Vés al contingut principal
Universitat Autònoma de Barcelona
Departament d'Infermeria

Govern

L'Equip de direcció

L'equip de direcció està format pel director del Departament i pel Secretari, que l'assisteix en el desenvolupament de les seves funcions.

El director del Departament exerceix les funcions de direcció i gestió ordinària, i té la representació del Departament.

Les competències del director són: Representar el departament; dirigir, coordinar i supervisar l'activitat del Departament; convocar i presidir el Consell de Departament i la Comissió Executiva, i executar-ne els acords; administrar les partides pressupostàries; supervisar les tasques del personal d'administració i serveis adscrits al Departament; proposar al rector el nomenament i el cessament dels càrrecs del seu equip; vetllar perquè es compleixin les disposicions aplicables al Departament; vetllar perquè els membres del Departament compleixin els seus deures i els siguin respectats els seus deures i els siguin respectats els seus drets, d'acord amb les normes específiques que els regulin; assumir qualsevol altra competència que puguin atribuir-li les lleis o els Estatuts i, en particular, les que en l'àmbit del Departament no hagin estat atribuïdes a altres òrgans.

El secretari del Departament també ho és del Consell del Departament. És la persona fedatària dels actes i acords que hi tenen lloc i, com a tal, estén acta de les sessions i custodia la documentació del Departament. Substitueix el director i n'assumeix les competències.
 

El Consell de Departament:

En són membres tot el personal acadèmic, tot el personal d'administració i serveis, una representació del personal investigador en formació de cada una de les àrees de coneixement que conformen el Departament, una representació dels estudiants i una representació de dos com a màxim dels estudiants de tercer cicle per a cada una de les unitats que conformen el Departament.

Les competències principals del Consell de Departament són:

  • Elaborar i aprovar el Reglament del Departament, elegir directora i director, aprovar la relació, distribució i execució de les despeses.
  • Coordinar i impartir els ensenyaments a les seves àrees de coneixement i especialitats d'acord amb els plans d'estudis.
  • Fomentar la renovació científica i pedagògica dels seus membres.
  • Realitzar una memòria anual d'activitats en què es donin a conèixer els resultats en docència i recerca.