Actualitat
Resultats de la cerca
Mostrant coincidències amb:
GREDICS torna a participar en una edició del programa CROMA, per reflexionar sobre desigualtats
El 21 de maig de 2024 es va celebrar la sessió a la UAB del projecte CROMA 2.0 de la FAS-UAB.
Invisibilitzats a l'ensenyament de les Ciències Socials (Seminari Internacional de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials)
El dimecres 29 de maig de 2024 el programa de Doctorat en Educació va organitzar el Seminari d’Investigació per abordar el tema de les persones invisibilitzades en l’ensenyament de les ciències socials.
Defensa de Tesi Doctoral
Lenin Paladines defensa la seva tesi doctoral sobre la integració didàctica de les vídeoressenyes de Booktubers.
Nova edició del curs d'Educació Financera per a Mestre d'E.Primària
El curs és en format virtual i podrà realitzar-se entre juliol i setembre. Està pensat específicament per a mestres d'E. Primària, perquè puguem prendre decisions crítiques sobre què i com ensenyar a les aules en un àmbit fonamental per a l'educació ciutadana: la reflexió i la gestió dels diners en àmbit personal, familiar, social i col·lectiu.
L'escola doctoral del grup de recerca en educació, interacció i plurilingüisme GREIP
L’escola doctoral del grup de recerca en educació, interacció i plurilingüisme GREIP s’ha dut a terme els dies 14, 15 i 16 de febrer i va ser un èxit rotund.
Defensa de Tesi Doctoral
Miaomiao Zhang defensa la seva tesi doctoral sobre la activitats de mediació en un projecte de narració digital extraescolar.
Seminari d'investigació en didàctica de les ciències socials amb el Dr. Sebastián Plá
El passat dimarts 23 de gener de 2024, vam organitzar un nou seminari d’investigació en didàctica de les ciències socials, aprofitant l’estada del professor Sebastián Plá.
Taller sobre l'aprenentatge basat en reptes com una proposta de recerca col·laborativa
El dia 24 de gener la Dra. Júlia Llompart va ser convidada a impartir un taller sobre l'aprenentatge basat en reptes com una proposta de recerca col·laborativa en el grup de recerca MIRCo, de la Universitat Autònoma de Madrid, dirigit per la professora Luisa Martín Rojo.
Dues investigadores de GREIP convidades a simposi
Eulàlia Borràs i Emilee Moore van participar com a convidades al simposi "Issues in EMI in HE: global competence, plurilingual competence, and disciplinary literacies", celebrat a la Universitat de Lleida els dies 9 i 10 de novembre. La seva ponència va tractar sobre "The plurilingual and multimodal management of participation and subject complexity".
Comunicat del Departament en relació als resultats de les proves PISA
Davant de les múltiples reaccions entorn els resultats del darrer informe PISA, com a membres de la comunitat educativa i de la comunitat científica, volem reivindicar que cal ressituar el debat en allò que ens aporta la recerca en el camp de les didàctiques específiques. També volem posar de manifest que és responsabilitat de tothom aconseguir que la nostra societat accepti que entomar els reptes educatius del nostre país requereix de temps llargs, de reflexió fonamentada i, sobretot, d’un profund respecte cap a les professionals de tots els àmbits educatius.