Arxiu de notícies
Resultats de la cerca
Mostrant coincidències amb:
Arriba la MEMEnginy a la UAB: punt de trobada entre el talent jove i les empreses del sector TIC i d'enginyeria
11 04 2025
El congrés tecnològic rebrà prop de 80 empreses i promourà el “match” entre estudiants i el món empresarial amb l’ajuda de la IA i la celebració de prop de 1.000 entrevistes de treball ràpides.
MEMEnginy acollirà també conferències i activitats que giren al voltant d’aspectes de màxim interès social com la IA, smart cities, dades, blockchain, supply chain o la ciberseguretat.
Una novetat d’enguany és un projecte pilot d’acompanyament a estudiants neurodivergents amb necessitats específiques, que rebran suport d’especialistes durant les entrevistes professionals.
Èxits de l'Escola d'Enginyeria a la 30ª edició de LA NIT
09 04 2025
El passat dimecres 2 d’abril es va celebrar la 30ª edició de La Nit de les Telecomunicacions i la informàtica a Barcelona, on van assistir diversos docents i estudiants en representació de l’Escola d’Enginyeria i una alumna de l'Escola va ser premiada.
L'Escola acull una nova edició de la UAB THE HACK! amb 150 participants
20 03 2025
L'Escola d'Enginyeria va acollir, els dies 15 i 16 de març de 2025, una nova edició de la UAB THE HACK!, una hackathon de 32 hores ininterrompudes que va reunir uns 150 estudiants de diverses disciplines per afrontar reptes tecnològics reals proposats per empreses capdavanteres del sector.
Referents i oportunitats: èxit de la Jornada Dones i Enginyeria
18 03 2025
El passat 11 de març l'Escola va celebrar la segona edició de la jornada "Dones i Enginyeria: Construint el Futur”, una iniciativa destinada a fomentar la presència femenina en el sector de l’enginyeria i la tecnologia, en commemoració al Dia Internacional de la Dona. L'acte va comptar amb la participació de professionals de diverses disciplines, que van compartir les seves experiències amb estudiants i futurs talents del sector.