Actualitat
Resultats de la cerca
Mostrant coincidències amb:
Tres casos d'èxit d'emprenedoria en el sector de la comunicació en el cicle de conferències #eComLabUAB
17 03 2023
Iniciatives del sector de la comunicació apropen les seves experiències a la universitat al cicle de conferències #eComLabUAB
Feminicide, un número especial sobre violència contra les dones durant la pandèmia
16 03 2023
És una publicació afavorida per la delegació de Nacions Unides a Viena (Austria) on ha col·laborat la professora Joana Gallego amb un capítol sobre la cobertura mediàtica de la violència de gènere que va propiciar el confinament.
Tercer poemari de la professora Gemma Casamajó
08 03 2023
“Domèstica maragda” explora cases, estances i objectes quotidians per revelar la intimitat femenina
Primera trobada doctoral interdepartamental en la història de la Facultat
23 02 2023
Els i les estudiants de tres programes comparteixen una socialització acadèmica
Resultats del projecte R+D Impacte del finançament públic a les empreses privades de mitjans
03 02 2023
És una iniciativa del Grup Daniel Jones
Guardonades dues tesis del programa de doctorat en Mitjans, Comunicació i Cultura pel CAC
10 01 2023
Las recerques de Miquel Urmeneta i Cristina Garde han estat distingides amb el segon premi i un accèssit
«Descartades», l'exposició sobre la vida quotidiana de les dones a les zones rurals d'El Salvador
21 12 2022
La Universitat acull la mostra «Descartades», un recull de quinze retrats fotogràfics i material audiovisual sobre la quotidianitat, la situació de pobresa i la vulnerabilitat d’una quinzena de dones adultes de les comunitats rurals de Tecoluca, El Salvador. La mostra es pot visitar del 30 de gener al 24 de març, de dilluns a divendres i de 10 a 19 h, a la Sala d’Exposicions UAB, situada a la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General.
Experts de Zinkdo, Sibilare i Filmin expliquen a la UAB la seva experiència en el mercat de la comunicació
20 12 2022
Tres empreses catalanes d’èxit a Internet han participat en el mòdul “Gestió i mercats de la comunicació”, dins el màster oficial del Departament.