar aquesta acord al Consell Social perquè exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar al vicerector d’Economia l'execució i el seguiment d'aquests acords.

Per tot això, a la vista de les consideracions i documentació continguda en la part expositiva, 

S’acorda (acord CE 06/2023):

Primer.    Ratificar les tarifes pels serveis prestats per la Fundació UAB (FUAB) com a mitjà propi de la UAB per a l’exercici 2023 amb efectes des de l’1 de gener de 2023, d’acord amb el que consta en el  document 1.

Segon.    Encarregar al vicerector d’Economia l’execució i el seguiment d’aquest acord.

Tercer.    Comunicar aquest acord a la vicegerència d’Economia, als efectes de les gestions que siguin oportunes.

 


8. Operacions d’endeutament a curt termini per part de la UAB per a l’autorització del Govern de la Generalitat de Catalunya.

Exposició de motius

Vist l’article 89.f de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist l’article 123 dels Estatuts de la UAB.

Vist l’informe de necessitats de tresoreria presentat per la gerència i la Vicegerència d’Economia de la UAB i el pla de tresoreria per a l’any 2023 (document 1).

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S’acorda (Acord CE 07/2023):

Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:

Primer.    Acordar, perquè sigui autoritzat pel Govern de la Generalitat de Catalunya, que la UAB formalitzi l’any 2023 operacions d’endeutament a curt termini, amb la contractació d’una o vàries pòlisses de crèdit, fins a un import màxim de 22,9 milions d’euros, d’acord amb el termini i les característiques de cost màxim d’operació, incloent comissions i altres despeses, que acordi el Govern de la Generalitat de Catalunya.

Segon.    Les condicions financeres i de venciment de les operacions d’endeutament a curt termini contractades s’informaran als òrgans corresponents  del Consell Social.

Tercer.    Comunicar aquest acord al Gerent i a la vicegerent d’Economia, per tal que es duguin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.


9.  Modificació del Pressupost de la Universitat Autònoma de Barcelona per a l’exercici 2023, per esmena d’errors.

 Exposició de motius

Vist l’article 14.2 de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre d’Universitats, modificada per la Llei Orgànica 4/2007, de 12 d’abril.

 Vist l’article 89 de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vistos els articles 64.l) i 212 dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.2.b) del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist l’acord PLE 57/2022 pres pel Ple del Consell Social reunit el dia 21 de desembre, en virtut del qual s’acorda aprovar el Pressupost de la UAB per a l’exercici 2023.

Atès que s’han detectat errors en dos paràgrafs de l’apartat 2 de l’article 18 de les bases d’execució del pressupost de la UAB de l’any 2022: les quals cal esmenar en el sentit que es fa constar a continuació:

Article 18.2 bases Execució Pressupost UAB 2023
Acord PLE 567/2022
  Article 18.2 bases Execució Pressupost UAB 2023
Acord CE 08/2023
     
Article 18. Adjudicació

Procediments d’adjudicació:

2. Obres

Per a l’adjudicació de contractes amb un valor estimat igual o superior a 40.000€ s’ha de tramitar un procediment obert, amb diferències de tramitació en funció del valor estimat:

-Per import
superior a 80.000€ i igual o inferior a 2.000.000€, es pot tramitar un procediment obert simplificat, d’acord amb els articles 118 i 159 de la Llei 9/2017 de contractes del sector públic, amb publicitat en el perfil de contractant.

-Per import
igual o superior a 2.000.000€ i inferior a 5.382.000€ s’ha de tramitar un procediment obert, amb publicitat en el perfil de contractant.
Aquest procediment també es pot utilitzar per imports inferiors en cas que no es consideri adient la tramitació del procediment obert simplificat o abreujat.
 

Article 18. Adjudicació

Procediments d’adjudicació:

2. Obres

Per a l’adjudicació de contractes amb un valor estimat igual o superior a 40.000€ s’ha de tramitar un procediment obert, amb diferències de tramitació en funció del valor estimat:

-Per import
igual o superior a 80.000€ i igual o inferior a 2.000.000€, es pot tramitar un procediment obert simplificat, d’acord amb els articles 118 i 159 de la Llei 9/2017 de contractes del sector públic, amb publicitat en el perfil de contractant.

-Per import
superior a 2.000.000€ i inferior a 5.382.000€ s’ha de tramitar un procediment obert, amb publicitat en el perfil de contractant.
Aquest procediment també es pot utilitzar per imports inferiors en cas que no es consideri adient la tramitació del procediment obert simplificat o abreujat.

 

Vist l’acord 8/2023 pres pel Consell de Govern reunit el dia 1 de febrer, en virtut del qual s’acorda: PRIMER. Aprovar la modificació del pressupost de la UAB corresponent a l’exercici 2023 en els termes del document que s’annexa. SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social perquè exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar al gerent l'execució i el seguiment d’aquests acords. QUART. Comunicar els presents acords a la vicegerent d'Economia per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.

Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.                                                                                                                                 

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S’acorda(Acord CE 08/2023):

Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:

Primer.    Aprovar la modificació del pressupost de la UAB corresponent a l’exercici 2023 en els termes que es fan constar en el quadre de la part expositiva d’aquest acord, la qual queda recollida en la versió actualitzada del pressupost de la UAB de l’exercici 2023 que consta en el document 1.

Segon.    Comunicar aquest acord al vicerector d’Economia, el gerent i la vicegerent d’Economia de la UAB, per tal que es portin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.

 


10.  Relació de licitacions i pròrrogues amb despesa de pressupost genèric pluriennal amb un pressupost base de licitació fins a 200.000 euros (IVA exclòs) del segon semestre de l’any 2022.

Exposició de motius

Vistos els acords del Ple del Consell Social de 21 de febrer de 2017 (acord PLE 07/2017) i de 20 de desembre de 2017 (acord PLE 89/2017) mitjançant els quals es va aprovar la simplificació del procediment d’aprovació de despeses pluriennals pel que fa a l’adjudicació  de contractes administratius  fins a un import màxim de 200.000 euros.

Vista la relació de de les licitacions amb despesa pluriennal amb un pressupost base de licitació fins a 200.000 euros (IVA exclòs) corresponents al segon semestre de 2022 (document 1).

Vist l’acord 007/2023 pres per la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern de data 25 de gener, en virtut del qual s’acorda: PRIMER. Informar favorablement la relació de licitacions amb despesa pluriennal amb un pressupost base de licitació fins a un import màxim de 200.000€ corresponents al segon semestre de 2022, que s’annexa. SEGON. Elevar aquest a acords al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar al vicerector d’Economia i de Campus l'execució i el seguiment d’aquests acords

Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S’acorda (Acord CE 09/2023):

La Comissió Econòmica del Consell Social es dona per assabentada de la relació de licitacions i pròrrogues pluriennals corresponents al segon semestre de 2022 que comporten despesa pluriennal fins a 200.000 euros, d’acord amb el que consta en el document 1.


11. Modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 22 de desembre de 2022.

Exposició de motius

Atesa la sol·licitud presentada per la Gerència de la UAB en relació a la proposta de modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 22 de desembre de 2022 (document 1).

Vist l’article 89.g de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Atès l’article 28.2.b del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S’acorda (Acord CE 10/2022):

Primer.     Aprovar les modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 22 de desembre de 2022, d’acord amb el que consta en el document 1.

Segon.    Comunicar aquest acord al Gerent i a la vicegerent de l’àmbit econòmic de la UAB, per tal que es duguin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.


12.1. Complements retributius addicionals per mèrits de recerca i de transferència del personal docent i investigador funcionari de la UAB.

Exposició de motius

Vista la Resolució REU /3818/2021, de 23 de desembre, per la qual es dona publicitat al procediment i als terminis  de  presentació  de  les  sol·licituds d’acreditació  de  l’activitat  investigadora  del  personal  docent  i investigador funcionari i contractat, per a períodes que hagin finalitzat com a màxim el 31 de desembre de 2021 (document 2).

Vistes les certificacions emeses per l’AQU Catalunya referents als mèrits de recerca del professorat funcionari de la UAB.

Vist el Decret 405/2006, de 24 d’octubre, pel qual s’estableixen les retribucions addicionals del personal docent i investigador funcionari i contractat de les universitats públiques de Catalunya, en el seu article 7 estableix que un cop certificada l’avaluació per l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya, ho traslladarà al Consell de Govern per tal que pugui formular la proposta d’assignació al Consell Social.

Vist l’article 90.b de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist l’article 64.m dels estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.3.d del reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist l’acord 9/2023 pres en la reunió del Consell de Govern d’1 de febrer, en virtut del qual s’acorda: PRIMER. Donar-se per assabentats i donar per bona la proposta de l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya de complements retributius addicionals per mèrits de recerca del professorat funcionari de la UAB que han obtingut avaluació positiva, en el termes que s’annexen. SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per a la seva aprovació, si escau. TERCER.- Comunicar el present acord a l’Àrea de Gestió de Persones, per tal que portin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu. QUART.- Encarregar a la vicerectora de Personal Acadèmic que faci l’execució i el seguiment d’aquests acords.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S’acorda (Acord   CE 11/2023):

Primer.    Aprovar els complements retributius addicionals per mèrits de recerca del personal docent i investigador funcionari de la UAB, que han obtingut avaluació positiva d’AQU Catalunya, d’acord amb el que consta en el document 1.

Segon.    Encarregar a la vicerectora de Personal Acadèmic que faci l’execució i el seguiment d’aquest acord.

Tercer.    Comunicar el present acord a l’Àrea de Gestió de Persones, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.


12.2. Complements retributius addicionals per mèrits de recerca del personal docent i investigador permanent de la UAB.

Exposició de motius

D’acord amb la convocatòria de l’any 2022 per a la presentació de sol·licituds d’avaluació de l’activitat investigadora del personal investigador doctor permanent, per la qual es dona publicitat al procediment i als terminis de presentació de les sol·licituds d’avaluació de l’activitat investigadora del personal investigador permanent, per a períodes que hagin finalitzat com a màxim el 31 de desembre de 2021.

Vistes les certificacions emeses per l’AQU Catalunya referents als mèrits de recerca del professorat funcionari de la UAB.

Vist el Decret 405/2006, de 24 d’octubre, pel qual s’estableixen les retribucions addicionals del personal docent i investigador funcionari i contractat de les universitats públiques de Catalunya, en el seu article 7 estableix que un cop certificada l’avaluació per l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya, ho traslladarà al Consell de Govern per tal que pugui formular la proposta d’assignació al Consell Social.

Vist l’article 90.b de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist l’article 64.m dels estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.3.d del reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist l’acord 10/2023 pres en la reunió del Consell de Govern d’1 de febrer, en virtut del qual s’acorda: PRIMER. Donar-se per assabentats i donar per bona la proposta de l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya de complements retributius autonòmics per mèrits de recerca del professorat investigador permanent de la UAB que han obtingut avaluació positiva, en el termes que s’annexen. SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per a la seva aprovació, si escau. TERCER.- Comunicar el present acord a l’Àrea de Gestió de Persones, per tal que portin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu. QUART.- Encarregar a la vicerectora de Personal Acadèmic que faci l’execució i el seguiment d’aquests acords.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S’acorda (Acord   CE 12/2023):

Primer.    Aprovar els complements retributius addicionals per mèrits de recerca del personal docent i investigador permanent de la UAB, que han obtingut avaluació positiva d’AQU Catalunya, d’acord amb el que consta en el document 1.

Segon.    Encarregar a la vicerectora de Personal Acadèmic que faci l’execució i el seguiment d’aquest acord.

Tercer.    Comunicar el present acord a l’Àrea de Gestió de Persones, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.

 


12.3. Complements retributius addicionals per mèrits de recerca del personal docent i investigador contractat de la UAB, per estimació de recurs.

Exposició de motius

D’acord amb la convocatòria de l’any 2022 per a la presentació de sol·licituds d’avaluació de l’activitat investigadora del personal investigador doctor permanent, per la qual es dona publicitat al procediment i als terminis de presentació de les sol·licituds d’avaluació de l’activitat investigadora del personal investigador permanent, per a períodes que hagin finalitzat com a màxim el 31 de desembre de 2021.

Vistes les certificacions emeses per l’AQU Catalunya referents als mèrits de recerca del professorat funcionari de la UAB.

Vist el Decret 405/2006, de 24 d’octubre, pel qual s’estableixen les retribucions addicionals del personal docent i investigador funcionari i contractat de les universitats públiques de Catalunya, en el seu article 7 estableix que un cop certificada l’avaluació per l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya, ho traslladarà al Consell de Govern per tal que pugui formular la proposta d’assignació al Consell Social.

Vist l’article 90.b de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist l’article 64.m dels estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.3.d del reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist l’acord 11/2023 pres en la reunió del Consell de Govern d’1 de febrer de 2023 en virtut del qual s’acorda: PRIMER. Donar-se per assabentats i donar per bona la proposta de l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya de complements retributius autonòmics per mèrits de recerca del professorat contractat de la UAB que han obtingut avaluació positiva, en el termes que s’annexen. SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per a la seva aprovació, si escau. TERCER.- Comunicar el present acord a l’Àrea de Gestió de Persones, per tal que portin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu. QUART.- Encarregar a la vicerectora de Personal Acadèmic que faci l’execució i el seguiment d’aquests acords.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S’acorda (Acord   CE 13/2023):

Primer.    Aprovar els complements retributius addicionals per mèrits de recerca del personal docent i investigador contractat de la UAB, per estimació de recurs, que han obtingut avaluació positiva d’AQU Catalunya, d’acord amb el que consta en el document 1.

Segon.    Encarregar a la vicerectora de Personal Acadèmic que faci l’execució i el seguiment d’aquest acord.

Tercer.    Comunicar el present acord a l’Àrea de Gestió de Persones, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.


13.  Procediment per la justificació de les accions i projectes finançats pel Consell Social de la UAB de l’any 2023.

Aquest punt es tractarà en una altra reunió de la Comissió Econòmica.

 


14. Estat de l’anàlisi de l’Hospital Clínic Veterinari.

Exposició de motius

Vist que en la reunió de la Comissió Econòmica del Consell Social de 14 de juliol de 2021 s’informa sobre l’estat de l’Hospital Clínic Veterinari de la UAB i sobre la previsió de realitzar un treball conjunt entre el vicerector d’Economia i les persones responsables de l’Hospital per abordar aproximar qüestions sorgides al llarg del temps.

Vist l’interès de conèixer l’estat de l’anàlisi de l’Hospital Clínic Veterinari que s’està duent a terme.

Vist l’article 28.4. d del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Per tot l’exposat, en la reunió de la Comissió Econòmica del Consell Social de 17 de febrer de 2022 s’informarà sobre aquest punt i 

S’acorda (Acord CE 14/2023):

La Comissió Econòmica del Consell Social es dona per assabentada de l’estat de l’anàlisi de l’Hospital Clínic Veterinari.

 


15. Canvi de model del projecte Alumni UAB i el seu impacte en la Universitat Autònoma de Barcelona en l’any 2023.

Exposició de motius

Vist el recent canvi d’enfocament estratègic de la Fundació Alumni UAB, en el sentir d’eliminar les quotes anuals a socis en base a les motivacions corresponents.

Vista la integració de la Fundació Alumni UAB dins de la Fundació UAB, passant a ser el projecte Alumni UAB.

Vist l’article 28.4.d del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB

Per tot l’exposat, en la reunió de la Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB de 17 de febrer de 2023, s’informarà sobre el canvi de model del projecte Alumni UAB i el seu impacte en la UAB en l’any 2023, 

S’acorda (Acord CE 15/2023):

La Comissió Econòmica del Consell Social es dona per assabentada del canvi de model del projecte Alumni UAB i el seu impacte en la Universitat Autònoma de Barcelona en l’any 2023.