Comissió d'Àfers Acadèmics
La Comissió d’Afers Acadèmics és l’encarregada de preparar, debatre i proposar qualsevol assumpte relacionat amb la docència, l’ordenació acadèmica i els estudis, i també d’acordar o resoldre les qüestions que s’estableixen a continuació:
- D’acord amb el marc establert en l’apartat anterior, elaborar un informe de l’activitat acadèmica i docent de cada un dels semestres lectius. Aquest informe es presenta en la sessió ordinària següent de la Junta de Facultat.
- Coordinar el pla docent de cada una de les titulacions del centre.
- Dinamitzar les activitats que li proposin les comissions d’estudis.
- Aprovar, per delegació de la Junta, les activitats que proposin entitats o col·lectius i que s’hagin d’incloure en l’oferta general de la Facultat com a crèdits de lliure elecció, assignatures campus o fórmules anàlogues.
- Regular el funcionament de les comissions d’estudis.
- Qualsevol altra que la Junta hi delegui expressament i formalment.
Reglament de la Facultat de Ciències Comunicació. Article 16. 4 de febrer de 2021