Vés al contingut principal
Universitat Autònoma de Barcelona
Arxiu General i Oficina d'Assistència en Matèria de Registre

idCAT

L'idCAT és un identificador digital emès pel Consorci Administració Oberta de Catalunya-Consorci AOC, d'identificació i signatura electròniques avançades que garanteix la identitat de les persones a Internet i fa possible la gestió telemàtica amb diferents administracions.

Aquest certificat assegura la integritat i la confidencialitat de les dades enviades.

L'idCAT permet signar correus, documents electrònics i formularis web.

Podeu demanar més informació mitjançant l'adreça de correu electrònic següent: idcat@uab.cat 

Qui pot sol·licitar l'idCAT

Pot sol·licitar aquest certificat qualsevol membre de la comunitat universitària.

Com es fa la sol·licitud de l'idCAT

La sol·licitud de l'idCAT es fa mitjançant el web d'idCAT, encara que també es pot fer directament en una entitat de registre (d'ara endavant, ER).

És molt important que quan feu la sol·licitud escrigueu el nom i cognoms tal com consten al DNI o document d'identificació.

Després de fer la sol·licitud, cal que aneu a autenticar-vos a l'ER que més us convingui:

  • L'ER de l'Oficina d'Assistència en Matèria de Registre del Rectorat de la UAB. És imprescindible que sol·liciteu una cita prèvia.
  • Qualsevol de les ER que hi ha en molts ajuntaments de Catalunya entitats de registre IdCAT

Informació complementària