L'escola doctoral del grup de recerca en educació, interacció i plurilingüisme GREIP
L’escola doctoral del grup de recerca en educació, interacció i plurilingüisme GREIP s’ha dut a terme els dies 14, 15 i 16 de febrer i va ser un èxit rotund.
Han comptat amb la presència de la Doctora Henar Rodríguez de la Universitat de Valladolid, que va destacar els biaixos cognitius que afecten la percepció en l'àmbit escolar i la seva influència en la formació d'imaginaris, estereotips i prejudicis, així com en les decisions sobre inclusió educativa. A més, el projecte de tesi del doctorand Diego Luiz Albuquerque va prometre aportar noves perspectives sobre el paper dels adolescents com a facilitadors de l'aprenentatge.
A la segona jornada es va presentar la visió integradora de la Doctora Emilee Moore, professora adjunta Serra Húnter a la Universitat Autònoma de Barcelona, sobre com podem entendre i descriure la comunicació i l'aprenentatge incloent, però també anant més enllà què es pot expressar en paraules, reconeixent la relació entre la lingüística i l'estètica. La sessió també va oferir orientació experta sobre anàlisi de dades en recerca educativa, proporcionada per la doctoranda Klaudia Anna Kruznynska i la seva tutora la Doctora Melinda Dooly.
Finalment, el taller del tercer dia va promoure la innovació i la creativitat, destacant la importància de la reflexió sobre les dades en una perspectiva multidimensional i interdisciplinària. En resum, l'Escola Doctoral GREIP ha estat una oportunitat enriquidora per al creixement acadèmic i professional dels participants, fomentant el diàleg i l'intercanvi d'idees innovadores en l'àmbit de l'educació.