Detall acord
COMISSIÓ ECONÒMICA 5-11-2021
Ordre del dia
- Aprovació, si escau, de l'acta de la sessió de la Comissió Econòmica del dia 8 d’octubre de 2021. [+]
- Informe sobre l’àmbit econòmic.
- Aprovació, si escau, de la proposta de tarifes corresponents al curs 2021-2022 del Programa UAB Barcelona Summer School. [+]
- Informar al Ple del Consell Social per a l’aprovació, si escau, de la proposta de Criteris bàsics per a l’elaboració del Pressupost de l’any 2022 de la UAB. [+]
- Aprovació, si escau, de la proposta de despeses pluriennals següents:
- Informació i acord, si escau, sobre l’informe 13/2021 de la Sindicatura de Comptes. [+]
- Torn obert de paraules.
Relació dels acords
1. Acta de la sessió del dia 8 d'octubre de 2021
S'acorda (Acord CE 129/2021):
Aprovar l’acta de la Comissió Econòmica del Consell Social reunida el dia 8 d'octubrel de 2021.
3. Tarifes del Programa UAB Barcelona Summer School corresponents al curs 2021-2022.
Exposició de motius
Vista la proposta presentada per la vicegerència d’Ordenació Acadèmica de la UAB pel que fa a les tarifes del Programa UAB Barcelona Summer School per al curs 2021-2022 (document 1) i el document comparatiu de les tarifes del curs 2020-2021 i 2021-2022 (document 2).
Atès l’article 89.i de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Atès l’article 123 dels Estatuts de la UAB.
Atesos els articles 15.6 i 28.3.c del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S'acorda (Acord CE 130/2021):
1) Aprovar les tarifes del Programa UAB Barcelona Summer School per al curs 2021-2022, d’acord amb el que consta en el document 1.
2) Comunicar aquest acord a la vicegerent d’Ordenació Acadèmica, als efectes de les gestions que siguin oportunes.
Exposició de motius
Vist l’article 89.c de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya.
Vist l’article 64.l dels Estatuts de la UAB.
Vist l’article 29.2.c del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Vist que en la reunió del Consell de Govern de 28 d’octubre està previst acordar: PRIMER. Aprovar la proposta dels “Criteris bàsics per a l’elaboració del Pressupost de la UAB 2022”, que s’annexa. SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social perquè exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar al gerent l'execució i el seguiment d’aquests acords. QUART. Comunicar els presents acords al gerent i a la vicegerent d'Economia per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.
Prenent en consideració que la sessió del Consell de Govern de 28 d’octubre està pendent de celebrar-se i que l’acord CE 131/2021 resta condicionat a l’acord que es prengui en la sessió del Consell de Govern.
Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, e
S'acorda (acord CE 131/2021):
Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:
- Aprovar el document “Criteris bàsics per a l’elaboració del Pressupost de la UAB 2022”, d’acord amb el que consta en el document 1.
- Encarregar la Gerència que elabori la proposta d’avantprojecte de pressupost de la UAB per 2022, d’acord amb els criteris un cop aprovats pel Consell Social.
- Encarregar al gerent l'execució i el seguiment d’aquest acord.
- Comunicar el present acord al vicerector d’Economia, al gerent i a la vicegerent d’Economia per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.
5.1. Despeses pluriennals corresponents a la contractació del Servei de serralleria i vidrieria de la UAB.
Exposició de motius
Vist el Certificat del vicerector d’Economia d’existència de crèdit suficient per atendre la despesa corresponent a la contractació de l’acord marc número consu 32-2021 per a l’execució del servei de manteniment per treballs de vidrier i serraller als edificis del campus de la Universitat Autònoma de Barcelona (document 1).
Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2021, aprovat en sessió plenària del Consell Social, acord PLE 25/2021 de 19 de maig de 2021.
Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73,2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.
Vist l’article 89.d de la llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Vist el que disposa l’article 28.3.g del reglament d’organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Vist el que disposa l’article 116.3 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.
Vist que en la reunió de la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern de data de 14 d’octubre de 2021 s’ha acordat: PRIMER. Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponent a la contractació de l’acord marc per a la contractació de l’acord marc núm. consu-32/2021 per a l’execució del servei de manteniment per treballs de vidrier i serraller ala edificis del campus de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA, que s’annexa. SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.
Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i documentació continguda en la part expositiva,
S'acorda (acord CE 132/2021):
- Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponents a la contractació de l’acord marc número consu-32/2021 per a l’execució del servei de manteniment per treballs de vidrier i serraller als edificis del campus de la Universitat Autònoma de Barcelona, d’acord amb el que consta en el document 1.
-
Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l’execució i el seguiment d’aquest acord.
-
Comunicar el present acord a la vicegerent de l’Àmbit Econòmic i al cap de la Unitat de Contractació Administrativa de la UAB.
5.2. Despeses pluriennals corresponents pròrroga de l’Acord Marc de subministrament d’ordinadors pels usuaris de la UAB.
Exposició de motius
Vist el Certificat del vicerector d’Economia d’existència de crèdit suficient per atendre la despesa corresponent a la despesa per a la segona pròrroga de l’acord marc número consu 49-2019 de pròrroga de l’Acord Marc de subministrament d’ordinadors pels usuaris de la Universitat Autònoma de Barcelona (document 1).
Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2021, aprovat en sessió plenària del Consell Social, acord PLE 25/2021 de 19 de maig de 2021.
Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73,2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.
Vist l’article 89.d de la llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Vist el que disposa l’article 28.3.g del reglament d’organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Vist el que disposa l’article 116.3 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.
Vist que en la reunió de la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern de data de 14 d’octubre de 2021 s’ha acordat: PRIMER. Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponent a l’aprovació de la despesa per a la segona pròrroga de l’acord marc núm. consu-49/2019 de subministrament d’ordinadors pels usuaris de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA, que s’annexa. SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.
Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i documentació continguda en la part expositiva,
S'acorda (acord CE 133/2021):
- Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponents a la despesa per a la segona pròrroga de l’acord marc número consu 49/2021 de subministrament d’ordinadors pels usuaris de la Universitat Autònoma de Barcelona, d’acord amb el que consta en el document 1.
- Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l’execució i el seguiment d’aquest acord.
- Comunicar el present acord a la vicegerent de l’Àmbit Econòmic i al cap de la Unitat de Contractació Administrativa de la UAB.
6. Informe 13/2021 de la Sindicatura de Comptes.
Exposició de motius
Atès que la Sindicatura de Comptes ha emès l’informe 13/2021 en relació a l’agregat de les universitats públiques catalanes exercicis 2018 i 2019 i que és d’interès tractar la informació a la Comissió (document 1).
Vist l’article 28.4, apartat d, del reglament d’organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, es presenta la següent
S'acorda (Acord CE 134/2021):
La Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB es dona per assabentada de l’informe 13/2021 de la Sindicatura de Comptes, d’acord amb el que consta en el document 1.