Programa d'acompanyament i formació per a ser directius
El Programa d’Acompanyament a Directius impulsat per Alumni UAB està dissenyat per millorar la trajectòria professional de les persones titulades que aspiren a càrrecs de direcció. Mitjançant formació especialitzada i suport personalitzat, s’ofereixen eines per desenvolupar habilitats directives i estratègiques.
Amb una durada de sis setmanes i dues edicions anuals, la formació es dirigeix a grups reduïts de 20-25 participants i inclou:
- Sessió inicial amb el Test DISC, centrada en el diagnòstic i autoconeixement.
- Quatre sessions de treball enfocades en comunicació, lideratge, gestió emocional, entrevistes i definició de propòsits.
- Entrevista personalitzada amb la formadora per oferir orientació individualitzada.
Aquesta iniciativa s’alinea amb l’estratègia d’Alumni UAB, reforçant la vinculació amb la universitat i fomentant una xarxa de talent que contribueixi al prestigi acadèmic i social de la institució.