Tràmits interns
Préstec i/o consulta de documentació a les diverses àrees o unitats que prèviament ens han transferit la documentació sol·licitada.
Transferència de documentació
Préstec i consulta de documentació
Conservació, tria i eliminació
Eliminació de documents
Transferència de segells
Assessorament
Oferim assessorament en l'organització dels arxius de gestió a les diverses àrees i unitat en funció de les seves necessitats.
Assessorem sobre els valors i la conservació dels documents en suport paper o electrònic.
Avaluem la documentació abans d'eliminar.
Formació
Gestió dels documents i dels arxius. Documents electrònics i en paper
Assolir el coneixement i els recursos necessaris per a la correcta gestió dels documents i els expedients generats i rebuts per la institució per tal de garantir-ne l'autenticitat, integritat, fiabilitat i disponibilitat durant tot el seu cicle de vida. Conèixer les eines disponibles al seu abast i les seves funcionalitats. Aplicar les mesures correctes de gestió, preservació, disponibilitat i recuperació de la documentació des de la creació o recepció dels documents fins a la disposició final d'aquests (cicle de vida).
Registre de la UAB ERES 2.0
Formació sobre el registre oficial d'entrada i sortida de documents de la UAB amb la nova aplicació ERES 2.0
Objectius: informar sobre l'organització i el funcionament del sistema de registre oficial d'entrada i sortida de documents de la UAB i explicar el funcionament de l'aplicació informàtica que permet una gestió integrada i descentralitzada d'aquest sistema.
Píndola de conservació i eliminació
Normativa, criteris i procediments per a la correcta disposició final de la documentació generada i rebuda per la UAB