Durant l'estada
És necessari tenir certificat digital per tal de poder signar els documents de l'estada.
Un cop arribeu a la universitat de destí haureu de seguir les pautes i terminis que us indiquin allà.
Aquests son els dos tràmits a tenir en compte a fer amb la UAB:
Durant l'estada
Document | Què cal fer? |
---|---|
Certificat d'arribada | L'estudiant l'ha de pujar al SIA omplert i signat per la universitat de destí. És obligatori per poder rebre la 1a part de la beca. |
Existència de cobertura de l'assegurança(UABEP) | L'alumne ha de pujar l'assegurança que ha contractat per marxar a fora de l'UE. |
Acord d'estudis
Si hi ha qualsevol canvi en l'acord d'estudis original, l'alumne té 5 setmanes després d'haver començat les classes a destí per fer modificacions.
Podeu consultar el dossier explicatiu per més detall del procés.
Un cop modificat, s'ha d'enviar a l'oficina d'intercanvis signat per l'alumne i el/la tutor/a per a la seva validació i traspàs a la matrícula.
Allargar l'estada
Si vols allargar l’estada has de tenir autorització de la universitat de destí i el vist-i-plau del tutor/a.
Un cop tinguis l'autorització i omplir el document de perllongament que hi ha al sia.
Un cop et validin el document de perllongament, has de modificar l’acord d’estudis i pasar-li a signar al teu tutor/a i després a l'oficina d'intercanvis per validar. Un cop el validat es modificará la matrícula.
Allargar l'estada no implica un allargament de la beca.