Vés al contingut principal
Universitat Autònoma de Barcelona
Aprenentatge Servei

S'habilita un formulari per a entitats i institucions que vulguin resoldre necessitats o reptes amb suport universitari

25 gen. 2024
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

Ha quedat oberta la convocatòria perquè entitats socials o ambientals i institucions públiques presentin propostes de projectes que puguin ser desenvolupats per alumnat de la UAB utilitzant les metodologies d’Aprenentatge Servei (ApS) i Aprenentatge Basat en Reptes (ABR).

Grup de professorat universitari visita una entitat social que col·labora amb l'ApS

L’Aprenentatge Servei (ApS) i l’Aprenentatge Basat en Reptes (ABR) són dues metodologies que busquen posar la universitat al servei de la societat i connectar, en un sol projecte, l’aprenentatge de l’alumnat amb la resolució de reptes i necessitats reals. La Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) treballa per impulsar aquestes metodologies d'aprenentatge significatiu i connectades amb el territori per tal que l’alumnat complementi la seva formació resolent necessitats socials i/o ambientals del seu entorn.

Per tal que siguin reals, es demana a les entitats i institucions que facin arribar necessitats i reptes que tinguin o bé elles mateixes o bé els col·lectius amb els quals treballen a través d'aquest formulari. Es poden enviar propostes fins el divendres 17 de febrer, inclòs, les quals després seran avaluades i l’organització es comunicarà amb totes les sol·licitants.

Per entendre millor el funcionament d’aquest tipus de metodologies, podeu veure uns vídeos on en primera persona, alumnat, professorat i entitats expliquen l’experiència d’un TFG amb ApS o el desenvolupament d’un Repte.

A més, podeu trobar més informació en aquesta guia, a la pàgina web de l’ApS, a la pàgina web dels Reptes o enviant un correu electrònic a aprenentatge.servei@uab.cat.

La UAB, amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible

  • Educació de qualitat
  • Aliança pels objectius
  • Reducció de les desigualtats
  • Ciutats i comunitats sostenibles

Dins de