Converses polièdriques
Educació i diàleg: Una reflexió compartida sobre el futur escolar
Conjuntament amb l’IPD-ICE de la UB hem dissenyat un cicle de converses entre acadèmics i docents on, mitjançant el diàleg, es reflexionarà i es construirà coneixement sobre temes vinculats a la implementació dels nous currículums d’educació infantil, educació bàsica (primària i ESO) i batxillerat. L'enfocament i l'avaluació competencials, l'impuls de la llengua catalana en l’àmbit escolar, la lectura com a competència clau, la personalització de l’aprenentatge com a eina d’inclusió i la cultura i competència digital. Dues converses es duran a terme a la UB i les altres dues a la UAB, totes quatre de forma presencial i estan adreçades a tots els professionals de l’educació, expressament a docents de totes les etapes educatives no universitàries.
Començarem amb la conversa “Els centres escolars i el foment del català a l'entorn escolar” protagonitzada per la Marina Massaguer i Artur Vidal el dia 16 de gener, el 23 de gener, l’Anna Engel i la Núria Sàrria conversaran sobre “Personalització de l’aprenentatge com a eina d’inclusió educativa", el 30 de gener, l’Héctor Ruiz i l’Elena Ferro ho faran sobre “El paper dels docents per facilitar l’aprenentatge” i, per últim, el Lucas Ramada Prieto i la Laura Santacruz tancaran el cicle el dia 27 de febrer parlant sobre “Cultura (digital) de jocs”
Tota la informació és al següent enllaç, https://www.uab.cat/ca/ice/converses-poliedriques, incloent la informació per a inscriure’s de forma subvencionada.
La UAB, amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible
- Educació de qualitat