Detall acord

COMISSIÓ ECONÒMICA 15-12-2022

Ordre del dia

 

  1. Aprovació, si escau, de l'acta de la sessió de la Comissió Econòmica del dia 10 de novembre de 2022. [+]
  2. Informe sobre l’àmbit econòmic.
  3. Aprovació, si escau, de la proposta de preus dels estudis de màster universitari del curs acadèmic 2023-2024, per a estudiants estrangers no residents que no siguin nacionals d’estats membres de la Unió Europea. [+]
  4. Aprovació, si escau, de la proposta de tarifes del Programa Study Abroad per al curs acadèmic 2023-2024.    [+]
  5. Aprovació, si escau, de la proposta de tarifes corresponents a l’exercici 2023 del:

           5.1. Serveis Científicotècnics  [+]

           5.2. Laboratoris de Prestació de Serveis    [+]

           5.3. Altres estructures [+]

           5.4. Institut de Neurociències [+]

  1. Aprovació, si escau, sobre la proposta de modificacions de la relació de llocs de treball del PAS de la UAB. [+]
  2. Informar al Ple del Consell Social per a l’aprovació, si escau, sobre les propostes següents:

           7.1. Ampliació del termini de cessió d’espais a l’Associació Epona. [+]

           7.2. Cessió d’ús d’uns terrenys a LGAI Technological Center, S.A. [+]

           7.3. Autorització d’ús d’espais per a la instal·lació d’una canonada i autorització d’ocupació temporal. [+]

           7.4. Cessió d’espais en el marc de l’activitat de l’Escola FUAB-Formació per al curs 2022-2023. [+]

  1. Aprovació, si escau, de la ratificació de les tarifes pels serveis prestats per la Fundació UAB com a mitjà propi de la UAB per a l’exercici 2022 amb efectes des de l’1 de gener de 2022. [+]
  2. Aprovació, si escau, de la proposta de modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 28 de novembre de 2022. [+]
  3. Informació i acord, si escau, sobre el seguiment de l’execució del pressupost de la UAB per a l’exercici 2022. [+]
  4. Informar al Ple del Consell Social per a l’aprovació, si escau, de la proposta de pressupost de la Universitat Autònoma de Barcelona per a l’exercici 2023. [+]
  5. Aprovació, si escau, de la proposta de modificació de crèdit del pressupost del Consell Social de la Universitat Autònoma de Barcelona corresponent a l’exercici 2022. [+]
  6. Informar al Ple del Consell Social per a l’aprovació, si escau, de la proposta de pressupost del Consell Social de la Universitat Autònoma de Barcelona per a l’exercici 2023.   [+]
  7. Informació i debat sobre el propers concurs d’auditoria de la UAB. [+]
  8. Aprovació, si escau, de la proposta de despeses pluriennals corresponents a la contractació de:

           15.1. Contractació  del  servei  de  manteniment  dels  sistemes  de  gestió  i  control  de  les  instal·lacions  de  climatització  i  enllumenat  d’edificis  de  la  marca  comercial Schneider al campus UAB. [+]

            15.2. Contractació  dels  serveis  de  consultoria  i  de  formació  en  l’àmbit  de  la preparació de propostes de projectes de recerca internacionals. [+]

            15.3. Contractació dels serveis de redacció de l’estudi previ del conjunt, projecte bàsic, projecte executiu fase 1 i direcció d’obra de la reforma, rehabilitació i adequació de l’edifici de l’Artèxtil com a edifici de docència de la UAB. [+]

            15.4. Pròrroga  de  l’acord  marc  de  serveis  vinculats  al  manteniment  correctiu  i  desenvolupament de noves funcionalitats per als entorns web de la UAB. [+]

            15.5. Pròrroga del servei de neteja dels edificis i espais exteriors de la UAB. [+]

  1. Aprovació, si escau, de la proposta de complements retributius addicionals següents:

           16.1. Mèrits de docència del personal docent i investigador funcionari i contractat. 1a Convocatòria AAI 2022 AQU Catalunya. [+]

           16.2. Mèrits de gestió del personal docent i investigador funcionari i contractat. Avaluació 2021 [+]

           16.3. Mèrits de recerca i de transferència per al personal docent i investigador funcionari. 1a Convocatòria AAI 2022 AQU. [+]

           16.4. Mèrits de recerca del personal docent i investigador contractat. Avaluació AQU 1a convocatòria AAI Contractat 2022, per estimació de recurs. [+]

  1. Informació sobre els contractes formalitzats per la UAB en el tercer trimestre de l’exercici 2022.   [+]
  2. Torn obert de paraules.

Relació dels acords

1. Acta de la sessió del dia 10 de novembre de 2022

S'acorda (Acord CE 135/2022):

 Aprovar l’acta de la Comissió Econòmica del Consell Social reunida el dia 10 de novembre de 2022.
 


 3. Preus dels estudis de màster universitari del curs acadèmic  2023-2024, per a estudiants estrangers no residents que no siguin nacionals d’estats membres de la Unió Europea.

Exposició de motius

Atesa la proposta presentada per la vicegerent d’Ordenació Acadèmica de la UAB pel que fa als preus dels estudis de màster per a estudiants estrangers no residents que no siguin nacionals d’estats membres de la Unió Europea, corresponents al curs 2023-2024 (document 1).

Atès que els consells socials de les universitats públiques poden diferenciar el preu dels crèdits en qualsevol nivell d’estudis per als estudiants estrangers no residents, que no siguin nacionals d’estats membres de la Unió Europea, sense que el preu corresponent pugui excedir quatre vegades els preus fixats per aquest Decret per a l’ensenyament de què es tracti i fins el 100% del seu cost, sens perjudici del que prevegin els acords i els convenis o tractats internacionals en aquesta matèria i la resta de la normativa vigent.

Atès que el Consell Social de la UAB, a l’empara del Decret de preus públics, ha establert, durant els darrers anys acadèmics, la diferenciació del preu dels crèdits per als estudiants estrangers no residents que no siguin membres de la Unió Europea.

Vist l’article 89.i) de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya.

Vist l’article 28.3.c) del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S’acorda (Acord CE 136/2022):

Primer. Aprovar, per al curs 2023-2024, els preus dels estudis de màster per a estudiants estrangers no residents que no siguin nacionals d’estats membres de la Unió Europea, d’acord amb el que consta en el document 1, els quals estan condicionats al que disposi el Decret que regularà els preus dels serveis acadèmics de les universitats públiques de Catalunya per al curs 2023-2024.

Segon. Comunicar aquest acord a la vicegerent d’Ordenació Acadèmica i al Cap de l’Àrea d’Afers Acadèmics, per tal que es duguin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.

 


4. Tarifes del Programa Study Abroad per al curs acadèmic 2023-2024 i l’any 2024.

Exposició de motius

Vist l’article 89.i de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist l’article 64 dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.3.c del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist l’informe justificatiu per a la tarifes del Programa Study Abroad per al curs acadèmic 2023-2024 presentat la Directora de Serveis Docents de la Fundació UAB (document 1).

Vist l’informe comparatiu de les tarifes del Programa Study Abroad dels cursos 2022-2023 i 2023-2024 (document 2).

Atesa la proposta de la Vicegerència d’Ordenació Acadèmica pel que fa a les tarifes del Programa Study Abroad per al curs acadèmic 2023-2024 (document 3).

Atès l’acord CE 96/2022 pres per la Comissió Econòmica de 16 de setembre de 2022, en virtut del qual s’acorda el procediment per a l’aprovació de tarifes dels serveis de la Universitat Autònoma de Barcelona per la Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S'acorda (Acord CE 137/2022):

Primer.  Aprovar les tarifes del programa Study Abroad per al curs acadèmic 2023-2024 i l’any 2024, d’acord amb el que consta en el document 3.

Segon.  Comunicar aquest acord al gerent i a la vicegerent d’Ordenació Acadèmica de la UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes.

 


5.1. Tarifes dels Serveis Cientificotècnics per a l’any 2023.

Exposició de motius

Vista la proposta presentada per la Vicegerència de Recerca, en relació a l’aprovació, si escau, de les tarifes dels Serveis Cientificotècnics següents: Laboratori de Luminescència i Espectroscòpia de Biomolècules; Servei d’Anàlisi Química; Servei de Cultius Cel·lulars, Producció d’Anticossos i Citometria; Servei de Difracció de Raigs X; Servei d’Estabulari; Servei d’Estadística Aplicada; Servei de Ressonància Magnètica Nuclear; Servei de Genòmica; Servei de Granges i Camps Experimentals; Servei de Microscòpia; Servei Planta de Tecnologia dels Aliments i Servei de Radiacions Ionitzants.

Vistos els informes justificatius de les tarifes 2023 dels Serveis Cientificotècnics presentats per la Vicegerència de Recerca (document 1).

Vistes les tarifes comparatives dels anys 2022-2023 dels Serveis Cientificotècnics presentats per la Vicegerència de Recerca (document 2).

Atès l’article 28.3 apartat c, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Atès l’acord número CE 68/2020 que deixa sense efecte l’acord 16 bis/2008 pres per la Comissió Econòmica del Consell Social de 19 de juny.

Atès l’acord CE 96/2022 pres per la Comissió Econòmica de 16 de setembre de 2022, en virtut del qual s’acorda el procediment per a l’aprovació de tarifes dels serveis de la Universitat Autònoma de Barcelona per la Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S'acorda (Acord  CE 138/2022):

Primer. Aprovar les tarifes per a l’any 2023 dels serveis científicotècnics següents:

  1. Laboratori de Luminescència i Espectroscòpia de Biomolècules (LLEB), d’acord amb el que consta en el document 3.
  2. Servei d’Anàlisi Química (SAQ), d’acord amb el que consta en el document 4.
  3. Servei de Cultius Cel·lulars, Producció d’Anticossos i Citometria (SCAC), d’acord amb el que consta en el document 5.
  4. Servei de Difracció de Raigs X (SDRX), d’acord amb el que consta en el document 6.
  5. Servei d’Estadística Aplicada (SEA), d’acord amb el que consta en el document 7.
  6. Servei d’Estabulari (SE), d’acord amb el que consta en el document 8
  7. Servei de Ressonància Magnètica Nuclear (SeRMN), d’acord amb el que consta en el document 9.
  8. Servei de Granges i Camps Experimentals (SGCE), d’acord amb el que consta en el document 10.
  9. Servei de Genòmica (SG), d’acord amb el que consta en el document 11.
  10. Servei de Microscòpia (SM), d’acord amb el que consta en el document 12.
  11. Servei Planta de Tecnologia dels Aliments (SPTA), d’acord amb el que consta en el document 13.
  12. Servei de Radiacions Ionitzants (SRI), d’acord amb el que consta en el document 14.

Segon. Comunicar el present acord al vicegerent de Recerca, per tal que es duguin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.

 


5.2. Tarifes dels Laboratoris de Prestació de Serveis per a l’any 2023.

Exposició de motius

Vista la proposta presentada per la Vicegerència de Recerca, en relació a l’aprovació, si escau, de les tarifes dels Laboratoris de Prestació de Serveis següents: Centre de Serveis AFIN - Servei d'acompanyament en reproducció assistida; Equip de Desenvolupament Organitzacional (EDO-SERVEIS); Servei Forènsic Ambiental (Enviroforensic); Plataforma de Biotecnologia Industrial (IBISBA); Laboratori de Tecnologies per a la Traducció Audiovisual (LABTTAV);  Laboratori d’Anàlisi d’Isòtops Estables (LAIE); Laboratori d’Anàlisi d’Indicadors Hormonals; d’Estrès, Benestar i Reproducció Animals (LAIHA); Laboratori d’Anàlisi Palinològiques (LAP);  Laboratori de Bioseguretat Alimentària (LBSA); Laboratori de caracterització elèctrica i avaluació de fiabilitat de materials, dispositius i circuits electrònics (LCE); Laboratori de Dosimetria Biològica (LDB); Laboratori de Mesures Magnètiques i Tèrmiques (LMT); Laboratori de Referència d’Enzimologia Clínica (LREC); Laboratori de Diagnosi de Malalties Infeccioses- LVDMI; Multi-omics Bionformatics Core facility (MBC); Planta Pilot de Fermentació (PPF); Rodent Behavioral Core (RBC); Servei d’Anàlisis Arqueològiques (SAA); Servei d’Anàlisis i Aplicacions Microbiològiques (SAiAM); Servei de Bioquímica Clínica Veterinària (SBCV); Servei de Consultoria Matemàtiques (SCM); Servei de Diagnòstic Patològic de Peixos (SDPP); Servei de Datació per Triti i Carboni 14; Servei d’Estudis i Dictàmens Jurídics (SEDIJ); Servei d’Ecopatologia de Fauna Salvatge (SEFaS); Servei d’Endocrinologia i Radioimmunoanàlisi (SER); Servei d’Hematologia Clínica Veterinària (SHCV); Serveis Integrats d’Animals de Laboratori (SIAL); Servei de Nutrició i Benestar Animal (SNIBA); Servei de Psicologia i Logopèdia (SPL); Servei de Tractament d’Imatges (STI); Servei Veterinari de Bacteriologia i Micologia (SVBM); Servei Veterinari de Genètica Molecular (SVGM); Unitat de Patologia Murina i Comparada (UPMIC) i la Unidad de Producción de Vectores (UPV).

Vistos els informes justificatius de les propostes de tarifa 2022-2023 dels Laboratoris de Prestació de Serveis presentat per la Vicegerència de Recerca (document 1).

Vista la comparativa de les tarifes dels anys 2022-2023 dels Laboratoris de Prestació de Serveis presentada per la Vicegerència de Recerca (document 2).

Atès l’article 28.3 apartat c, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Atès l’acord número CE 68/2020 que deixa sense efecte l’acord 16 bis/2008 pres per la Comissió Econòmica del Consell Social de 19 de juny.

Atès l’acord CE 96/2022 pres per la Comissió Econòmica de 16 de setembre de 2022, en virtut del qual s’acorda el procediment per a l’aprovació de tarifes dels serveis de la Universitat Autònoma de Barcelona per la Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S'acorda (Acord  CE 139/2022):

Primer. Aprovar les tarifes per a l’any 2023 dels laboratoris de prestació de serveis següents:

  1. Centre de Serveis AFIN - Servei d'acompanyament en reproducció assistida,  d’acord amb el que consta en el document 3.
  2. Equip de Desenvolupament Organitzacional (EDO-SERVEIS), d’acord amb el que consta en el document 4.
  3. Servei Forènsic Ambiental (Enviroforensic), d’acord amb el que consta en el document 5.
  4. Plataforma de Biotecnologia Industrial (IBISBA), d’acord amb el que consta en el document 6.
  5. Laboratori de Tecnologies per a la Traducció Audiovisual (LABTTAV), d’acord amb el que consta en el document 7.
  6. Laboratori d’Anàlisi d’Isòtops Estables (LAIE), d’acord amb el que consta en el document 8.
  7. Laboratori d’Anàlisi d’Indicadors Hormonals, d’Estrès, Benestar i Reproducció Animals (LAIHA), d’acord amb el que consta en el document 9.
  8. Laboratori d’Anàlisi Palinològiques (LAP), d’acord amb el que consta en el document 10.
  9. Laboratori de Bioseguretat Alimentària (LBSA), d’acord amb el que consta en el document 11.
  10. Laboratori de caracterització elèctrica i avaluació de fiabilitat de materials, dispositius i circuits electrònics (LCE), d’acord amb el que consta en el document 12.
  11. Laboratori de Dosimetria Biològica (LDB), d’acord amb el que consta en el document 13.
  12. Laboratori de Mesures Magnètiques i Tèrmiques (LMT), d’acord amb el que consta en el document 14.
  13. Laboratori de Referència d’Enzimologia Clínica (LREC), d’acord amb el que consta en el document 15.
  14. Laboratori de Diagnosi de Malalties Infeccioses- LVDMI, d’acord amb el que consta en el document 16.
  15. Multi-omics Bionformatics Core facility (MBC), d’acord amb el que consta en el document 17.
  16. Planta Pilot de Fermentació (PPF), d’acord amb el que consta en el document 18.
  17. Rodent Behavioral Core (RBC), d’acord amb el que consta en el document 19.
  18. Servei d’Anàlisis Arqueològiques (SAA), d’acord amb el que consta en el document 20.
  19. Servei d’Anàlisis i Aplicacions Microbiològiques (SAiAM), d’acord amb el que consta en el document 21.
  20. Servei de Bioquímica Clínica Veterinària (SBCV), d’acord amb el que consta en el document 22.
  21. Servei de Consultoria Matemàtiques (SCM), d’acord amb el que consta en el document 23.
  22. Servei de Diagnòstic Patològic de Peixos (SDPP), d’acord amb el que consta en el document 24.
  23. Servei de Datació per Triti i Carboni 14, d’acord amb el que consta en el document 25.
  24. Servei d’Estudis i Dictàmens Jurídics (SEDIJ), d’acord amb el que consta en el document 26.
  25. Servei d’Ecopatologia de Fauna Salvatge (SEFaS), d’acord amb el que consta en el document 27.
  26. Servei d’Endocrinologia i Radioimmunoanàlisi (SER), d’acord amb el que consta en el document 28.
  27. Servei d’Hematologia Clínica Veterinària (SHCV), d’acord amb el que consta en el document 29.
  28. Serveis Integrats d’Animals de Laboratori (SIAL), d’acord amb el que consta en el document 30.
  29. Servei de Nutrició i Benestar Animal (SNIBA), d’acord amb el que consta en el document 31.
  30. Servei de Psicologia i Logopèdia (SPL), d’acord amb el que consta en el document 32.
  31. Servei de Tractament d’Imatges (STI), d’acord amb el que consta en el document 33.
  32. Servei Veterinari de Bacteriologia i Micologia (SVBM), d’acord amb el que consta en el document 34.
  33. Servei Veterinari de Genètica Molecular (SVGM), d’acord amb el que consta en el document 35.
  34. Unitat de Patologia Murina i Comparada (UPMIC), d’acord amb el que consta en el document 36.
  35. Unidad de Producción de Vectores (UPV), d’acord amb el que consta en el document 37.

Segon. Comunicar el present acord al vicegerent de Recerca, per tal que es duguin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.


5.3. Tarifes d’altres estructures per a l’any 2023.

Exposició de motius

Vista la proposta presentada per la Vicegerència de Recerca, en relació a l’aprovació, si escau, de les tarifes de Nitrogen de les Facultats de Ciències i de Biociències de la UAB, la Comissió d’Ètica en la Recerca (CER), l’Òrgan habilitat de la Comissió d’Ètica en Experimentació Animal (OH-CEEA-UAB), el Servei d’Estabulari de ratolins SER-CBATEG, el Servei de Recursos Docents de la Facultat de Medicina, Serveis d’Audiovisuals de la Facultat de Ciències de l’Educació i la Unitat de Garantia de Qualitat per a l’any 2023 (document 3, document 4, document 5, document 6, document 7, document 8 i document 9).

Vistos els informes justificatius de les tarifes 2023 d’altres estructures presentats per la Vicegerència de Recerca (document 1).

Vistos els informes comparatius de les tarifes 2023 d’altres estructures presentats pels diferents serveis (document 2).

Atès l’article 89, apartat i, de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya.

Atès l’article 28.3 apartat c, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Atès l’acord número CE 68/2019 que deixa sense efecte l’acord 16 bis/2008 pres per la Comissió Econòmica del Consell Social de 19 de juny.

Atès l’acord CE 96/2022 pres per la Comissió Econòmica de 16 de setembre de 2022, en virtut del qual s’acorda el procediment per a l’aprovació de tarifes dels serveis de la Universitat Autònoma de Barcelona per la Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S'acorda (Acord  CE 140/2022):

Primer. Aprovar les tarifes d’altres estructures per a l’any 2023 següents:

  1. Facultat de Ciències i de Biociències de la UAB, pel que fa a les tarifes del nitrogen, d’acord amb el que consta en el document 3.
  2. Comissió d’Ètica en la Recerca (CER), d’acord amb el que consta en el document 4.
  3. Òrgan habilitat de la Comissió d’Ètica en Experimentació Animal- UAB, d’acord amb el que consta en el document 5.
  4. Servei d’Estabulari de ratolins SER-CBATEG, d’acord amb el que consta en el document 6.
  5. Servei Centre de Recursos Docents de la Facultat de Medicina, d’acord amb el que consta en el document 7.
  6. Servei d’Audiovisuals de la Facultat de Ciències de l’Educació, d’acord amb el que consta en el document 8.
  7. Unitat de Garantia de Qualitat, d’acord amb el que consta en el document 9.

Segon. Comunicar el present acord al vicegerent de Recerca, per tal que es duguin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.

 


5.4. Tarifes de l’Institut de Neurociències corresponents a l’any 2023.

Exposició de motius

Vista la proposta presentada pel Director de l’Institut de Neurociències, en relació a l’aprovació, si escau, de les tarifes de l’Institut de Neurociències de la UAB per a l’any 2023 (document 3).

Vist l’informe justificatiu de les tarifes 2023 de l’Institut de Neurociències de la UAB presentat pel Director de l’Institut (document 1) i les tarifes comparatives dels anys 2021 i 2022 (document 2).

Atès l’article 89, apartat i, de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya.

Atès l’article 28.3 apartat c, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Atès l’acord número CE 68/2019 que deixa sense efecte l’acord 16 bis/2008 pres per la Comissió Econòmica del Consell Social de 19 de juny.

Atès l’acord CE 96/2022 pres per la Comissió Econòmica de 16 de setembre de 2022, en virtut del qual s’acorda el procediment per a l’aprovació de tarifes dels serveis de la Universitat Autònoma de Barcelona per la Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB.

 

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S'acorda (Acord CE 141/2022):

Primer.  Aprovar les tarifes per a l’any 2023 de l’Institut de Neurociències de la UAB, d’acord amb el que consta en el document 3.

Segon.  Comunicar aquest acord al director de l’Institut de Neurociències, als efectes de les gestions que siguin oportunes.


6. Modificació de la relació de llocs treball del PAS de la UAB.

Exposició de motius

Vist l’article 90. c de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist l'article 158 dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.3.h del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist l’acord CE 47/2022 pres per la Comissió Econòmica del Consell Social de data 6 de maig de 2022 en virtut del qual s’acorda: Primer. Aprovar la Relació de Llocs de Treball del Personal d’Administració i Serveis de la UAB a 31 de desembre de 2021, d’acord amb el que consta en el document 1. Segon. Encarregar al vicerector d’Organització  l'execució i el seguiment d'aquest acord. Tercer. Comunicar aquest acord al gerent de la UAB, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.

Vist l’acord CE 79/2022 pres per la Comissió Econòmica del Consell Social de data 8 de juliol de 2022 en virtut del qual s’acorda: Primer. Establir que la Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB aprovi les modificacions puntuals corresponents a la relació de llocs de treball del personal d’administració i serveis de la Universitat que es produeixin al decurs de cada exercici social per la variació del nombre de lloc de treball, del grup i/o dels complements inclosos en la relació inicial, prèvia proposta del gerent de la Universitat, així com la despesa que comporten. Segon. Establir que Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB aprovi anualment, a proposta del Consell de Govern de la UAB, la relació de llocs de treball del personal d’administració i serveis de la universitat.

Atesa la proposta presentada per la gerència de la UAB sobre la modificació relativa a la Relació de Llocs de Treball del personal d’administració i serveis de la UAB (document 1).

Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

 S’acorda (Acord CE 142/2022):

Primer. Aprovar la modificació de la Relació de Llocs de Treball del Personal d’Administració i Serveis de la UAB, d’acord amb el que consta en el document 1.

Segon. Encarregar la vicerectora d’Organització l'execució i el seguiment d'aquest acord.

Tercer. Comunicar aquest acord al gerent de la UAB, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.

 


7.1. Cessió d’ús d’espais a l’Associació EPONA.

Exposició de motius

Vista la proposta de la Vicerectora de Campus, Sostenibilitat i Territori de formalitzar amb l’Associació EPONA un conveni de cessió d’ús d’espais.

Atès que l’Associació EPONA és una entitat sense ànim de lucre que té per finalitat facilitar la rehabilitació bio-psicosocial de les persones que ho requereixin, per mitjà de les teràpies assistides amb cavalls, així com oferir formació de qualitat tot buscant la professionalització i reconeixement del valor terapèutic de l’Equinoteràpia.

Atès que la UAB, a través del Laboratori d’Investigació Prosocial Aplicada i l’Associació EPONA, realitzen el Curs de Especialista Monitor en Equinoteràpia i el Postgrau en Equinoteràpia i Coaching Prosocial en dependències de la UAB.

Atès que en data 2 de desembre de 2016 la UAB i l’Associació EPONA van formalitzar un conveni de cessió d’ús per un període inicial, el qual va finalitzar el 6 de desembre de 2022 (document 1).

Atès que l’Associació EPONA requereix gaudir l’autorització d’ús de l’espai que es detalla per fer les pràctiques del Curs de Monitor d’equinoteràpia i el Postgrau, així com sessions pràctiques d’equinoteràpia i formació, sota les condicions següents:

  • Objecte: Parcel·la semi-boscosa situada a la part Oest del Campus, entre les Granges de Veterinària i la Travessera dels Turons, carrer de Les Granges i carrer del Hospital Clínic Veterinari, delimitant uns 5.000 m2, on s’instal·laran dues pistes per a cavalls, una caseta de fusta de 20 m2 per a magatzem d’estris i material d’ús en teràpies, petit mòdul per a Servei adaptat, zona de dutxes per a cavalls, i en un futur una petita aula de 40 m2 (document 2).
  • Cànon: 16.809 € anuals –impostos exclosos-, a raó de 1.400,75 € / mes. Revisable anualment amb l’IPC Estatal.
  • Despeses: L’Associació EPONA haurà d’abonar a la UAB, apart de l’import del cànon, les despeses d’aigua i electricitat generades als espais objecte de cessió d’ús.
  • Termini de duració: 6 anys, amb la possibilitat de prorrogar de forma expressa el conveni per successius períodes de 6 anys cadascun fins arribar a un total de 30 anys.
  • Destinació: Desenvolupament de les activitats pròpies de la seva finalitat associativa, pràctiques del Curs de Monitor d’equinoteràpia i el Postgrau, així com sessions pràctiques d’equinoteràpia i formació.

Vist allò que disposen els articles 92 i 137.4 de la Llei 33/2003, de 3 de novembre, de patrimoni de les Administracions Públiques.

Vist l’article 28 del decret legislatiu 1/2002, de 24 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la llei de patrimoni de la Generalitat de Catalunya.

Vist l’article 70 del decret 323/1983, de 14 de juliol, del reglament del patrimoni de Catalunya.

Vist l’article 89.k) de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist l’article 207.2 dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.2. apartat g, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social.

Atesa la conformitat de la gerència i el Gabinet Jurídic.

Vist que en la sessió de Consell de Govern de 14 de desembre de 2022 s'ha pres l'acord 102/2022 sobre l’autorització de la cessió d’ús a l’Associació EPONA d’uns espais destinats al desenvolupament de les activitats pròpies de la seva finalitat associativa.

Per tot això, a la vista de les consideracions i documentació continguda en la part expositiva, 

S’acorda (acord CE 143/2022):

Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:

Primer. Autoritzar la cessió d’ús a l’Associació EPONA d’uns espais que es passen a identificar, en els termes següents:

  1. Objecte: parcel·la semi-boscosa situada a la part Oest del Campus, entre les Granges de Veterinària i la Travessera dels Turons, carrer de Les Granges i carrer del Hospital Clínic Veterinari, delimitant uns 5.000 m2, on s’instal·laran dues pistes per a cavalls, una caseta de fusta de 20 m2 per a magatzem d’estris i material d’ús en teràpies, petit mòdul per a Servei adaptat, zona de dutxes per a cavalls, i en un futur una petita aula de 40 m2 (document 2).
  1. Cànon: 16.809 € anuals –impostos exclosos–, a raó de 1.400,75 € / mes. Revisable anualment amb l’IPC Estatal.
  1. Despeses: l’Associació EPONA haurà d’abonar a la UAB, apart de l’import del cànon, les despeses d’aigua i electricitat generades als espais objecte de cessió d’ús.
  1. Termini de duració: 6 anys, amb la possibilitat de prorrogar de forma expressa el conveni per successius períodes de 6 anys cadascun fins arribar a un total de 30 anys.
  1. Destinació: desenvolupament de les activitat pròpies de la seva finalitat associativa, pràctiques del Curs de Monitor d’equinoteràpia i el Postgrau, així com sessions pràctiques d’equinoteràpia i formació.

Segon.  Autoritzar el rector, o persona en qui delegui, perquè amb les més àmplies facultats pugui signar els documents públics i privats que siguin necessaris, amb les clàusules que consideri més adients, per donar compliment a aquest acord.

Tercer.  Encarregar la vicerectora de Campus, Sostenibilitat i Territori l’execució i el seguiment d’aquest acord.

Quart.  Comunicar el present acord al Director d’Arquitectura i Logística, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.


7.2. Cessió d’ús d’uns terrenys a LGAI Technological Center, S.A.

Exposició de motius

Vista la proposta de la vicerectora de Campus, Sostenibilitat i Territori en relació amb la sol·licitud de LGAI TECHNOLOGICAL CENTER, SA pel que fa a l’autorització d’ús de terreny.

Atès que mitjançant escrit de data 15 de gener de 1990 la UAB va autoritzar el Laboratori General d’Assaigs i Investigacions (LGAI) a construir part de la carretera que voreja el Laboratori i l’aparcament associat i va autoritzar l’ús de l’aparcament esmentat als usuaris del Laboratori.

Atès que per acord 40/2010 pres pel Ple del Consell Social de data 28 d’octubre de 2010, la UAB va cedir l’ús a LGAI TECHNOLOGICAL CENTER, SA d’una porció del terreny annex a l’edifici on està radicat el Laboratori General d’Assaigs i Investigacions de Catalunya (LGAI), amb la superfície disponible necessària per donar ús a 450 places de pàrquing, aproximadament, per un termini de tres anys, la qual es va formalitzar en data 29 d’octubre de 2010 i, per tant, finalitzà el 29 d’octubre de 2013.

Atès que per acord 72/2013 pres pel Ple del Consell Social de data 28 de novembre, la UAB va cedir l’ús a LGAI TECHNOLOGICAL CENTER, SA d’una porció del terreny situat davant l’entrada de l’edifici on està radicat el Laboratori General d’Assaigs i Investigacions de Catalunya (LGAI), de superfície de 2.700 m2, corresponent a 132 places de pàrquing, aproximadament, per un termini de tres anys i, per tant, finalitzà el 3 de desembre de 2016.

Atès que per acord PLE 08/2017 pres pel Ple del Consell Social de data 21 de febrer de 2017, la UAB va cedir l’ús a LGAI TECHNOLOGICAL CENTER, SA d’una porció del terreny situat davant l’entrada de l’edifici on està radicat el Laboratori General d’Assaigs i Investigacions de Catalunya (LGAI), de superfície de 2.700 m2, corresponent a 132 places de pàrquing, aproximadament, per un termini de 3 anys i, per tant, finalitzà el 3 de desembre de 2017.

Atès que per acord PLE 91/2017 pres pel Ple del Consell Social de data 20 de desembre de 2017, la UAB va cedir l’ús a LGAI TECHNOLOGICAL CENTER, SA d’una porció del terreny situat davant l’entrada de l’edifici on està radicat el Laboratori General d’Assaigs i Investigacions de Catalunya (LGAI), de superfície de 2.700 m2, corresponent a 132 places de pàrquing, aproximadament, per un termini de 3 anys, des del 3 de desembre de 2017 fins el 3 de desembre de 2020, tot i que va ser finalment prorrogat fins el 20 de desembre de 2021 en virtut de resolució del retor d’11 de març de 2021.

Atès que és voluntat de LGAI TECHNOLOGICAL CENTER, SA de tornar a gaudir l’ús d’una superfície de terreny de 2.700 m2, corresponent a 132 places de pàrquing, aproximadament, ubicats davant l’entrada principal de l’edifici on està ubicat el Laboratori General d’Assaigs i Investigacions de Catalunya –identificat segons plànol annex– per un període de 4 anys.

Atesa la necessitat de concretar l’espai objecte d’autorització i d’establir alhora una contraprestació al respecte.

Vist allò que disposen els articles 92 i 137.4 de la Llei 33/2003, de 3 de novembre, de patrimoni de les Administracions Públiques.

Vist l’article 28 del decret legislatiu 1/2002, de 24 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la llei de patrimoni de la Generalitat de Catalunya.

Vist l’article 70 del decret 323/1983, de 14 de juliol, del reglament del patrimoni de Catalunya.

Vist l’article 89.k) de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist l’article 207.2 dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.2. apartat g, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social.

Atesa la conformitat de la gerència i el Gabinet Jurídic.

Vist que en la sessió de Consell de Govern de 14 de desembre de 2022 s'ha pres d'acord 103/2022 sobre l’autorització de l’ús de terrenys de titularitat de la UAB a LGAI Technological Center, S.A.

Per tot això, a la vista de les consideracions i documentació continguda en la part expositiva,

S’acorda (acord CE 144/2022):

Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:

Primer.  Autoritzar l’ús de terrenys de titularitat de la UAB a LGAI Technological Center, SA en els termes següents:

  1. Objecte: porció del terreny situat davant l’entrada principal de l’edifici on està radicat el Laboratori General d’Assaigs i Investigacions de Catalunya, amb la superfície de 2.700 m2 per donar ús a 132 places de pàrquing, aproximadament (document 1) .
  1. Preu: 37.000,00 € anuals (IVA exclòs) i subjecte a revisió anual d’acord amb l’IPC estatal.
  1. Termini de duració: 2 anys, des del 21 de desembre de 2021, més dos possibles pròrrogues anuals.
  1. Destinació: el destí del dret d’ús objecte d’autorització serà l’apartament de vehicles al voltant de l’edifici on està radicat el LGAI per als seus usuaris (132 places aproximadament).

Segon.  Autoritzar el rector, o persona en qui delegui, perquè amb les més àmplies facultats pugui signar els documents públics i privats que siguin necessaris, amb les clàusules que consideri més adients, per donar compliment a aquest acord.

Tercer.  Encarregar la vicerectora de Campus, Sostenibilitat i Territori l’execució i el seguiment d’aquest acord.

Quart.  Comunicar el present acord al Director d’Arquitectura i Logística.


7.3. Cessió d’ús d’espais per a la instal·lació d’una canonada i autorització d’ocupació temporal.

Exposició de motius

Atès que Aigües de Barcelona Empresa Metropolitana de Gestió del Cicle Integral de l’Aigua, S.A. (d’ara endavant Aigües de Barcelona, S.A.) ha de dur a terme, sobre les finques abans descrites, l’execució de les obres relatives al “Projecte constructiu de renovació de la canonada d’abastament Badia-Barberà, tram ctra. Autònoma aparcament bombers”. Les obres esmentades afecten a part de les finques de referència en els termes següents:

 

         
REF CADASTRAL ADREÇA M2 OCUPACIÓ PERMANENT M2 SERVITUD M2 OCUPACIÓ TEMPORAL
5663102DF2956D0001SW AV SERRAGALLINERS 6,53 420,11 613,06
SENSE REF CADASTRAL CTRA UNIVERSITAT AUTONOMA 7,3 49,47 43,89
  TOTAL 13,83 469,58 656,95

S’incorporen com a document 1 els plànols de situació dels espais on es constitueix la cessió, i com a document 2 la minuta del contracte de constitució de servitud d’aqüeducte / de pas i d’autorització d’ocupació temporal.

Vist allò que disposen els articles 92 i 137.4 de la Llei 33/2003, de 3 de novembre, de patrimoni de les Administracions Públiques.

Vist l’article 28 del decret legislatiu 1/2002, de 24 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la llei de patrimoni de la Generalitat de Catalunya.

Vist l’article 70 del decret 323/1983, de 14 de juliol, del reglament del patrimoni de Catalunya.

Vist l’article 89.k) de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist l’article 207.2 dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.2. apartat g, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social.

Atesa la conformitat de la gerència i el Gabinet Jurídic.

Vist que en la sessió de Consell de Govern de 14 de desembre de 2022 s'ha pres l'acord 101/2022 sobre l’autorització a Aigües de Barcelona, Empresa Metropolitana de Gestió del Cicle Integral de l’Aigua, l’ús de 469,58 m2 d’uns terrenys de la UAB per a la instal·lació d’una canonada de pas soterra i les instal·lacions complementàries i ocupar temporalment la porció de terreny de 659,95 m2 de superfície, amb l’objecte de possibilitar l’execució de les obres indicades en l’anterior acord.

Per tot això, a la vista de les consideracions i documentació continguda en la part expositiva, 

S’acorda (acord CE 145/2022):

Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:

Primer.  Autoritzar a Aigües de Barcelona, Empresa Metropolitana de Gestió del Cicle Integral de l’Aigua, S.A., amb CIF número 66098435, l’ús de 469,58 m2 d’uns terrenys de la UAB, ubicats a les finques núm. 45.277 i 45.279 inscrites al Registre de la propietat núm. 2 de Cerdanyola del Vallès (parcel·la cadastral número 5663102DF2956D) per a la instal·lació d’una canonada de pas soterrat i les instal·lacions complementaries, pel període màxim permès per la legislació de patrimoni de les Administracions públiques, tal com es grafia en el plànol acompanyat com a document 1.

Segon.  Autoritzar a Aigües de Barcelona, S.A. a ocupar temporalment la porció de terreny de 656,95 m2 de superfície, amb l’objecte de possibilitar l’execució de les obres indicades en el punt primer d’aquest acord.

Tercer.  Autoritzar el rector, o persona en qui delegui, perquè en nom i representació de la Universitat Autònoma de Barcelona, formalitzi amb el representant d’ Aigües de Barcelona, Empresa Metropolitana de Gestió del Cicle Integral de l’Aigua, S.A. el contracte de constitució de servitud d’aqüeducte / de pas i d’autorització d’ocupació temporal, facultant-los perquè realitzin totes les actuacions necessàries per l’execució dels presents acords, incloses les esmenes o millores de caràcter tècnic que siguin necessàries per a la signatura del document, d’acord amb la proposta de minuta que s’aprova i que consta com a document 2.

Quart.  Encarregar la vicerectora de Campus, Sostenibilitat i Territori l’execució i el seguiment del punt primer d’aquest acord.

Cinquè.  Comunicar el present acord al Director d’Arquitectura i Logística de la UAB, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.


7.4. Cessió d’espais en el marc de l’activitat de l’Escola FUAB-Formació per al curs 2022-2023.

Exposició de motius

Atès que en data 19 de gener de 2016 la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i la Fundació Universitat Autònoma de Barcelona (FUAB) van signar un conveni per a la participació del professorat de la UAB a la FUAB i la gestió d’espais en el marc de la l’Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (fUABf) on es preveu, entre d’altres, el procediment d’autorització d’ús d’espais de la UAB (document 1).

Atès que es vol signar un annex a l’anterior conveni pel qual es concretin els espais necessaris per portar a terme un màster universitari en Didàctica del Xinès per Hispanoparlants, un màster universitari en Unió Europea, Xina, Cultura i Economia i un màster universitari en Polítiques Socials i Acció Comunitària. (document 2).

Vist l’article 70 del decret 323/1983, de 14 de juliol, del reglament del patrimoni de Catalunya i l’article 207.2 dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 89.k) de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist l’article 28.2. apartat g, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social.

Atesa la conformitat de la gerència i el Gabinet Jurídic.

Vist que en la sessió de Consell de Govern de 14 de desembre de 2022 s'ha pres d'acord 104/2022 sobre l’autorització de la signatura del conveni per a la participació del professorat de la UAB a la Fundació UAB i la gestió d’espais en el marc de l’activitat de l’Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona- Formació (fUABf).

Per tot això, a la vista de les consideracions i documentació continguda en la part expositiva, 

S’acorda (acord CE 146/2022):

Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:

Primer.  Autoritzar la signatura de l’annex al conveni per a la participació del professorat de la Universitat Autònoma de Barcelona a la Fundació Universitat Autònoma de Barcelona i la gestió d’espais en el marc de l’activitat de l’Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona – Formació (fUABf), d’acord amb el que consta en el document 2 .

Segon.  Encarregar la vicerectora de Campus, Sostenibilitat i Territori l’execució i el seguiment d’aquest acord.

Tercer.  Comunicar el present acord a la vicegerent d’economia, per tal que porti a terme les mesures per a fer-lo efectiu.

 


8.   Tarifes pels serveis prestats per la Fundació UAB com a mitjà propi de la UAB per a l’exercici 2022 amb efectes des de l’1 de gener de 2022.

Exposició de motius

Atès que la Fundació UAB (FUAB) és un mitjà propi d’aquesta Universitat a la qual se li encomanen els encàrrecs de gestió corresponents a activitats docents, de recerca i d’acció social i en la prestació de serveis comercials i de gestió patrimonial vinculats a l’activitat universitària, dirigits tant a la comunitat UAB com al públic en general, empreses i institucions, a través de la coordinació de diverses entitats i serveis.

Vist el document que recull les tarifes dels encàrrecs de gestió de la Fundació UAB com a mitjà propi de la UAB les quals seran vigents amb efectes des de l’1 de gener de 2022 (document 1).

Vist l’acord CE 113/2022 pres per la Comissió Econòmica de data 7 d’octubre de 2022, en virtut del qual s’acorda aprovar la ratificació de les tarifes dels serveis prestats per la Fundació UAB com  mitjà propi de la UAB per a l’exercici 2022 amb efectes des de l’1 de gener de 2022.

Atès que el document que recull les tarifes dels encàrrecs de gestió de la Fundació UAB com a mitjà propi de la UAB les quals tindran vigència amb efectes des de l’1 de gener de 2022 en el qual s’han incorporat dues noves tarifes relatives a la gestió administrativa de l’activitat de l’International Welcome Point i a la gestió administrativa del CBATEG.

Atès l’article 89.i de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Atès l’article 123 dels Estatuts de la UAB.

Atesos els articles 15.6 i 28.3.c del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist l’acord pres per la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern de data de 30 de novembre de 2022 en virtut del qual s’acorda: PRIMER. Ratificar les tarifes pels serveis prestats per la Fundació UAB (FUAB) com a mitjà propi de la UAB per a l’exercici 2022 amb efectes des de l’1 de gener de 2022, que s’annexa. SEGON. Elevar aquesta acord al Consell Social perquè exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar al vicerector d’Economia l'execució i el seguiment d'aquests acords.

Per tot això, a la vista de les consideracions i documentació continguda en la part expositiva, 

S’acorda (acord CE  147/2022):

Primer.  Deixar sense efectes l’acord CE 113/2022 pres per la Comissió Econòmica de 7 d’octubre de 2022 en relació a les tarifes pels serveis prestats per la Fundació UAB com a mitjà propi de la UAB per a l’exercici 2022.

Segon.  Aprovar la ratificació de les tarifes pels serveis prestats per la Fundació UAB (FUAB) com a mitjà propi de la UAB per a l’exercici 2022 amb efectes des de l’1 de gener de 2022, d’acord amb el que consta en el  document 1.

Tercer.  Encarregar al vicerector d’Economia l’execució i el seguiment d’aquest acord.

Quart.  Comunicar aquest acord a la vicegerència d’Economia, als efectes de les gestions que siguin oportunes.


9. Modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 28 de novembre de 2022.

Exposició de motius

Atesa la sol·licitud presentada per la Gerència de la UAB en relació a la proposta de modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 28 de novembre de 2022 (document 1).

Atès l’article 89.g de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Atès l’article 28.2.b del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S’acorda (Acord CE 148/2022):

Primer.  Aprovar les modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 28 de novembre de 2022, d’acord amb el que consta en el document 1.

Segon.  Comunicar aquest acord al Gerent i a la vicegerent de l’àmbit econòmic de la UAB, per tal que es duguin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.

 


10. Seguiment de l’execució del Pressupost de la UAB de  l’exercici 2022.

Exposició de motius

Vist l’acord PLE 14/2022 pres pel Ple del Consell Social reunit el 17 de maig, en virtut del qual s’aprova el pressupost de la UAB per a l’exercici 2022.

Atesa la situació econòmica que afecta a tot el país i també a les universitats i que, en el marc de la normativa estatal i autonòmica d’aplicació, és del tot imprescindible l’assoliment de l’equilibri del pressupost.

Vist l’informe sobre el seguiment de l’execució del Pressupost de la UAB de l’exercici 2022 presentat per la Gerència (document 1).

Vist l’article 89.d) de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya, en relació a les funcions econòmiques, pressupostàries i patrimonials del Consell Social.

Vist l’article 123.1) dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.3.g) del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S’acorda (Acord CE 149/2022):

Primer.  La Comissió Econòmica es dona per assabentada del seguiment de l’execució del pressupost de la UAB de l’exercici 2022, d’acord amb el que consta en el document 1.

Segon.  Presentar al Ple del Consell Social la informació sobre el seguiment del pressupost 2022 de la UAB, d’acord amb el que consta en el punt primer d’aquest acord.

 


11. Pressupost de la Universitat Autònoma de Barcelona per a l’exercici 2023.

 Exposició de motius

Vist l’article 14.2 de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre d’Universitats, modificada per la Llei Orgànica 4/2007, de 12 d’abril.

Vist l’article 89 de la Llei Orgànica 1/2003, de 19 de febrer d’Universitats de Catalunya.

Vistos els articles 64.l) i 212 dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.2.b) del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist l’acord PLE 53/2022 pres pel Ple del Consell Social reunit el dia 17 de novembre de 2022, en virtut del qual s’acorda: 1) Aprovar el document “Criteris bàsics per a l’elaboració del Pressupost de la UAB 2023”, d’acord amb el que consta en el document 1. 2) Encarregar la Gerència que elabori la proposta d’avantprojecte de pressupost de la UAB per 2023, d’acord amb els criteris que consten en el document 1, un cop aprovats pel Consell Social. 3) Encarregar el vicerector d’Economia el seguiment d’aquest acord. 4) Comunicar el present acord al gerent i a la vicegerent d’Economia per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.

Vist que en la sessió del Consell de Govern de 14 de desembre de 2022 s'ha pres l'acord 93/2022 sobre el projecte de Pressupost de la UAB per a l’exercici de 2023 i elevar la proposta al Consell Social perquè exerceixi les seves competències en matèria pressupostària.

Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S’acorda (Acord CE 150/2022):

Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:

Primer.  Aprovar el pressupost de la Universitat Autònoma de Barcelona per a l’exercici 2023, d’acord amb el que consta en el document 1.

Segon.  Condicionar l’execució pressupostària 2023 de l’aportació anual a l’Associació d’Amics de la Universitat Autònoma de Barcelona, d’import 33.000 euros, a la consecució de totes les actuacions següents: (i) a la realització d’una revisió de procediments acordats sobre aspectes econòmics i de gestió de l’entitat; (ii) a la modificació dels estatuts de l’Associació, per a la seva actualització, almenys, pel que fa a la legalitat vigent i l’alineament dels objectius de l’entitat amb l’estratègia de la UAB; i (iii) a l’establiment d’un acord entre la UAB i l’Associació d’Amics de la UAB que contempli l’alineació de les actuacions de l’entitat en tot allò que comporta la utilització de la marca de la UAB.

Tercer.  Comunicar aquest acord al vicerector d’Economia, el gerent i la vicegerent d’Economia de la UAB, per tal que es portin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.

 


12. Modificacions de crèdit del pressupost del Consell Social de la UAB corresponents a l’exercici 2022.

Exposició de motius

Vist l’article 14.4 de la Llei Orgànica 6/2021, de 21 de desembre d’Universitats, modificada per la Llei Orgànica 4/2007, de 12 d’abril.

Vist l’article 98 de la Llei Orgànica 1/2003, de 19 de febrer d’Universitats de Catalunya.

Vist l’article 124.1 dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.2.j. i l’article 33 del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist l’acord 15/2022 pres pel Ple del Consell Social de la UAB reunit el dia 17 de maig, pel qual s’aprova el pressupost del Consell Social de la UAB corresponent a l’exercici 2022.

Vist que les modificacions de crèdit del pressupost del Consell Social de l’exercici 2022 que es proposen en aquest punt de l’ordre del dia fan referència a la reclassificació de recursos entre diferents capítols del pressupost i la incorporació de dos projectes per a l’any 2022 acordats en la Comissió Societat Universitat de 30 de novembre (document 1).

Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.

Atesa la proposta de la vicerectora d’Innovació i de Projectes Estratègics.

Per tot això, a la vista de les consideracions i documentació continguda en la part expositiva, 

S’acorda (Acord CE 151/2022):

Aprovar la modificació de crèdit del pressupost del Consell Social de la Universitat Autònoma de Barcelona corresponent a l’exercici 2022, d’acord amb el que consta en el document 1.


13.   Pressupost del Consell Social de la Universitat Autònoma de Barcelona per a l’exercici 2023.

Exposició de motius

Vist l’article 14.4 de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre d’Universitats, modificada per la Llei Orgànica 4/2007, de 12 d’abril.

 Vist l’article 98 de la Llei Orgànica 1/2003, de 19 de febrer d’Universitats de Catalunya.

Vist l’article 124.1 dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.2.j i l’article 33 del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist l’acord CSU 03/2022 pres en la reunió de la Comissió Societat-Universitat de 30 de novembre, el qual estableix el següent: Informar favorablement al Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent: Primer. Aprovar donar continuïtat en l’any 2023 a les actuacions següents: 1. Destinar 6.000 euros a la 20a edició del Premi Argó a treballs de recerca d’estudiants de batxillerat i de cicles formatius de grau superior; 2. Destinar 2.000 euros a compte de la dotació del Premi d’Excel·lència Docent de la UAB del curs 2022-2023; 3. Destinar 10.000 euros a les Beques Impuls per a estudiants de la UAB amb necessitats especials corresponents al curs 2023-2024; 4. Destinar 5.000 euros per a l’acte La Nit del Consell Social de l’any 2023; 5. Destinar 6.650 euros per a la realització dels UAB Games de l’any 2023; 6. Destinar 1.900 euros al projecte “II premi als millors treballs de final de grau (TFG) relacionats amb l’emprenedoria social”, en concepte de les despeses per al premi en els àmbits de coneixement següents: Ciències experimentals i tecnològiques, Ciències socials, Ciències humanes i Ciències de la salut, de 400 euros cadascun, així com les despeses de difusió, d’import 300 euros. Segon. Destinar, en l’any 2023, fins a 11.132 euros al projecte “Difusió del protocol d’actuació de la UAB davant les situacions de violències masclistes i LGBTIfòbiques”. Tercer. Comunicar els apartats 1 i 2 del punt primer d’aquest acord la vicerectora d’Estudis i d’Innovació Docent de la UAB i a la directora de l’ICE, als efectes de les gestions que siguin oportunes. Quart. Comunicar l’apartat 3 del punt primer d’aquest acord a la vicerectora d’Alumnat i d’Ocupabilitat i al director de la Fundació Autònoma Solidaria, als efectes de les gestions que siguin oportunes. Cinquè. Comunicar l’apartat 5 del punt primer d’aquest acord a la vicerectora de Campus, Sostenibilitat i Territori i al director del Servei d’Activitat Física de la UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes. Sisè. Comunicar l’apartat f) del punt 1 d’aquest acord a la vicerectora d’Alumnat i d’Ocupabilitat de la UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes. Setè. Comunicar el punt segon d’aquest acord a la Secretària General de la Uab i a la directora de l’Observatori d’Igualtat de la UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes.

Vist que el pressupost finalment disponible en l’any 2023 per a actuacions de l’àmbit Societat-Universitat és de 40.174 euros, motiu pel qual es proposa al Ple que en l’any 2023 es destinin fins a 8.624 euros (enlloc d’11.132 euros) al projecte “Difusió del protocol d’actuació de la UAB davant les situacions de violències masclistes i LGBTIfòbiques”.

Vist l’acord CUE 06/2022 pres en la reunió de la Comissió Universitat-Empresa de 12 de desembre, que estableix el següent: Informar favorablement al Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent: Primer. Aprovar destinar, en l’any 2023, 5.000 euros per a l’acte La Nit del Consell Social de la UAB 2023. Segon. Aprovar destinar, en l’any 2023, 6.000 euros per al projecte “Creació del col·lectiu UAB_Empreses”, recursos que es faran efectius a la Fundació Parc de Recerca UAB, executora del projecte, en concepte de les despeses de les campanyes de màrqueting, de captació d’empreses i de material de promoció. Tercer. Aprovar destinar, en l’any 2023, 8.800 euros per al projecte “Setmana de la Innovació UAB”, recursos que es faran efectius a la Fundació Parc de Recerca UAB, executora del projecte, en concepte de les despeses del material de comunicació, de realització d’una creaton i de realització d’un vídeo promocional del programa Residence Experience. Quart. Aprovar destinar, en l’any 2023, 20.374 euros per al projecte “UAB Smart Campus Living Lab”, recursos que es faran efectius a la vicegerència de Recerca de la UAB, executora del projecte, a compte de les despeses de creació d’una plataforma de gestió de dades, de la integració LET i la contractació externa per a la dinamització del UAB Smart Campus Living Lab. Cinquè. Comunicar els punts segon i tercer d’aquest acord a la directora general i el gerent de la Fundació Parc de Recerca UAB i el vicegerent de Recerca de la UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes. Sisè. Comunicar el punt quart d’aquest acord a la vicerectora d’Innovació, Transferència i Emprenedoria i el vicegerent de Recerca de la UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes. Setè. Comunicar el present acord al cap del Gabinet de Projectes Estratègics de la UAB.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i a proposta del president del Consell Social es presenta, per a l’informe previ de la Comissió Econòmica, 

S’acorda (Acord CE 152/2022):

Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta de pressupost del Consell Social de la Universitat Autònoma de Barcelona per a l’exercici 2023, d’acord amb el que consta en el document 1.

 


14. Informació i debat sobre el concurs d’auditoria de la UAB.

Exposició de motius

Vist l’article 28.4. d) del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB, des de la Comissió Econòmica del Consell Social s’informa sobre el propers concurs d’auditoria de la UAB.


15.1.  Despesa pluriennal corresponent a la contractació dels serveis de manteniment dels sistemes de gestió i control de les instal·lacions de climatització i enllumenat d’edificis de la marca comercial Schneider al campus UAB.

Exposició de motius

Vist el document acreditatiu de l’aprovació de la despesa per a la contractació  número 57/2022 del servei de manteniment dels sistemes de gestió i control de les instal·lacions de climatització i enllumenat d’edificis de la marca comercial Schneider al campus de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2022, aprovat en sessió plenària del Consell Social, acord PLE 14/2022 de 17 de maig de 2022.

Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73,2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.

Vist l’article 89.d de la llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist el que disposa l’article 28.3.g del reglament d’organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist el que disposa  l’article 116.3 de la Llei  9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.

Vist l’acord pres per la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern de data 30 de novembre, en virtut del qual s’acorda: PRIMER. Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponent a la contractació número 57/2022 del servei de manteniment dels sistemes de gestió i control de les instal·lacions de climatització i enllumenat d’edificis de la marca comercial Schneider al campus de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA, que s’annexa. SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i documentació continguda en la part expositiva, 

S’acorda (acord CE 153/2022):

Primer.  Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponent a la contractació número 57/2022 del servei de manteniment dels sistemes de gestió i control de les instal·lacions de climatització i enllumenat d’edificis de la marca comercial Schneider al campus de la Universitat Autònoma de Barcelona, d’acord amb el que consta en el document 1.

Segon.  Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquest acord.

Tercer.  Comunicar aquest acord a la vicegerent d’Economia i al cap de la Unitat de Contractació de la UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes.

 


15.2.  Despesa pluriennal corresponent a la contractació dels serveis de consultoria i de formació en l’àmbit de la preparació de propostes de projectes de recerca internacionals.

Exposició de motius

Vist el document acreditatiu de l’aprovació de la despesa per a la contractació  de l’Acord Marc número CONSU-24/2022 de serveis de consultoria i de formació en l’àmbit de la preparació de propostes de projectes de recerca internacionals de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2022, aprovat en sessió plenària del Consell Social, acord PLE 14/2022 de 17 de maig de 2022.

Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73,2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.

Vist l’article 89.d de la llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist el que disposa l’article 28.3.g del reglament d’organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist el que disposa  l’article 116.3 de la Llei  9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.

Vist l’acord pres per la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern de data 30 de novembre, en virtut del qual s’acorda: PRIMER. Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponent a la contractació de l’Acord Marc núm. CONSU-24/2022 de serveis de consultoria i de formació en l’àmbit de la preparació de propostes de projectes de recerca internacionals de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA, que s’annexa. SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i documentació continguda en la part expositiva, 

S’acorda (acord CE 154/2022):

Primer.  Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponent a la contractació de l’Acord Marc número CONSU-24/2022 de serveis de consultoria i de formació en l’àmbit de la preparació de propostes de projectes de recerca internacionals de la Universitat Autònoma de Barcelona, d’acord amb el que consta en el document 1.

Segon.  Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquest acord.

Tercer.  Comunicar aquest acord a la vicegerent d’Economia i al cap de la Unitat de Contractació de la UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes.

 


15.3.  Despesa pluriennal corresponent a la contractació dels serveis de redacció de l’estudi previ del conjunt, projecte bàsic, projecte executiu fase 1 i direcció d’obra de la reforma, rehabilitació i adequació de l’edifici Artèxtil com a edifici de docència de la UAB.

Exposició de motius

Vist el document acreditatiu de l’aprovació de la despesa per a la contractació  de l’Acord Marc número CONSU-24/2022 de serveis de consultoria i de formació en l’àmbit de la preparació de propostes de projectes de recerca internacionals de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2022, aprovat en sessió plenària del Consell Social, acord PLE 14/2022 de 17 de maig de 2022.

Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73,2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.

Vist l’article 89.d de la llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist el que disposa l’article 28.3.g del reglament d’organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist el que disposa  l’article 116.3 de la Llei  9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.

Vist l’acord pres per la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern de data 30 de novembre, en virtut del qual s’acorda: PRIMER. Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponent a la contractació del concurs de projectes restringit a dues voltes amb intervenció de jurat núm. CONTR-19/2022 serveis de redacció de l’estudi previ del conjunt, projecte bàsic, projecte executiu fase 1 i direcció d’obra de la reforma, rehabilitació i adequació de l’edifici Artèxtil com a edifici de docència de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA, que s’annexa. SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i documentació continguda en la part expositiva, 

S’acorda (acord CE 155/2022):

Primer.  Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponent a la contractació del concurs de projectes restringit a dues voltes amb intervenció de jurat número CONTR-19/2022 serveis de redacció de l’estudi previ del conjunt, projecte bàsic, projecte executiu fase 1 i direcció d’obra de la reforma, rehabilitació i adequació de l’edifici Artèxtil com a edifici de docència de la Universitat Autònoma de Barcelona, d’acord amb el que consta en el document 1.

Segon.  Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquest acord.

Tercer.  Comunicar aquest acord a la vicegerent d’Economia i al cap de la Unitat de Contractació de la UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes.

 


15.4. Despesa pluriennal per a la contractació de la pròrroga de l’acord marc de serveis vinculats al manteniment correctiu i desenvolupament de noves funcionalitats per als entorns web de la UAB.

Exposició de motius

Vist el document acreditatiu de l’aprovació de la despesa per a la contractació  de l’Acord Marc número CONSU-69/2019 de serveis vinculats al manteniment correctiu i desenvolupaments de noves funcionalitats per al portal web i la intranet de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2022, aprovat en sessió plenària del Consell Social, acord PLE 14/2022 de 17 de maig de 2022.

Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73,2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.

Vist l’article 89.d de la llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist el que disposa l’article 28.3.g del reglament d’organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist el que disposa  l’article 116.3 de la Llei  9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.

Vist l’acord pres per la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern de data 30 de novembre, en virtut del qual s’acorda: PRIMER. Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponent a la contractació de la despesa per a la tercera pròrroga de l’acord marc núm. CONSU-69/2019 de serveis vinculats al manteniment correctiu i desenvolupaments de noves funcionalitats per al portal web i la intranet de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA, que s’annexa. SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i documentació continguda en la part expositiva, 

S’acorda (acord CE 156/2022):

Primer.  Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponent a la contractació de la despesa per a la tercera pròrroga de l’acord marc núm. CONSU-69/2019 de serveis vinculats al manteniment correctiu i desenvolupaments de noves funcionalitats per al portal web i la intranet de la Universitat Autònoma de Barcelona, d’acord amb el que consta en el document 1.

Segon.  Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquest acord.

Tercer.  Comunicar aquest acord a la vicegerent d’Economia i al cap de la Unitat de Contractació de la UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes.

 


15.5. Despesa pluriennal per a la contractació de la pròrroga del servei de neteja dels edificis i espais exteriors de la UAB.

Exposició de motius

Vist el document acreditatiu de l’aprovació de la despesa pluriennal corresponent a la primera pròrroga de la contractació número 35/2019 de servei de neteja dels edificis i dels espais exteriors corresponents al lot 1: centres docents i administratius i al lot 2: centres docents i administratius i espais exteriors comuns de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2022, aprovat en sessió plenària del Consell Social, acord PLE 14/2022 de 17 de maig de 2022.

Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73,2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.

Vist l’article 89.d de la llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist el que disposa l’article 28.3.g del reglament d’organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist el que disposa  l’article 116.3 de la Llei  9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.

Vist l’acord pres per la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern de data 30 de novembre, en virtut del qual s’acorda: PRIMER. Aprovar la proposta de despesa pluriennal corresponent a la primera pròrroga de la contractació núm. 35/2019 de servei de neteja dels edificis i dels espais exteriors corresponents al lot 1: centres docents i administratius i al lot 2: centres docents i administratius i espais exteriors comuns de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA, segons documents que s’annexen. SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l’execució i el seguiment d’aquests acords.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i documentació continguda en la part expositiva,

S’acorda (acord CE 157/2022):

Primer.  Aprovar la proposta de despesa pluriennal corresponent a la primera pròrroga de la contractació núm. 35/2019 de servei de neteja dels edificis i dels espais exteriors corresponents al lot 1: centres docents i administratius i al lot 2: centres docents i administratius i espais exteriors comuns de la Universitat Autònoma de Barcelona, d’acord amb el que consta en el document 1 i el document 2.

Segon.  Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquest acord.

Tercer.  Comunicar aquest acord a la vicegerent d’Economia i al cap de la Unitat de Contractació de la UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes.

 


16.1. Complements retributius autonòmics per mèrits de docència del personal docent i investigador funcionari i contractat. 1a Convocatòria AAI 2022 AQU Catalunya.

Exposició de motius

Vist els articles 72 i 90 de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist l’article 64. m dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.3.d del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.

D’acord amb la Resolució REU/3817/2021, de 23 de desembre, per la qual es dona publicitat al procediment i la certificació de la valoració dels mèrits individuals docents i de gestió del personal docent i investigador funcionari i contractat de les universitats públiques catalanes, meritats fins el 31 de desembre de 2021, per a l’assignació de les retribucions addicionals (document 1).

Vist el Decret 405/2006, de 24 d'octubre, pel qual s'estableixen les retribucions addicionals del personal docent i investigador funcionari i contractat de les universitats públiques de Catalunya, que en el seu article 7 estableix que un cop certificada l'avaluació per l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya, ho traslladarà al Consell de Govern per tal que pugui formular la proposta d'assignació al Consell Social.

Atès que l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU Catalunya) és competent per a l'avaluació dels mèrits de recerca del professorat universitari, a través de les seves comissions avaluadores de la Comissió d'Avaluació de la Recerca, i que també s’encarrega de notificar el resultat de l’avaluació a les persones interessades d’acord amb el procediment establert i comunica a cada universitat les avaluacions favorables obtingudes pel professorat respectiu, per tal que el Consell de Govern pugui formular la proposta d’assignació al Consell Social.

Ateses les certificacions emeses per AQU Catalunya referents als complements retributius autonòmics per mèrits de docència del professorat de la UAB (document 2).

Vist que en la sessió de Consell de Govern de 14 de desembre de 2022 està previst tractar els complements retributius addicionals per mèrits de docència del personal docent i investigador funcionari i contractat corresponent a la primera convocatòria AAI 2022 d’AQU Catalunya.

Prenent en consideració que la reunió del Consell de Govern per tractar aquest assumpte té lloc amb posterioritat a la tramesa de la convocatòria de la Comissió Econòmica de 15 de desembre de 2022 i que, per tant, l’acord CE 158/2022 que es proposa resta subjecte a l’acord que prengui el Consell de Govern el 14 de desembre de 2022.

 Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S’acorda  (Acord CE 158/2022):

Primer.  Aprovar els complements retributius autonòmics per mèrits de docència del personal docent i investigador funcionari i contractat de la UAB que ha obtingut estimació positiva, d’acord amb el que consta al document 2.

Segon.  Encarregar a la vicerectora de Personal Acadèmic que faci l’execució i el seguiment d'aquest acord.

Tercer.  Comunicar el present acord a l'Àrea de Gestió de Persones, per tal que porti a termes les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.

 


16.2. Complements retributius autonòmics per mèrits de gestió del personal docent i investigador funcionari i contractat. Avaluació 2021.

Exposició de motius

Vist els articles 72 i 90 de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist l’article 64. m dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.3.d del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.

D’acord amb la Resolució REU/3817/2021, de 23 de desembre, per la qual es dona publicitat al procediment i la certificació de la valoració dels mèrits individuals docents i de gestió del personal docent i investigador funcionari i contractat de les universitats públiques catalanes, meritats fins el 31 de desembre de 2021, per a l’assignació de les retribucions addicionals (document 1).

Vist el Decret 405/2006, de 24 d'octubre, pel qual s'estableixen les retribucions addicionals del personal docent i investigador funcionari i contractat de les universitats públiques de Catalunya, que en el seu article 7 estableix que un cop certificada l'avaluació per l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya, ho traslladarà al Consell de Govern per tal que pugui formular la proposta d'assignació al Consell Social.

Atès que l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU Catalunya) és competent per a l'avaluació dels mèrits de recerca del professorat universitari, a través de les seves comissions avaluadores de la Comissió d'Avaluació de la Recerca, i que també s’encarrega de notificar el resultat de l’avaluació a les persones interessades d’acord amb el procediment establert i comunica a cada universitat les avaluacions favorables obtingudes pel professorat respectiu, per tal que el Consell de Govern pugui formular la proposta d’assignació al Consell Social.

Ateses les certificacions emeses per AQU Catalunya referents als complements retributius autonòmics per mèrits de gestió del professorat de la UAB (document 2).

Vist que en la sessió de Consell de Govern de 14 de desembre de 2022 està previst tractar els complements retributius addicionals per mèrits de gestió del personal docent i investigador funcionari i contractat corresponent a l’avaluació 2021.

Prenent en consideració que la reunió del Consell de Govern per tractar aquest assumpte té lloc amb posterioritat a la tramesa de la convocatòria de la Comissió Econòmica de 15 de desembre de 2022 i que, per tant, l’acord CE 159/2022 que es proposa resta subjecte a l’acord que prengui el Consell de Govern el 14 de desembre de 2022.

Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,

S’acorda  (Acord CE 159/2022):

Primer.  Aprovar els complements retributius autonòmics per mèrits de gestió del personal docent i investigador funcionari i contractat de la UAB que ha obtingut estimació positiva, d’acord amb el que consta en el document 2.

Segon.  Encarregar a la vicerectora de Personal Acadèmic que faci l’execució i el seguiment d'aquest acord.

Tercer.  Comunicar el present acord a l'Àrea de Gestió de Persones, per tal que porti a termes les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.


16.3. Complements retributius autonòmics per mèrits de recerca del personal docent i investigador funcionari. 1a Convocatòria AAI 2022 AQU Catalunya.

Exposició de motius

Vist els articles 72 i 90 de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist l’article 64. m dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.3.d del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.

D’acord amb la Resolució REU/3818/2021, de 23 de desembre, per la qual es dona publicitat al procediment i als terminis de presentació de les sol·licituds d’avaluació de l’activitat investigadora del personal docent i investigador funcionari i contractat, per a períodes que hagin finalitzat com a màxim el 31 de desembre de 2021, per a l’assignació de les retribucions addicionals (document 1).

Vist el Decret 405/2006, de 24 d'octubre, pel qual s'estableixen les retribucions addicionals del personal docent i investigador funcionari i contractat de les universitats públiques de Catalunya, que en el seu article 7 estableix que un cop certificada l'avaluació per l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya, ho traslladarà al Consell de Govern per tal que pugui formular la proposta d'assignació al Consell Social.

Atès que l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU Catalunya) és competent per a l'avaluació dels mèrits de recerca del professorat universitari, a través de les seves comissions avaluadores de la Comissió d'Avaluació de la Recerca, i que també s’encarrega de notificar el resultat de l’avaluació a les persones interessades d’acord amb el procediment establert i comunica a cada universitat les avaluacions favorables obtingudes pel professorat respectiu, per tal que el Consell de Govern pugui formular la proposta d’assignació al Consell Social.

Ateses les certificacions emeses per AQU Catalunya referents als complements retributius autonòmics per mèrits de gestió del professorat de la UAB (document 2).

Vist que en la sessió de Consell de Govern de 14 de desembre de 2022 està previst tractar els complements retributius addicionals per mèrits de recerca del personal docent i investigador funcionari corresponent a l’avaluació 2022.

Prenent en consideració que la reunió del Consell de Govern per tractar aquest assumpte té lloc amb posterioritat a la tramesa de la convocatòria de la Comissió Econòmica de 15 de desembre de 2022 i que, per tant, l’acord CE 160/2022 que es proposa resta subjecte a l’acord que prengui el Consell de Govern el 14 de desembre de 2022.

 Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S’acorda  (Acord CE 160/2022):

Primer.  Aprovar els complements retributius autonòmics per mèrits de recerca del personal docent i investigador funcionari de la UAB que ha obtingut estimació positiva, d’acord amb el que consta al document 2.

Segon.  Encarregar a la vicerectora de Personal Acadèmic que faci l’execució i el seguiment d'aquest acord.

Tercer.  Comunicar el present acord a l'Àrea de Gestió de Persones, per tal que porti a termes les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.

 


16.4. Complements retributius autonòmics per mèrits de recerca del personal docent i investigador contractat. Avaluació AQU 1a Convocatòria AAI Contractat 2022, per estimació de recurs.

Exposició de motius

Vist els articles 72 i 90 de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist l’article 64. m dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.3.d del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.

D’acord amb la Resolució REU/3818/2021, de 23 de desembre, per la qual es dona publicitat al procediment i als terminis de presentació de les sol·licituds d’avaluació de l’activitat investigadora del personal docent i investigador funcionari i contractat, per a períodes que hagin finalitzat com a màxim el 31 de desembre de 2021, per a l’assignació de les retribucions addicionals (document 1).

Vist el Decret 405/2006, de 24 d'octubre, pel qual s'estableixen les retribucions addicionals del personal docent i investigador funcionari i contractat de les universitats públiques de Catalunya, que en el seu article 7 estableix que un cop certificada l'avaluació per l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya, ho traslladarà al Consell de Govern per tal que pugui formular la proposta d'assignació al Consell Social.

Atès que l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU Catalunya) és competent per a l'avaluació dels mèrits de recerca del professorat universitari, a través de les seves comissions avaluadores de la Comissió d'Avaluació de la Recerca, i que també s’encarrega de notificar el resultat de l’avaluació a les persones interessades d’acord amb el procediment establert i comunica a cada universitat les avaluacions favorables obtingudes pel professorat respectiu, per tal que el Consell de Govern pugui formular la proposta d’assignació al Consell Social.

Ateses les certificacions emeses per AQU Catalunya referents als complements retributius autonòmics per mèrits de gestió del professorat de la UAB (document 2).

Vist que en la sessió de Consell de Govern de 14 de desembre de 2022 està previst tractar els complements retributius addicionals per mèrits de recerca del personal docent i investigador contractat. Avaluació AQU 1a Convocatòria AAI Contractat 2022, per estimació de recurs.

Prenent en consideració que la reunió del Consell de Govern per tractar aquest assumpte té lloc amb posterioritat a la tramesa de la convocatòria de la Comissió Econòmica de 15 de desembre de 2022 i que, per tant, l’acord CE 161/2022 que es proposa resta subjecte a l’acord que prengui el Consell de Govern el 14 de desembre de 2022.

 Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S’acorda  (Acord CE 161/2022):

Primer.  Aprovar els complements retributius autonòmics per mèrits de recerca del personal docent i investigador contractat de la UAB, per estimació de recurs, que ha obtingut estimació positiva, d’acord amb el que consta al document 2.

Segon.  Encarregar a la vicerectora de Personal Acadèmic que faci l’execució i el seguiment d'aquest acord.

Tercer.  Comunicar el present acord a l'Àrea de Gestió de Persones, per tal que porti a termes les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.

 


17. Contractes formalitzats per la UAB en el tercer trimestre de l’exercici 2022.

Exposició de motius

Vist l’article 89. l) de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya.

Vist l’article 184 dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.3. j) del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Atesa la relació de contractes formalitzats en el tercer trimestre de l’exercici 2022, la qual ha estat facilitada per la Unitat de Contractació Administrativa de la UAB (document 1).

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S’acorda (Acord CE 162/2022):

La Comissió Econòmica del Consell Social es dona per assabentada de la relació de contractes formalitzats per la UAB en el tercer trimestre de l’exercici 2022, d’acord amb el que consta en el document 1.