Doctorat
5 raons per fer el doctorat en Comunicació Audiovisual i Publicitat:
- Perquè forma els recercadors i recercadores en les competències en comunicació audiovisual i publicitària tant per a la investigació científica com per a desenvolupar projectes en el món professional.
- Perquè té una clara vocació de transferència del coneixement que es reflecteix en els convenis signats amb empreses públiques i privades i els vincles amb el teixit empresarial, social i cultural del sector.
- Perquè la societat necessita persones amb una formació sòlida i amb capacitat per analitzar i entendre un entorn comunicatiu en constant moviment. Aquest programa de doctorat compta amb un nodrit equip de doctors i doctores amb una dilatada trajectòria investigadora i de transferència, entre els quals destaca el grup de recerca GRISS (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) creat al 1980.
- Perquè ha format persones que s’han desenvolupat amb èxit tant en l’àmbit de la docència i la recerca universitàries com en el món professional de la comunicació audiovisual i la publicitat.
- Perquè la generació de coneixement ha de ser per i per a la societat.