Estudiants i professorat de la menció d'anglès del grau d'educació fan una jornada de reflexió
Els i les estudiants del grau d'educació i professors actualment en pràctica es van reunir per discutir i aprendre els uns dels altres durant la classe final de dues assignatures de la menció d'anglès. Els i les estudiants del grau d'educació i professors actualment en pràctica es van reunir per discutir i aprendre els uns dels altres durant la classe final de dues assignatures de la menció d'anglès.
La trobada va ser en format conferència i els alumnes van presentar pòsters dels projectes que havien dissenyat com a producte final de dues classes: L'ensenyament de llengües mediat per a la tecnologia, ensenyada per a la Melinda Dooly i l'aprenentatge de continguts integrada amb llengua (AICLE), a carrèc de la Mónica López Vera i Esther Serramia. Algunes observacions al final de la sessió van ser "increïbles", "inspiradores", "he après moltes coses". L'acte també va donar una primera oportunitat als professors de conèixer els seus futurs companys i companyes i per poder intercanviar idees i experiències entre diferents generacions de professorat.