Consulteu les fonts a la taula 1 d'ANECA i AQU.
Disposeu de Scistarter, un portal que connecta investigadors i persones interessades a treballar en els seus projectes de recerca. Inclou una base de dades de projectes i podeu afegir projectes un cop registrats.
Aquesta investigació, de caràcter descriptiu, exploratori i explicatiu, va aplicar un estudi comparatiu entre Espanya, Itàlia i Equador sobre la docència virtual imposada durant la crisi del coronavirus i es porta a terme per investigadors dels 3 països analitzats.
Com es pot llegir a l’apartat Metodologia per elaborar l’article es van aplicar enquestes online, entre març i abril del 2020, a estudiants, de diferents franges d’edat, i docents de Periodisme, Comunicació i Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona (Espanya), Universitat de Torino (Itàlia) i Universitat Tècnica de Machala (Equador). L'enquesta va tenir respostes de 300 estudiants (100 per país) i 196 docents.
Volem agrair la participació d'aquests 496 estudiants i docents sense la col·laboració dels quals l'article no hagués estat possible.