Vés al contingut principal
Universitat Autònoma de Barcelona
Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental

Defenses de tesis

29 abr. 2024
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

Properes defenses de tesis doctorals

Tesi Doctoral

«Retention of Interpreting Students through Undergraduate Action Research, Mentorship, Curriculum Design and Assessment: A Case Study of the Community Interpreter Program at Viterbo University»

Elaborada per: Michelle Marie Pinzl 

Director: Dra. Carmen Bestué; Dra. Marta Arumí.

25/11/2024 - Sala Jordi Arbonés - 15 h 

Resum
Aquesta tesi avalua els efectes d'implementar components d'alt-impacte en el currículum de l'Certificat d'Interpretació Comunitària a la Universitat de Viterbo per determinar les influències de tals metodologies en els estudiants d'estudis d'interpretació.

Abstract
This thesis explores and assesses the effects of implementing high-impact curriculum components into the Community Interpreting Certificate at Viterbo University to determine the influences such methodologies have on students of interpreting studies.

Resumen
Retention of Interpreting Students through Undergraduate Action Research, Mentorship, Curriculum Design and Assessment: A Case Study of the Community Interpreter Program at Viterbo University

Tesis

 

Dins de