Detall acord
COMISSIÓ ECONÒMICA 29-11-2011
Ordre del dia
1. Aprovació, si escau, de l'acta de la sessió del dia 27 d'octubre de 2011
2. Informe sobre l'àmbit econòmic
3. Aprovació, si escau, de la proposta de participació de la UAB a la constitució de la Fundació per a la Prevenció de la Mutilació Genital Femenina
4. Aprovació, si escau, de la proposta de complements retributius autonòmics per mèrits de docència corresponents a l'avaluació 2010 del personal docent i investigador funcionari i contractat
5. Aprovació, si escau, de la proposta de complements retributius autonòmics per mèrits de gestió corresponents a l'avaluació 2010 del personal docent i investigador funcionari i contractat
6. Aprovació, si escau, de la proposta d'acceptació de la participació de l'Ajuntament de Cerdanyola del Vallès en el Consorci Institut Universitari d'Estudis Europeus
7. Aprovació, si escau, de les modificacions de crèdit del pressupost de la UAB corresponents al tercer trimestre de l'exercici 2011
8. Informar al Ple del Consell Social per a l'aprovació, si escau, de l'autorització al Centre d'Estudis Demogràfics l'ús dels espais de titularitat de la UAB de superfície 116,85m2 situats a la Primera Planta del Mòdul A de Recerca
9. Informació sobre l'estat d'execució de les Mesures de contenció de la despesa 2011
10.Informació sobre l'estat d'execució del PIU a 30 de juny de 2011
11.Anàlisi de la Carta de Recomanacions corresponent a l'exercici 2010
12.Informació sobre els contractes formalitzats en el tercer trimestre de 2011
13.Informació sobre l'actualització dels convenis amb els centres docents d'ensenyament superior adscrits i vinculats a la UAB
14.Torn obert de paraules
Relació dels acords
Acta de la sessió del 27 d'octubre de 2011
S'ACORDA (acord 73/2011):
Aprovar l'acta de la Comissió Econòmica del Consell Social reunida el dia 27 d'octubre de 2011.
Participació de la UAB en la Fundació per a la Prevenció de la Mutilació Genital Femenina
EXPOSICIÓ DE MOTIUS:
Vist l'acord número 81/2011, de 19 d'octubre, del Consell de Govern, en virtut del qual aquest es dóna per assabentat de l'informe realitzat pel vicerector de Transferència Social i Cultural on exposa l'oportunitat de constituir la Fundació WASSU (Observatorio para la Prevención de la Mutilación Genital Femenina) i el seu procés de constitució.
Atès l'interès de la UAB de constituir aquesta Fundació junt amb la Fundació Universitat Autònoma de Barcelona, la Fundació Parc de Recerca UAB i l'ONG Wassu Gambia Kafo.
Atès que la dotació fundacional prevista és de 30.000 euros, de la qual s'aportarà únicament en el moment inicial de constitució la suma de 7.500 euros, deixant els 22.500 euros restants per aportar-los en el termini no superior a 5 anys, comptats des de l'atorgament de l'escriptura pública de constitució de la fundació.
Atès que la participació de la Universitat implica una aportació de 1.875 euros com a aportació inicial i de 5.625 euros com aportació successiva en el termini abans indicat de 5 anys.
Atesa la conformitat econòmica respecte de les obligacions que es contrauen, sempre que es confirmi la disponibilitat pressupostària necessària.
Vist l'article 88 apartat f, de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d'Universitats de Catalunya.
Vist l'article 64, apartat t, dels Estatuts de la UAB.
Vist l'article 28.3 apartat a, del Reglament d'Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Vist l'acord pres pel Consell de Govern de 23 de novembre, pel qual s'acorda: 1) Acceptar la participació de la Universitat Autònoma de Barcelona, com a fundador amb l'aportació de 7.500 euros, en la constitució de la Fundació WASSU el fi de la qual serà la promoció del canvi a actituds favorables per a la intervenció educativa i preventiva que permeti la prevenció de la mutilació genital femenina tant a l'Àfrica com a Europa; 2) Aprovar l'aportació de la Universitat a la dotació fundacional per un import total de 7.500 euros, dels quals la quantitat de 1.875 euros s'aportarà en l'acte d'atorgament de l'escriptura pública de constitució de la Fundació i la quantitat restant de 5.625 euros es farà efectiva en un termini no superior a 5 anys, comptats des de l'atorgament de l'esmentada escriptura; 3) Facultar la rectora, o persona en qui delegui, per a aprovar els Estatuts abans de l'acte formal de constitució de la Fundació i realitzar tots els actes necessaris per a la seva constitució, signant tots aquells documents públics o privats, sense cap tipus de limitació, fins i tot documents de subsanació, aclariment o rectificació, fins a la seva inscripció en el Registre corresponent; 4) Encarregar al vicerector de Transferència Social i Cultural que faci el seguiment de l'acompliment d'aquest acord, i que doni compte al Consell de Govern de l'efectiva constitució d'aquesta Fundació i dels Estatuts aprovats; 5) Elevar al Consell Social el present acord, per tal que exerceixi les seves competències; 6) Comunicar el present acord al Vicerectorat d'Economia i d'Organització.
Atesa la conformitat rebuda de la Vicegerència d'Economia.
Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S'ACORDA (acord 74/2011):
1) Acceptar la participació de la Universitat Autònoma de Barcelona, com a fundadora amb l'aportació de 7.500 euros, en la constitució de la Fundació WASSU, el fi de la qual serà la promoció del canvi a actituds favorables per a la intervenció educativa i preventiva que permeti la prevenció de la mutilació genital femenina tant a l'Àfrica com a Europa.
2) Aprovar l'aportació de la Universitat a la dotació fundacional per un import total de 7.500 euros, dels quals la quantitat de 1.875 euros s'aportarà en l'acte d'atorgament de l'escriptura pública de constitució de la Fundació i la quantitat restant de 5.625 euros es farà efectiva en un termini no superior a 5 anys, comptats des de l'atorgament de l'esmentada escriptura.
3) Facultar la rectora, o la persona en qui delegui, per a aprovar els Estatuts abans de l'acte formal de constitució de la Fundació i dur a terme tots els actes necessaris per a la seva constitució, signar tots els documents públics o privats, sense cap tipus de limitació, fins i tot documents de subsanació, aclariment o rectificació, fins a la seva inscripció al registre corresponent.
4) Encarregar al vicerector de Transferència Social i Cultural que faci el seguiment d'aquest acord, i que doni compte al Consell Social de l'efectiva constitució d'aquesta fundació i dels Estatuts aprovats.
5) Comunicar aquest acord al Vicerectorat d'Economia i d'Organització.
Complements retributius autonòmics per mèrits de docència corresponents a l'avaluació 2010 del personal docent i investigador funcionari i contractat
EXPOSICIÓ DE MOTIUS:
Vist els articles 72 i 90 de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d'universitats de Catalunya.
Vist l'article 64, apartat m, dels Estatuts de la UAB.
Vist l'article 28.3.d) del Reglament d'Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.
Complements retributius autonòmics per mèrits de docència del personal docent i investigador funcionari i contractat corresponents a l'avaluació 2010
Atès que al llarg de l'any 2011 les àrees i oficines encarregades de la tramitació dels complements retributius autonòmics han desenvolupat els processos establerts pel que fa als complements referents als mèrits de docència. Així mateix, les propostes elaborades atenent els criteris establerts van ser analitzades i aprovades per les comissions del Consell de Govern amb competències en aquesta matèria, i van ser trameses a AQU Catalunya per a la seva certificació.
Vist el Decret 405/2006, de 24 d'octubre, pel qual s'estableixen les retribucions addicionals del personal docent i investigador funcionari i contractat de les universitats públiques de Catalunya, que en el seu article 7 estableix que un cop certificada l'avaluació per l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya, ho traslladarà al Consell de Govern per tal que pugui formular la proposta d'assignació al Consell Social.
Vist l'acord pres pel Consell de Govern reunit el 23 de novembre de 2011, pel qual s'acorda: 1) Assumir la proposta tramesa per AQU Catalunya de complements retributius autonòmics per al professorat funcionari i contractat (trams de docència i de gestió) en els termes que es recullen en els annexos; 2) Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències; 3) Encarregar el vicerector de Personal Acadèmic i la vicegerenta de l'Àmbit de Recursos Humans l'execució i el seguiment dels presents acords; 4) Comunicar el present acord a l'Àrea de Personal Acadèmic, per tal que portin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.
Atès les certificacions emeses per AQU Catalunya, del professorat que es relaciona en l'apartat 1 a) i b) de l'acord número 75/2011 de la Comissió Econòmica de 29 de novembre de 2011.
Complements retributius autonòmics per al professorat afectat per les incidències de la convocatòria 2010 amb efectes des del moment corresponent
Atès que les àrees i oficines encarregades del desenvolupament dels processos de tramitació dels complements de docència es van produir unes incidències en les notificacions amb determinat professorat, motiu que els va impedir resultar adjudicataris de la proposta d'assignació sense que aquestes incidències fossin imputables a ells mateixos.
Atès que un cop explicat aquest supòsit per part de la delegada de la rectora per a l'avaluació, l'acreditació i la innovació docent a la Comissió de Personal Acadèmic de data 27 de gener de 2011 es va decidir que s'avaluaria a aquestes persones en el procediment de l'any 2011 i si l'avaluació resultava positiva es demanaria al Consell de Govern i al Consell Social el pagament des del moment corresponent.
Atès que el professorat afectat per aquests errors de notificació que es relaciona en l'apartat 2 de l'acord número 75/2011 de la Comissió Econòmica de 29 de novembre de 2011 ha obtingut proposta de resolució favorable del període avaluat i aquesta proposta ha estat certificada per AQU Catalunya.
Vist l'acord pres pel Consell de Govern reunit el 23 de novembre de 2011, pel qual s'acorda: 1) Assumir la proposta tramesa per AQU Catalunya de complements retributius autonòmics per al professorat afectat per les incidències de la convocatòria 2010 amb efectes des del moment corresponent, en els termes que s'inclouen en l'annex; 2) Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixin les seves competències; 3) Encarregar el vicerector de Personal Acadèmic i la vicegerenta de l'Àmbit de Recursos Humans l'execució i el seguiment dels presents acords; 4) Comunicar el present acord a l'Àrea de Personal Acadèmic, per tal que portin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S'ACORDA (acord 75/2011):
1) Assumir la proposta tramesa per AQU Catalunya de complements retributius autonòmics per mèrits de docència del personal docent i investigador funcionari i contractat corresponents a l'avaluació 2010:
a) per períodes meritats fins el 31.12.2002, d'acord amb el que consta en el document CE 58/11-2011.
b) per períodes meritats fins el 31.12.2010, d'acord amb el que consta en el document CE 59/11-2011.
2) Assumir la proposta tramesa per AQU Catalunya de complements retributius autonòmics per al professorat afectat per les incidències de la convocatòria 2010 amb efectes des del moment corresponent, d'acord amb el que consta en el document CE 60/11-2011.
3) Encarregar el vicerector de Personal Acadèmic i la vicegerenta de l'Àmbit de Recursos Humans l'execució i el seguiment dels presents acords.
4) Comunicar el present acord a l'Àrea de Personal Acadèmic, per tal que portin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.
Complements retributius autonòmics per mèrits de gestió corresponents a l'avaluació 2010 del personal docent i investigador funcionari i contractat
EXPOSICIÓ DE MOTIUS:
Vist els articles 72 i 90 de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d'universitats de Catalunya.
Vist l'article 64, apartat m, dels Estatuts de la UAB.
Vist l'article 28.3.d) del Reglament d'Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.
Atès que al llarg de l'any 2011 les àrees i oficines encarregades de la tramitació dels complements retributius autonòmics han desenvolupat els processos establerts pel que fa als complements referents als mèrits de gestió. Així mateix, les propostes elaborades atenent els criteris establerts van ser analitzades i aprovades per les comissions del Consell de Govern amb competències en aquesta matèria, i van ser trameses a AQU Catalunya per a la seva certificació.
Vist el Decret 405/2006, de 24 d'octubre, pel qual s'estableixen les retribucions addicionals del personal docent i investigador funcionari i contractat de les universitats públiques de Catalunya, que en el seu article 7 estableix que un cop certificada l'avaluació per l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya, ho traslladarà al Consell de Govern per tal que pugui formular la proposta d'assignació al Consell Social.
Ateses les certificacions emeses per AQU Catalunya.
Vist l'acord pres pel Consell de Govern reunit el 23 de novembre de 2011, pel qual s'acorda: 1) Assumir la proposta tramesa per AQU Catalunya de complements retributius autonòmics per al professorat funcionari i contractat (trams de docència i de gestió) en els termes que es recullen en els annexos; 2) Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixin les seves competències; 3)Encarregar el vicerector de Personal Acadèmic i la vicegerenta de l'Àmbit de Recursos Humans l'execució i el seguiment dels presents acords; 4) Comunicar el present acord a l'Àrea de Personal Acadèmic, per tal que portin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S'ACORDA (acord 76/2011):
1) Assumir la proposta tramesa per AQU Catalunya de complements retributius addicionals per mèrits de gestió del personal docent i investigador funcionari i contractat corresponents a l'avaluació 2010, d'acord amb el que consta en el document CE 61/11-2011.
2) Encarregar el vicerector de Personal Acadèmic i la vicegerenta de l'Àmbit de Recursos Humans l'execució i el seguiment dels presents acords.
3) Comunicar el present acord a l'Àrea de Personal Acadèmic, per tal que portin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.
Acceptació de la participació de l'Ajuntament de Cerdanyola del Vallès en el Consorci Institut Universitari d'Estudis Europeus
EXPOSICIÓ DE MOTIUS:
Atès que la Generalitat de Catalunya, mitjançant el departament competent en matèria de polítiques i actuacions davant les institucions de la Unió Europea, i la UAB integren el Consorci denominat Institut Universitari d'Estudis Europeus (IUEE), el qual està adscrit a la UAB des de juny de 1992.
Atès que l'IUEE està organitzat com un centre interdisciplinari dedicat a l'educació superior, la recerca, la formació i la capacitació en temes europeus o d'interès per a la Unió Europea.
Vist que, tal i com ja va ser avançat en la Comissió Econòmica del Consell Social en sessió de 15 de setembre de 2011, actualment s'està procedint a ampliar els membres que integren aquest Consorci i incorporar altres administracions públiques amb interessos concurrents amb els del Consorci IUEE. En aquella sessió ja es va aprovar l'acceptació que hi participés l'Ajuntament de Terrassa en el Consorci IUEE.
Atès que la UAB ha rebut l'acceptació formal per part de l'alcaldessa de Cerdanyola del Vallès per participar en el Consorci. En el document d'acceptació l'alcaldessa considera el Consorci IUEE com a centre de referència d'estudis avançats en la matèria i per la seva vocació de recerca. La Universitat valora especialment la seva proximitat geogràfica i el seu europeisme.
Vist l'article 88 apartat f, de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d'Universitats de Catalunya.
Vist l'article 64, apartat t, dels Estatuts de la UAB.
Vist l'article 28.2 apartat a, del Reglament d'Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Vist l'acord pres pel Consell de Govern reunit el 23 de novembre, pel qual s'acorda: 1) Acceptar la participació de l'Ajuntament de Cerdanyola del Vallès en el Consorci Institut Universitari d'Estudis Europeus, sens perjudici de les competències que esdevingui oportú exercir pel propi Consorci i, eventualment, per la Generalitat de Catalunya; 2) Elevar els presents acords al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències; 3) Autoritzar la rectora, o persona en qui delegui, perquè dicti els actes que siguin necessaris i formalitzi els documents que siguin pertinents per tal de fer efectiu el que disposa aquest acord, i perquè designi la seva representació en aquesta associació; 4) Encarregar a la vicerectora de Relacions Internacionals que faci el seguiment de l'acompliment d'aquests acords; 5) Comunicar els presents acords a l'Institut Universitari d'Estudis Europeus i a la resta d'òrgans interessats.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S'ACORDA (acord 77/2011):
1) Acceptar la participació de l'Ajuntament de Cerdanyola del Vallès en el Consorci Institut Universitari d'Estudis Europeus, sens perjudici de les competències que sigui oportú que exerceixi el mateix Consorci i, eventualment, la Generalitat de Catalunya.
2) Autoritzar la rectora, o la persona en qui delegui, perquè dicti els actes que siguin necessaris i formalitzi els documents que siguin pertinents per tal de fer efectiu el que disposa aquest acord, i perquè designi la representació en aquesta entitat.
3) Encarregar a la vicerectora de Relacions Internacionals que faci el seguiment del compliment d'aquest acord.
4) Comunicar aquest acord al Consorci Institut Universitari d'Estudis Europeus i a la resta d'òrgans interessats.
Modificacions de crèdit del pressupost de la UAB corresponents al tercer trimestre de 2011
EXPOSICIÓ DE MOTIUS:
Vista la sol·licitud presentada pel Gerent de la UAB en relació a la proposta de modificacions de crèdit del pressupost de la UAB corresponents al tercer trimestre de 2011.
Vist l'article 89. g de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d'Universitats de Catalunya.
Vist l'article 28.2.b) del Reglament d'Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S'ACORDA (acord 78/2011):
1) Aprovar les modificacions de crèdit del pressupost de la UAB corresponents al tercer trimestre de 2011, d'acord amb el que consta al document CE 62/11-2011.
2) Comunicar aquest acord al gerent i a la vicegerenta de l'àmbit econòmic, per tal que es duguin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.
Autoritzar al Centre d'Estudis Demogràfics l'ús dels espais de 116,85 m2 situats a la primera planta del mòdul a de recerca
EXPOSICIÓ DE MOTIUS:
Atesa la petició formulada pel Centre d'Estudis Demogràfics per a cedir l'ús dels següents espais de superfície conjunta de 116,85 m2: 'MRA/123', 'MRA/124', 'MRA/125' situats a la Primera Planta del Mòdul de Recerca A, amb el corresponent equipament, identificats al document CE 63/11-2011, per atendre les activitats de recerca relacionades amb el programa l'Escola Doctoral Europea de Demografia pel desenvolupament de tasques d'investigació associades a la formació impartida.
Atesa la proposta del Vicerectorat d'Economia i d'Organització en relació amb la sol'licitud del Centre d'Estudis Demogràfics pel que fa a l'autorització d'ús dels esmentats espais.
Atès l'interès de la UAB en cedir l'ús dels espais al Centre d'Estudis Demogràfics.
Vist l'acord núm. 45/2011 del Consell Social, de 9 de novembre, pel qual s' acorda, entre d'altres, 'instar a la UAB per tal que, en el marc de les mesures pressupostàries del capítol 2 dels criteris bàsics per a l'elaboració el pressupost de la UAB per a l'any 2012, i en relació amb les entitats amb personalitat jurídica pròpia que estan ubicades al campus, repercuteixi les despeses induïdes generades per les esmentades entitats 'fluids i manteniment i despeses de campus-, així com les corresponents a la utilització dels espais ocupats.
Vist l'article 207.2 dels Estatuts de la UAB.
Vist l'article 28.2. apartat g, del Reglament d'Organització i funcionament del Consell Social.
Vist l'acord pres pel Consell de Govern reunit el 23 de novembre, pel qual s'acorda: 1) Autoritzar al Centre d'Estudis Demogràfics l'ús dels espais de titularitat de la UAB, de superfície conjunta de 116.85 m2, identificats com a 'MRA/123', 'MRA/124', 'MRA/125' situats a la Primera Planta del Mòdul de Recerca A, amb el corresponent equipament, identificats a l'Annex 1, segons el que disposa la legislació vigent en matèria de patrimoni, d'acord amb les condicions següents: Objecte: 'MRA/123', 'MRA/124', 'MRA/125' situats a la Primera Planta del Mòdul de Recerca A. Preu: 36.807,75 ¤ (tributs apart). El cànon inclou l'ús dels espais i les despeses corrents associades a l'espai (llum, neteja, accés a la xarxa Internet i manteniment) no incloent el consum de telèfon. Termini de duració: 21 mesos. Destinació: Atendre les activitats de recerca relacionades amb el programa l'Escola Doctoral Europea de Demografia pel desenvolupament de tasques d'investigació associades a la formació impartida; 2) Autoritzar la rectora, o persona en qui delegui, perquè amb les més àmplies facultats pugui signar els documents públics i privats que siguin necessaris, amb les clàusules que consideri més adients, per donar compliment a aquest acord; 3) Encarregar al vicerector de Política Econòmica i d'Organització que faci el seguiment de l'acompliment d'aquest acord; 4) Elevar al Consell Social el present acord, per tal que exerceixi les seves competències; 5) Comunicar el present acord al Vicerectorat d'Economia i d'Organització.
Atesa la conformitat rebuda de la Vicegerència d'Economia.
Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S'ACORDA (acord 79/2011):
Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta d'acord següent:
1) Autoritzar al Centre d'Estudis Demogràfics l'ús dels espais de titularitat de la UAB, de superfície conjunta de 116.85 m2, identificats com a 'MRA/123', 'MRA/124' i 'MRA/125', situats a la primera planta del mòdul de recerca A, amb el corresponent equipament, identificats en el document CE 63/11-2011 i segons el que disposa la legislació vigent en matèria de patrimoni, d'acord amb les condicions següents :
a) Objecte: 'MRA/123', 'MRA/124' i 'MRA/125' situats a la primera planta del mòdul de recerca A.
b) Destinació: 36.807,75 ¤ (tributs apart).
El cànon inclou l'ús dels espais i de les despeses corrents associades a l'espai (llum, neteja, accés a la xarxa Internet i manteniment) i no inclou el consum de telèfon.
c) Durada: 21 mesos.
d) Destinació: atendre les necessitats de recerca relacionades amb el programa de l'Escola Doctoral Europea de Demografia per al desenvolupament de tasques d'investigació associades a la formació impartida.
2) Autoritzar la rectora, o la persona en qui delegui, perquè amb les més àmplies facultats pugui signar els documents públics i privats que siguin necessaris, amb les clàusules que consideri més adients, per donar compliment a aquest acord.
3) Encarregar al vicerector de Política Econòmica i d'Organització que faci el seguiment del compliment d'aquest acord.
4) Comunicar el present acord al Vicerectorat d'Economia i d'Organització.
Mesures de contenció de la despesa 2011
EXPOSICIÓ DE MOTIUS:
Vist l'acord número 42/2011 pres per la Comissió Econòmica del Consell Social reunida el 15 de setembre, pel qual aquesta acorda donar-se per assabentada de les mesures de contenció de la despesa per a l'any 2011.
Atesa la informació disponible sobre l'estat d'execució de les mesures de contenció de la despesa per al 2011, el qual ha estat informat en el Consell de Govern del dia 23 de novembre de 2011.
Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, la Comissió Econòmica del Consell Social
ACORDA (acord 80/2011):
Donar-se per assabentada de l'estat d'execució de les mesures de contenció de la despesa per a l'any 2011.
Estat d'execució del PIU a 30 de juny de 2011
EXPOSICIÓ DE MOTIUS:
Atesa la proposta de la Gerència en relació amb la informació de l'execució del PIU a 30 de juny de 2011 i que el document presentat conté informació relativa a les diferències entre les quantitats programades fins el 30 de juny de 2011 i les quantitats executades en el mateix període pel que fa als objectius 1 (RAM, TIC'S i Adaptació a l'EEES) i 2 (Acabament i noves obres).
Vist que, per acord núm. 30/2007 del ple del Consell Social de data 29 de novembre, modificat per acord 24/2010 en sessió plenària de 22 de juliol, s'aprova el Pla d'Inversions Universitàries (PIU) de la UAB 2007-2013, i que aquest pla té una durada de 7 anys amb dos períodes, del 2007 al 2010 i del 2011 al 2013, i conté diversos objectius i línies prioritàries a executar durant l'esmentat període.
Vist l'article 120 de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d'Universitats de Catalunya.
Vist l'article 28.3.g) del Reglament d'Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Vist que a la Comissió d'Economia i d'Organització delegada del Consell de Govern reunida en data 3 de novembre de 2011 s'informa sobre l'execució del PIU a 30 de juny de 2011.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, la Comissió Econòmica del Consell Social
ACORDA (acord 81/2011):
Donar-se per assabentada de l'estat d'execució del PIU a 30 de juny de 2011.
Anàlisi de la Carta de Recomanacions corresponent a l'exercici 2010
EXPOSICIÓ DE MOTIUS:
Atès que l'empresa d'auditoria externa, amb caràcter anual i com a part de l'auditoria dels comptes anuals de la UAB, realitza una carta de recomanacions en la que es recullen suggeriments fruit d'aspectes identificats en el decurs de la tasca d'auditoria, que poden fer referència a diferents àmbits de la UAB i respecte els quals la Universitat emet els seus comentaris o al·legacions, a efectes que siguin incorporats en la versió final de la carta de recomanacions.
Atès que l'empresa d'auditoria externa ha fet arribar al Consell Social de la UAB la carta de recomanacions de l'exercici 2010.
Atès que han estat recollits els comentaris i/o al·legacions per part de la UAB en la carta de recomanacions de l'exercici 2010.
Vist l'article 28.4.c) del Reglament d'Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S'ACORDA (acord 82/2011):
1) La Comissió Econòmica del Consell Social es dóna per assabentada de la Carta de recomanacions corresponent a l'exercici 2010, d'acord amb el que consta en el document CE 64/11-2011.
2) Posar a disposició del gerent i de la responsable de l'Àrea d'Organització i Planificació de la UAB la Carta de recomanacions corresponent a l'exercici 2010, als efectes de les gestions que siguin oportunes pel que fa a les recomanacions.
Contractes formalitzats en el tercer trimestre de l'exercici 2011
EXPOSICIÓ DE MOTIUS:
Vist l'article 89. l) de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d'Universitats de Catalunya.
Vist l'article 184 dels Estatuts de la UAB.
Vist l'article 28.3. j) del Reglament d'Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Atesa la relació de contractes formalitzats en el tercer trimestre de l'exercici 2011, la qual ha estat facilitada per la Unitat de Contractació Administrativa de la UAB.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, la Comissió Econòmica del Consell Social
ACORDA (acord 83/2011):
Donar-se per assabentada de la relació de contractes formalitzats per la UAB en el tercer trimestre de l'any 2011.
Actualització dels convenis amb centres docents d'ensenyament superior adscrits i vinculats a la UAB
EXPOSICIÓ DE MOTIUS:
El Consell Social i el Consell de Govern de la UAB han aprovat, al llarg dels anys i per mitjà de sengles acords adoptats en el decurs de les seves respectives sessions, l'adscripció i vinculació de centres docents d'ensenyament superior per a la impartició de determinats estudis oficials i estudis propis, respectivament.
Els centres docents d'ensenyament superior adscrits o vinculats a universitats es regeixen per la legislació vigent, pel conveni d'adscripció o de vinculació i per les seves pròpies normes d'organització i funcionament.
Les entitats titulars dels centres adscrits i vinculats amb les quals la UAB ha subscrit els corresponents convenis d'adscripció o de vinculació són les següents: Fundació Privada Rinaldi, titular de l'Escola Universitària de Sarrià; Fundació Privada Eina, titular del Centre Universitari Eina; Assemblea Provincial de la Creu Roja Espanyola, titular de l'Escola Universitària d'Infermeria 'Creu Roja'; Fundació Privada Universitat Autònoma de Barcelona, titular de l'Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents; Centre docent Santa Coloma, titular de l'Escola Universitària d'Informàtica Tomàs Cerdà; Centre docent Santa Coloma, titular de l'Escola Universitària de Fisioteràpia 'Gimbernat'; Ajuntament de Barcelona, titular de l'Escola Massana; Fundació per als Estudis de Prevenció i Seguretat (EPSI); Fundació Universitària del Bages, titular de l'Escola Universitària de Ciències de la Salut; Fundació Universitària del Bages, titular de l'Escola Universitària de Ciències Socials; Hospital de la Santa Creu i Sant Pau, titular de l'Escola Universitària d'Infermeria de Sant Pau; Serveis de Turisme i Hosteleria Campus, S.A., titular de l'Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera; Fundació Privada Institut de Neurorehabilitació Guttmann, titular de l'Institut universitari de Neurorehabilitació Guttmann.
Vist l'article 89. l) de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d'Universitats de Catalunya.
Vist l'article 184 dels Estatuts de la UAB.
Vist l'article 28.3. j) del Reglament d'Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Vist l'acord núm. 9/2011 de la Comissió Econòmica de 17 de març de 2011, pel qual s'acorda aprovar el preu del servei de suport de gestió acadèmica a titulacions oficials impartides a escoles adscrites de la UAB per al curs acadèmic 2011-2012 per un import de 156,48 euros.
Vist l'acord núm. 29/2011 de la Comissió Econòmica de 8 de juliol de 2011, pel qual s'acorda aprovar els preus dels estudis propis de la Universitat Autònoma de Barcelona i de l'adequació del decret de preus dels serveis acadèmics universitaris a determinats estudis de la Universitat Autònoma de Barcelona per al curs acadèmic 2011-2012 que inclou el preu corresponent als serveis de suport de gestió acadèmica a titulacions oficials per un import de 156,48 euros que serà aplicable als centres adscrits de la UAB per al curs acadèmic 2011-2012.
En aquest sentit, vist els acords presos per la Comissió Econòmica del Consell Social i que incideixen en els convenis de col'laboració acadèmica subscrits amb les entitats titulars dels centres adscrits i vinculats.
Vist l'acord pres pel Consell de Govern reunit el 23 de novembre, pel qual s'aprova: 1)Donar-se per assabentat de l'actualització dels convenis amb els centres docents d'ensenyament superior i amb un institut universitari adscrit a la UAB; 2) Elevar al Consell Social el present acord, per tal que exerceixi les seves competències; 3) Comunicar els presents acords a la Vicegerència d'Ordenació Acadèmica per tal que adoptin les mesures necessàries per a fer-los efectius.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, la Comissió Econòmica del Consell Social
ACORDA (acord 84/2011):
Donar-se per assabentada de l'actualització dels convenis amb centres docents d'ensenyament superior adscrits i vinculats a la UAB.