Actualitat
Resultats de la cerca
Mostrant coincidències amb:
Es preveu una primavera dura per als al·lèrgics
13 03 2025
La investigadora de la UAB Jordina Belmonte, responsable de la Xarxa Aerobiològica de Catalunya (XAC) de l’ICTA-UAB i del BABVE, juntament amb Gaspar Dalmau, metge especialista en al·lergologia i president de la Societat Catalana d’Al·lergologia i Immunologia Clínica (SCAIC), han presentat la previsió dels nivells de pòl·lens al·lergògens per a aquesta primavera i l’afectació per als al·lèrgics.
La UAB inactiva el seu perfil a la xarxa social X
26 02 2025
La presència de la UAB en qualsevol de les xarxes socials o canals de comunicació de les quals fa ús no pressuposa de cap manera compartir la línia editorial ni d'altres informacions contingudes en aquestes xarxes o canals.
Dos projectes de recerca oncològica de la UAB reben finançament de l'AECC
26 02 2025
Les investigadores de la UAB Maria Lluch i Clàudia Faúndez rebran finançament de la fundació científica Associació Espanyola Contra el Càncer (AECC) per desenvolupar dos projectes sobre el tractament del glioblastoma i del càncer d’endometri.