Vés al contingut principal
Universitat Autònoma de Barcelona
Consell Social

El Consell Social de la UAB dona suport al Premi a l'Excel·lència Docent 2025

23 gen. 2025
Compartir a Bluesky Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

El Consell Social de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) reafirma el seu compromís amb la qualitat de la docència universitària amb una aportació de 2.000 euros al Premi a l’Excel·lència Docent 2025, un guardó que valora la innovació i el compromís del professorat amb l’ensenyament.

premis docents 2025

La UAB va obrir el passat 15 de gener el termini per presentar candidatures al Premi a l’Excel·lència Docent 2025, una iniciativa que busca reconèixer la tasca excepcional del professorat en la millora de la qualitat educativa i la innovació pedagògica. Aquest premi, dotat amb 5.000 euros, ha comptat amb el suport i l’aportació del Consell Social, que hi contribueix amb una aportació de 2.000 euros.

El Premi a l’Excel·lència Docent no només reconeix l’esforç i la dedicació del professorat, sinó que també busca fomentar bones pràctiques docents i inspirar la comunitat acadèmica a continuar innovant en l’ensenyament. Les candidatures poden ser presentades per qualsevol membre del professorat de la UAB que es distingeixi per la seva capacitat d’innovació i la seva contribució a l’aprenentatge dels estudiants.

El Consell Social, com a òrgan de participació que connecta la universitat amb la societat, es compromet a impulsar iniciatives que promoguin l’excel·lència i la qualitat en tots els àmbits universitaris.

Terminis i participació

El termini per presentar les candidatures finalitza el 17 de febrer de 2025. La candidatura guanyadora serà una de les propostes que la UAB presentarà a les distincions Jaume Vicens Vives, promogudes per la Generalitat de Catalunya, i a altres reconeixements similars. Els interessats poden consultar les bases del premi i els requisits de participació en el portal web de la UAB.

Amb aquest premi, el Consell Social i la UAB treballen conjuntament per promoure una docència de qualitat que respongui als reptes actuals de la societat i de l’educació superior.

Dins de