La Cursa solidària de la UAB
La cursa solidària UAB es una cursa solidària i esportiva de la Universitat en suport a la Marató de 3cat, que enguany celebrarà la 15ena edició i que es dedicarà a la recerca del càncer.
Organitzen la Universitat Autònoma de Barcelona i l´Ajuntament de Cerdanyola del Vallès, amb la col·laboració de l’EMD Bellaterra i el patrocini de la Universitat de Barcelona i d’Applus+ Laboratories. La recaptació de les donacions de la cursa es destina íntegrament a a La Fundació la Marató de TV3.
A la darrera edició, l'esdeveniment esportiu va oferir quatre modalitats de participació per adaptar-se a diferents nivells i capacitats: dues curses, una de 11,6 km, un altre de 6 km, una caminada de 6 km i una caminada especialment dissenyada per a persones amb mobilitat reduïda, amb un recorregut de 480 metres.
El campus va aplegar corredors federats, esportistes aficionats, famílies, personal, professorat i alumnat universitari, que, amb la seva participació, han contribuït a una causa solidària com la que proposa cada any La Marató de 3cat.