Enviament del títol
Documents
- Sol·licitud d'enviament en la qual han de constar les dades de l'alumne (és molt important que omplis tots els camps, inclòs el correu electrònic personal) i el nom i l'adreça de la Institució a la qual se sol·licita l'enviament del títol.
- Fotocòpia del DNI o passaport
- Comprovant de pagament de les taxes d'enviament
Institucions d'enviament
El títol només es pot enviar a instutions espanyoles.
En el cas d'enviaments dins el territori espanyol, s'enviaran a Delegacions i Subdelegacions del Gobern. Únicament la província de Barcelona queda exclosa en l'enviament de títols.
En el cas d'enviaments fora del territori espanyol, s'enviaran a Ambaixades i Consolats Espanyols.
Taxa
La taxa d'enviament és de 50,00€.
Cal tenir en compte que les transferències bancàries poden generar despeses (sobretot si les fa des de l'estranger), tant des de l'entitat financera d'origen com des de l'entitat financera de destí.
Aquestes despeses van a càrrec de la persona que sol·licita del títol, per tant, recomanem a l'alumne que comprovi que la quantitat transferida coincideix amb la de l'import de la taxa, més les despeses bancàries, i el canvi de moneda, si s’escau.
Sol·licitud
S'ha de presentar la sol·licitud mitjançant la Seu electrònica de la UAB adjuntant-hi tots els documents anteriorment esmentats.
Per a més informació sobre la sol·licitud i el pagament, podeu consultar els tràmits a la Gestió Acadèmica
Per a poder presentar aquesta sol·licitud es necessita una identificació digital. Pels sol·licitants sense nacionalitat espanyola i sense identificació digital, poden aconseguir una acreditació amb el seu passaport a través de l'idcat mòbil.
Recollida
En qualsevol cas, l'interessat/da ha de recollir personalment el títol en la institució (Delegació / Subdelegació o Consolat / Ambaixada) a la qual hagi estat enviat.