Arxiu notícies
Resultats de la cerca
Mostrant coincidències amb:
Impuls a la institucionalització de l'ApS a l'educació superior
22 11 2024
Amb el clar objectiu comú de promoure un canvi sistèmic a les universitats mitjançant la institucionalització de l’ApS com una eina essencial per assolir una educació integral, el 18 de novembre passat, la seu de l’ACUP va acollir la jornada “Avançant en la institucionalització de l’Aprenentatge Servei (ApS) a les universitats“, un esdeveniment organitzat conjuntament amb la xarxa ApSUCAT.
Se celebra la V Jornada d'Aprenentatge Servei (ApS) a la UAB amb prop de 200 assistents
29 04 2024
El passat 25 d’abril es va celebrar a la Facultat de Traducció i d’Interpretació la V Jornada d’Aprenentatge Servei (ApS) de la Universitat Autònoma de Barcelona amb l’assistència de prop de 200 persones entre professorat, estudiants i entitats vinculades a l’ApS de la UAB. Els estudiants Jordi Dot (Filosofia), Jordi Cano (Biologia Ambiental), Marina Picó (Ciència i Tecnologia dels Aliments) i Sandra Amigó (Criminologia) van guanyar el premi dels millors Treballs de Final de Grau d'Aprenentatge Servei per àmbit de coneixement.
Un TFG amb ApS d'una estudiant de la UAB sobre la prevenció del suïcidi a la presó, premiat per les universitats catalanes
13 12 2023
L’estudiant de Periodisme de la UAB Mariona Montserrat Comellas ha guanyat un dels primers premis als millors treballs finals de grau (TFG) en l’àmbit de la promoció de la salut en relació amb els ODS que atorga la Xarxa Catalana d’Universitats Saludables, amb un treball sobre la prevenció del suïcidi a la presó de Quatre Camins. El treball ha consistit en la realització d’un vídeo basat en l’experiència i el testimoni dels interns, que transmet un missatge realista i positiu.
Arriba la IV Jornada ApS a la UAB
13 04 2023
El pròxim 5 de maig es celebrarà a la UAB una jornada per acostar la metodologia Aprenentatge Servei a entitats, professorat i estudiants. A més, durant l’acte es farà entrega dels premis als millors TFG realitzats amb aquesta metodologia durant el curs anterior.