Detall acord
COMISSIÓ ECONÒMICA 13-12-2024
Ordre del dia
- Aprovació, si escau, de l'acta de la sessió de la Comissió Econòmica del dia 13 de novembre de 2024. [+]
- Aprovació, si escau, de l’acta de la sessió de la Comissió Econòmica extraordinària del dia 29 de novembre de 2024. [+]
- Informe sobre l’àmbit econòmic.
- Aprovació, si escau, de la proposta de preus dels estudis de màster universitari del curs acadèmic 2025-2026, per a estudiants estrangers no residents que no siguin nacionals d’estats membres de la Unió Europea. [+]
- Aprovació, si escau, de la proposta de planificació d’auditories internes de la UAB per a l’any 2025. [+]
- Aprovació, si escau, sobre la proposta de modificacions de la relació de llocs de treball del PTGAS de la UAB. [+]
- Aprovació, si escau, de la proposta de tarifes corresponents a l’any 2025 següents:
7.1. Serveis Científicotècnics [+]
7.2. Laboratoris de Prestació de Serveis [+]
7.3. Altres estructures [+]
7.4. Institut de Neurociències [+]
- Informació sobre la innovació i les EBT a la UAB. [+]
- Informar al Ple del Consell Social per a l’aprovació, si escau, de la proposta de criteris bàsics de la pròrroga del pressupost de la UAB del 2024 fins a l’aprovació del pressupost UAB 2025. [+]
- Aprovació, si escau, de la proposta de ratificació de la tarifa corresponent a l’any 2025 dels serveis prestats per la Fundació Hospital Clínic Veterinari, mitjà propi de la Universitat Autònoma de Barcelona. [+]
- Aprovació, si escau, de la proposta de ratificació de les tarifes corresponents a l’any 2025 dels serveis prestats per SIGMA, AIE, mitjà propi de la Universitat Autònoma de Barcelona. [+]
- Aprovació, si escau, de la proposta de modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 26 de novembre de 2024. [+]
- Aprovació, si escau, de la proposta de modificacions de crèdit del pressupost del Consell Social de la UAB a 30 de novembre de 2024. [+]
- Aprovació, si escau, de la proposta de despeses pluriennals corresponent a les contractacions següents:
14.1. Acord Marc del servei de disseny gràfic i producció d’elements promocionals de la UAB. [+]
14.2. Servei d’Assistència Sanitària [+]
14.3.Servei per a la realització dels treballs d’assistència tècnica per a la redacció del Pla Director Urbanístic del Campus Universitari de la UAB. [+]
14.4. Pròrroga del Sistema Dinàmic d’adquisició dels serveis de realització d’activitats formatives per al personal de la UAB. [+]
- Aprovació, si escau, de la proposta de despesa pluriennal corresponent a la col·laboració professional entre el Consell Social i Utrans. [+]
- Informar al Ple del Consell Social per a l’aprovació, si escau, de la proposta de cessió de llicència, no exclusiva, de secret empresarial a l’empresa 333corporate 1998, SL. [+]
- Aprovació, si escau, de la proposta de participació de la UAB en l’”Asociación Conferencia de decanas y decanos de Física de España”. [+]
- Aprovació, si escau, de la proposta de complements retributius addicionals següents:
18.1. Mèrits de recerca del personal docent i investigador funcionari. [+]
18.2. Mèrits de docència del personal docent i investigador funcionari i contractat. Primera Avaluació AQU Catalunya 2024. [+]
18.3. Mèrits de gestió del personal docent i investigador funcionari i contractat. [+]
18.4. Mèrits de recerca del personal docent i investigador contractat. Primera avaluació AQU 2024, per estimació de recurs. [+]
- Aprovació, si escau, de la proposta de modificació del document 1 de l’acord CE 115/2024, relatiu a la modificacions de la relació de llocs de treball del PTGAS de la UAB. [+]
- Torn obert de paraules.
Relació dels acords
1. Acta de la sessió del dia 13 de novembre de 2024.
S'acorda (Acord CE 106/2024):
Aprovar l’acta de la Comissió Econòmica del Consell Social reunida el dia 13 de novembre de 2024.
2. Acta de la sessió extraordinària del dia 29 de novembre de 2024.
S'acorda (Acord CE 117/2024):
Aprovar l’acta de la Comissió Econòmica del Consell Social Extraordinària reunida el dia 29 de novembre de 2024.
Exposició de motius
Atesa la proposta presentada per la vicegerent d’Ordenació Acadèmica de la UAB pel que fa als preus dels estudis de màster per a estudiants estrangers no residents que no siguin nacionals d’estats membres de la Unió Europea, corresponents al curs 2025-2026 (document 1).
Atès que els consells socials de les universitats públiques poden diferenciar el preu dels crèdits en qualsevol nivell d’estudis per als estudiants estrangers no residents, que no siguin nacionals d’estats membres de la Unió Europea, sense que el preu corresponent pugui excedir quatre vegades els preus fixats per aquest Decret per a l’ensenyament de què es tracti i fins el 100% del seu cost, sens perjudici del que prevegin els acords i els convenis o tractats internacionals en aquesta matèria i la resta de la normativa vigent.
Atès que el Consell Social de la UAB, a l’empara del Decret de preus públics, ha establert, durant els darrers anys acadèmics, la diferenciació del preu dels crèdits per als estudiants estrangers no residents que no siguin membres de la Unió Europea.
Vist l’article 89 apartat i, de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Vist l’article 28.3 apartat c, del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, es presenta la següent
S'acorda (Acord CE 118/2024):
Primer. Aprovar, per al curs 2025-2026, els preus dels estudis de màster per a estudiants estrangers no residents que no siguin nacionals d’estats membres de la Unió Europea, d’acord amb el que consta en el document 1, els quals estan condicionats al que disposi el Decret que regularà els preus dels serveis acadèmics de les universitats públiques de Catalunya per al curs 2025-2026.
Segon. Comunicar aquest acord a la vicegerent d’Ordenació Acadèmica i al Cap de l’Àrea d’Afers Acadèmics, per tal que es duguin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.
5. Planificació d’auditories internes de la UAB per a l’any 2025.
Exposició de motius
Vista la recomanació de la Sindicatura de Comptes, en el seu informe 1/2006, sobre l’establiment d’un pla anual d’auditories que sigui aprovat pel Consell Social, i la proposta de la Gerència de la UAB d’actuar en aquest sentit.
Vista la proposta de planificació d’auditories internes per l’any 2025 que presenta la Gerència (document 1).
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S'acorda (acord CE 119/2024):
Primer. Aprovar que la UAB dugui a terme les auditories internes següents en l’any 2025:
- Auditoria ISO 9001 del Servei de Biblioteques.
- Auditoria interna de l’Esquema Nacional de Seguretat dels Sistemes d’Informació de la UAB.
- Auditoria de compliment del pla docent (curs 2025-2026)
- Auditoria de les despeses avançades pel personal de la UAB.
Segon. Comunicar aquest acord al gerent, al director de l’Àmbit d’Organització i a la cap de Unitat d’Auditoria de la UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes.
6. Modificació de la relació de llocs treball del PTGAS de la UAB.
Exposició de motius
Vist l’article 90 apartat c, de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Vist l'article 158 dels Estatuts de la UAB.
Vist l’article 28.3, apartat h del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.
Vist l’acord CE 79/2022 pres per la Comissió Econòmica del Consell Social de data 8 de juliol de 2022 en virtut del qual s’acorda: Primer. Establir que la Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB aprovi les modificacions puntuals corresponents a la relació de llocs de treball del personal d’administració i serveis de la Universitat que es produeixin al decurs de cada exercici social per la variació del nombre de lloc de treball, del grup i/o dels complements inclosos en la relació inicial, prèvia proposta del gerent de la Universitat, així com la despesa que comporten. Segon. Establir que Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB aprovi anualment, a proposta del Consell de Govern de la UAB, la relació de llocs de treball del personal d’administració i serveis de la universitat.
Vista la proposta presentada per la gerència de la UAB sobre la modificació relativa a la Relació de Llocs de Treball del personal tècnic, de gestió i d’administració i serveis de la UAB (document 1).
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S'acorda (Acord CE 120/2024):
Primer. Aprovar la modificació de la relació de llocs de treball del Personal Tècnic i de Gestió d’Administració i Serveis de la UAB, d’acord amb el que consta en el document 1.
Segon. Comunicar aquest acord al gerent, a la vicegerent de Persones i a la Cap de l’Àrea de Desenvolupament de Persones de la UAB, per tal que es portin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.
7.1. Tarifes dels Serveis Cientificotècnics per a l’any 2025.
Exposició de motius
Vista la proposta presentada per la Vicegerència de Recerca, en relació a l’aprovació, si escau, de les tarifes dels Serveis Cientificotècnics següents: Servei d’Anàlisi Química; Servei de Cultius Cel·lulars, Producció d’Anticossos i Citometria; Servei d’Estadística Aplicada; Servei d’Estabulari; Servei de Ressonància Magnètica Nuclear; Servei de Granges i Camps Experimentals; Servei de Genòmica i Espectroscòpia de Biomolècules; Servei de Microscòpia i Difracció de Raigs X; Servei Planta de Tecnologia dels Aliments; Servei de Radiacions Ionitzants.
Vistos els informes justificatius de les tarifes 2025 dels Serveis Cientificotècnics presentats per la Vicegerència de Recerca (document 1).
Vistes les tarifes comparatives dels anys 2024-2025 dels Serveis Cientificotècnics presentats per la Vicegerència de Recerca (document 2).
Atès l’article 28.3 apartat c, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Atès l’acord número CE 68/2020, que deixa sense efectes l’acord 16 bis/2008 pres per la Comissió Econòmica del Consell Social de 19 de juny.
Atès l’acord CE 96/2022 pres per la Comissió Econòmica de 16 de setembre de 2022, en virtut del qual s’acorda el procediment per a l’aprovació de tarifes dels serveis de la Universitat Autònoma de Barcelona per la Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB i atès l’acord CE 91/2023 pres per la Comissió Econòmica de 6 d’octubre de 2023 pel qual es modifica l’esmentat procediment per homogeneïtzar les dates dels terminis en la gestió de les reunions del Consell Social.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S'acorda (Acord CE 121/2024):
Primer. Aprovar les tarifes per a l’any 2025 dels serveis cientificotècnics següents:
- Servei d’Anàlisi Química (SAQ), d’acord amb el que consta en el document 3.
- Servei de Cultius Cel·lulars, Producció d’Anticossos i Citometria (SCAC), d’acord amb el que consta en el document 4.
- Servei d’Estadística Aplicada (SEA), d’acord amb el que consta en el document 5.
- Servei d’Estabulari (SE), d’acord amb el que consta en el document 6.
- Servei de Ressonància Magnètica Nuclear (SeRMN), d’acord amb el que consta en el document 7.
- Servei de Granges i Camps Experimentals (SGCE), d’acord amb el que consta en el document 8.
- Servei de Genòmica i Espectroscòpia de Biomolècules (SGiEB), d’acord amb el que consta en el document 9
- Servei de Microscòpia i Difracció de Raigs X (SMiDRX), d’acord amb el que consta en el document 10.
- Servei Planta de Tecnologia dels Aliments (SPTA), d’acord amb el que consta en el document 11.
- Servei de Radiacions Ionitzants (SRI), d’acord amb el que consta en el document 12.
Segon. Comunicar el present acord al vicegerent de Recerca, per tal que es duguin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.
7.2. Tarifes dels Laboratoris de Prestació de Serveis per a l’any 2025.
Exposició de motius
Vista la proposta presentada per la Vicegerència de Recerca, en relació a l’aprovació, si escau, de les tarifes dels Laboratoris de Prestació de Serveis següents: Centre de Serveis AFIN - Servei d'acompanyament en reproducció assistida; Laboratori d’Arqueologia i Paleoecologia Biomolecular (BiomAP); Equip de Desenvolupament Organitzacional (EDO); Plataforma de Biotecnologia Industrial (IBISBA); Laboratori de Tecnologies per a la Traducció Audiovisual (LABTTAV); Laboratori d’Anàlisi d’Isòtops Estables (LAIE); Laboratori d’Anàlisi d’Indicadors Hormonals; d’Estrès, Benestar i Reproducció Animals (LAIHA); Laboratori de Muntatge de Prototips Electrònics per a Sistemes Embedded (LaMPES); Laboratori d’Anàlisi Palinològiques (LAP); Laboratori de Bioseguretat Alimentària (LBSA); Laboratori de caracterització elèctrica i avaluació de fiabilitat de materials, dispositius i circuits electrònics (LCE); Laboratori de Dosimetria Biològica (LDB); Laboratori de Mesures Magnètiques i Tèrmiques (LMT); Laboratori de Diagnosi de Malalties Infeccioses (LVDMI); Multi-omics Bionformatics Core facility (MBC); Planta Pilot de Fermentació (PPF); Plataforma de Producció de Proteïnes (PPP); Rodent Behavioral Core (RBC); Servei d’Anàlisis Arqueològiques (SAA); Servei d’Anàlisis i Aplicacions Microbiològiques (SAiAM); Servei d’Avaluació Mutagènica (SAMut); Servei de Bioquímica Clínica Veterinària (SBCV); Servei de Consultoria Matemàtiques (SCM); Servei de Diagnòstic Patològic de Peixos (SDPP); Servei de Diagnòstic de Patologia Veterinària (SDPV) ; Servei de Datació per Triti i Carboni 14 (SDTC14); Servei d’Estudis i Dictàmens Jurídics (SEDIJ); Servei d’Ecopatologia de Fauna Salvatge (SEFaS); Servei d’Endocrinologia i Radioimmunoanàlisi (SER); Servei Forènsic Ambiental (Enviroforensic); Servei d’Hematologia Clínica Veterinària (SHCV); Serveis Integrats d’Animals de Laboratori (SIAL); Servei d’Investigacions Neurobiològiques (SIN); Servei de Nutrició i Benestar Animal (SNIBA); Servei de Psicologia i Logopèdia (SPL); Servei de Reproducció Equina (SRE); Servei Veterinari de Bacteriologia i Micologia (SVBM); Servei Veterinari de Genètica Molecular (SVGM); Unitat de Patologia Murina i Comparada (UPMiC) i la Unidad de Producción de Vectores (UPV).
Vistos els informes justificatius de les propostes de tarifa 2025 dels Laboratoris de Prestació de Serveis presentat per la Vicegerència de Recerca (document 1).
Vista la comparativa de les tarifes dels anys 2024-2025 dels Laboratoris de Prestació de Serveis presentada per la Vicegerència de Recerca (document 2).
Atès l’article 28.3 apartat c, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Atès l’acord número CE 68/2020 que deixa sense efecte l’acord 16 bis/2008 pres per la Comissió Econòmica del Consell Social de 19 de juny.
Atès l’acord CE 96/2022 pres per la Comissió Econòmica de 16 de setembre de 2022, en virtut del qual s’acorda el procediment per a l’aprovació de tarifes dels serveis de la Universitat Autònoma de Barcelona per la Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB i atès l’acord CE 91/2023 pres per la Comissió Econòmica de 6 d’octubre de 2023 pel qual es modifica l’esmentat procediment per homogeneïtzar les dates dels terminis en la gestió de les reunions del Consell Social.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S'acorda (Acord CE 122/2024):
Primer. Aprovar les tarifes per a l’any 2025 dels laboratoris de prestació de serveis següents:
- Centre de Serveis AFIN - Servei d'acompanyament en reproducció assistida, d’acord amb el que consta en el document 3.
- Laboratori d’Arqueologia i Paleoecologia Biomolecular (BiomAP), d’acord amb el que consta en el document 4.
- Equip de Desenvolupament Organitzacional (EDO), d’acord amb el que consta en el document 5.
- Plataforma de Biotecnologia Industrial (IBISBA), d’acord amb el que consta en el document 6.
- Laboratori de Tecnologies per a la Traducció Audiovisual (LABTTAV), d’acord amb el que consta en el document 7.
- Laboratori d’Anàlisi d’Isòtops Estables (LAIE), d’acord amb el que consta en el document 8.
- Laboratori d’Anàlisi d’Indicadors Hormonals, d’Estrès, Benestar i Reproducció Animals (LAIHA), d’acord amb el que consta en el document 9.
- Laboratori de Muntatge de Prototips Electrònics per a Sistemes Embedded (LaMPES), d’acord amb el que consta en el document 10.
- Laboratori d’Anàlisi Palinològiques (LAP), d’acord amb el que consta en el document 11.
- Laboratori de Bioseguretat Alimentària (LBA), d’acord amb el que consta en el document 12.
- Laboratori de caracterització elèctrica i avaluació de fiabilitat de materials, dispositius i circuits electrònics (LCE), d’acord amb el que consta en el document 13.
- Laboratori de Dosimetria Biològica (LDB), d’acord amb el que consta en el document 14.
- Laboratori de Mesures Magnètiques i Tèrmiques (LMT), d’acord amb el que consta en el document 15.
- Laboratori de Diagnosi de Malalties Infeccioses (LVDMI), d’acord amb el que consta en el document 16.
- Multi-omics Bionformatics Core facility (MBC), d’acord amb el que consta en el document 17.
- Planta Pilot de Fermentació (PPF), d’acord amb el que consta en el document 18.
- Plataforma de Producció de Proteïnes (PPP), d’acord amb el que consta en el document 19.
- Rodent Behavioral Core (RBC), d’acord amb el que consta en el document 20.
- Servei d’Anàlisis Arqueològiques (SAA), d’acord amb el que consta en el document 21.
- Servei d’Anàlisis i Aplicacions Microbiològiques (SAiAM), d’acord amb el que consta en el document 22.
- Servei d’Avaluació Mutagènica (SAMut), d’acord amb el que consta en el document 23.
- Servei de Bioquímica Clínica Veterinària (SBCV), d’acord amb el que consta en el document 24.
- Servei de Consultoria Matemàtiques (SCM), d’acord amb el que consta en el document 25.
- Servei de Diagnòstic Patològic de Peixos (SDPP), d’acord amb el que consta en el document 26.
- Servei de Diagnòstic de Patologia Veterinària (SDPV), d’acord amb el que consta en el document 27.
- Servei de Datació per Triti i Carboni 14 (SDTC14), d’acord amb el que consta en el document 28.
- Servei d’Estudis i Dictàmens Jurídics (SEDIJ), d’acord amb el que consta en el document 29.
- Servei d’Ecopatologia de Fauna Salvatge (SEFaS), d’acord amb el que consta en el document 30.
- Servei d’Endocrinologia i Radioimmunoanàlisi (SER), d’acord amb el que consta en el document 31.
- Servei Forènsic Ambiental, Enviforensic (SFA), d’acord amb el que consta en el document 32.
- Servei d’Hematologia Clínica Veterinària (SHCV), d’acord amb el que consta en el document 33.
- Serveis Integrats d’Animals de Laboratori (SIAL), d’acord amb el que consta en el document 34.
- Serveis d’Investigacions Neurobiològiques (SIN), d’acord amb el que consta en el document 35.
- Servei de Nutrició i Benestar Animal (SNIBA), d’acord amb el que consta en el document 36.
- Servei de Psicologia i Logopèdia (SPL), d’acord amb el que consta en el document 37.
- Servei de Reproducció Equina (SRE), d’acord amb el que consta en el document 38.
- Servei Veterinari de Bacteriologia i Micologia (SVBM), d’acord amb el que consta en el document 39.
- Servei Veterinari de Genètica Molecular (SVGM), d’acord amb el que consta en el document 40.
- Unitat de Patologia Murina i Comparada (UPMiC), d’acord amb el que consta en el document 41.
- Unidad de Producción de Vectores (UPV), d’acord amb el que consta en el document 42.
Segon. Comunicar el present acord al vicegerent de Recerca, per tal que es duguin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.
7.3. Tarifes d’altres estructures per a l’any 2025.
Exposició de motius
Vista la proposta presentada per la Vicegerència de Recerca, en relació a l’aprovació, si escau, de les tarifes de Nitrogen de les Facultats de Ciències i de Biociències de la UAB, la Comissió d’Ètica en la Recerca (CER), l’Òrgan habilitat de la Comissió d’Ètica en Experimentació Animal (OH-CEEA-UAB), el Servei d’Estabulari de ratolins SER-CBATEG, el Servei de Recursos Docents de la Facultat de Medicina, Serveis d’Audiovisuals de la Facultat de Ciències de l’Educació i la Unitat de Garantia de Qualitat per a l’any 2025 (document 3, document 4, document 5, document 6, document 7, document 8 i document 9).
Vistos els informes justificatius de les tarifes 2025 d’altres estructures presentats per la Vicegerència de Recerca (document 1).
Vistos els informes comparatius de les tarifes 2024 i 2025 d’altres estructures presentats pels diferents serveis (document 2).
Atès l’article 89, apartat i, de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya.
Atès l’article 28.3 apartat c, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Atès l’acord número CE 68/2019 que deixa sense efecte l’acord 16 bis/2008 pres per la Comissió Econòmica del Consell Social de 19 de juny.
Atès l’acord CE 96/2022 pres per la Comissió Econòmica de 16 de setembre de 2022, en virtut del qual s’acorda el procediment per a l’aprovació de tarifes dels serveis de la Universitat Autònoma de Barcelona per la Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB i atès l’acord CE 91/2023 pres per la Comissió Econòmica de 6 d’octubre de 2023 pel qual es modifica l’esmentat procediment per homogeneïtzar les dates dels terminis en la gestió de les reunions del Consell Social.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S'acorda (Acord CE 123/2024):
Primer. Aprovar les tarifes d’altres estructures per a l’any 2025 següents:
- Facultat de Ciències i de Biociències de la UAB, pel que fa a les tarifes del nitrogen, d’acord amb el que consta en el document 3.
- Comissió d’Ètica en la Recerca (CER), d’acord amb el que consta en el document 4.
- Òrgan habilitat de la Comissió d’Ètica en Experimentació Animal- UAB, d’acord amb el que consta en el document 5.
- Servei d’Estabulari de ratolins SER-CBATEG, d’acord amb el que consta en el document 6.
- Servei Centre de Recursos Docents de la Facultat de Medicina, d’acord amb el que consta en el document 7.
- Servei d’Audiovisuals de la Facultat de Ciències de l’Educació, d’acord amb el que consta en el document 8.
- Unitat de Garantia de Qualitat, d’acord amb el que consta en el document 9.
Segon. Comunicar el present acord al vicegerent de Recerca, per tal que es duguin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.
7.4. Tarifes de l’Institut de Neurociències corresponents a l’any 2025.
Exposició de motius
Vista la proposta presentada pel Director de l’Institut de Neurociències, en relació a l’aprovació, si escau, de les tarifes de l’Institut de Neurociències de la UAB per a l’any 2025 (document 3).
Vist l’informe justificatiu de les tarifes 2025 de l’Institut de Neurociències de la UAB presentat pel Director de l’Institut (document 1) i les tarifes comparatives dels anys 2024 i 2025 (document 2).
Atès l’article 89, apartat i, de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya.
Atès l’article 28.3 apartat c, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Atès l’acord número CE 68/2019 que deixa sense efecte l’acord 16 bis/2008 pres per la Comissió Econòmica del Consell Social de 19 de juny.
Atès l’acord CE 96/2023 pres per la Comissió Econòmica de 16 de setembre de 2023, en virtut del qual s’acorda el procediment per a l’aprovació de tarifes dels serveis de la Universitat Autònoma de Barcelona per la Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB i atès l’acord CE 91/2023 pres per la Comissió Econòmica de 6 d’octubre de 2023 pel qual es modifica l’esmentat procediment per homogeneïtzar les dates dels terminis en la gestió de les reunions del Consell Social.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S'acorda (Acord CE 124/2023):
Primer. Aprovar les tarifes per a l’any 2025 de l’Institut de Neurociències de la UAB, d’acord amb el que consta en el document 3.
Segon. Comunicar aquest acord al director de l’Institut de Neurociències de la UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes.
8. Informació sobre la innovació i les EBTs a la UAB.
Exposició de motius
Vist l’interès del Consell Social que s’informi en sessió plenària sobre la innovació i les Empreses de Base Tecnològica a la UAB.
Per tot això, en la reunió de la Comissió Econòmica de 13 de desembre de 2024 la Vicerectora d'Innovació, Transferència i Emprenedoria informarà sobre la innovació i les Empreses de Base Tecnològica a la UAB.
9. Criteris bàsics per a la pròrroga del pressupost de la UAB del 2024 fins a l’aprovació del pressupost UAB 2025.
Exposició de motius
Vist el que disposa l’article 38 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa a la pròrroga dels pressupostos generals de l’Estat.
Vist l’article 33 del Decret-Legislatiu 3/2002, text refós de Finances Públiques de la Generalitat de Catalunya, pel que fa a la pròrroga dels pressupostos de la Generalitat de Catalunya.
Atès el que estableix la disposició final única de les Bases d’execució del Pressupost 2024 de la UAB en matèria de vigència de les mateixes: “La vigència d'aquestes bases és la mateixa que la del Pressupost de 2024, prorrogable fins a l'aprovació dels pressupostos següents.”
Vist l’acord PLE 71/2023 pres pel Plenari del Consell Social de 21 de desembre de 2023 en virtut del qual s’aprova el pressupost de la UAB corresponent a l’exercici 2024.
Vist l’article 89.c de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya.
Vist l’article 64.l dels Estatuts de la UAB.
Vist l’article 29.2.c del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Vist l’acord PLE 25/2021 pres pel Ple del Consell Social de data 19 de maig de 2021, en virtut del qual s’acorda aprovar el pressupost de la UAB corresponent a l’exercici 2021.
Atès el que disposen les Bases d’execució del Pressupost 2024, en el sentit que aquest és prorrogable fins a l’aprovació dels pressupostos següents.
Vist que en la reunió del Consell de Govern d’11 de desembre de 2024 s'ha pres l'acord que estableix: PRIMER. Aprovar els “Criteris per a la pròrroga del pressupost de la UAB 2024 a l’exercici 2025” que s’annexa.. SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.
Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S'acorda (acord CE 125/2024):
Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:
Primer. Aprovar la proposta dels “Criteris bàsics per a la pròrroga del pressupost UAB 2024 a l’exercici 2025”, d’acord amb el que consta en el document 1.
Segon. Encarregar al gerent l'execució i el seguiment d’aquest acord.
Tercer. Comunicar el present acord a la vicegerent d’Economia per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.
10. Tarifes dels serveis prestats per la Fundació Hospital Clínic Veterinari com a mitjà propi de la UAB per a l’exercici 2025.
Exposició de motius
Atès que la Fundació Hospital Clínic Veterinari (FHCV) és un mitjà propi d’aquesta Universitat, al qual se li encomanen els encàrrecs de gestió corresponents a la prestació de serveis necessaris per desenvolupar l’activitat docent i de suport a la recerca vinculada a la docència del Grau de Veterinària i dels diferents programes de postgrau en medicina veterinària d’animals de companyia i equins.
Vista la proposta presentada pel Vicerectorat d’Economia de la UAB pel que fa a les tarifa única pels serveis prestats per la Fundació Hospital Clínic Veterinari (FHCV) de la UAB quan actua de mitjà propi de la UAB i que la vigència de les mateixes és d’un any comptador des de l’1 de gener de 2025 (document 1).
Atès l’article 89 apartat i de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Atès l’article 123 dels Estatuts de la UAB.
Atesos els articles 15.6 i 28.3 apartat c del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.
Vist l’acord pres per la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern reunida amb data 27 de novembre de 2024, en virtut del qual s’acorda: PRIMER. Ratificar la tarifa única pels serveis prestats per la Fundació Hospital Clínic Veterinari (FHCV) com a mitjà propi de la UAB per a l’exercici 2025 amb efectes des de l’1 de gener de 2025, segons document que s’annexa. SEGON. Elevar aquesta acord al Consell Social perquè exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar al vicerector d’Economia l'execució i el seguiment d'aquests acords.
Per tot això, a la vista de les consideracions i documentació continguda en la part expositiva,
S'acorda (acord CE 126/2024):
Primer. Ratificar la tarifa única pels serveis prestats per la Fundació Hospital Clínic Veterinari (FHCV) com a mitjà propi de la UAB per a l’exercici 2025 amb efectes des de l’1 de gener de 2025, d’acord amb el que consta en el document 1.
Segon. Encarregar al vicerector d’Economia l’execució i el seguiment d’aquest acord.
Tercer. Comunicar aquest acord a la vicegerència d’Economia, als efectes de les gestions que siguin oportunes.
11. Tarifes dels serveis prestats per SIGMA per a l’any 2025.
Exposició de motius
Atès que SIGMA Gestió Universitària A.I.E és un mitjà propi d’aquesta Universitat a la qual se li encomanen els encàrrecs de gestió corresponents a activitats de gestió acadèmica dirigides tant a la comunitat UAB com al públic en general.
Vist el document que recull les tarifes dels encàrrecs de gestió de la SIGMA Gestió Universitària A.I.E com a mitjà propi de la UAB, les quals tindran vigència amb efectes des de l’1 de gener de 2025 fins el 31 de desembre de 2025 (document 1).
Vist l’article 89.i de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Vist l’article 123 dels Estatuts de la UAB.
Vistos els articles 15.6 i 28.3.c del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.
Vist l’acord pres per la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern de data 27 de novembre de 2024, en virtut del qual s’acorda: PRIMER. Ratificar les tarifes pels serveis prestats per SIGMA Gestió Universitària A.I.E com a mitjà propi de la UAB per a l’exercici 2025 amb efectes des de l’1 de gener de 2025, que s’annexa. SEGON. Elevar aquesta acord al Consell Social perquè exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar al vicerector d’Economia l'execució i el seguiment d'aquests acords.
Per tot això, a la vista de les consideracions i documentació continguda en la part expositiva, e
S'acorda (acord CE 127/2024):
Primer. Ratificar les tarifes pels serveis prestats per SIGMA Gestió Universitària A.I.E com a mitjà propi de la UAB per a l’exercici 2025 amb efectes des de l’1 de gener de 2025, d’acord amb el que consta en el document 1.
Segon. Encarregar al vicerector d’Economia l’execució i el seguiment d’aquest acord.
Tercer. Comunicar aquest acord a la vicegerència d’Economia, als efectes de les gestions que siguin oportunes.
12. Modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 26 de novembre de 2024.
Exposició de motius
Atesa la sol·licitud presentada per la Gerència de la UAB en relació a la proposta de modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 26 de novembre de 2024 (document 1).
Vist l’article 89 apartat g, de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Atès l’article 28.2 apartat b, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S'acorda (Acord CE 128/2024):
Primer. Aprovar les modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 26 de novembre de 2024, d’acord amb el que consta en el document 1.
Segon. Comunicar aquest acord al Gerent i a la vicegerenta d’Economia de la UAB, per tal que es duguin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.
13. Modificacions de crèdit del pressupost del Consell Social de la UAB a 30 de novembre de 2024.
Exposició de motius
Vist l’article 14.4 de la Llei Orgànica 6/2021, de 21 de desembre d’Universitats, modificada per la Llei Orgànica 4/2007, de 12 d’abril.
Vist l’article 98 de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Vist l’article 124.1 dels Estatuts de la UAB.
Vist l’article 28.2. apartat j i l’article 33 del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Vist l’acord PLE 72/2023 pres pel Ple del Consell Social de la UAB reunit el dia 21 de desembre, en virtut del qual s’aprova el pressupost del Consell Social de la UAB corresponent a l’exercici 2024, i que preveu una dotació de 56.862,64 euros per a Trasllats i indemnitzacions per raó de servei i 4.000,00 euros per a Web i comunicació Consell Social.
Vist que s’acorda modificar la dotació Trasllats i indemnitzacions per raó de servei reduint el seu import en 101,90 euros (Acord CE 30/2024, de 19 de març) i 6.500 euros (Acord CE 100/2024, de 9 d’octubre).
Vist que en el pressupost del Consell Social de l’any 2024, s’ha assolit un estalvi en la partida Trasllats i indemnitzacions per raó de servei i que queden recursos disponibles en la partida Web i Comunicació Consell Social que permeten traslladar recursos per dotar la partida en concepte de despeses per estudis tècnics del capítol 2, en relació a la consultoria per al pla triennal del Consell Social.
Per tot això, a la vista de les consideracions i documentació continguda en la part expositiva,
S'acorda (Acord CE 129/2024):
Aprovar les modificacions de crèdit del pressupost del Consell Social de la Universitat Autònoma de Barcelona a 30 de novembre de 2024, d’acord amb el que consta en el document 1.
14.1. Despesa pluriennal corresponent a la contractació de l’Acord Marc del servei de disseny gràfic i producció d’elements promocionals de la UAB.
Exposició de motius
Vist el certificat acreditatiu d’existència de crèdit, expedient de contractació CONTR-108/2024, corresponent a l’aprovació de la despesa per a la contractació de l’Acord Marc del servei de disseny gràfic i producció d’elements promocionals de la Universitat Autònoma de Barcelona (document 1).
Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2024, aprovat en sessió plenària del Consell Social, acord PLE 71/2023 de 21 de desembre de 2023.
Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73,2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.
Vist l’article 89 apartat d de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Vist el que disposa l’article 28.3 apartat g del reglament d’organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Vist el que disposa l’article 116.3 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic de la UAB.
Vist l’acord pres per la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern de data 27 de novembre de 2024, en virtut del qual s’acorda el següent: PRIMER. Aprovar la proposta de despesa pluriennal corresponent a l’expedient de contractació número CONTR-108/2024, corresponent a l’aprovació de la despesa per a la contractació de l’Acord Marc del servei de disseny gràfic i producció d’elements promocionals de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA, segons document que s’annexa. SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i documentació continguda en la part expositiva,
S'acorda (acord CE 130/2024):
Primer. Aprovar la proposta de despesa pluriennal corresponent a l’expedient de contractació número CONTR-108/2024, corresponent a l’aprovació de la despesa per a la contractació de l’Acord Marc del servei de disseny gràfic i producció d’elements promocionals de la Universitat Autònoma de Barcelona, d’acord amb el que consta en el document 1.
Segon. Encarregar a les persones responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquest acord.
Tercer. Comunicar aquest acord a la vicegerent d’Economia i al cap de la Unitat de Contractació de la UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes.
14.2. Despesa pluriennal corresponent a la contractació del Servei d’Assistència Sanitària de la UAB.
Exposició de motius
Vist el certificat acreditatiu d’existència de crèdit, expedient de contractació CONTR-110/2024, corresponent a l’aprovació de la despesa per a la contractació del Servei d’Assistència Sanitària de la Universitat Autònoma de Barcelona (document 1).
Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2024, aprovat en sessió plenària del Consell Social, acord PLE 71/2023 de 21 de desembre de 2023.
Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73,2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.
Vist l’article 89 apartat d de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Vist el que disposa l’article 28.3 apartat g del reglament d’organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Vist el que disposa l’article 116.3 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic de la UAB.
Vist l’acord pres per la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern de data 27 de novembre de 2024, en virtut del qual s’acorda el següent: PRIMER. Aprovar la proposta de despesa pluriennal corresponent a l’expedient de contractació número CONTR-110/2024, corresponent a l’aprovació de la despesa per a la contractació del Servei d’Assistència Sanitària de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA, segons document que s’annexa. SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i documentació continguda en la part expositiva,
S'acorda (acord CE 131/2024):
Primer. Aprovar la proposta de despesa pluriennal corresponent a l’expedient de contractació número CONTR-110/2024, corresponent a l’aprovació de la despesa per a la contractació del Servei d’Assistència Sanitària de la Universitat Autònoma de Barcelona, d’acord amb el que consta en el document 1.
Segon. Encarregar a les persones responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquest acord.
Tercer. Comunicar aquest acord a la vicegerent d’Economia i al cap de la Unitat de Contractació de la UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes.
14.3. Despesa pluriennal corresponent a la contractació del servei per a la realització dels treballs d’assistència tècnica per a la redacció del Pla Director Urbanístic del Campus Universitari de la UAB.
Exposició de motius
Vist el certificat acreditatiu d’existència de crèdit, expedient de contractació CONTR-113/2024, corresponent a l’aprovació de la despesa per a la contractació del Servei per a la realització dels treballs d’assistència tècnica per a la redacció del Pla Director Urbanístic del Campus Universitari de la Universitat Autònoma de Barcelona (document 1).
Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2024, aprovat en sessió plenària del Consell Social, acord PLE 71/2023 de 21 de desembre de 2023.
Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73,2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.
Vist l’article 89 apartat d de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Vist el que disposa l’article 28.3 apartat g del reglament d’organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Vist el que disposa l’article 116.3 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic de la UAB.
Vist l’acord pres per la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern de data 27 de novembre de 2024, en virtut del qual s’acorda el següent: PRIMER. Aprovar la proposta de despesa pluriennal corresponent a l’expedient de contractació número CONTR-113/2024, corresponent a l’aprovació de la despesa per a la contractació Servei per a la realització dels treballs d’assistència tècnica per a la redacció del Pla Director Urbanístic del Campus Universitari de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA, segons document que s’annexa. SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i documentació continguda en la part expositiva,
S'acorda (acord CE 132/2024):
Primer. Aprovar la proposta de despesa pluriennal corresponent a l’expedient de contractació número CONTR-113/2024, corresponent a l’aprovació de la despesa per a la contractació Servei per a la realització dels treballs d’assistència tècnica per a la redacció del Pla Director Urbanístic del Campus Universitari de la Universitat Autònoma de Barcelona, d’acord amb el que consta en el document 1.
Segon. Encarregar a les persones responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquest acord.
Tercer. Comunicar aquest acord a la vicegerent d’Economia i al cap de la Unitat de Contractació de la UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes.
14.4. Despesa pluriennal corresponent a la pròrroga del sistema dinàmic d’Adquisició dels Serveis de realització d’activitats formatives per al personal de la UAB.
Exposició de motius
Vist el certificat acreditatiu d’existència de crèdit, expedient de contractació CONSU-2/2023, corresponent a l’aprovació de la despesa per a la contractació de la segona pròrroga del Sistema Dinàmic d’Adquisició dels Serveis de realització d’activitats formatives per al personal de la Universitat Autònoma de Barcelona (document 1).
Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2024, aprovat en sessió plenària del Consell Social, acord PLE 71/2023 de 21 de desembre de 2023.
Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73,2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.
Vist l’article 89 apartat d de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Vist el que disposa l’article 28.3 apartat g del reglament d’organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Vist el que disposa l’article 116.3 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic de la UAB.
Vist l’acord pres per la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern de data 27 de novembre de 2024, en virtut del qual s’acorda el següent: PRIMER. Aprovar la proposta de despesa pluriennal corresponent a l’expedient de contractació número CONSU-2/2023, corresponent a l’aprovació de la despesa per a la contractació de la segona pròrroga del Sistema Dinàmic d’Adquisició dels Serveis de realització d’activitats formatives per al personal de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA, segons document que s’annexa. SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i documentació continguda en la part expositiva,
S'acorda (acord CE 133/2024):
Primer. Aprovar la proposta de despesa pluriennal corresponent a l’expedient de contractació número CONSU-2/2023, corresponent a l’aprovació de la despesa per a la contractació de la segona pròrroga del Sistema Dinàmic d’Adquisició dels Serveis de realització d’activitats formatives per al personal de la Universitat Autònoma de Barcelona, d’acord amb el que consta en el document 1.
Segon. Encarregar a les persones responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquest acord.
Tercer. Comunicar aquest acord a la vicegerent d’Economia i al cap de la Unitat de Contractació de la UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes.
15. Despesa pluriennal corresponent a la col·laboració professional entre el Consell Social i Utrans.
Exposició de motius
Vist el certificat acreditatiu d’existència de crèdit, corresponent a la col·laboració entre el Consell Social de la UAB i Utrans per a la elaboració del “Pla triennal d’actuacions 2025-2027 del Consell Social de la UAB” (document 1).
Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2024, aprovat en sessió plenària del Consell Social, acord PLE 71/2023 de 21 de desembre de 2023.
Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73,2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.
Vist l’article 89 apartat d de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Vist el que disposa l’article 28.3 apartat g del reglament d’organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Vist l’acord CE 129/2024, de 13 de desembre pres per la Comissió Econòmica del Consell Social, en virtut del qual s’acorden les modificacions de crèdit entre les quals figura el 50% del cost de la col·laboració entre el Consell Social i Utrans.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i documentació continguda en la part expositiva,
S'acorda (acord CE 134/2024):
Aprovar la proposta de despesa pluriennal corresponent a la col·laboració entre el Consell Social de la UAB i Utrans per a la elaboració del “Pla triennal d’actuacions 2025-2027 del Consell Social de la UAB, d’acord amb el que consta en el document 1.
16.Llicència, no exclusiva, de secret empresarial amb l’empresa 333corporate 1998, SL.
Exposició de motius
Vista la proposta de la vicerectora d’Innovació, Transferència i Emprenedoria en relació amb la formalització d’un contracte de llicència, no exclusiva, sobre el secret empresarial consistent en uns algoritmes de predicció d’equacions que, amb la informació inclosa en el paquet tecnològic, permeten crear un eina per fer prediccions en l’alimentació de granges porcines (Ref. Interna UAB T-2023/009), propietat de la UAB al 100%, on l’autor és en David Solà Oriol, a favor de l’empresa 333corporate 1998, SL, en els termes establerts a l’informe d’idoneïtat lliurat pel cap de l’Oficina de Transferència de Coneixement i Valorització de la Recerca, de data 17 d’octubre de 2024 (Document 1 - document confidencial disponible a la Secretaria Tècnica del Consell Social -).
Vist l’article 89.k de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya.
Vistos els articles 204.1 i 206.2.c) dels Estatuts de la UAB, que qualifiquen els drets de propietat immaterial de la UAB com a béns patrimonials que configuren el patrimoni de la Universitat.
Vist l’article 64.q) del Estatuts de la UAB, que estableix com a competència del Consell de Govern proposar al Consell Social el procediment d’alienació de béns patrimonials.
Atès l’article 36 bis.2 h) i i) de la Llei 14/2011, d’1 de juny, de la Ciència, la Tecnologia i la Innovació que estableix que la transmissió de drets sobre resultats de l’activitat investigadora, ja sigui cessió de la titularitat de la mateixa, ja sigui concessió de llicències d’explotació sobre las mateixes, poden ésser adjudicades de forma directa quan la peculiaritat o la naturalesa i característiques del dret o de la transmissió, així procedeixi.
Vist l’article 28.2.h del reglament d’organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Vist que en la reunió del Consell de Govern d’11 de desembre de 2024 es pren l'acord següent: Primer. Informar favorablement l’autorització per formalitzar un contracte de llicència no exclusiva, sobre el secret empresarial consistent en uns algoritmes de predicció d’equacions relatius a l’alimentació de granges porcines, propietat en un 100% de la UAB, on la UAB té qualitat de llicenciant, i l’empresa 333corporate 1998, SL de llicenciatària, en els termes establerts a l’informe d’idoneïtat del cap de l’Oficina de Transferència de Coneixement i Valorització de la Recerca (Document 1 -Confidencial a disposició dels membres del Consell de Govern a la OCI). Segon . Elevar al Consell Social el present acord, per tal que exerceixi les seves competències. Tercer. Encarregar a la vicerectora d’Innovació, Transferència i Emprenedoria, l’execució i seguiment d’aquest acord. Quart. Comunicar els presents acords al vicegerent de Recerca, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.
Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.
Atesa la proposta de la vicerectora d’Innovació, Transferència i Emprenedoria.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S'acorda (Acord CE 135/2024):
Informar favorablement al Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:
Primer. Aprovar l’autorització per formalitzar un contracte de llicència no exclusiva, sobre el secret empresarial consistent en uns algoritmes de predicció d’equacions relatius a l’alimentació de granges porcines, propietat en un 100% de la UAB, on la UAB té qualitat de llicenciant, i l’empresa 333corporate 1998, SL de llicenciatària, en els termes establerts a l’informe d’idoneïtat del cap de l’Oficina de Transferència de Coneixement i Valorització de la Recerca (Document 1- document confidencial -).
Segon. Encarregar la vicerectora d’Innovació, Transferència i Emprenedoria l’execució i seguiment d’aquest acord.
Tercer. Comunicar el present acord al vicegerent de Recerca, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.
17. Participació de la UAB en l’”Asociación Conferencia de decanas y decanos de Física de España”.
Exposició de motius
Vista la proposta del degà de la Facultat de Ciències on proposa la participació de la UAB en l’Associació” Asociación Conferencia de Decanas y Decanos de Física de España”, la qual té com a objectiu, entre d’altres, la qual té com a objectiu, entre d’altres, la promoció d’activitats encaminades cap al desenvolupament científic, tècnic, social i cultural de l’estudiantat i professorat d’estudis universitaris de Física.
Vist l’informe de de valoració estratègica realitzat per del degà de la Facultat de Ciències (document 1).
Atès que la participació de la UAB a l’Associació comporta una aportació econòmica estimada de 150 euros anuals, que seran assumits per part del deganat de la Facultat de Ciències.
Atès que la participació de la UAB no comporta participació en els òrgans de govern de l’associació.
Vist l’article 88 apartat f, de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Vist l’article 64, apartat t, dels Estatuts de la UAB.
Vist l’article 28.2 apartat a, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Vist l’acord 47/2017 modificat per l’acord CE 98/2021, de 9 de juliol, de la Comissió Econòmica del Consell Social pel que fa als requeriments exigits per acordar la participació de la UAB en entitats amb personalitat jurídica pròpia.
Vist que en la reunió del Consell de Govern d’11 de desembre de 2024 s'ha aprovat l'acord següent: PRIMER. Aprovar la participació de la Universitat Autònoma de Barcelona en l’Associació “Asociación Conferencia de Decanas y Decanos de Física de España”. SEGON. Aprovar l’aportació de 150 euros anuals, com a quota de soci de l’esmentada Associació la qual serà assumida per part del deganat de la Facultat de Ciències. TERCER. Autoritzar el degà de la Facultat de Ciències, o persona en qui delegui, perquè en nom i representació de la Universitat Autònoma de Barcelona, realitzi totes les actuacions necessàries per l’execució dels presents acords, inclòs la signatura de la documentació requerida, i les esmenes o millores de caràcter tècnic que siguin necessàries, així com, representi la Universitat Autònoma de Barcelona en aquells actes de l’Associació que es requereixi la presència d’un representant institucional a de la Universitat. QUART. Elevar al Consell Social els presents acords, per tal que exerceixi les seves competències. CINQUÈ. Encarregar a la secretària general l'execució i el seguiment d’aquests acords.
Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S'acorda (acord CE 136/2024):
Primer. Aprovar la participació de la Universitat Autònoma de Barcelona en l’Associació “Asociación Conferencia de Decanas y Decanos de Física de España”.
Segon. Aprovar l’aportació de 150 euros anuals, com a quota de soci de l’esmentada Associació la qual serà assumida per part del deganat de la Facultat de Ciències.
Tercer. Autoritzar el degà de la Facultat de Ciències, o persona en qui delegui, perquè en nom i representació de la Universitat Autònoma de Barcelona, realitzi totes les actuacions necessàries per l’execució dels presents acords, inclòs la signatura de la documentació requerida, i les esmenes o millores de caràcter tècnic que siguin necessàries, així com, representi la Universitat Autònoma de Barcelona en aquells actes de l’Associació que es requereixi la presència d’un representant institucional a de la Universitat.
Segon. Encarregar a la secretària general de la UAB l'execució i el seguiment d’aquest acord.
Tercer. Comunicar a la secretària general de la UAB el present acord, als efectes de les gestions que siguin oportunes.
Quart. Encarregar a la secretària general l’execució i el seguiment d’aquest acord.
18.1. Complements retributius autonòmics per mèrits de recerca del personal docent i investigador funcionari.
Exposició de motius
Vist els articles 72 i 90 de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Vist l’article 64. m dels Estatuts de la UAB.
Vist l’article 28.3.d del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.
D’acord amb la Resolució REU/4405/2023, de 22 de desembre, per la qual es dona publicitat al procediment i als terminis de presentació de les sol·licituds d’avaluació de l’activitat investigadora del personal docent i investigador funcionari i contractat, per a períodes que hagin finalitzat com a màxim el 31 de desembre de 2023 (document 1).
Vist el Decret 405/2006, de 24 d'octubre, pel qual s'estableixen les retribucions addicionals del personal docent i investigador funcionari i contractat de les universitats públiques de Catalunya, que en el seu article 7 estableix que un cop certificada l'avaluació per l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya, ho traslladarà al Consell de Govern per tal que pugui formular la proposta d'assignació al Consell Social.
Atès que l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU Catalunya) és competent per a l'avaluació dels mèrits de recerca del professorat universitari, a través de les seves comissions avaluadores de la Comissió d'Avaluació de la Recerca, i que també s’encarrega de notificar el resultat de l’avaluació a les persones interessades d’acord amb el procediment establert i comunica a cada universitat les avaluacions favorables obtingudes pel professorat respectiu, per tal que el Consell de Govern pugui formular la proposta d’assignació al Consell Social.
Ateses les certificacions emeses per AQU Catalunya referents als complements retributius autonòmics per mèrits de docència del professorat de la UAB (document 2).
Vist que en la sessió del Consell de Govern d’11 de desembre de 2024 s'ha aprovat un acord sobre la proposta de complements retributius autonòmics per mèrits de recerca del personal docent i investigador funcionari de la UAB i elevar la proposta al Consell Social perquè exerceixi les seves competències en matèria pressupostària.
Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S'acorda (Acord CE 137/2024):
Primer. Aprovar els complements retributius autonòmics per mèrits de recerca del personal docent i investigador funcionari de la UAB que ha obtingut estimació positiva, d’acord amb el que consta al document 2.
Segon. Encarregar el vicerector de Personal Acadèmic que faci l’execució i el seguiment d'aquest acord.
Tercer. Comunicar el present acord a l'Àrea de Gestió de Persones, per tal que porti a termes les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.
18.2. Complements retributius autonòmics per mèrits de docència del personal docent i investigador funcionari i contractat. Primera Avaluació AQU Catalunya 2024.
Exposició de motius
Vist els articles 72 i 90 de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Vist l’article 64. m dels Estatuts de la UAB.
Vist l’article 28.3.d del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.
D’acord amb la Resolució REU/4406/2023, de 22 de desembre, per la qual es dona publicitat al procediment i la certificació de la valoració dels mèrits individuals docents i de gestió del personal docent i investigador funcionari i contractat de les universitats públiques catalanes, meritats fins el 31 de desembre de 2023, per a l’assignació de les retribucions addicionals (document 1).
Vist el Decret 405/2006, de 24 d'octubre, pel qual s'estableixen les retribucions addicionals del personal docent i investigador funcionari i contractat de les universitats públiques de Catalunya, que en el seu article 7 estableix que un cop certificada l'avaluació per l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya, ho traslladarà al Consell de Govern per tal que pugui formular la proposta d'assignació al Consell Social.
Atès que l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU Catalunya) és competent per a l'avaluació dels mèrits de recerca del professorat universitari, a través de les seves comissions avaluadores de la Comissió d'Avaluació de la Recerca, i que també s’encarrega de notificar el resultat de l’avaluació a les persones interessades d’acord amb el procediment establert i comunica a cada universitat les avaluacions favorables obtingudes pel professorat respectiu, per tal que el Consell de Govern pugui formular la proposta d’assignació al Consell Social.
Ateses les certificacions emeses per AQU Catalunya referents als complements retributius autonòmics per mèrits de docència del professorat de la UAB (document 2).
Vist que en la sessió del Consell de Govern d’11 de desembre de 2024 s'ha pres un acord en referència a complements retributius per mèrits de docència del personal docent i investigador funcionari i contractat de la UAB i elevar la proposta al Consell Social perquè exerceixi les seves competències en matèria pressupostària.
Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S'acorda (Acord CE 138/2024):
Primer. Aprovar els complements retributius autonòmics per mèrits de docència del personal docent i investigador funcionari i contractat de la UAB que ha obtingut estimació positiva, d’acord amb el que consta al document 2.
Segon. Encarregar el vicerector de Personal Acadèmic que faci l’execució i el seguiment d'aquest acord.
Tercer. Comunicar el present acord a l'Àrea de Gestió de Persones, per tal que porti a termes les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.
18.3. Complements retributius autonòmics per mèrits de gestió del personal docent i investigador funcionari i contractat.
Exposició de motius
Vist els articles 72 i 90 de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Vist l’article 64. m dels Estatuts de la UAB.
Vist l’article 28.3.d del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.
D’acord amb la Resolució REU/4406/2023, de 22 de desembre, per la qual es dona publicitat al procediment i la certificació de la valoració dels mèrits individuals docents i de gestió del personal docent i investigador funcionari i contractat de les universitats públiques catalanes, meritats fins el 31 de desembre de 2023, per a l’assignació de les retribucions addicionals (document 1).
Vist el Decret 405/2006, de 24 d'octubre, pel qual s'estableixen les retribucions addicionals del personal docent i investigador funcionari i contractat de les universitats públiques de Catalunya, que en el seu article 7 estableix que un cop certificada l'avaluació per l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya, ho traslladarà al Consell de Govern per tal que pugui formular la proposta d'assignació al Consell Social.
Atès que l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU Catalunya) és competent per a l'avaluació dels mèrits de recerca del professorat universitari, a través de les seves comissions avaluadores de la Comissió d'Avaluació de la Recerca, i que també s’encarrega de notificar el resultat de l’avaluació a les persones interessades d’acord amb el procediment establert i comunica a cada universitat les avaluacions favorables obtingudes pel professorat respectiu, per tal que el Consell de Govern pugui formular la proposta d’assignació al Consell Social.
Ateses les certificacions emeses per AQU Catalunya referents als complements retributius autonòmics per mèrits de docència del professorat de la UAB (document 2).
Vist que en la sessió del Consell de Govern d’11 de desembre de 2024 s'ha pres un acord sobre complements retributius autonòmics per mèrits de gestió del personal docent i investigador funcionari i contractat de la UAB i elevar la proposta al Consell Social perquè exerceixi les seves competències en matèria pressupostària.
Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S'acorda (Acord CE 139/2024):
Primer. Aprovar els complements retributius autonòmics per mèrits de gestió del personal docent i investigador funcionari i contractat de la UAB que ha obtingut estimació positiva, d’acord amb el que consta al document 2.
Segon. Encarregar el vicerector de Personal Acadèmic que faci l’execució i el seguiment d'aquest acord.
Tercer. Comunicar el present acord a l'Àrea de Gestió de Persones, per tal que porti a termes les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.
18.4. Complements retributius autonòmics per mèrits de recerca del personal docent i investigador contractat. Primera avaluació AQU 2024, per estimació de recurs.
Exposició de motius
Vist els articles 72 i 90 de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Vist l’article 64. m dels Estatuts de la UAB.
Vist l’article 28.3.d del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.
D’acord amb la Resolució REU/4405/2023, de 22 de desembre, per la qual es dona publicitat al procediment i als terminis de presentació de les sol·licituds d’avaluació de l’activitat investigadora del personal docent i investigador funcionari i contractat, per a períodes que hagin finalitzat com a màxim el 31 de desembre de 2023 (document 1).
Vist el Decret 405/2006, de 24 d'octubre, pel qual s'estableixen les retribucions addicionals del personal docent i investigador funcionari i contractat de les universitats públiques de Catalunya, que en el seu article 7 estableix que un cop certificada l'avaluació per l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya, ho traslladarà al Consell de Govern per tal que pugui formular la proposta d'assignació al Consell Social.
Atès que l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU Catalunya) és competent per a l'avaluació dels mèrits de recerca del professorat universitari, a través de les seves comissions avaluadores de la Comissió d'Avaluació de la Recerca, i que també s’encarrega de notificar el resultat de l’avaluació a les persones interessades d’acord amb el procediment establert i comunica a cada universitat les avaluacions favorables obtingudes pel professorat respectiu, per tal que el Consell de Govern pugui formular la proposta d’assignació al Consell Social.
Ateses les certificacions emeses per AQU Catalunya referents als complements retributius autonòmics per mèrits de docència del professorat de la UAB (document 2).
Vist que en la sessió del Consell de Govern d’11 de desembre de 2024s'ha pres un acord de complements retributius autonòmics per mèrits de recerca del personal docent i investigador contractat de la UAB per estimació de recurs i elevar la proposta al Consell Social perquè exerceixi les seves competències en matèria pressupostària.
Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S'acorda (Acord CE 140/2024):
Primer. Aprovar els complements retributius autonòmics per mèrits de recerca del personal docent i investigador contractat de la UAB, que ha obtingut estimació positiva per estimació recurs, d’acord amb el que consta al document 2.
Segon. Encarregar a la vicerectora de Personal Acadèmic que faci l’execució i el seguiment d'aquest acord.
Tercer. Comunicar el present acord a l'Àrea de Gestió de Persones, per tal que porti a termes les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.
19. Modificació del document 1 de l’acord CE 115/2024, relatiu a la modificacions de la relació de llocs de treball del PTGAS de la UAB.
Exposició de motius
Vist l’article 90 apartat c, de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Vist l'article 158 dels Estatuts de la UAB.
Vist l’article 28.3, apartat h del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.
Vist l’acord CE 79/2022 pres per la Comissió Econòmica del Consell Social de data 8 de juliol de 2022 en virtut del qual s’acorda: Primer. Establir que la Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB aprovi les modificacions puntuals corresponents a la relació de llocs de treball del personal d’administració i serveis de la Universitat que es produeixin al decurs de cada exercici social per la variació del nombre de lloc de treball, del grup i/o dels complements inclosos en la relació inicial, prèvia proposta del gerent de la Universitat, així com la despesa que comporten. Segon. Establir que Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB aprovi anualment, a proposta del Consell de Govern de la UAB, la relació de llocs de treball del personal d’administració i serveis de la universitat.
Vist l’acord CE 115/2024 pres en la reunió extraordinària de la Comissió Econòmica del Consell Social de 29 de novembre, en virtut del qual s’acorda el següent: Primer. Aprovar la modificació de la relació de llocs de treball del Personal Tècnic i de Gestió d’Administració i Serveis de la UAB, d’acord amb el que consta en el document 1. Segon. Comunicar aquest acord a la vicerectora d’Organització, al gerent, a la vicegerent de Persones i a la Cap de l’Àrea de Desenvolupament de Persones de la UAB, per tal que es portin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.
Atès que la Vicegerenta de Persones comunica que el document 1 de l’acord CE 115/2024 conté errors materials que cal esmenar, detectats en l’elaboració de la documentació del punt 6 de l’ordre del dia de la Comissió Econòmica de 13 de desembre de 2024.
Atès que, d’acord amb l’exposat en el paràgraf anterior, es fa necessari modificar el document 1 de l’acord CE 115/2024 per a la correcció material de determinades places per a les quals es feia constar l’escala de la persona, enlloc de l’escala de la plaça, que és el que correspon, i es considera com a document definitiu d’aquest punt el document 1, que inclou les rectificacions materials.
Atès que es dona compliment a l’article 15.6 del Reglament d’organització i funcionament del Consell Social de la UAB i, per tant, s’inclou el punt 19 com a nou punt de l’ordre del dia pel vot favorable de tots els membres de la Comissió Econòmica, atesa la urgència de l’assumpte.
Per tot això, a la vista de les consideracions i la documentació continguda en la part expositiva,
S'acorda (Acord CE 141/2024):
Primer. Aprovar la modificació del document 1 de l’acord CE 115/2024 pres en la reunió de la Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB de 29 de novembre, per a la correcció material de determinades places a on es constar l’escala de la plaça, enlloc de la de la persona, correcció que queda recollida en el document 1 del present acord.
Segon. Comunicar aquest acord al gerent, a la vicegerenta de Persones i a la Cap de l’Àrea de Desenvolupament de Persones de la UAB, per tal que es portin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.