Presentació del llibre: Jueces, pero parciales
[Estudiar] El dia 21 de maig tindrà lloc la presentació del llibre de Carlos Jiménez Villarejo, fiscal y Antonio Doñate Martín, magistrat, 'Jueces, pero parciales. La pervivencia del franquismo en el poder judicial'
Quatre anys de dret de gràcia sota anàlisi
[Estudiar] El proper dimarts 21 de maig els estudiants de Criminologia de tercer curs, dirigits per la professora Carmen Navarro en el marc de les assignatures Execució Penal i Dret Penitenciari, han organitzat una Xerrada sobre l'indult.
Jornada Transversal Econòmico-Jurídica sobre les Conseqüències Socials de la Crisi: L’endeutament i la seva gestió. Facultat de Dret de la UAB, Divendres 17 de maig de 2013.
Sentència TJUE. Clàusules abusives
[La Facultat] El proper dimarts, dia 14 de maig, el Dr. Lorenzo Prats organitza el '2n seminari de Dret Civil', que tindrà per objecte la Sentència del Tribunal de Justícia de la UE de 14 de març de 2013 "cas Aziz".
Estudiants de Dret d'UNANIMUN al TIMUN
[Estudiar] Entre el 12 i el 15 d’abril estudiants de la UAB han participat al Tunisian International Model United Nations. Els Models de Nacions Unides són conferències-simulacre de Nacions Unides en les quals els estudiants participen com a representants de diferents països