Informació general
- Facultat de Ciències de la Comunicació
- Campus de Bellaterra
- Durada: 4 cursos - 240 crèdits
- Places: 80
- Nota de tall Batxillerat / CFGS: 11,129
- Preu per crèdit: 18,46 euros.
- Idioma: català i castellà.
- Calendari Acadèmic 2024 - 2025
- Modalitat: Presencial.
Tu ja ets UAB. T’oferim:
- Un pla d’estudis on descobriràs els fonaments de l’exercici de la professió (creativitat, màrqueting, planificació, direcció de comptes) i les últimes tendències en comunicació (branded content, storytelling, transmèdia, etc.)
- La millor facultat d’Espanya per estudiar Publicitat i Relacions Públiques segons el Rànquing d’Universitats Espanyoles per Grau d’El Mundo de 2021, 2019, 2018, 2017 i 2016.
- Aprendre a: crear i dissenyar campanyes publicitàries, elaborar productes publicitaris sonors i audiovisuals, organitzar esdeveniments, gestionar gabinets de premsa i comunicació, potenciar la imatge de les marques.
- Docents de trajectòria investigadora sòlida i professionals en actiu de prestigi reconegut que t'acostaran a la realitat de la professió.
- Una metodologia docent innovadora i adaptada a les necessitats de la professió; equips de treball interdisciplinaris a partir de projectes, estudis de cas, debats, seminaris, conferències, etc.
- Treballar en casos pràctics amb clients reals.
- Pràctiques en agències capdavanteres i empreses i institucions de prestigi.
- Quatre estudis de ràdio, quatre platós de televisió, sales d’edició d'àudio i vídeo, estudis de fotografia i aules informatitzades per materialitzar la teva idea.
Sortides professionals
- Agències de publicitat i de comunicació (creativitat, comptes, mitjans, planificació estratègica, producció, disseny)
- Empreses de promocions, empreses de màrqueting directe, empreses de consultoria, empreses de patrocini i esdeveniments i empreses d'investigació de mercats
- Empreses i gabinets de relacions públiques
- Anunciants (departaments de màrqueting i de publicitat)
- Agències interactives i de comunicació digital
- Consultores de màrqueting, branding i comunicació
- Gabinets de comunicació i d'imatge corporativa
- Institucions (departaments de comunicació i de publicitat)
- Agències de mitjans
- Estudis fotogràfics i gràfics
- Professional autònom
- Docència i recerca