Convocades les eleccions a rector o rectora de la UAB 2012
NotÝcia 14.03.2012  -  El Consell de Govern, en la sessiˇ del 14 de marš de 2012, ha convocat les eleccions a rector o rectora que tindran lloc el proper 24 de maig.

En el mateix acord s’ha aprovat el calendari electoral i el procediment de votaciˇ electr˛nica anticipada, que es desenvoluparÓ per primera vegada per a tots els sectors electorals, entre el 30 d’abril i el 22 de maig.

El termini per a la presentaciˇ de candidatures serÓ del 12 al 23 d'abril i la campanya electoral es desenvoluparÓ entre els dies 30 d'abril i 23 de maig. Un cop finalitzada la campanya electoral, les eleccions tindran lloc el dijous 24 de maig pr˛xim.

En el cas que es presentin mÚs d'una candidatura i cap d'elles aconsegueixi la majoria absoluta de vots en la primera volta de les votacions, es farÓ una segona volta el dijous 31 de maig.

El rector o la rectora Ús elegit per la comunitat universitÓria, mitjanšant elecciˇ directa i sufragi universal lliure i secret entre els catedrÓtics funcionaris en actiu de la Universitat que presentin candidatura.La durada del seu mandat Ús de quatre anys, renovable per un ˙nic mandat consecutiu. La comunitat universitÓria es divideix, a efectes electorals, en quatre sectors: sector A, professorat doctor amb vinculaciˇ permanent a la Universitat; sector B, resta de personal acadŔmic i el personal investigador en formaciˇ que exerceixi funcions de docŔncia; sector C, estudiants de grau i de postgrau; i sector D, personal d'administraciˇ i serveis.

El vot a candidatura vÓlidament emŔs per cada un dels sectors de la comunitat universitÓria es pondera de la forma segŘent: sector A, un 51% (segons el que disposa la Llei orgÓnica d'universitats); sector B, un 9%; sector C, un 30%; i sector D, un 10%.
 Convertir a PDF
Anar a NotÝcies

Arxiu de notícies

Des de